-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugi0
őstag
válasz tboy93 #125924 üzenetére
Akkor jarsz a legjobban:
1. a mostani akksi melle be tudsz tolni egy bankartyat ?
Igen - akkor nem szamit az 1mm.
Nem - nem veszel nagyobb meretu akut.
2. a mostani aku melle egy bankkartyat (ha aksi nem szorul) -> kiveszed megmered bankkartyaval egyutt mekkora
Elmesz aksit venni (ugyelve a polusok elhelyezesere) megmered es el tudod donteni be fog e ferni.
Vasarlaskor az aksi alapmerete ne legyen nagyobb annal amit bankarytaval egyutt mertel.
3. sose hiszunk telefonban beszelo eladonak - csak akkor ha lefotozza az eladasra kinalt termeket meres kozben (es eljut hozzad a kep).
4. a legbiztosabb megoldas -> a helyszinen beprobalni."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #125974 üzenetére
A hahu-n a legolcsóbbról van szó? Azt nagyon nézzétek meg, hogy hogy áll a váza. Az sztem még lett ropogtatva, mert az idomok elég összevissza színűek rajta. Fekete tank takaróval sztem nem adtak 125-öst pl.
Nagyon jellemző tipushibája elvileg nincs, szokásos dolgok csak.
Viszont milyen durva árak lettek... Tavaly ilyenkor az a 930k-ért kereskedőtől árult volt a legdrágább első szériás egész tavasszal, nyáron, most meg a 3. legolcsóbbJust a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126073 üzenetére
A Keeway 125 után biztos érezhető lépés lesz az r125?
Utashoz felszoktad egyébként tekernia hátsó tagot? Kicsit nagyobb szenvedésnek hat ez az utas ott mint kéne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126075 üzenetére
R125 mondjuk nem egy erőgép de 100-110 tényleg megvan neki óra szerint, hátszéllel 123 volt a rekord barátomnak. Nem tudom a 15-ös eltér-e jelentősen a régitől nem hiszem.
Hogy, hogy nem éri el? Legjobb lány haverom 162 de eléri a tankot pedig a CB-n érezhetően keskenyebb a tank, pont letud támasztani.(tapasztalat, hogy kisebb anno CBF-en vizsgáztam 4 éve annak a tankját messze kényelmesebb combra fogni is...)
Azt hittem, hogy a beüléssel és hintázással van gondod én azzal szívtam sokat anno a Hyon is és a CB-n is, a sok éves gyári gátlók kegyetlenül felpuhulnak az évek alatt.
Én inkább lerakattam volna vele azt az A2-öt még ha anyagilag rosszabbul is jön ki.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #126075 üzenetére
"rohadtul zavar, hogy belemkapaszkodik es nyom elore. A tankon nem tud tamaszkodni mert nem éri el, hatul meg nem mer kapaszkodni mert fél hogy leesik."
Én ezért szeretem a hátsó dobozt, mert az az utasnak is biztonság érzetet ad. Én nagy darab vagyok, mögém felül a 85 kg-os fiam, ott nem tud csúszkálni előre, hátra, de még a feleségem se igen. Ennek is van veszélye, pl zalai szakaszon képes elaludni mögöttem, úgy kell szóval tartani.
Igazándiból az utasnak nem is kell kapaszkodnia nagyon, csak a fejét kell tartsa egy egy nagyobb fékezés esetén. Feleségem pl 99%-ban az ölében pihenteti a kezét.Lehet kapni ilyen kapaszkodós övet, amit felveszel a kabátra és az azon lévő fülekbe tud az utas kapaszkodni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126073 üzenetére
"Baromi sok motoros volt az utakon, nem gyoztunk kalimpalni "
Na ezert is nyer ertelmet a gyorsvalto. Bekeben huzom neki, rugdosom fel es lehet kalimpalni. +1 street respect.
Egyebkent bazisokan voltak. En csak elgurultam 13-bol Telkibe meg vissza es meg kicsit kacsaztam erre-arra 13-ban, de kb fel percenkent jottek szembe. -
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Na ez engem is erdekel.
Logikam azt diktalja, hogy nem kellene, hogy artson a kuplungnak, hiszen olajban pancsol. Ha olyan lampahoz erek ahol nem tudom mennyi az annyi es nincs gyalogatkelo keresztben indikatornak, ott en is 1-esben tartom. Foleg ha eloremegyek es nem akarok feltartani senkit.
Feket viszont csak emelkedon adok neki, azt is csak hatsot.Remelem majd jon valaki aki tudja a valos valaszt is.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Szerintem az alkarod/csuklód előbb fogja magát megadni mint a kuplungod.
Nyílván egy nagyob köbcentis motoron szarabb tartani a kuplungot is, de én speciel egy túrán a 3.4. nap ha tehetem már nem nyúlok a kuplunghoz csak akkor amikor elkerülhetetlen, mert az alkarom már nem bírja..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Fél megoldás, ha üresbe teszed, megállsz, jobb láb a féken, bal a földön, majd ha vált a lámpa, lábváltás, egyesbe teszed és jöhet a "kilövés"!
Ehhez kapcsolódóan felmerül a kérdés, az úgy rendben van-e, ha lefelé váltogatás közben 2-ből azonnal üresbe teszem és úgy állok meg?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126114 üzenetére
A bowdennel hamarabb lesz szerintem gond mint magával a kuplung szerkezettel emiatt.
Nem állsz vele órákig és nem száraz szerkezet.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Debilon
addikt
válasz tboy93 #126108 üzenetére
ha állsz, akkor nem tök mindegy a féknek, hogy húzod vagy sem?
nincs fékezés, csak fogja a tárcsát, mitől melegedne, ne hűlne le?amúgy én kilököm üresbe, lusta vagyok a a kuplungot húzva tartani
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126124 üzenetére
A2-je van ha jól rémlik. Anno valamin ami 37kw volt szívta is a fogát.
norbert1998 Olasz motor lelke van örülj neki, ő választott ki téged! Sajnálom viccet félretéve remélem legalább elhozós lett volna amúgy is. Mennyire lett odadörgölve?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
KuZo
tag
válasz tboy93 #126178 üzenetére
Online átírási időpontokat felejtsétek el. Kétszer írattam át motort nemrég (előtte robogót rendszámoztam) plusz jogosítványt intéztem, de online hetekre előre nem volt időpont. Viszont személyesen bementem a budaörsi kormányablakhoz és minden ügyem megvolt fél órán belül. Sorszámot húzol, leülsz, kivárod, megoldod..ennyi.
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126181 üzenetére
Az meg hagyjam...
Haverom ele 1.5 eve (!!!) mentek ki 4 savos fouton egy Stop tablanal. Eleg egyertelmu nem?
Nem... Mivel a helyi sunok mentek ki a falubol eloszor es a stop tabla huszar no is helyi volt, igy egybol ot kezdtek el szekalni, hogy jaj szaguldozik, jaj kod volt, szegeny no jaj, stb stb.
Ott indul a buli, hogy oke kod volt, ok nem 70-el ment, hanem 77-el szerintuk, de a falusi rendor szemre bemondta, hogy ahh gyorsan ment es kod. Azt is mondtak, hogy nem lathatta a no mert igy ugy lampa. Amikor mar jelezte, hogy 1. xenon + kodlampaval jott 2. fektavon belul jott ki ele, meg 50-rol sem fogta volna meg akkor csak hapogtak. Igy is orulhet a no, hogy haverom elkapta a kormanyt es a hatuljat vitte el, mert persze a no csak begurult a 2 sav kozepere es lefagyott. Termeszetesen aki mogotte jott szinten mellette tanuskodott, de a rendorok csak ragjak es ragjak.Elsore kihoztak ot hibasnak mivel kod... Az le van tojva, hogy Stop tabla, de kod.
Termeszetesen megtamadta az ugyet es var... Azota a Passatjabol maradt roncs all. Az elejen egy kozeli szerelonel, utana mashol. Eladni nem lehet, mert folyik az ugy, de a tarolast fizeti.Lassan mar azzal is elegedett lenne ha fele-feleben kihoznak csak haladjon es megszabaduljon az ugytol. Mar jo par szazzal benne van csak a tarolas-szallitgatasban.
Biztositorol meg szo sem volt, de ott is biztos vagyok benne, hogy lesznek gondok.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #126237 üzenetére
Igen, motornal is az alsopolcos brembo az olyan is.
De nem utcai brembo es verseny bremborol beszelunk, mert amit motornal utcara beepitenek az tud nagyon magas minosegu is lenni. Akarcsak autoknal.Ha jo munkat vegeznek, szerintem korrekt ar, minimum 2 ora munka, talan 3, plusz anyag, ami ha oem akkor pluszban olyan 50e forint. Tehat tuti nem oem lesz benne.
Abban az esetben, ha szakszeru munkat vegeznek, szamlaval, korrekt. En sem vallalnam olcsobban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #126252 üzenetére
En nem csak arrol alapitanam meg a minoseget, azt azert ugy nem lehet.
Altalanos motoroknal 16e.
Mi az altalanos motor? Ennyi penzert en biztos nem nyulnek ilyen motorhoz.
De konkret arajanlatot kaptatok, normalis szerviztol, tetelesen, vagy egy szamot egy sufnitol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126344 üzenetére
Na ez az, nem úgy lassul 150 ---> 70 mint 50--->0 gondolok arra, hogy olyan nyúlós, hogy nem igaz.
A fém csövek sem segítettek csak a fogáspont lett határozottabb... csak ha alul cserélek kell felül is, borul a dominó. Srácok a 636-os Nissijét vagy egy GSXR 750 (évjáratot elfelejtettem majd megnézem) szettjét ajánlják.
edit.: de akkor megint ott vagyok, hogy akkor kidobnám a villát és kapna előre valahonnan egy fordítottat. NKH meg meglátná és tarkón lőne. (Persu pont ezért ajánlotta anno az RS villát és rá nem tudom már melyik brembo nyergeket.)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126348 üzenetére
edit.: pedig a CBF-e elől azt hiszem már 3 dugós Nissin van nem?
Én megtartom 2. motornak bármit is vegyek később. Aránylag könnyű alacsony és kicsi de már értelmezhető erejű és 4,5 körül járok vele tökéletes lesz bejárni melóba később is.
Meg szerintem mazochista vagyok és szeretek a garázsban szívni vele.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126355 üzenetére
Azt nem tudom betéttel ezen mennyit tudnék javítani, a TRW-től lenne-e értelmezhető áron belül olyan betét szett ami esetleg javítana egy keveset. Színterezett? Gyári Sunstar tárcsa mennyire lenne vele jóban?
-----
persu akkor ledobom az atomot a tegnapi gumi témára. A Xado szerinted azontúl, hogy lósz*rt nem csinál okozhat gondot?(előre adalékolt olaj) Annyira állítja mindenki aki kipróbálta, hogy más nem a placebo effekt bejött. Okozhat gondot vagy nem? A felület bevonás miatt agyalok csak, ha valami a csapágyakra pl letud rakódni az a honolást is eltudná tömíteni nem?Visszanéztem a ludsimon - Den - Te kört és ott szemre valóban volt a hengeren... na az lejön-e maradéktalanul egy másik olajra váltást követően úgy, hogy a felület sértetlen marad?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #126428 üzenetére
de basszus ezt annyira nem értem. ha a cbn tudtál fordulatszámhatárolni csuklóból ezt a horneten nem tudtad volna?
és értem nem azt mondom gixer1000 mindenkinek azonnal mert ott persze már alulról büntet.
de ezek a 6-800 köbcentis sornégyek pont olyan linerásian épülnek fel ford emeléssel. nem büntet ha nem vagy hülye.
és mindenki csinál amit akar.
csak nem törvényszerű hogy attól hogy valaki olyannal kezd amit nem 1 év múlva vágyik erősebbre cserélni akkor tuti meg is fog halni nyomorodni...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #126428 üzenetére
Általában érdemes itt is a fokozatosság elvét követni, egyre erősebb motorhoz szokni, de azért ez ember függő is, (meg életkor , ahogy mi boomerek mondjuk). Van akit nem kap el a gépszíj, nem kell mindig feszegetni a határokat. Egy erősebb motor egy elkottázott előzésnél pedig egyértelműen előny is lehet. Az újabb, jobban felszerelt motoroknál pedig az elektronika is ki tud húzni a bajból, pl kanyar abs.
Kezdő motornak egy 500-650-nél nagyobbat nem javasolnék, de kisebbet se !
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126448 üzenetére
Kemény vagy Csoki.
...megsétáltattam a padlócirkálókat (==kutya) és még a gondolatot is elhessegettem, hogy én ma felüljek de még a motormosásét is pancsoljon a halál ilyen rohadt szeles hidegben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126513 üzenetére
Ha szar a fék akkor szar a fék, ezen a szar dupla tárcsás megoldás sem fog segíteni ezt múltkor pont persu vesézte nekem a CB400SF fékei kapcsán, hogy csodát nem fogok látni azokkal se rendes betét nélkül.(úszónyereg lévén)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #126513 üzenetére
Már mentünk pár kört párommal Duke390-el, ami ugye 44 ló. Alapból ha nem egyedül van az ember, nem forszírozza annyira a dolgokat, de nagyjából 140 körül kezdtem azt érezni, hogy kezd elfogyni, de ment volna még, nem volt annyira dinamikus, de bőven alkalmas volt normális közlekedésre. Egyedül max 164-et mentem eddig vele (persze mindezt zárt magánpályán). Féket se éreztem, hogy kevés lenne, csak szebben kellett adagolni. Inkább a hátsó rugóstagot kellett volna kicsit keményíteni, de azt meg valahogy mindig elfelejtem átállítani.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #126521 üzenetére
Tartósan én se, csak próbából - alapból nem is mentem tartósan utassal, vizsgázzon le, vegyen saját motort, és akkor mehetünk együtt
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126521 üzenetére
Ha az 1,2-es Jazz legalább olyan dinamikus lenne utassal mint a CB akkor két kezem összetenném.
persu akkor röviden de végső soron mindenképp előrébb leszek a 400SF elejével.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shin Chen
tag
válasz tboy93 #126549 üzenetére
A debreceni koroknainál 2019 nyáron 138 ezer volt az A (-16k elsősegély tanfolyam és vizsga díj mert már van B).
Most, 2021-ben 293 ezer
Anno minden elsőre meglett, viszont forgalomban csak papíron volt meg a kötelező óraszám"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #126571 üzenetére
én 15 éves nagy A után csináltam b-t.
Vizsga után aszondja oktatóm, ha 0kilóméteres első jogsis lennék megbuktam volna. Nem szeretik az oktatók a magabiztosan forgalom ritmusával együtt haladó tanulókat akik nem tartják a 47kmht hanem megy a többivel.
De mivel ugye 15 éve vezetek...
Ugyanez a séma. Nem vezetni meg kreszt alkalmazni kell megtanulni második jogsinál csak az adott jármúkategória készségszintű kezelését.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok