- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #90901 üzenetére
Az első széria is jó volt, de mindenből lehet jobbat csinálni.
A srác próbálta mindkettőt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
válasz Bogyó bá' #91016 üzenetére
Boltja válogatja, de azért a jobb boltok nem csak mutatóba írják ki hogy black friday, hanem tényleg jó akcióik vannak. Ha valami motoros cucc nem kell sürgősen akkor megéri megvárni a black fridayt szerintem is.
Pl a Karasnában 30% szokott lenni a Dainese cuccokra, én így vettem a bőrkabátomat 2 éve, 142 helyett 97-ért, meg bele a gerincprotit 22 helyett 15-ért. Méret mindenből volt, tudtam próbálgatni, színválaszték már kevésbé. Utóbbi egyébként max akkor probléma ha veszel egy fekete-piros kabátot meg egy fekete-zöld nadrágot
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91196 üzenetére
A nyomatékkirály jelződ végett bérelje ki mindkettőt, nem mindenkinek jön be, ahogy írtam is.
Haverom is Bandit 1200S-ről váltott vissza Hornet 600-ra, azt mondja a mai napig nem bánta meg, sokkal könnyebben kezelhető, kanyargós részeken könnyen dönthető, fékei, futóműve is könnyebben birkózik meg a motor tömegével mint a Bandit.
Banditban a blokk ami igazán jó, de a motor tömegéhez ami nem kevés a futómű és a fék alul méretezett.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91224 üzenetére
Nem tudom mennyire lehet rezonanciamentes egy V2 650, saját karbis, tesztelt injektoros SV650 és mondjuk egy CBF600 között nagyon sok a különbség a 4 henger javára.
Annyira vibrációmentesen jár a V2-höz képet hogy azt kottázni lehetne, ez mindaddig nem is gondolnád amíg át nem ülsz rá.
Kíváncsi lennék a V-Strom esetében ez mennyire észrevehető.Mosquito34 Na jó de ez új motor, nem a 1.15 árkategória, abban az árszegmensben én még nem találtam túraenduróból 4 hengerest.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91229 üzenetére
Persze a tanulómotorral alig mentem városon kívül.
Pont itt van az amiért nem érezted a rezonanciát, városban nem is nagyon érezhető, van de minimális, de 120 fölött egyre jobban érezhető.
Ott ahol a sor 4 még ugyan olyan simán fut.geresics Egy kiadós terepezés után bizony érzed rendesen a sérvedet, a folyamatos rázkódás, egyenletlen útburoklat nagyon nem tesz jót neki.
Ennek ellenére el lehet menni terepezni csak utána nem szabad csodálkozni hogy reggel kimászni kell az ágyból.
Én is voltam párszor így, de hát akkor is kimentem újra és újra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Chrys_
addikt
válasz Bogyó bá' #91249 üzenetére
Én meg rutinpályán blokkoltam az intenzív fékezésnél a hátsó kereket, az nem tetszett olyan nagyon neki, de nem volt gond, fél év kihagyás után ültem rajta akkor. Egyébként nekem tetszett az a motor, mivel az volt az első A-kat gép, amivel mehettem
ABS téma, mivel az hiányzik abból
-
Pocee
senior tag
válasz Bogyó bá' #91427 üzenetére
Koorva jól néznek ki,de elenyésző az emberek száma aki ezt terepen rendesen meg tudja erelni.persze hosszú földesútakon biztos baromi kényelmes amúgy,meg nagyon jól málházható.de 130-40 lóerő homokon baromi sok,elindul lefeküdni az eleje kanyarban,vagy csak egy saras nyomvályúban,megpakolva...még Kolondrum sem hozná vissza...de elmesélné...hogy a köcsög nyomvályú...
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #91618 üzenetére
Nekem múltkor feltűnt, hogy városi tempónál ha elengedem a kormányt beszitál az eleje egy kicsit. Megijedtem, mert eddig ez nem tűnt fel. Akkor -beszélgettünk róla és ferdzso kérdezte, hogy doboz volt e rajta. Volt bizony, anélkül nem csinálja.
Egyébként kormánygátló utólagos beépítése mekkora macera? Egész olcsón kapni már ilyen univerzálisat.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #91705 üzenetére
Látod erre nem is gondoltam!
(#91707) persuader: Pont ez a fura. Miért történne így? A tapadás nem lesz több a két keréktől, mivel a súly meg feleződik így. Ha a megoldás olyan, mint az MP3-é, akkor ugyanúgy képes teljesen felborulni is, tehát számomra úgy tűnik ugyanúgy bukfenc, ha átléped a tapadási súrlódás határait.
Én arra tudtam gondolni, hogy ez a megoldás ott nyerhet, ha az egyik kerék veszít csak tapadást, pl. kisebb kátyú, vagy olajfolt, akkor nem csúszik ki az eleje, mert a másik oldali kerék tapadása besegít. Valamint a felegyenesédi hajlama lehet kisebb kanyarban erős fékezéskor.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91806 üzenetére
Köszi, de ezek ülésmagassága 830 és 810mm, az SV-é (ami már soknak bizonyult) 800mm, a Viragoé 714mm.
Ami pedig a lovakat illeti: ketten szoktak menni az kb. 150kg + hosszabb út esetén a csomagok súlya, ehhez kéne igazítani a ménest.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #91875 üzenetére
Hogy megy a neonsárga sisakomhoz
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91880 üzenetére
Én is olajozom mióta kaptam egy magyar használatit a motorhoz és megtaláltam benne. Sőt, amikor valami olyanért szerrelőnél volt, akkor külön mondtam,hogy ha már úgyis szétszedi, mossa át a bowdeneket és kenje újra. Nem gondolnám ezt olyan extrának, hogy ne figyeljen rá az ember. Cserébe viszont én trehányul ritkán mosom le a motort.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz Bogyó bá' #92079 üzenetére
hát az Aldis egy fos! Amikor ott volt akcióban vettem. Ha nem jó sorrendben rakom az akksira/dugom a konnektorba, akkor villog, és nem csinálja a dolgát. Volt, hogy egy nap alatt nemhogy nem töltött, de kevesebb kraft lett az akkuban.
Most vettem egy Lidl-s töltőt: hibátlan!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #92085 üzenetére
Igen, tudom, de Hondáéknál nincsenek olyan extrák, mint a BMW-nél (tempomat, telefon összekapcsolós izé, stb.).
Egyébként teljesítményben pont ugyanannyi a kettő (95 ló és 99 nyúlmókus).
(#92087) -Mike-: Írtam korábban, hogy addig még 600x meg fogom magam gondolni. Vagyis most már csak 599x.
[ Szerkesztve ]
-
Novics
senior tag
válasz Bogyó bá' #92109 üzenetére
& everibodri
Köszi az infót, nem hallottam róluk eddig semmit, de akkor inkább elkerülöm őket én is jó messzire. (Vagyis nem, mert melléjük járunk ebédelni. )
V.Stryker
Mindent visszatekernek, nem? Legalábbis úgy tudom elég nagy divat itthon. Gondolom 1,5-2x szorzót szinte minden gépsárkány futott km-ére rá lehet számolni.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
ath
senior tag
válasz Bogyó bá' #92114 üzenetére
Szo nincs arrol, hogy "helyetted". De pl gondolj bele egy onjaro mentomotorba, ami felszerelest visz azonnal egy olyan baleset helyszinere, ahova emberi jelenlet csak kesobb varhato, a forgalmi akadalyokat a mobilitasabol fakadoan konnyebben lekuzdve, mint egy auto.
Egyebkent nem foldhozragadt gondolkodas ez a "miert jo"? Azert, mert megtehetjuk. Ezzel az erovel maradhattak volna a telefonkozpontos kisasszonyok is, akik kezzel kapcsoltak a masikat a vonal tulvegere, pl
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen