-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
amdk7
aktív tag
válasz imibogyo #71798 üzenetére
Én nemrég aplikáltam fel egy láncolajzót...
Fékfolyadék tartály és festo cső, festo csap illetve egy festo szelep. Mint az alkatrész listából látható, nem automata, tehát ha elindulok, kinyitom, ha megállok elzárom. (ha automata, akkor ~4500Ft egy mágnesszelep hozzá, ami gyújtásra nyit.)
Eddig ~2500km-t mentem vele és bánom, hogy nem hamarabb újítottam be.
Nem kell fujkálni, sokkal szebb a lánc és sohasem fényes. Nem ken össze semmit (kivéve az első 3-400km-en, amikor szerintem a lánzspray maradék tisztult le). 80W-s hajtóműolajat vettem hozzá, 1l valami 2300Ft-t volt, a fenti km-en elfogyott kb.: 0,5dl. (a fékfolyadék tartályom még félig tele)Nem beszélve arról, hogy az asszonynak is fújtam a láncot nemrégiben, és a láncspray ráment a kezemre és alig tudtam leszedni. :S
Ezzel ilyen gond nincs... a tisztítás meg max áthúzom tiszta ronggyal a láncot, de eddig még nem láttam értelmét.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
emre
veterán
válasz imibogyo #71798 üzenetére
Tartálynak műanyag fékfolyadék tartály. Percenként elég egy csepp, nem fog hamar kifogyni.
(#71800) V.Stryker
Adagolásnak mágnesszelep, vagy vákuumos üza csap. De lehet kis pénzből a szelephez vezérlő elektronikát venni. Időzítő kit
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz imibogyo #71806 üzenetére
Itt van leírás is mit miért csinált.
Lánc olajzó BLUE módraA stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz imibogyo #71813 üzenetére
Én ha valaha építek láncolajzót, akkor a Sportmotoros Csabu987-féle mágnesszelepest fogom megcsinálni. Nem kell figyelni rá, nem kell foglalkozni vele, csak a legelején: az adott viszkozitású olajhoz meg kell keresni a megfelelő vastagságú injekciós tűt, és kész. Egyetlen drága alkatrész van benne, ez a mágnesszelep. Ha jól tudom, már legalább száz példány megépült belőle, és beszabályozás után kifogástalanul, teljesen gondozásmentesen működnek. Egyelőre csak az tart vissza a megépítéstől, hogy éppen nyakig vagyok láncspray-vel: van még egy majdnem tele az általam utált Repsolból, és van két bontatlan flakon MOL-osom is. Ez utóbbit nagyon szerettem a kis csopperen, de aztán lett két ajándék a másikból, azokat még azért elhasználom.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
mm89
őstag
válasz imibogyo #72814 üzenetére
Azt elhiszem hogy nincs időd rá, én a videókkal szoktam így járni. Most van két adag síelős és egy nyaralós videó amit össze kéne vágni, de persze nem fogom megcsinálni
Rent
Az tényleg gáz... Ne engedj![ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
válasz imibogyo #72811 üzenetére
Erről az jutott eszembe, hogy egy kollégámnak (aki most kb. 58 éves), lejárt egy megtakarítása. Otthon összeült "anyával", és a kötelező/tervezett kiadások mellett maradt még költőpénz. Választania kellett, hogy vesz egy zongorát (nagyon imád muzsikálni - szó szerint mindennel), vagy egy öregebb BMW motort. Felvetette a témát, és várta, hogy "anya" kijelenti, hogy szó sem lehet motorról. Koppant az álla, amikor azt mondta a felesége, hogy "most még minden rendben van veled, most még tudsz motorozni. Ha 10 év múlva már nem tudsz, akkor majd vehetsz zongorát!"
2 éve boldog tulajdonsa egy K100-as BMW-nek!
Ha az utolsó fillért is a házra, és egyébre teszed félre, akkor nehogy addigra lehessen motorod, mikor már nem tudod használni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
mm89
őstag
válasz imibogyo #72923 üzenetére
Nagyon jó kérdéseket tettél fel, én is épp ilyen témában gondolkozok, úgyhogy csatlakozom!
Fel is raktam hirdetni a Z750-et és nézegetem a DRZ400sm -eket
Ráadásul azt vettem észre, hogy supermotos videókat nézek amikor csak lehet
Az én logikám a következő:
Sajnos nincs sok időm motorozni, idén is egyszer jutottam el Kecskemétre a gokart pályára és egyszer a Mecsekbe (Szegedről). Ez a kettő volt a "hosszabb túra". (még leírni is nevetséges.. és egyben szomorú is...)
A többi csak tekergőzés itt a városban meg a környéken (<100km)
Ez még csak az egyik fele. A másik a gyorshajtás. Annó az sv -vel 120 körüli túratempóhoz képest most inkább le se írom mennyivel szoktam közlekedni... Utólag persze mindig belátom, hogy ez veszélyes, de közben nehéz visszafogni magam. (ez gondolom ismerős érzés)
Szóval egy supermototól azt várnám, hogy ha van egy-két óra szabadidőm akkor előkapom, randalírozok egyet a városban, kimegyek valami elhagyott útra, parkolóba, megtanulok egykerekezni, stoppie-zni (a Z-t nem szívesen törném össze és nem is hiszem, hogy a 230kg motornak jót tesz az egykerekezés), de ha úgy adódik még Kecskemét vagy Kakucs is játszhat pályázásra.Azt tuti, hogy túrázni nem jó vele.
Amikor elkezdtünk motorozni, az egyik kollégámnak pont DRZ400sm volt. 110 felett már szenvedett a széltől, így a szerpentinekig eljutni elég kemény volt vele, ott viszont nagyon elemében volt.Arra a következtetésre jutottam, hogy ha superlotyót vesz az ember akkor olyan társaságot kell találnia ahol csak superlotyósok vannak.
Horvi
[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
runner 125
nagyúr
válasz imibogyo #72923 üzenetére
2-500km-es táv egy 1 hengeres, 10 cm széles, abból 2 cm vastag szivaccsal rendelkező supermotoval? Jól átgondoltad? 1x mentem egy DRZ-vel 2 x 45 km-t, én kikészültem.
Ezek max városi bohóckodásra alkalmasak, némi erdőúttal. Első számú motornak én biztosan nem vennék endurot / supermotot, max. utcai mellé."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz imibogyo #72954 üzenetére
Az lemaradt, hogy nekem ezek a videók szokták meghozni nagyon a kedvemet. Vagy épp a múltkor már linkelt Kakucsi videó...
MÁS:
Szombaton trélerre kerül az 1000F... Megy szerelőhöz. Két pici és állandó meló mellett úgy döntöttem nem húzom tovább az időt. Majd meglátjuk mit mond a szaki, hogy érdemes-e vele tovább foglalkozni, vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz imibogyo #72954 üzenetére
Hoppsz, most lebuktam
Egyébként durva milyen jó, hangulatos, pörgős videókat csinálnak a fiatalok. Néhány éve még egy-egy nagyobb cég csinált hasonlókat:
[link]Horvi + vlevi
Igen, előzéskor kifejezetten kellemetlen tud lenni..
Az MT09 tetszene még, meg a speed triple is (a street kicsi ), de az angol... Maradjunk a japóknál
De a 09 ára még túl sok nekem. majd egy pár év múlva egy night fluo színűt szeretnék.
Mint már írtam mentem már egy tracerrel, az nagyon bejött. Ehhez ha hozzávesszük, hogy a sima 09 még királyabb, hát már nagyon várom azt az évetcanniball
Természetesen van motorféke és durrog is (ha nincs benne a db killer), de azért nem olyan agresszív a lassulás. Ez néha nem is baj.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz imibogyo #72945 üzenetére
Nekem ez az első nagy motorom. Meg is bántam és nem is. Megmondom őszintén,ha visszakapnám az árát amiért vettem,akkor el is adnám. Szívem vágya egy fasza 600rr,az újabb fajta,2009 után vagy gixer. De azokkal szerintem már meghaltam volna. Sm csak pályára és városba való illetve hegyekbe cikázni. Hosszabb távon halál volt. Értsd 150 km. Ennek 160 a max. Elég az,viszont 130 után annyira nem akar húzni,hogy megelőzzek egy előttem 140-nel haladó kocsit. Menne neki,de kéne szabad hely szemből nem kevés. Amikor mentem először vele,hú atya úr stb. Viszont gyorsan ráéreztem,pár hónap alatt. Persze tudna még meglepetést tartogatni főleg kanyarokban. Hosszabb távon annyira nem is a seggem bánta,hanem a lábam görcsölt be. Gondolom ez megszokás kérdése. Ha az embernek van pénze,akkor tartson egy ilyet a másik mellett. Vagy ha tényleg csak pályázni jársz,habár oda szerintem nehéz. Belegondolva egy speed motort kitudunk használni? Az sem nagyon. Oda is hosszabb pálya kell,városban halál. Sm-el nem kell aggódni,hogy úthiba,habár ez is beszitálna ha iszonyat tempóban mész rá. Ülésmagasság is fontos. Csak 172 vagyok,nekem éppen éppen jó. Egyes helyzetekben viszont jól jönne pár cm. Alkatrészt lehet hozzá kapni újat,csak legyen pénzed. Eddig lekopogom semmi komoly baj nem volt vele. Kötelező dolgokat cseréltem,mert 30k felett járunk és ezek nálam jöttek ki illetve előre is gondolkodtam. Fogyasztás az gáz. Ez karbis,de 100 km a hatótáv. Kb 8l eszik. Tank is akörül lehet. Egyszer szívtam meg,azóta nem kockáztatok és 100 kmként tankolok,plusz mínusz 10 km.
Utángyártott dolgokat,lásd kuplung,fék kar elég nehez venni ebayről is. Van,csak drágább,mint egy nép motorhoz. Bennem van egy félsz,hogy nem indulnék el vele egy nagyobb távra. Nem tudom miért,de valahogy bennem van ez a dolog. Szutyukiról nincs tapasztalatom,de azok gyengébb konstrukciók,nekem nem kéne,mindenkinek olyan vanMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
TommyGun
őstag
válasz imibogyo #73016 üzenetére
Ahogy én is, te is úgy tudsz kegyetlen teljesítményt kinyerni a gépedből, hogy lefogysz
Ahogy nekem is lekéne adni vagy 20 kilót Nyernénk vele vagy 10 lóerőt"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
runner 125
nagyúr
válasz imibogyo #72945 üzenetére
Ok, egy enduro, túra-enduro tényleg élhetőbb alternatíva túrára, hosszabb távra.
Az XR650-nel tobb bloggert is lattam világot járni, az mar talan kényelemben, teljesítményben is jo motor lehet első számú példánynak, bár ahogy elnézem a piacot alig van belőle eladó példány."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz imibogyo #73328 üzenetére
Atya ég. Ne má. Most komolyan utcára felszerelnéd két ilyen karácsonyfaággal?
Értem én h a gyakorló stuntosnak megéri, de utcai motorozáshoz qrvára felesleges. Nem beszélve arról, h ez max kis tempónál ér valamit. Pályázásnál simán fennakadhat a rázókőben, földben, amitől könnyen átfordul a motor.
Emellett a fickó által prezentált eldőléseket a kb. 10 mm-es rugóutak szinte alig tompítják. Óriási terhelést kap a keret össze felfogatási pontja és a motor váza is. Megkockáztatom, h ennyi eldöntés után bármikor megrepedhet bizonyos pontokon a váz.Ha ilyen ambícióid vannak, össze kell spórolni egy papír nélküli pályagépre.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xaels
félisten
válasz imibogyo #73940 üzenetére
Most még egy ideiglenes tartó van amit tavasszal vagy, hogy hegesztettünk össze mert elhagytam azt amivel vettem illetve utána amit először hegesztettünk az is ment a levesbe valahol. Nem bírták a rezonanciát.
így néz ki most, ha a sárvédő alatt csavarozom fel csak utassal odaver lent ami nem vicces ezért kivülre van felfogva így pont nem ér bele semmibe. Középre azért nem tudom felfogatni mert nincs hova felcsavarozni a tartót. Az aki átalakította a sárvédőt nem oda szánta és hát a sárvédőm sem tökéletes ha jobban szemügyre veszi az ember.Ezt ami kicsi lett meg a hátsó tengellyel kell rögzíteni. Ahhoz el kell mennem szerelőhöz, hogy ki tudjuk venni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz imibogyo #73944 üzenetére
A felső kettőhöz van most is rögzítve csak ezen a képen nem látszik mert belül van a sárvédő mögött.
Az alsó 4-el az a baj, ami egyébként most is gond, hogyha táskát akarok feltenni akkor útban lesz vagy nagyon hosszan kellene hátra húzni ami a rezonancia miatt gond és ahogy fel-le mozog a hátsó tag úgy szét is barmolja a táskát.
A háttámlán gondolkoztam, de ha egyedül megyek akkor le van/lesz szerelve az utas ülés.
Az előző tartó amit hegesztettünk az pl. tengelyhez volt felrakva, de úgy alakítottuk ki, hogy be lehetett csúsztatni nem kellett áttolni rajta a tengelyt, elég volt kilazítani.
Nincs se szerszámom, se műhelyem, hogy ilyenekkel kisérletezzek. Ha lenne volna dögivel ötletem.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz imibogyo #74880 üzenetére
Most már csak A2-re elég a tanfolyamon, A-ra jóval nagyobb gép kell. Én meg egy 650-es Gladiuson tanultam és vizsgáztam, csak a legelső rutin órán adták alám a GS-t. Na, a Gladius az tényleg rosszindulatú egy friss jogsis számára, a GS-hez képest biztosan.
A GS nem akar egykerékre állni, nem akar megölni, nincsenek hirtelen gázreakciói, viszont ha az ember megszokja pár ezer km megtétele alatt, akkor azért elég szépen lehet azzal is motorozni. Addig meg nem kell 6000 fordulat fölé kergetni, és mindjárt csak "20 lóerő van alattad". Persze a jó gumi és a hibátlan fék / futómű alapkövetelmény.
szerk: szerintem friss jogsival, az első pár ezer km alatt leginkább a "motoros haverokat" kell kerülni nagy ívben, és mindjárt nő a túlélés esélye....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz imibogyo #74894 üzenetére
Én csak arra írtam, hogy ha valaki huszonpár órányit vezet a korlátlan A jogsihozhoz egy legalább 600-as motort a tanfolyamon, akkor egy sikeres vizsga után hót' fölösleges egy GS500, Er5, CB500 (tehát bármely 40-50 lóerős, és kifejezetten jóindulatú, szelíd vas) "elé" beiktatni egy 250-est, amit egy fél szezon után már unni fog, és meg akar szabadulni tőle. Ezeknél "durvább" gépet én sem ajánlanék kezdésnek, de ennél gyengébbet sem. Ezek "nem akarnak megölni" ha ésszel hajtják őket, de jó pár év kell ahhoz, hogy az ember tényleg "kimotorozza" őket, és ne csak a technikás egyenesekben merje húzni nekik. Sőt, sokaknak (pl. nekem) akár "végleges" motornak is megfelelnek. Szerintem...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz imibogyo #74906 üzenetére
Persze, értem én a videó célját. Én viszont pont azt akartam érékeltetni, hogy normál esetben közelsem ilyen vész a szituáció.
Amúgy szerintem itt komoly szerepe lehet a gumiknak is, hogyan vannak előállítva, az SV-men se volt olyan nagyon durva, bár azért vigyázni kellett vele az első métereken, mert masszívan csúszkált az is, lehet pont így pereceletem volna el, ha így rádöntöm gázzal. A kövérebb gáz amúgy nem probléma, mert középen nagyon hamar lekopik a réteg és utána a gázt bírja, az erős döntés a gáz, amikor nem elég finoman rádöntöd a formakiöntős rétegre, ahol még nem kopott le. Amúgy remekül érződött is ujjal megtapogatva, hogy ahol már lekopott, ott jó tapadós gumi, ahol meg még nem, ott olyan ilyen csúszós fényes....
Azért tudod szvsz 15 pacival is előadni, mert itt nem a motor erejétől szaladt ki alóla, hanem az erős döntéstől.
-
HSM
félisten
válasz imibogyo #75053 üzenetére
Csak arról lőttem képet, hogy pont passzentosan elfér a telóm az állam előtt a bukóban, pont úgy van kivágva, és úgy alig lóg be a plexi mögé, mégis lehet vele prímán videózni. És így ha tudom rögzíteni, ~0FTt-ból tudok pár onboard videót csinálni magamnak. Sajnos mostanában nagyon nem úgy alakulnak az anyagi dolgaim, hogy legyen 50 rugóm egy épkézláb akciókamerára.
No, meg értelme se lenne sok, amúgyis csak pár videót lőnék, nem vagyok az a tipikus videologger típus.(#75054) Mosquito34: Ha nagyon szíveden viseled, hogy láthassa, küldd el neki privátban. Itt a topikban nem szeretném többet látni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs