-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76749 üzenetére
Masik akkut viszel a freeride e sx nel, amit nagyon konnyen kicserelsz, de nekem meg mindig a 21 loval van bajom, a dt200 asom erosebb.
Ez nem is baj, mert meg nagyon gyerekcipoben van az akkutechnologia, a robbanomotor meg mar tobb, mint 100 eves, ugyhogy nem fair osszehasonlitani oket, szoval lesz ez jobb is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76754 üzenetére
42 Nm lenne a nyomateka, ami eleg emberes. De itt valami mas is van a dologban. Nevleges teljesitmenynek 15 Le t adnak meg, csucsteljesitmenynek 22 Le t.
Illetve a leirasnal azt irjak, nyomatek akar 42 Nm ig. Azaz ezt nem mindig tudja.
A loero csak a vegsebesseget adja meg. Ezek szerint nem tud addig porogni, hogy nagyobb legyen a vegsebessege egy dt 125 nel. A nyomateka joval nagyobb, valszeg amit erez az ember, az egy fickosabb 650 es 4T ero. De csucsteljesitmennyel hasznalva tippelem a 15-20 perces uzemidot.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76769 üzenetére
Sajnos nem jo minta, ahogy az elejen mondja a ficko, a kuncsaft kivansaga a nyomateknoveles volt. Ehhez megvaltoztattak a szelepulek szogeket (?) Ami majdnem akkora teljesitmenynovekmennyel jar, mint egy hengerfejatmunkalas (ezt pontosan nem tudom mire erti) nagyobb furata van a motornak, illetve nyomatek veztengelyeket kapott, ami tovabb tartja nyitva a szelepeket, stb.
Illetve a szamolashoz a nyomatekgorben kivul tudni kellene az atteteleket.
Azert nehez osszehasonlitani, mert a robbanomotor minden valtas utan gyengebb lesz, a villanymotorban pedig vegig ugyanaz az ero lesz.
Lusta vagyok kikeresni ennyi adatot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76777 üzenetére
Senki nem mondta hogy az olasz (vagy nemet, mert audi) jo, de jelenleg a legmegbizhatobb a v2 205 loeros kategoriaban
Egyebkent tenyleg kivancsi lennek az adatokra, de a fuck italy a vegen egy elfogult velemeny, es egy hajtorud tores tul keves adat.
Mint mondtam, ez a loero adat nehany eves superbike teljesitmeny. Nem lesz hosszu eletu. Szarozhatnank a bmw s1000RRt is akar, sot barmelyik 200 lo feletti motort, mert egy hetkoznapi embernek hatalmas anyagi megprobaltatas uzemeltetni.
Attol meg csucstechnika.
A meghibasodasi aranyt senki nem tudja. Pedig ez lenne a mindent eldonto adat megbizhatosagi szempontbol. Bar egy superbikenal inkabb a suly loero adat a mervado.
De ezt mar regebben kifejtettem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76793 üzenetére
Nincsenek a kezunkben szamok. Ezek nelkul nem tudunk tisztan latni az ugyben. Igy azt javaslom, amig nem tisztazodik a helyzet, ne vegyel panigalet.
Tobb kerdes vetodik fel. Gyartasi minosegbiztositasbol adodo szoras, vagy tervezesi hiba. Hasznalat modja.
Most te leirtal egy legrosszabb forgatokonyvet. Ertem en hogy kuldozgeti neked az ismerosod a kepeket, ez alapjan csak szar lehet, nyilvan. Meg elegge tele van a toke az egesszel. De valami objektiv szamadattal tudnal szolgalni? Igazabol onnan indultunk hogy az osszes szar.
En belinkeltem az 50 ezres tesztet. Az nem tunt szarnak. Valoban tul kicsi a minta. Ezert olvasom az olvasoi leveleket, hogy szelesitsem. Ez sem eleg, egyertelmu. De azert az sem epp objektiv, ha egy szervizben levo szerhullott szarokbol allapitasz meg valamit.
Nem tudjuk a hasznalat modjat. Ez a legfontosabb. Szerintem te a vfr es tempoddal siman beleraknal 50 ezret a panigaleba, anelkul hogy leszakadna a hajtorud. Biztos lenne egypar problemad, de sosem rohadnal le vele. Nagy terhelest nem kapna. Kozbeszurnam, tudok nagyobb fekete lyukat a penznek, monduk egy 158 lovas rc213v s 180 000 eurert. Kinyitod 200 loero kornyekere, azonnal ugrik a gari. Nahat. Tudjuk, hogy miert, ugye?
Mondjuk ennyiert kijon jopar negyezer kilometeres blokk.
Es akkor megint terjunk ra a kivant 80-100 ezres futasteljesitmenyre. Ez a futasteljesitmeny milyen korulmenyek kozott ertendo? Normalis? Definiald a normalis uzemi korulmenyt! Mi a normalis?Versenykorulmenyek kozott, de csupan palyahasznalatnal ezek hozhatatlan szamok. a superbike kategoriaban nehany evvel ezelott, amikor kb ilyen loerokkel mentek a gepek, a blokkontvenyt 1500 km utan csereltek. Ilyen erokrol beszelunk most.
Amikor az utcai gepeket kivittek Nardora, vegfordulatig huztak 6. ban, nagyon hosszu ideig az ovalpalyan. az R1 azonnal hengerfejes lett, a ktm kikonyokolt, es az mv agusta is. 155-180 loerorol van szo. Es ezek a lovak csak szamok, raadasul ram air-el. Hatso kereken 142-160 lesz belole. Es akkor most ki mit ad meg?
a ktmnel egy rosszul megmunkalt szeriarol volt szo, emiatt ketszer konyokolt ki. Az rsv4 elso szeriajanal ugyancsak hajtorud konyokles volt.
Utcai hasznalatnal ezek boven elmennek papa tempoban az altalad kivant futasteljesitmenyt. Minden uj modellnek vannak gyerekbetegsegei. Ennek a 190 lovas cbr nek is lesznek. Biztosan nem ilyen volumenu, amiket linkeltel, de megint almat a kortehez hasonlitunk.
Es szeretnem megint felhozni a szociologiai vonalat. A katalogusadat aljarol nem az fog valogatni, aki szetkurja a motorokat. Hanem a papatempoju hondas.
Ezzel semmi baj nincs. Csak vegyuk figyelembe a terheles nagysagat, kulonbseget.a 175 lovas sc 59 nek 50 ezer alatt kuka a hengerfeje. Mi lehet palyahasznalatnal? korabban linkeltem. Mar a 170 lo is az elettartam rovasara megy 1000 kobcentibol.
A hahun az az egyetlen ostoba tulaj probal negativ reklamot csinalni a bomosnek, aki ket evvel ezelott is. O "arulja" egyfolytaban blokkhibasan.
Es somatom mondta jol, ezek a kikonnyitett motorok nagyon hamar szetmennek, ha valamilyen mas, nem tervezett korulmeny lep fel.
Valamit valamiert.Fogalmam sincs, mi lehet a problema ilyen esetnel. Mivel erdekelt a tema, megneztem a bmw, a ktm es a ducati fejlesztesi videoit. Ott mennek egy nagyon hegyes kort valamelyik versenypalyan, majd a fojtoszelep allast elmentik es a padon levo motornak ugyanazt adjak, termeszetesen terhelve.
A ktm nel 150 oran keresztul megallas nelkul birta a blokk, ennyit egy motor az elete soran nem kap. 40 percenkent kellett egy tanknyi benzint tankolni. Ennyit a terhelesrol. Megis egy beszallitoi hiba miatt kikonyokolt mint a szar. Erted, hogy mennyi mindenen elbukhat, es nem ilyen egyszeru, hogy te leszarozol egy ilyen technikat?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #76842 üzenetére
Ez egy tl 1000 r, a muszerfalon latszik, ahogy valtozik a fojtoszelep potmeter szerint a gazallas. (Azok a kis palcikak a hofok helyen). Ha az ember ennek ellenere nem huzogatja a gazt, akkor valoszinuleg a tps szenzorral van baj.
Ugyanilyen jelenseget sok minden mas is tud okozni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #76847 üzenetére
Miafhszom? Eldermedt az olaj? Minek beinditgatni egyaltalan? Tehat van egy szar akku. Van egy olajlampa ami azert villog, mert hibakodos. Ha olajnyomas lenne, vegig vilagitana, es azonnal beszarna a motor. Cserelni kene az akkut elso korben nagy valoszinuseg szerint, de csak tippelem, mert azt sem ertem, miert egy ingadozo alapjaratu v2 es hibajelenseget linkelted elsokent.
Mielott megjonne tesod forumrol megszereled gyorsan?
Nem tudod tonkretenni csak azzal, hogy nem inditod be, vagy beinditod. Itt eleve szar volt valami.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76883 üzenetére
70 szazalekos hibaarany? tulzasnak tunik meg ducati mercevel is.
teljes mertekben igazad van olyan szempontbol, hogy megkoveteled, hogy normalis termeket kapj.
vonatkoztassunk el egy kicsit a panigaletol, nekem teljesen mindegy mennyire szar, vagy nem szar, amig nem vagyok tele, ugysem erint, illetve teged sem.a hozzaallast szeretnem bemutatni, ami egy bizonyos motorosreteget jellemez.
a gsx erest alabb olvashattad, villogo fi lampaval lemerult akkuval koszoruli a gepet, telekurja benzinnel az olajat siman, meg 3 naponta beinditgatja telen, hogy telekurja vizzel az olajat, meg saletromsavval. szerinted egy hondas ilyet mikor csinal? ugyanezt figyeltem meg amikor szervizben dolgoztam.ami meg mindig nem ment at, az az, hogy nem lehet definialni a hasznalatot.
1:50 es Hring koridovel barmi felrobban 10 000 km utan.
2:00 val elmesz 60 000 km t.
papa tempoval barmivel elmesz 100 ezret, nem a marka erdeme lesz. ezt szeretnem megertetni veled.ugyanigy a terhelesrol, szociologiarol, matyizasrol nehany szot. Kozmahoz elvittem egy yzf 1000 et, mert chatteringelt a kuplunga nagy terhelesnel (fullgaz egyesben) mondtam neki, hogy mikor jelentkezik a jelenseg, nezzen ra.
masnap mentunk a motorert. mondta, hogy szetszedte a kuplungot, de minden rendben vele, nem tudja mi a hiba, es nem jelentkezett nala a hibajelenseg. kerdeztem, megnezted nyelgazon?
ez egy 140 loeros motor, nem mertem neki nyelgazt huzni.
erted mar?ugy viselkedsz mint egy markabuzi. ne legyel markabuzi. markabuzi csak ugy tud lenni az ember, ha hianyosak az ismeretei, es nem olvassa el a forumon a neki linkelt 170 loeros sornegy motor 50 ezres tesztje utan lemert kopast, szamokkal, adatokkal, illetve a szamadatokkal szemben ismerosok tapasztalatait allitja, akik valoszinuleg ugyancsak egy markara matyiznak, es akik matyiznak, azoknal a fogyasztas kicsi, a motort olcson vettek, es az ero mindig hatalmas, amit termeszetesen mindig kihasznalnak, de birja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tarill #76900 üzenetére
Rossz iranybol kozelited meg a dolgot.
Ami olcso es regi, az altalaban lekotlott motor szokott lenni. Nincs olyan, hogy olcso es jo. Piac torvenye. Nem lehet egy altalanos okolszabalyt adni. Allapotot kell venni egyreszt, nem tipust, vagy markat.
Le se irtad mennyi a keret. Enelkul nem lehet tanacsot sem adni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tarill #76934 üzenetére
Tudom, bunko okostojas vagyok. Korrekt.
mit varsz?
Gondolkodast teljesen mellozo hozzaallasod van.Mielott en belevagnek ilyenbe, a kovetkezo forgatokonyv jon fel osztonosen:
Beirom a hahura a vetelarhoz az ablakon kidobni kivant osszeget. A markahoz kijelolom a lekotlott szar-t. (Termeszetesen ilyen marka nincs, probalom a kinalat minoseget beagyazott ironiaval kifejezni, ami megnagyobb utalatot szokott az emberekbol kivaltani iranyomban.)
Kidob jonehany talalatot.
A vilaghalon utanaolvasok ezeknek a tipusoknak, mik kotlanak meg bennuk, stb. Elolvasok jopar cikket ezekkel kapcsolatban. Felkeszulok valamennyire. Ha nem ertek hozza, hivok egy hozzaertot, mert az, hogy a szovegben az van irva, hogy jo allapot, ezen a bolygon sajnos nem feltetlen a valosagot jelenti.
Ez tobb napos munka.
De megeri, mert a vegen nem fogsz ennyiert motort venni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Lomha 8V #76932 üzenetére
Igen, nekem is megvolt az fzr, zxr 250-400, katana 400, xjr 400, meg jopar belpiacos, mar nem is emlekszem.
Ami feltunt, hogy az evek igencsak megszepitik ezeket az emlekeket. Pl a 250 es kb 140 ig emlekeim szerint kitepte az ember karjat, es 170 ig elektronikus leszabalyzasig gyonyoruen elment a 45 loerejevel.
Aztan raultem egy 400 asra nemreg es elsirtam magam. Se ero, meg ha porgetem akkor sem "nehezen" akar felporogni. Na persze, egy 600, 1000 eshez kepest igen. De megis, az en fejemben egeszen mas emlek volt. Nem tudtam mit kezdeni ezzel percekig, annyira mas volt, gondolkodtam hogy biztos baja van - termeszetesen hibatlan.
Ennek ellenere elvezetes motorok, nem arrol van szo.A v elrendezes igazabol nem egyenlo a nyomatekkal, az egy epitesi mod a motor kisulyozasara, a nyomatekot inkabb a hengerszam, furat loket viszony, es a vezerles szabja meg.
Euroringen lattam egy nc30 ast, akkor meg karbis r6 om volt, de szerettem volna venni mindenkeppen melle, annyira megtetszett. Es akkor meg arra az acelos erore emlekeztem
Most meg 1,5M egy ellenorizhetetlen eloeletu magyar peldany, ami egyaltalan nem szimpi.Igazabol kimerito leiras volt, de tenyleg jol letertel a gyorsasagi vonalrol. Mikor volt a coming out?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ja igen, euroringen meg feltunt, hogy 18 as hatso kereke van az nc30 nak. Na az nem igazan tetszett
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A pikirt hozzaallasom a kovetkezok miatt van ilyenkor.
Kispenzes kaland csak akkor eri meg, ha van egy nagyfoku muszaki igenytelensege az embernek, es nem zavarja a motor allapota. Vagy annyira nem ert hozza, hogy nem veszi eszre mennyire veres a torka.Volt eleg ilyen motorhoz szerencsem, ezeknek log a bele. Nemetorszagban vannak valos 30e km es, fzr 600, yzf 750 esek, szervizkonyvvel, 1200-1500 euro kornyeken. Arra azt mondom, ki lehet fogni. Ha nem lengyeltol, vagy toroktol, hanem nemettol veszed, es van harom motor meg a garazsban, meg ket auto.
Magyarorszagon ez eselytelen. Tudom, hogy meg menni mennek ezek a motorok, de minden kuka szokott lenni rajta. A karbi falsot sziv a fojtoszeleptengelynel, a hengerfej reg kuka, nem tomitenek a szelepek, nyomja a keket-jobb esetben szelepszarnal, fektarcsak reg kukasak, mindenhol mindenfele csavar van, alatetek sehol, minden elnyirva, berohadva stb. Ossze vissza megy az alapjarat, csuklik a motor, egy kinszenvedes kozepszarra valahogy beallitani mindent, es nem rentabilis jora megcsinalni oket. Ezekhez egyetlen tuszelep 30-40 ezer forint, ebbol 4 kell. A kikopott fojtoszelep tengellyel nem tudsz semmit csinalni, karbisort nem veszel a motor ertekenek masfelszereseert, ami bontoban van, az ugyanilyen.
Hatalmas lerohadasi kockazattal hajthato. A szarragosagnak aldozatul esett minosegu tipikus szentharom alkatreszekrol nem beszelve, azaz a generator-feszabalyzo es vezlancfeszito neveben amenEs ez most durvan fog hangzani, de ha nincs penz motorra - akkor ha gyoker akarok lenni - azt mondom, nem kell venni. Ha pc akarok lenni, azt mondom a fenntartasi koltsegekbol kiindulva kell vasarolni ilyenkor egy nem gyorsasagi, hanem postas kiskobcentimeteres motort.
Egy regi motor gatyabarazasara altalaban a vetelara ra szokott menni meg, karbantartasra is kell, hogy legyen penz.
nem megvenni draga egy jarmuvet.Ezt a naiv hozzaallast pedig el szeretnem felejtetni mindenkivel, hogy ki lehet fogni. Amennyiben lottot lehet nyerni, igen. Ki lehet fogni. Evekig varsz arra, hogy meghaljon az idos orvos hazaspar, aki lezsirozta a garazsban az yzf et, vadonat ujonnan vette 1990 ben, es 15 000 kmt sikerult belerakni, azt is 5000 fordulat alatt. Es nem is dohanyoztak.
A sracnak egy tuti tipp kellett, egy nagyon egyszeru megoldas, mindenfele munkabefektetes nelkul. Ez borzaszto naiv hozzaallas, az orakat emiatt tekergetik. Csodavaras.
Az, hogy utanakotrok adatoknak, nekem, vagy barki masnak ugyanakkora erofeszitest jelent, mint egy kerdezonek. Akkor miert a tobbi ember keresse ki ezeket valaki mas helyett? Engem csak ez zavar ilyenkor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76783 üzenetére
mostanra szedtem ossze az adatokat.
tehat a ktm freeride e sx egyfolytaban, 0 rpm tol rendelkezik hatso kereken megkozelitoleg 1293 Nm nyomatekkal, 110 kg os tomeggel, 72 km/h vegsebesseggel.
az sxc 660 hoz a meresi adatokat innen vettem. a gorbe.
nem teljesen fair osszehasonlitas, mert ez egy kinyitott smc.
az smcnel a 72 km/h hoz 2. sebessegi fokozatba kell kapcsolni, feltetelezzuk, hogy 8000 ig ki van forgatva az 1.az ertekek a kovetkezok:
indulasnal csusztatott kover kuplungos
1ben, ~4200 rpm nel 961 Nm hatso kereken
1ben, nyomatekcsucson, ~5600 rpm nel 3461 Nm
1ben, ~8000 rpm nel 2644 Nm
ekkor valtunk,
2ben ~5000 rpm nel 2165 Nm hatso kereken, ~72 km/h nal.
termeszetesen teljesen elmeleti szamok, itt nincs surlodas, semmi, de aranyositani jo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
olyan szep enduros ido van, ki kene menni ratrat gumival a varosba
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #76966 üzenetére
a segedmotoros kerdesre senki nem tud innen valaszolni. attol, hogy meg haromszor megkerdezed, nem fog valtozni a helyzet. ha beverted a fejed, es azert, akkor en kerek elnezest.
esetleg beirhatod peldaul az angliai magyarok fb csoportra, ahol valasznak jon harom komment, hogy nem tudnak angolul, de ha van munka 3000 fonteret havonta, akkor erdekli oket.
en nem is forumokat szoktam ilyenkor kerdezni, hanem az illetekes hivatalt. gondolom az angol megy, minek akarod magad felrevezettetni mindenaron? oket kell kerdezni. kielegito valaszt fogsz toluk kapni. nagyon nagy elonye a fejlett iparral rendelkezo orszagoknak, hogy az emberek ott nem felnek a billentyuzettol, es ugy hallottam, hogy akar az elektronikus postat is olvassak, sot valaszolnak ra.en megragadom az alkalmat, es helyetted megkoszonom geresics kolleganak a guglizasat, amit igazabol te is meg tudtal volna csinalni, ahelyett hogy egyfolytaban kerdezel olyan temakban, amit ki lehet guglizni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
a kis torpe megnyerte a paris dakart. igazabol az szamit, mennyire akarsz motorozni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nem szabad injektoros motornak leallnia. ez nem a nem hasznalat miatt van, ez valamilyen beallitas, vagy szenzor hiba, nem lehet egy egyszeru leiras alapjan megmondani.
itt nincs automata szivato, ez nem karburator.
ez befecskendezes.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76999 üzenetére
kosz nem, itt a 100 000 es teszt
az jutott meg eszembe, hogy baszki milyen konnyen megtalalja az ember az infot, ha abba a kis savba beirja a hulye nagy betuk alatt, dobbenet, es csak egy klikkelersre van a p!naktol. ez a 21. szazad informacios sztradaja
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #77006 üzenetére
Injektorosnal ez semmit nem jelent. Annak poc roffnek kell lennie. Az hogy beindul azonnal fel eves allas utan, az nem csoda, hanem alap, hogy igy mukodjon.
Termeszetesen ha az utcan lenne tartva, annak is rozsdasodna a tankja, es eleg hamar kijonne ha az akku mar egy kicsit is rossz.
Es karburatoros motorral nem erdemes osszehasonlitani, mert az teljesen mas. Ott ha nem ertesz hozza, bizonyos tipusoknal be sem tudod inditani, hiaba jo minden.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #77013 üzenetére
Mar megint szivatorol beszelunk, de injektoros motorban ilyen nevu alkatresz nincs. Nehany tipusnal van masodlagos fojtoszelep, amit az ecu mozgat, illetve korai injektoros suzukin is van szivato kar, ami annyit csinal, hogy megemeli a fordulatot, mert jobban kinyitod "kezzel" a fojtoszelepet. Kb mintha huznal a gazkaron inditasnal.
Itt csupan annyi tortenik, hogy tobb benzint fecskendez be olyan fojtoszelep allasnal, ami neki jo.
Inditasnal ellenoriz, teha kinyitja becsukja, a fojtoszelepet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #77018 üzenetére
A "levegot" szabalyozza, nem a benzint. De ez igy nem igaz, mert a motor feltolteset szabalyozza, azzal, hogy fojtja a feltoltest. A neve fojtoszelep. A benzin mennyisegeert a befecskendezo szelep a felelos, azaz injektor.
Egy csavarral nem tudod semminek az utjat allni, csak karburatornal lehet csavarral kevereket allitani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #77020 üzenetére
Nem. Tippelem, hogy az er 6 ban masodlagos fojtoszelep van, mert a suzuki es a kawasaki nagyon hasonlo. Szereltem er6 ot, de mar nem emlekszem.
A masodlagos fojtoszelepet szoktak kivenni, es padoztatni, injektorvezerlot venni, de egy a bol b be motornal ez teljesen felesleges.
Te nem tudod atallitani egy csavarhuzoval, azt egy szervomotor nyitogatja, azert, hogy minden a legjobban mukodjon. Ha hozzanyulsz rontasz mindenen, nem javitasz. Hogyan is tudnal hazilag barmin javitani? Ott az ecut kene atirni hogy mashogy mozgassa.
Ha arra gondolsz, hogy egy hatarolo csavarral egyfolytaban nyitva lehet hagyni a masodlagos fojtoszelepet, akkor ez egy jo nagy paraszt megoldas. Es ertelmetlen.
Kb mintha a cv karburatorban a tolozar rugojat basztatnad, vagy a tolozarat nyitogatnad. olyankor fullad le egy motor.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77037 üzenetére
Ahhoz, hogy tobb levegot tudjon atengedni, kevesebbet kell szurnie. Elmeletileg a hengerfalon fogjuk megatni, hogy mennyit sporoltal a gyari szuron
Amugy semmilyen szam nincs sehova irva, legalabb vmi kulonbseg, ateresztokepessegben, illetve hogy hany mikronig szur. Sehol egy darab szam. Nem tudjuk milyen intervallumkban kell tisztitani. Rentabilitasa igy is kerdeses.
Homalykodas az egesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imibogyo #77041 üzenetére
Nem szimpla hulyeseg. Az emberek egy teljesen elkurt nyomatekgorbere azt hiszik, hogy jobban megy. Pl a nyomatekgorbet elkurjuk egy nagyobb ateresztokepessegu kipufogonkkal, azaz also fordulaton van egy nagy arok a nyomatekgorbeben, es utana egy csucs, azt erosnek erzi az ember, mig egy teljesen lapos nyomatekgorbet gyengebbnek erezni.
Erre szoktam azt mondani, hogy merni kell mindent.
Azt nem erzik meg, ha csuklik a motor. Majd egy ilyet megis hogy erezne barki?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #77050 üzenetére
Tehat erzesed szerint jobban indul.
Szerintem egesz egyszeruen odakepzelted. nagyon sok motorral mentem, es en eddig kipofogo csere utan vagy nem eszleltem valtozast, vagy teljesen elrontott gazreakciot erzekeltem, amit egyebkent a motortulajok egyaltalan nem is vettek eszre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77049 üzenetére
Rendszerrol mindig is beszelhetunk, mindegy, hogy karbis vagy barmilyen. A kipufogo hossza, a szivo es kipufogo resz hossza es ateresztokepessege, a szeleposszenyitas merteke mind befolyasoljak a gazcseret.
Nagyon orulok viszont amit osszeszedtel a k&n rol. Vegre ertekes infok. Az iras alapjan meggyozo. Igazabol a papirszurokon kivul mas nem mukodik mas elven. A szivacsszurok pl ugyanigy mukodnek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #77058 üzenetére
A fantom hibakereseseket egyszeruen nem lehet kiszamlazni. Ez is csak neha jelentkezik. Ha korrektek akarunk lenni 50 e forintot ki lehetne szamlazni csak hogy reprodukaljak a hibat. Ezt az idot senki nem hajlando kifizetni. Igy az ilyen ritkan elofordulo, egyaltalan hibanak alig nevezheto dolgokat nem rentabilis javitattni sem.
Lehet alapjarat allitas, lehet hogy vmi ki van kopva a fojtoszelepnel, lehet sima gyertya, millio dolog, amire nem erdemes addig locsolni a penzt, amig nem lesz komolyabb, allandoan jelentkezo baj.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen