-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #32524 üzenetére
Ok, nézzük a te példádat:
369 font az a kabát most, tehát 140 ezer forint...ha ezt 30e különbséggel adja az itthoni bolt, akkor az 170e ft. Nézzük csak, az mondjuk legyen durván 20%-os plusz.
Na és a csizmás példa: 54ezer 68e helyett....nos az hány % is? 25? Arányaiban majdnem, de inkább nagyobb plusz van ezen, mint a te kabátodon. Szóval, értem, hogy a 12 az nem 30, de arányait nézve ezen is van kaszálás bőven. Így kell nézni. Persze minél olcsóbb a dolog, úgy eljön egy pont, amikor nem éri meg fillérbaszóskodni és várni meg szívni.
Ráadásul plusz: netes rendelésnél ide hozzák az ajtó elé, nem kell rohannom a munkából, hogy mindent otthagyva odaérni zárás előtt, ami idő és benzin, tehát további kiadás.
Amiben egyetértünk: elmenni felpróbálni és nem megvenni ott tényleg gerinctelen dolog. Sajnos én is megtettem, mentségemre legyen mondva, én nem vagyok biztos, hogy akarok venni...vagyis hogy újonnan akarok venni. Emellett már nincs kék, ami nekem kellett volna, nem is tudnak hozni, így nem maradna más választásom, mint kintről hozni, ahol viszont érdekes módon van.
mod: szokott lenni old stock meg hasonló és ott lehet olcsóbban kifogni nagyobbakat is. Plusz németeknél 149 eurótól (mod 119 eur) vannak már. 185 euróért van a méretemben kék, új.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz fattyu #32529 üzenetére
Viszont az sem várható el egy bolttól a hazai körülmények között, hogy az összes forgalmazott márka mindegyik modelljének összes méretéből legyen legalább egy mérete. Itthon mekkora felvevő réteg van új motoros cuccokra? Jó, lehet az Arlen, Mugen Race meg ezeket az olcsóbb ruhákat azért viszegetik de a 200-300 ezres Alpinestarsokból nem hiszem, hogy akár csak hetente is vennének egyet-egyet.
Az, hogy azt mondja nincs de megrendeli, nem feltétlenül jelent leszarást, sok éle képen elő lehet ezt is adni. Amikor hivatalos viszonteladója egy adott márkának, előfordulhat, hogy ő tudja e legkedvezőbb áron megrendelni, többször jártam már így, a magyar bolt az ebaynél meg mindennél olcsóbban tudta megszerezni az adott cuccot. Ilyen is van. Meg sok olyan is, amit te említettél.
A felpróbálom, segítőkészek, aztán megrendelem neten az én értékrendemben is elég szemét dolog, akkor inkább konzultálok a netes eladóval, leméricskélem magam aztán reménykedek, hogy jó lesz. Mondjuk én nagyobb értékű ruhát nem vennék felpróbálás nélkül, igaz sisakot anno a kezdetekkor így vettem és mázlimra tökéletes lett.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #32574 üzenetére
en hondaval kezdtem. de leszoktam rola
felulok a motorra, beinditom csutka szivatoval es mar gurulok is. menet kozben neha tolok rajta annyit vissza h kinyomott kuplunggal ne forogjon az egbe, de gazadasra ne torpanjon. amikor teljesen visszatolom, akkor az alapjarat meg kicsit bizonytalan, de gazra szepen reagal. innen kezdve mar csak azt varom h melegedjen a viz, addig nem forgatom 5 fole. csak nagyon nagy hidegben inditom a motort elore, veszem fel a bukot kesztyut es ulok a motorra, akkor jar ~20 masodpercet uresben.
-
mocsanisi
senior tag
válasz fattyu #33073 üzenetére
Másik verzió a 750-es Sor4 Speed vonal esetleg... Vagy az erősebb haccázasok. Csak valami nagyon megfogott az SV-be habár még nem ültem rajta, lehet elszállna ez a dolog kipróbálás után. Nemtudom...
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
citkar
addikt
válasz fattyu #33855 üzenetére
Te is a sisakodra erősítetted?
Érdekelne, hogyan, mert valami ipari ragasztót mondtak, ami elég stabil nagy sebességnél is, majd megkérdeztem, hogy szedhető le, erre azt mondták nagy hővel (pl hajszárító) leszedhető. Elég furán hangzik, mert nyáron is elég nagy hő tud lenni a napon egy hajszárítóhoz képest
Egyelőre még nincs kiszemelt kamerám, de a sisakon szeretném használni. -
Xaels
félisten
válasz fattyu #34147 üzenetére
Ez a Levi's már nem az igazi. Nekem is van kettő 501-esem amik szétkoptak a varrásnál a lábam között relatív rövid idő alatt. Ha szabad ilyet mondani kiábrándítóan gyenge minőségű. Régen volt amit 8évig hordtam és még a színe sem kopott vészesen ki.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
whYz
addikt
válasz fattyu #34170 üzenetére
Azzal is rengeteg a szivas, de a legnagyobb, hogy nem tudom berakni, ugyhogy maradok a szemuvegnel.
Napszemuveggel meg nincs gond, mert motoron ott van a lehajthatos, amugy meg dioptrias napszemcsi kb ugyanannyi mint a sima.Grillo: Nekem is van benne cilinder, ezt nem is tudtam.
Na de a problema meg mindig nincs megoldva
Csak en szenvedek ezzel a parasodassal? -
Dexar007
veterán
válasz fattyu #34593 üzenetére
3 napja van rajta,azota 300km belement,foleg szerpentinen,semmi gond nincs a gumival,es nem lapon fordulok.Egyebkent is gyanus,hogy elobb az elso fogja megadni magat mint a hatso A kerdes,hogy le fog-e kopni valaha,vagy egyre nagyobb lesz a kockam.
Give me your cum,bull!
-
longwild
aktív tag
válasz fattyu #34591 üzenetére
Még adj 4-5000km-nyi időt és adok egyet! Az árban megegyezünk!
Ugyanitt leengedett telóolaj is eladó vagy DOT4508-as gumik: egyik csak két helyen vágott, keresztbe, nem mintára, a másik futófelülete meg válik el. Tapintésra olyanok, mint a műanyag bili. Esetleg használt kerékcsapágyra cserélném...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz fattyu #34591 üzenetére
Esetleg egy ilyenem van raktáron... (Nem a hátul látható...)
SymbianOS: ez is jó. (Használt fékolaj is akad pár deci...)
Dexar: az egy dolog, hogy húzzuk az agyad, de nehogymár egy
kockásra lekopott 8 éves gumi legyen az év vétele. Pláne, hogy
döntögetni akarod keményen. Az első elfirkálásig persze biztos
jó lesz az is, de utána többe lesz a motort összelapátolni, szvsz.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz fattyu #34646 üzenetére
Nem hasznaltak szarra,csak kozepen mentek vele,ott is 80%-os,oldalt pedig 99. A tarolasrol fogalmam sincs,ez benne a lutri,de mint mondtam mentem mar vele eleget,es nem igen van kulonbseg az elozohoz kepest. Egyebkent is elobb fogja feladni a tapadast az elso gumi mint a hatso,ha valamikor kicsit melyebbre sikerul donteni.
DigitXT.: Nem mondtam,hogy jo vetel,sot nagyon is szar volt 10 ezer forintert. Kicsivel tobbert ebay-en mar egy szettet kapok ami egyaltalan nem kockas,viszont kisebb a profilmelysege.
fattyu Nem kell ironizalni ha elfogytak az ervek.Linkelj inkabb Mislen szakembertol velemenyt,hagy olvassam el.
Senki sem vitatja,hogy az uj gumi a legjobb.Arrol van szo,hogy annyit nem er amennyit elkernek erte,mert ha harmadaron van 70-80%-os hasznalt,meg ha oreg is,akkor egyszeru penzkidobas az uj,foleg nekem,aki palyat meg nem latott,es nem is tervez meg menni.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz fattyu #34719 üzenetére
Errol is el lehetne vitazni tobb oldalon keresztul.:
1. nem vagyok bolt 2. a vasarlonak tudnia kell mit vesz 3. en vagyok a hibas amiert elesik? 4.Hogy ebayt idezzem.: ,,privatverkauf" azaz boltba tessek menni garanciaert.Mellesleg.: [link] Ugyanez a gumi,annyi a kulonbseg,hogy ez 2012-es. 51 euro-ert ment el,es elotte is volt 4 ember akinek megert minimum 40-et.Miert is ne menne el ez nalunk 15-ert?
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #35098 üzenetére
Tele vagyok negatív kisugárzással, (meg reumával, gerincporcsérvvel), de motorozni azt szeretek. A "magabiztosságot" nem erőltetném, mert 3 nap ban jár érte...
A gyakorlat meg előbb-utóbb meglesz, hacsak addig össze nem töröm a pofámat...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #35101 üzenetére
Én háromnegyed óránként - óránként mindig megállok egy szál cigire, kinyújtózkodom (max. 5 perc), aztán jöhet a következő etap. Napi 280-300km-t bírok így megtenni, ez 5-6 óra motorozgatás. A leghosszabb napi táv eddig 345km volt a kis 125-ösön, de másnap nem kívántam motorra ülni. Múlt hétvégén viszont megjártam a Kalocsa - Debrecen távot oda-vissza 2 nap alatt, ez 2 x 285 km volt, és nem volt nagyobb gondom vele. Óránkénti cigiszünettel (meg egy-egy tankolás, kávé a kúton) kerek 5 óra volt mindkét nap a menetidőm. (80-90-es tempó mellett)
Hasalós motorral nem bírnék fele ennyit sem motoron tölteni, nagyon rosszul viselem, ha a csuklómon van a súlyom jelentős része...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz fattyu #35326 üzenetére
Akartam én közelebbről is de elvitték.
pr1mzejEE! Egyik telefon sem képes átadni a hangját hidd el nekem. :S Az csak valami hasonló derengés a valódi hangjához képest. Egy fő dolog nem jön át a vidin, a durrogás. Az az öblös mint amikor egy ágyú megszólal vagy a távolban robbantanak. (mint égen tették)
Mellesleg amiről régebben szó volt, hogy magasabb fordulaton kéne járatni az nagyon jó tényleg. 7000 táján "nagyon harap", de.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #35346 üzenetére
Ebben nem látom a logikát: az egysávos körforgalmat semmivel sem lassabb elhagyni mint a kétsávos körforgalom belső sávjából a külsőbe sorolni. Ráadásul ha az imént vázolt helyzetben te a 2.-on jössz a 3.-on mész akkor meg kell várnom míg kimész és csak utánad mehetek én.
kcsa!
Ja, akkor tuti nem ugyanarról beszélünk, azt hittem jogsi-kategóriákat sorolsz.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
whYz
addikt
válasz fattyu #35346 üzenetére
Nalunk angliaban kicsit logikusabban van megoldva. Valahogy igy.
Kulsobe mesz ha egybol kimesz, vagy ha egyenesen haladsz tovabb(2. kijarat), ilyenkor csak a korforgalom elhagyasat kell jelezni. Belsobe mesz ha legalabb a 3. kijaratig mesz, ilyenkor mar behajtas elott is jelezned kell az iranyjelzovel, hogy jobbra mesz, majd ha elersz a kijarathoz akkor meg balra kell jelezni.
Ez a rendszer eleg jol mukodik 3-4 savos korforgalmaknal is, eddig nem volt vele gondom. Talan a biciklisek varialjak meg a dolgot akik nem mernek bemenni a belsobe, igy folyamatosan a kulso savban haladva akadalyozzak a forgalmat.
-
Teasüti
nagyúr
válasz fattyu #35649 üzenetére
Működő taktika: megállsz abban a pózban, ahogy addig sétáltál és türelmesen megvárod amíg kikerülnek.
Nem szólt ezért még soha senki nekem, én előzékeny voltam, nem löktem fel a járdán, ő meg vegye szépen a fáradtságot és ha addig nem akart előzékeny lenni és elfoglalták a járdát, akkor igenis lépjen arrébb és kerüljön ki.
Olyanra még nem volt példa, hogy megálltunk volna egymással szemben.Egyébként lányok társaságában mindenki feszíteni akar, csak tudnám mire...
Amúgy nekem is az előző generációval van a legtöbb problémám, hihetetlen, hogy a szüleim generációja szarik bele leginkább a közlekedésbe. Fura, engem tisztességesen megtanítottak már kisgyerekként, hogy mik a szabályok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz fattyu #35892 üzenetére
Ha ennél is nagyobbal megyek akkor minden fű előtt 10-re lassítok. Így is ált a motorosok úgy mennek el mellettem mintha állnék, sőt az autók előzgetnek. Siettem haza a zuhé elől.
Így is már csak töredék a meleg helyzetek száma a korábbihoz képest. Azaz január előttinek.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #36281 üzenetére
"...aki ezen nőtt fel az hogy érezheti magát pesten"
Röviden és tömören: sz@rul. Áldom az eszem hogy nem oda iratkoztam be tanfolyamra.
Mondjuk szerencsém sem volt mert a legnagyobb dugót fogtam ki a Váci úton, nyilván vannak ennél egyszerűbb részek a városban (mint ahogy más ilyenek is); de ehhez képest pl. a váci forgalom egy kellemes kirándulás.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz fattyu #36356 üzenetére
Meg az iden is neztem, de genyo unalmas lassan babakocsi verseny lesz es en csak 60 liter benzint engednek
Archer: Ez regionkent valtozo, pest dinamikusabb sokkal. Tobb az ember. De nekem jobban bejon az ottani forgalom tempoja, mint az itteni. Persze a dugokat senki sem szereti
Cannibal: Szeritem eleg reszletesen ki lett vesezve ez a forgalmi helyzet. Ha van meg vitathato, ne tartsd magadba
[ Szerkesztve ]
-
citkar
addikt
válasz fattyu #36372 üzenetére
De abban más is van, állítólag külön kérték, hogy ilyen meg olyan legyen (szóval kopjon) a gumi az izgalom végett, ha egy gumi kibírja végig az "unalmas". Aztán a fene tudja mi igaz ebből, de így a rettentő sok előírás mellett nem tartom lehetetlennek.
(#36375) Outlander :
Akkor kár eladni a "sovány" bundád, mert nyár végén lötyög majd rajtad az újabb Ja!! rájöttem, a szellőztetés miatt lesz jó így neked[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz fattyu #36975 üzenetére
A 750en eddig csak blokktartó váznyúlványt, lábtartó váznyúlványt és segédvázat kellett csak hegeszteni. De láttam már villanyaknál széttépett gsxr vázat olyanra megcsinálták, mintha új lenne. 2005ben a 600as gixxer amit vettem az is váztörött volt, és úgy megcsinálták hogy azon se láttad hogy nem gyári az állapot. Úgy derült ki utólag már azután amikor eladtam....
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
válasz fattyu #37044 üzenetére
Mert nekem számít az esztétika is, nem csak használati tárgy :S Ha egyszer lesz annyi pénzem hogy egy ütős-verős-eldobós motort tartsak akkor majd hagyom. Amúgy azért mert a fejidomot tuti kell festeni, és ha már kikevernek valamilyen színt, fújnak stb., maximum 20ezerrel drágább ha az egészet telibefujatom...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs