-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
Tekintsük meg: gurulgatás és pofára esés (vagy nem ez volt az?)
-
yodamastah
őstag
Itt vagyok csak nem nagyon irkálok mert nincs mit Motorozás lesz előbb utóbb, de most annyi minden más van előttem hogy annyira nem vagyok rápörögve. Valamikor majd elkezdem szeregetni az egyik hétvégén, még nincs használható állapotban. Van még 5-6 pár gumim el kéne koptatni őket idén, de lehet nem fog sikerülni
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
1. Nem a csuklóm.
2. Nem a váltogatástól.És ez utóbbi miatt nem én hisztizek, hanem összehasonlításképp érveltem az alul nyomatékos vs pörgős motorokra, túrázásra szánt felhasználási módban. Tény, h előbbin kevesebbet kell gépészkedni. Azért több órás vezetésnél ez szempont lehet.
Esetleg ha nincs beállítva a kar dőlésszöge az alkarodhoz, vagy eleve nem is lehet elforgatni, akkor meg hatványozott a hatás.De azért jöttem már én is haza úgy, hogy hideg volt, meg még enyhén felfelé is hajlott a kézfejem a kuplungkaron és úgy bedurrant (vagy kihűlt a kezem, már nem emlékszem) az alkarom, h konkrétan nem volt erőm behúzni. Na ez még veszélyes is. Azóta van fűthető kesztyűm, meg rendesen beállított kezelőszervek...
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Nyilván ha vesz egyet kipróbálás nélkül, akkor az sokkal jobb lesz. Sokkal nagyobb biztonságban lesz egy sajáton, mint egy kölcsönzöttön. Egy halom srácot ismerek, aki sportmotort vett, aztán pár hónap után győzött szabadulni tőle. Én csak meg akarom ettől kímélni, de felőlem hallgathat rád is. Vagy várjál... ja, Te sem mondtál neki semmit.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha az en velemenyemre vagytok kivancsiak...
- leszarom, akkor is el fogom mondani -
Szoval az nem baj, ha a kerites egy kicsit magasabbra van teve, es mondjuk nem kell 10-15 embernek elmondania, hogy mi egy eppen kerdezo velemenye.
Meg forumon motort probalgatni. Erre egyszeruen en nem vagyok hajlando valaszolni. Neki kell kitapasztalnia, mi egyaltalan az elvarasa egy motortol. Az elso motornal azt sem tudja mivan.
Tapasztalatokrol beszelhetunk, de nehogymar valaki forumhoz forduljon milyen motort vegyek kerdessel. Adsigra haromszor kellett volna atnyalaznia, milyen modellek johetnek szamitasba, az osszes tesztet el kellett olvasnia, mire valaki a jogsihoz kerul. Addigra ha semmi kep nincs elotte, azt engedjuk el.Meg egy 75 loeros motor felmegy dombon?
Es kapaszkoggya, most leszek az igazi fereg:
Ha nem lottek at az agyam soretessel. Felsejlik benne magyarorszag egyik legnepszerubb hasznaltauto slagere, a kek gastra. Tekeros ablakkal, nyaron megrohadsz benne, fapad extra. 1.2, 75 loero. Egy tonna felett. Ha az a szar felmegy a hegyre. Akkor hogy az anyamba nem megy fel egy motor?Egyebkent udvozlunk a topicban kedves kerdezo, miben segithetunk?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
tobb okbol nem mennek bele osszehasonlitasba, vagyis nem sokat ersz azzal, ha a tapasztalataimat leirom.
ez egy 125 oson volt, vadonat uj volt, neked nagy motorod van, es a tobbi, amivel osszehasonlithatnam, azok mind regi gumik voltak.
talan a sava mc 50, ami friss volt, a tobbi, heidenai, michelin pilot sporty, mind regiek, es rettentoen csusztak. a michelinnel a powerslide nem volt nehez, meg ebben a 125 os kategoriaban sem.
utcara a bridge tokeletes volt, esoben is, a sava t csak palyan probaltam, eleg jo koridoket lehetett vele menni, szerintem jobb volt, mint a bridge, de a bridge palyan szenvedett, valoszinuleg a mas gumimerete miatt a geometriaval volt baj, nem a gumival, tehat nem irnam le, egesz egyszeruen nem volt idom ennyit foglalkozni vele.
tehat igazabol ez annyira sok osszetevos dolog, hogy en nem mernek semmit kijelenteni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Dunlop is volt fenn, de rettento regi volt. Az uj sava amig uj, egyszeruen jo. illetve jelenleg is dunlop kr mittomen mi van rajta, kr 108 asszem. hatul meg megint mas. Hat ez eleg jo. Lenne. Ha nem 8 eves lenne.
Meg nem taroltam volna legalabb ket telet -10 ben. Amitol semmilyen lathato baja nem lett.
Szoval tul keves a tapasztalatom, nagymotorra ezt a keveset sem ultetnem at.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kcsa
veterán
Ahogy cikkszám szerint nézem tiédhez más való.
Két ötletem van, vagy fogod a csavar (maradványait) és egy robogós boltba bemész: ha szerencséd van, valamelyik kínaiéval csereszabatos, így kemény 500 forint körül van.
Vagy itt, csomóféle bontás van, érdemes telefonon megkérdezni.
Nagyobb dolgokat meg Olaszországból szoktam rendelni, sokszor érdemes még postával együtt is, ha több dolog kell akkor pedig egyértelműen olcsóbb a legtöbbször.
-
yodamastah
őstag
3 Spyke kesztyűm volt. kettő csak motorozástól szétment igen rövid idő alatt (cserélték gariba, kaptam újat). A harmadik egy eséstől kuka lett. Amúgy nem voltak rosszak. (mind akkor csúcsmodell volt)
Spidik jól bírták, most is van egy középkategóriás modell amiben 2 szezon van és jól van. Bár kényelem szempontból nem a legjobbak, itt ott mindegyik nyomott (3 volt összesen).
Amit nagyon utáltam az egy diadora volt, mocskos kényelmetlen, nem szellőző fos volt. Elajándékoztam 1 év után. Igaz ez inkább egy túra modell volt. Ebben egyszer estem, de ott az árokba szálltam be, nem tudom betont hogy bírta volna
Ami legjobban bírta eddig az egy frank thomas kenguru kesztyű volt. 4 esés kellett hogy széthulljon. Jól védett és kényelmes is volt. Ezt elraktam emlékbe (remélem még megvan). Az utolsó esés után hihetelten hogy nézett ki, és közben a kezem nem sérült meg egyáltalán
GP plus nagyon jó benne motorozni, pont ott lágy ahol kell, de csak abban a tartományban enged mozogni ahol kell. Mellette kényelmes is nagyon. Egyébként meglepően jól bírta a kakucsos csúszást. Pedig lent volt mindkét kezem. Nem szakadt szét a varrás sehol. Tempó mondjuk nem volt az is igaz. Láthatóan mindkét tenyér csúszó protektor dolgozott. (más kesztyűmnek a tenyere ilyenkor már legalább 1 réteg kiszakadt.)
(kesztyűre sosem sajnáltam a pénzt, és soha nem sérült még meg a kezem, pedig általában az le szokott érni.)
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudta hasznalni a labat egy eses utan. Costa doktor osszevarta a kettot, hogy legyen normalis verellatasa a serult labanak, amugy le akartak vagni. Sikerult megmenteni, igy visszakaptunk egy hatalmas tehetseget, szerencsere.
Volt egy japan pilota, aki nem tudta visszahuzni az ujjait fekezes utan, neki specialis kesztyu kellett. Akkoriban nem ovoda volt a gpNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ossze vissza megy az alapjarat, beallithatatlan a karbi. De termeszetesen konstrukciofuggo hibajelensegek, nem lehet mindenre rahuzni. Szimeringtol fuggoen be se tudod inditani.
Altalaban a szimeringen lehet latni, hogy olajos, de ez sem minden esetben.
Milyen motorrol van szo?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
-
emre
veterán
Tedd be az oldalt google fordítóba nem túl szépen dolgozik, de értelmezhető.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
Raadasul a kobajker irt rola cikket, miutan megcsinaltuk a haverommal. A muanyag veztengelyen azert beszartam
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AllTheBest
senior tag
Túrony és máriagyűd közötti útszakaszon történt, enyhén ívelt volt az út, én befostam, de rendesen, az út két oldalán majdnem 1 méter szintkülönbséggel volt szántóföld, simán lehetett volna belőle egy jobb perec.
A saját hülyeségem, persze, okoltam bárki mást a dologért? te fújod fel nagyra az egészet, én csak leírtam a motors topichoz tartozó ,,élményem,,. Mentem már 130-140 körüli tempóval is ugyan ezzel a bukóval, gond nem volt, és most is csak arra tudok gondolni, hogy egy nagyobb széllökés okozhatta a gondot.
A motorom inkább a naked kategóriába sorolnám, sportnak nem nevezném. Sokan használnak ugyan olyan bukót mint az enyém nagyobb supermotoknál is, én meg naívan azt hittem, hogy ez olyan egyszerűen és jól használható nagyobb tempónál.
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Geresics
addikt
az megvan, hogy ha 110-el mész, és jön egy 110km/h széllökés, az olyan, mintha szélcsendben 220-al mennél?
Mellesleg a napokban itt Baranyában olyan szelek voltak (nem, nem a fingásra gondolok), hogy háztetők repültek le, magasfeszültségű oszlopok csavarodtak ki, és autók, teherautók repkedtek szó szerint. A net is tele van most ilyen képekkel... Nyilván nem akkor motorozott, csak jelzem, hogy meglepően erős széllökések vannak néha...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Szoktak, de nem mindig valk be. Etz nel kellett ilyesmit csinalnom utoljara, ott viszont olyan rossz minosegu az ontveny, es annyira nagy a lendtomeg, hogy 3 szezonnal tobbet nem bir el a csapagyhaz, barmit csinalsz, igy eleg gyorsan megforog ragasztoval is. Nalad nem biztos, hogy ez lesz, mivel mas a fordulatszam, es a lendtomeg.
Olaj nelkul nyomtad be? Ketutemnel nagyok a nyomasvaltozasok, az sanszos, hogy kilovi. A szimering meretevel van baj, vagy az ontvenyt nem sikerult ugyanakkorara furniuk? En beragasztanam. Kokany, de nincs mas. Kalapaccsal be lehet utni a szimeringet szakszeruen, ha van egy ugyanakkora meretu tusked, mint a szimering atmeroje, ezzel nincs baj.
Japanoknal igy van megmunkalva, hogy nem kell mondenhova. Nem javaslom a klingeritet a ketto koze rakni, az 0,3-0,5 mm amivel fene tudja milyen hezag milyen lesz a tengelyeknel, barminel.
Pasztazni enis szoktam, de az ujjhegyemre rakom, onnan pedig a tomitofeluletre, ugy, hogy a belso nehany mm t szarazon hagyom, inkabb kifele kenegetem, hogy osszehuzasnal ne keringjen egy buvarruha az olajterben, ahogy kinyomja a ket felulet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Esetleg ha van valami kupos tusked, amivel a szimering peremet egy picit kihajtogatnad? Vagy megfelelo meretu dugokulcs, a kinai fajtabol, aminek lekoszorulnem meretre a veget, es kalapaccsal igazitanek a szimeringen ezert jok a kinai keszletek, mert akarmilyen celszerszamot csinalhatsz beloluk.
A repapasztat egy ido utan oldja a benzin, inkabb valami lakkosabbat probalnek, mondjuk csapagyragaszto?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha nincs nyil a dugon, az azt jelenti, hogy nincs dezaxialva???
Merd le a csapszeg tavolsagat mindket oldali szoknyatol, ha nem pont kozepen van, akkor nem mindegy, hogy rakod.
A gyuruvegek ha barhogyan rakod, nem lesznek sem szivo, sem kipufoogo resbe, akkor mindegy.
Bar eggyurus dugattyunal nekem pont a szivores kozepen voltak a gyuruvegek, mig gyari ketgyurusnel direkt nem rakjak resbe, ettol fuggetlenul vegig nyelnel semmi baja nem volt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mindenkepp nezd meg a dugattyucsapszeget, hogy kozepen van-e.
Alap beallitaskent vennek egy etz beallitast, az kb 20° elogyujtas.Nezhetsz etz manualt, tele van vele a net, ha megsem boldogulsz, kuldok drive on. Ez szigoruan az alapokra vonatkozik, talan a megszakitohezag stimmel, a tobbit csak utmutatokent hasznald.
Ugye a fhp elotti 3 mm azonos loketnel lesz 20 fok...
Mivel stroboszkopod nincs, hogy lasd a gyujtast, parasztbol beinditanam, es tologatnam az alaplapot, ahol a legjobban megy a motor, az jo lesz. Szerszamok es adatok hijjan ezt lehet csinalni...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
2T nel tapasztaltam szimeringbajokat, de altalaban fotengely szimering, ami 2T olajban azik ilyenkor evekig. A tobbi szimering jobban szokta birni. Most 2-3 ev allasrol beszelunk futetlenul, sima teto alatt. Tankrozsdasodas, karbi osszerohadas, ha nincs leeresztve.
4T nel a szelepek tudnak az ulekhez hozzarohadni, nyitott kipuff eseten ez 2 ev alatt bekovetkezhet szurkemarha szeru kinttartasnal.
Amugy legujabb barn find -ja havernak egy 8 evet allt gsxr ezredes, rozsdas tank miatt indithatatlan lett. Pucolas utan poccroff. 8 eves benzinnel...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
Most akkor kezdjelek el én is porrá fikázni téged? Mert támadási felület az épp akad.
A véleményemet nem a te személyedről alkottam (vagy Mentolka, vagy bárki aki nem használ FB-t), elvégre személyeskedést nem olvashattál.
Ellenben az összes reakciód ebben merült ki, így értelmét nem látom felvenni a kesztyűt.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen