-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz tboldi #66256 üzenetére
Nem rossz, de inkább maradnék akkor már a sima Tracernél.
Ha meg már megint itt vagyok akkor, hagy dicsekedjek egy kicsit. Egerben tankoltam utoljára, utassal együtt mentem azóta 266km-t és ma elmentem tankolni. 11,1L ment bele összesen. Csak pislogtam így nem volt 4,2 az átlagom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
StoneBridge
senior tag
válasz tboldi #66256 üzenetére
Hát ez jó.
Én a sztori első fele vagyok. Elmegyek valamerre, de nem fordulok vissza.
Betehettek volna egy sima MT07-et, és utána a Tracer vissza, hogy azzal kicsit jobban rendben van egy 2fős túra.
Pont most hétvégén beszéltük a 'zasszonnyal, hogy már a tanktáska és egy hátitáska beiktatásával kényelmetlen az MT07. Simán cuccok nélkül még oké, úgy elvoltunk fél napig a Bükkben.Amúgy nem tetszik. És megkapta ez is a 09 undorító denevér lámpáját...
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
válasz tboldi #67304 üzenetére
Sztem nem jó ha azon aggódsz, hogy milyen felülni rá ismét. Vagy megy azonnal, vagy hagyni kell. Engem egyet kivéve meg sem érintettek a dolgok és épp ami megérintett az volt a legenyhébb, ami meg a legsúlyosabb annál ültem fel rá perceken belül újra.
Az a darázs sokat feküdhetett. -
p87
senior tag
válasz tboldi #67304 üzenetére
Köszi!
Már csak az a kérdés ha ezeket elviszi valaki akkor kiadják-e neki, mondjuk ha írok egy meghatalmazást?Mi is Horneten tanultunk, az is eléggé le volt harcolva, rutinvizsga majdnem elmaradt miatta, mert nem indult, úgy telefonálgatott gyorsan az oktató, hogy kerítsen egy másik motort, végül sikerült, de megcsúsztunk kicsit, így végül a vizsgabiztos jóindulatán is múlott, hogy ráért.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #67385 üzenetére
Pont ezért nem viszek "márkaszervizbe" semmit. Madárnak nézik az embert... mióta az eszemet tudom otthon cserélek olajat mindenben.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kroni1
veterán
válasz tboldi #67356 üzenetére
Vadiúj 800-as motort veszel első gépnek, vagy használtat keresel majd? Egyébként nem feltétlenül muszáj a BMW szalonban szervízeltetni. Nyilván az első 1000-es szervízt érdemes még ott, de nem vész el a garancia ha nem hozzájuk viszed, és töredékáron megoldható. Viszont mindenképp olyan szerelőhöz érdemes, aki ért a BMW-khez, mégjobb ha csak azokkal foglalkozik. Van ilyenből több is, én EKO-hoz járok, most megyek hozzá a 100.000km-es szervízre. Elég sokmindent kell cserélni ilyenkor, direkt rákérdeztem és azt mondta, hogy cakumpakk 30ezer lesz.
-
Kroni1
veterán
válasz tboldi #67391 üzenetére
Hát biztosan van feléd is olyan aki ért hozzá, de most hirtelen nem tudok nevet mondani. Az F800 nem is annyira spéci szerkezet, szerintem még te magad is simán ki tudod majd cserélni az olajat rajta! Nekem 10,000 és 20,000km-enként kell vinni kisszervízre, és 40,000-ként nagyszervízre a gépet, olajat is 10,000-ként kell cseréltetni benne, szóval nálam nincs olyan hogy csak egy olajcseréért kéne mennem hozzá..
-
-Mosquito-
őstag
válasz tboldi #67391 üzenetére
Győr elég közel van? [link]
kroni1:
Mennyivel, mihez képest? Akkor Fullgas jah` az meg messzi van/lehet. Ugyan annyi le/fel jutni, idő/pénz, ugyan ott van. Sosem értem ha van valakinek kerete vadi új 3-4M gépre akkor mit fogtechnikázik valaki a szerelőn. Majom&banán.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #67391 üzenetére
En dunaujvarosi vagyok. Ki ez az EKO?
Nekem most volt szezon felkesziton a motor es egyben a 24000-es szervizen. Erre benyogte a csavo amikor vegzett mindennel, hogy 100k lesz. Hat egybol leultem a szekre Tehat ha ismersz valami jo szervizt itt Dunaujvarosban akkor azt szivesen vennem, mert ez az osszeg most nagyon fajt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
demars
addikt
válasz tboldi #67408 üzenetére
Csornán tudok neked ajánlani egy arcot! Haverom oda hordja a gépét! A garis szervizek után én is oda fogom vinni! Árai normálisak és érti a dolgát!
Hivatalosan űzi a dolgot! Pecsétel is!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
canniball
nagyúr
válasz tboldi #67659 üzenetére
Én a helyedben megvárnám míg aláírja a vizsgalapot...de ahogy gondolod.
Tényleg, már holnap van, sikerült?
Nem tudom rutin vagy forgalmi volt, ha utóbbi akkor lehet még beleférsz, de mást is érdekelhet akinek van A-ja:https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz tboldi #67703 üzenetére
Akkor szólj éccsapádnak, hátha érdekli. Mondjuk kipróbálhatja amit kinéztél és tud róla véleményt mondani. Gondoltam ha forgalmizol és mákod van a hó végéig elkészülhet a kártya, de így valóban nem sok esély van rá.
Mosquito34!
Miből gondolod, hogy amit adnak az nem normális?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Burt1793
veterán
válasz tboldi #67718 üzenetére
Itt is lehet hibapontot szerezni? Nálunk annyira volt komoly a rutinvizsga, hogy az utánam következő tanulót nem buktatták meg lábletételért. Persze engem nem zavar, nem számít.
A2-ről (nekem is az van) ugyanannyi óra/pénz kell a korlátlanhoz, mint amúgy? Nincs valami szintlépő lehetőség?
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #67773 üzenetére
Mármint nyilván úgy értettem, h észlelést követően, tehát ha úgy észleled, h azon távolságon belül meg tudsz biztonságosan állni, akkor megállsz. Ha nem, akkor átmész, de alapvetően tudomásom szerint törekedni kell rá, h megállj. Más kérdés, h én sem, és az emberek 90%-a nem így szokott tenni a gyakorlatban. Ha előttem átvált, lenyelezem és átsuhanok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboldi #67825 üzenetére
Hát azért azt a saját hitelt ha kimatekolod, akkor nem is olyan kedvező. Egy 800k-900k körüli motornál laza 1,4-1,5 misit kell visszafizetni. Fix törlesztő ide vagy oda, tudom, hogy nincs ingyen hitel, de azért az kemény.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
válasz tboldi #67829 üzenetére
Én is felhívtam őket ernő ügyben, de vicc volt az ára. Most ott tartok, hogy vételár + szerviz még majd a lánc gumi és alatta leszek mint velük lettem volna a korábbi évjárattal. Amiko mondta, hogy mennyi majdnem kicsúszott, hogy bocsi, de a 2016-os nem sokkal drágább és az új.
-
HSM
félisten
válasz tboldi #68273 üzenetére
Semelyik motor nem szereti, ha álló helyzetben erőltetik. Az SV650-em sem. Álló helyzetben az is csak akkor vált, ha játszol a kuplunggal vagy gurulsz kicsit. De nem nagy tudomány lassítás közben szépen visszapakolni neki. De ma már aki erre nem képes is talál magának automata motort.
-
yodamastah
őstag
válasz tboldi #68286 üzenetére
Nem kell elmenni semmi kurzusra. El kell olvasni pl a keith code könyvet, és igyekezni meg is érteni. Kimenni valamelyik versenypályára párszor. Ott gyakorolni. Majd újra elolvasni, és még jobban megérteni. Aztán vissza pályázni. 20-30 pályanap alatt nagyon jól meg lehet tanulni motorozni. Pl kecskemét indulásnak elég, az jól tapad és nincs őrült tempó. Igaz féktáv sincs, arra ott a hungaroring.
Sajnos motorozás az olyan, hogy sokkal magasabb szintre kell fejlődni elméleti és gyakorlati vezetésteknikában mint autónál. Bár szerintem pont ez benne a jó móka
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz tboldi #68303 üzenetére
Azt a vezetéstechnikai tréninget ahol megtanulsz fékezni és 50-130kmh közötti tempóban magabiztosan kanyarodni, úgy hívják hogy pálynap. A "bólyás" vezetéstechnikai trénigeken alacsony sebességű tehcnikákat tudsz tanulni és gyakorolni. Mindkettőre szükség van, szóval mindkettő erősen ajánlott. De a belinkelt videón a szembe sávba átmotorozáson inkább a pályanap segített volna.
Az persze gond hogy egy sima pályanapon nem lesz instruktor. Na erre való a könyv és az agyunk meg a sok gyakorlás. Ha ez kevés, vagy a kezdetekhez segítség kell akkor meg kell kérni valakit aki az adott pálya köridő csúcsának 10-15%-án belül tud menni hogy segítsen kicsit. De konkrétan lehet versenyzőktől is órákat venni, ott van pl a Chrobák Jani.
Az meg hogy milyen motorja van az embenek, majdnem mindegy. Láttam a hungaroringen burgmant is menni már Jó ez tényleg nem oda való, de egy SV650 / yamaha fazer szinttől felfele nyugodtan bármivel lehet tolni pályán. Normális gumi kell aztán lehet húzni neki.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz tboldi #68325 üzenetére
Grat!
Én idén február 6-án beiratkoztam, 2 nap alatt letudtam az online kresz felkészítőt (12 óra), 3 hétre rá adtak kresz időpontot egy pénteki napra, ami 100%-os lett (vizsgáig a programba belement 24 óra), vasárnap már rutinoztam és rá 3 hétre vasárnap sikerült a rutinvizsga. Ezután 2 hétre rá szintén vasárnapra kaptam időpontot forgalmira és sikerült az is.Kb. 8 hét alatt meglett az A jogsi, kézhezvétellel együtt kb 10 hét.
Közben meglett az első "nagymotorom" is, egy Suzuki VZ800 marauder lett végül.
Kimotoroznék vele a világból annyira bejön.
Állandóan esik az eső, így nem sok lehetőségem van felülni rá, de már sikerült 1300km-ert beleraknom 3 hét alatt. Hazahozatal is szép volt, 6 fok, szakadó eső, még motoros ruhám sem volt és volt rajtam kb 5 réteg ruha, ami szinte teljesen átázott, úgy hoztam haza 180km-ert, de vigyorogva szálltam le és mentem volna még, ha feleségem nem hajt be a kádba.
Előtte scoopym volt (honda 4 ütemű 50-es), ami feltűnt (mily meglepő), hogy szinte senki nem köszönt vissza, most pedig babettától-goldwingig mindenki.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz tboldi #68508 üzenetére
Pedig az sem véletlenül van kitalálva. nem kötekszem, ne érts fére.
Én Bp és környékén lakok, sokat járok pestn, d einkább a videón lévő szituáció van többségben, mint a kresz szerinti. Ráadásul szerintem 1 motoros még 3 autót sem vár ki, nemhogy 5 mögött állna pirosnál. Én pl azért vettem motort (annó robogót is, most nagymotort is), hogy haladósabban járjak, és igen, (kövezzetek) gyorsabban, mint az átlag forgalom. Egyrészt az időspórolás miatt is, és mert élvezem a sebességet. Ugyanez autóval is. nyilván lehet mondani, hogy ott a kasztni véd, meg a sok bla bla. Tény. D én sem vagyok szent motorozás téren. Ezt lehet, hoy páran alátámasztják itt is és robogós topikban is, de így élvezem.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #68513 üzenetére
Igen ez így igaz, ahogy mondtad a te eseted is példázza ezt. De én itt arra próbálok rávilágítani, hogyha mondjuk egy utcából kikanyarodnak elég azon nyilván nem segít ha szabálykövető vagyok, mert bumm lesz belőle úgyis. De azért mégse mind1, hogy 50-el megyek a városban vagy 70-80-90. Országúton meg hatványozott a dolog.
De van jó oldala is a gyorshajtásnak [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Xaels
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen