-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz dellfanboy #73442 üzenetére
Azt te is tudod hogy érdemes minél fiatalabb gépet venni adott típusból. Nyílván ha az a cél ogy vmi régi retro géped legyen akkor más preferenciák döntenek. Persze nyílván az állapot a legfontosabb, de elég sokszor ha nem is modellfrissítés de 1-2-3 évente mindig finomítanak a gépeken a gyártók, az enyimet PL 2006-ban modellfrissítették és 2008-ban átvariálták a szélvédő magasság állítást hogy ne keljen szerszám hozzá, hanem kézzel tudod állítani ráadásul 5 állása van, az előzőnek kettő volt...meg asszem új hátsó lámpát kapott, szal ilyesmi. Így értem a dolgot, és van hogy komolyabban belenyúlnak. Illetve ha nem vagy eleresztve szerintem szempont lehet, hogy azért ne 3 db fusson belőle MO-n, alkatrész ellátottság miatt, (bontó) ne legyen belpiacos azzal sokszor szopás van.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
CyberPunk666
senior tag
válasz dellfanboy #73449 üzenetére
Nem akarom rögtön tiltásig tolni, de ezzel így nem tudok elmenni a munkába sem addig, mert van benne 70-es szakasz, ahol öngyilkosság kevesebbel menni (ahogy többel is).
Azért a 70 km / h nem az öngyilkos hülyegyerek tempó a tiltás közelében, hanem teljesen standard még budapesten belül is a nagyobb forgalmú utakon.Ráadásul 160 km-ről kellene hazahozni. ^^
Tud olyat valamelyik gps, hogy nem akarok 57.6 km/h felett menni, szóval csak városban vigyen? Még a városok között is?[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz dellfanboy #73446 üzenetére
Véletlen a tiedére nyomtam, nyugalom a hosszú élet ritka...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
válasz dellfanboy #73478 üzenetére
44.444 Jövőre. MAx 1000km megy még bele az évben.
-
válasz dellfanboy #73481 üzenetére
Nálad a pont. 2012-es az első változtatott blkokkos. kisebb nyomaték, jobb közép tartomány. 05-11 között ugyan olyan.
-
IMIIKE1998
őstag
-
demars
addikt
válasz dellfanboy #73968 üzenetére
A markolatra gondoltam
Úgy rémlik az EN500 -on vastagabb, mint a cbf-en. Még nem mentem vele, de be fogom pótolni.
Kesztyűm M-es.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
ath
senior tag
válasz dellfanboy #74244 üzenetére
instant love csak az a böszme kipufogó nem tetszik
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #74299 üzenetére
Ilyenkor mennyit lehet menni?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #74388 üzenetére
De, azt hiszem pont azé.
A gyári itt a kocsiba. Megmarad.
Hangminta... hát a mobilos videó nem nagyon adja vissza, de itt van.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Grillo
senior tag
válasz dellfanboy #74425 üzenetére
Szerintem amiatt sérült. Ha G.I. Joe-s lett volna rajta, az megvédi.
Egyébként mennyire sérült volna jobban gomba nélkül?
-
Chrys_
addikt
válasz dellfanboy #74557 üzenetére
Nem tudom, mit csináltak meg ezek közül és mit nem. KB. 3 hónapja van rajta. Én nem vagyok szerelő és nem is akarok az lenni, nem tudom, hogyan hat vissza a motorra, és amíg jól megy, igazából nem is érdekel. Az előírás alapján mindig leadom inspekcióra és ha kész elhozom és gurulok
-
p87
senior tag
válasz dellfanboy #74557 üzenetére
Itt nem komplett rendszer lett cserélve, ez csak egy végdob, nem nagyon befolyásolja az áramlásokat, lambdaszonda korrigálni tudja.
Ha kompletten lenne cserélve vagy a katalizátor kiberhelve akkor az már más és hozzá kell hangolni.[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz dellfanboy #74557 üzenetére
Én az Mt07-re, raktam Termignoni rendszert. Amiben cserélhető a db killer, ki is vehető a db killer és a katalizátor is kivehető. Már mindegyik variánst próbáltam tehát:
1. kat+db killer
2. csak db killer
3. sem kat sem db killer nem volt benne6000 Km-t mentem vele mindegyik változat volt benn. Semmilyen negatív menettulajdonsági változást nem észleltem a 3 változathoz képest, és a gyári kipufogóhoz képest. Ha nem volt benne semmi kicsit erősebbnek éreztem, de lehet a jó hang okozta élményfaktor volt.
Semmilyen szervizes összehangolás nem történ és nem érzek jelenségeket anomáliákat a gázelvétel és újra ráhúzás esetén. Nincs bakkecske rángatás, ingadozó alapjárat, megtorpanás teljesen úgy viselkedik mit a gyárival csak azzal inkább villanymotor hangja volt és ez nem igazán passzolt az MT07 karakteréhez.
Nem mondom, hogy nem kell összehangolás mert a haver karbis banditja esetében volt összehangolás, de az én esetemben nem történt meg, de majd tavaszi olajcserekor megkérdem a szervizt.
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #74672 üzenetére
Nem tudom mekkora a lyuk szemből nem látszik rajta sérülés csak egy ilyen 2 tenyérnyi részen nedves volt.
A szerviz a Red-Line az tőlünk 25 km-re van.
A víz kb 70-75 fokos volt szombaton mikor mentem vele haza.
Vasárnap láttam hogy még nedves a hűtő az említett részen.
Hát, hogy mi a terv vele, javítható-e vagy komplett csere azt nem tudom ezért vinném el szervizbe majd ott kiderül.Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #74724 üzenetére
Azért kell fújatni mert sérültek az idomok amikor pereceltem
A probléma az a színnel, hogy nem sima zöld hanem ilyen Metallic Candy Lime fantázianevű szín amihez nem tudnak színkódot mondani. Meg azt mondták, hogy nem lesz ilyen szín max más árnyalatban tudják(Kawaszati), SimaTeam-nél azt mondták megoldható a dolog elvileg. Náluk nem érdeklődtem még jobban utána.
Fejidom, két oldalidom, meg a tankon van sérülés.Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #74730 üzenetére
Áhh tudtam, hogy nem úszom meg ilyen egyszerűen
Hello darkness, my old friend...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #74781 üzenetére
Én robogóztam BP-en. Kösz nem... Árba gondolom 50-es 2T-ről beszélünk... sokat fogyaszt, keveset megy. Amióta nagymotorozom nem tudom pártolni a robogót. Talán valami 125-ös körváltós csúnyaságot.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #74783 üzenetére
Ha meg gyáriból pótolnád az idomokat akkor van az több is
Hello darkness, my old friend...
-
TommyNagz
senior tag
válasz dellfanboy #74937 üzenetére
Na nálam én törtem rommá, a motornak semmi baja.
encapsulation dot1q
-
Chrys_
addikt
válasz dellfanboy #74974 üzenetére
Ez jó verseny volt. Grat neki.
-
Darko_addict
őstag
válasz dellfanboy #74983 üzenetére
Az a lényeg, hogy fizikailag megtestesült legyen és a gyártó/vezérképviselet által elismert, jóváhagyott, támogatott.
A cég számára marketing/PR értékkel kell bírjon, mert ilyen szempontból vizsgálom. HOG, BMW, Kawasaki (Lime Party) esetében ez teljesül.Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
HSM
félisten
válasz dellfanboy #75136 üzenetére
Kocsin egyébként szerintem még könnyebb dolga van az ABS-nek... Nincs döntés, valamint 2-vel több kerék és szenzor is van.
Motor ABS-eket nem próbáltam még, de látva, hogy ugyanaz az egész technika, nincs okom azt hinni, hogy máshogy működne, más eredménnyel.
Ami ezeket a modernebb (prémium) motoros rendszereket illeti (kanyar ABS, verseny ABS, amikről olvasni lehet), elképzelhetőnek tartom hogy ezek már túlléptek a korábbi rendszerek gyerekbetegségein. Ki kéne próbálni. És nem úgy, mint a sima ABS-t népszerűsítő videókban, hogy fakezű pilóta teljes erejéből rámarkol mindkét gépen a fékre, és jé, az ABS-el állt meg hamarabb, és fel se borult... Ki gondolta volna...
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #75380 üzenetére
Ne is mond...
...de már vannak terveim, hogy hogyan leszek ismét látható!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Khaosz55
addikt
válasz dellfanboy #75396 üzenetére
Kawa is egy csinos példány.
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #75426 üzenetére
"teszmotor.hu-n is megjelentetted magad" - az oldalnak van egy "ti küldtétek" rovata. Itt találkoztam először Rusalka videóval. Gondoltam írok nekik (ha neki szabad, nekem miért ne?), hogy ha érdemesnek tartják a "munkáimat" megosztásra, akkor azt megköszönöm, ha nem, akkor sincs harag. Ők megjelentették a levelem minimális módosításokkal.
"konyorogjek nekik, hogy nezzd meg a videomat, es iratkozz fel" - senkinek nem könyörgöm. Annyit kérek általában, hogy "HA tetszett, oszd meg másokkal is, vagy iratkozz fel"
"kalandmotorosok orszagos talalkozoja. ott voltal?" - sajnos nem tudtam elmenni, hogy megnézzem a nagyok hogy csinálják. És igen, szeretném, ha egyszer oda jutnék, hogy helyem legyen közöttük, de szerintem ez évek kérdése. Ez is egy cél...
"ha vki eltolt 5 orat a vagassal akkor az a video mar jo?" - nem, de legalább foglalkozik vele!
"alazat, tapasztalat (!), nah ez bitangul hianyzik!" - ezt az alázat dolgot valaki már fejtse ki nekem, mert nem értem! A tapasztalathiány egyértelmű, de mit értetek azon, hogy "alázat"?
"raadasul evvel a bukosisak tesztel se latom mit akarsz" - egyszerű: én mielőtt vásárlok valamit, rákeresek. Ha valaki pl. akar venni egy MT Flux sisakot, és megnézi majd ezt a videót, legalábbis butább biztos nem lesz tőle. Hosszú távon szeretném, ha tudnék olyan villámteszteket csinálni, mint az onroad.hu, talán annyi különbséggel, hogy nem azt akarom mondani, hogy ki vegye meg, hanem azt, hogy ki ne.
A +1 egyszerűen egy vicc(nek szánt) videó lesz, semmi több, amit szerintem olyanok is értékelnek majd, akik amúgy nem érdeklődnek a téma iránt...
"annal kevesebb jobb dolog van az eletbe!" - ebben egyetértünk!
"elobb aszocciallok egy vilagot jart vandorra" - sajnos az idei év (nagyon) nem úgy alakult, mint szerettem volna. Idén tervben volt egy albániai verseny, ami nem jött össze. Ja, és más értelmes név nem jutott eszembe, ami ne lett volna foglalt
"azt is ertem hogy YT-vel szeretnel egy kis penzt keresni" - nem tagadom, ez indította el bennem az egészet. Sajnos elég hamar rájöttem, hogy ebből sosem fogok pénzt látni. Eddig kevesebb pénzt harácsoltam össze, mint 1$, ergo tudom, hogy sosem fogom elérni a kifizetési limitet, ami asszem 100$.
De maga az elfoglaltság megtetszett, ezért is kezelem hobbiként. Sajnos jelenleg ez az egy, ami belefér a szabadidőmbe, ami jellemzően olyankor van, amikor a gyerekek alszanak, és ezzel olyankor (is) tudok foglalkozni, amikor mást már nem lehet csinálni...Továbbra is köszönöm mindenkinek az építő jellegű kritikákat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz dellfanboy #75444 üzenetére
..a Ducati-k megbízhatóságát illettem ezzel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
válasz dellfanboy #75474 üzenetére
Van pár elborul márka rajongó
Ne tudd meg mit képesek egy ilyen 30 éves vasra költeni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz dellfanboy #75477 üzenetére
Nekem sem kellene, és nem csak az ára miatt.
Nem akarok pályázni, és közútra sem akarok már hasalós motort. A jelenlegi FZ750-em pont olyan amilyet szeretnék. Nekem nem kell korszerűbb, injektoros, könnyebb, gyorsabb szebb, újabb stb vas.
A papírok nélküli ezres genesis géppel sem tudom mi legyen a fenti okok miatt. Amikor megvettem, még másképpen álltam hozzá, de ma már csak útban van. Ha olcsó pénzből forgalomba lehetne helyezni gondolkodnék, hogy megtartom, mert ezek a gépek ebben az állapotban már nem vesztenek az értékükből, sőt.Szóval a forgalomba helyeztetésre van valakinek ötlete?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #75513 üzenetére
Még mindig jobb mint az Enfield Himalayan, ami szintén 24 lóerő, csak 182kg
Mondjuk lehet fele annyiba is kerül majd. Kíváncsi vagyok eu-ban hogy fog szerepelni ha tényleg árulni fogják, na meg az árára.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #75513 üzenetére
A Hungaroring Motoros Akadémián 125cm3 és 12Le! gépepekkel tanulsz. A jóval okosabbak szerint 400-500cm3 bőven elég terepre,sőt még sok is lehet. Nagyobb/erősebb gépekkel sokal fárasztóbb terepezni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #75517 üzenetére
Kisebb cm3 a saját tudásoddal kell menni a nagyobb gépek meg megoldja erőből de az fárasztóbb. Felpakolva messzebbre írtam a 400-500-ast ami bőven elég lehet árkon/bokron.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #75513 üzenetére
Most van a Milánói kiállítás, és nekem úgy tűnik, hogy oda mindenki 2-300 köbcentivel készült.
Mégis megcsinálták, itt a Kawasaki Versys-X
Persze van más is, mint pl. Yamaha 700-as Teneré (féleség), meg satöbbi.
-
Grillo
senior tag
válasz dellfanboy #75513 üzenetére
Igen, csak külsőre, nem néztem az adatait. De ez a lámpa olyan kajla, hogy tetszik. Aztán lehet élőben lehánynám.
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #75566 üzenetére
Majd meglátjuk. Tervezgetem, hogy meglátogatom egyszer a vösendorfi KTM-Husqvarna kereskedést (kb. 100 km Móvártól), de most akkor megvárom, hogy ezeket piacra dobják. Mindenesetre felvettem őket a listámra.
Én inkább attól félek, hogy túl pici lenne nekem.persuader: Ez most irónia akar lenni?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz dellfanboy #75605 üzenetére
felesleges Ezek az egyszerű állványok sem olcsók, mennyi lehet egy ilyen emelő...
-
demars
addikt
válasz dellfanboy #75605 üzenetére
Jópofa. Én most vettem rá közép állványt. Az is tehermentesíti a furóművet.
Két emelővel már el sem férnék a kis garázsombanAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #75609 üzenetére
Melyik motoron milyen szituációban ér le a középsztender?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #75609 üzenetére
Nem csak kanyarbatd leérni, sqj os. Én azértdobtam le róla, mert az úthullámokon, ha pont úgyjöttki a ritmus, akkor szépen belengett a középsztender, és a harmadik, negyedikhullamon már hallottam, hogy karistol.
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #75612 üzenetére
(+jo gumi, +jo pilota)
Itt hány embernek ért már le szerinted a középsztendere a leírtak szerint?? Tévedésben vagy nem minden motornál karcol a középsztender,ha igen/mégis akkor az igen kevéske embernél jelentkezik.
Vlevi:
Lehet rugót kéne cserélni rajta.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #75616 üzenetére
De nehéz megértenéd, hogy nem minden motoron ér/het le a középsztender,mert egyszerűen nem tud/fog leéri. Olyat állítasz ami így,ebben a fórmában nem álja meg a helyét. Kezdő meg nem fog lapon fordulni/dönteni jó ideig. Rugózhatsz ezen naphosszat. Ha azt írtad volna, hogy le/érhet némelyik motoroknál,akkor nem kéne koptatni a billentyűket.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz dellfanboy #75605 üzenetére
Szerintem nem tesz jót neki, ha hónapokig így tárolják, mi értelme?
Miért lesz jó a villának, ha egy évben 8-10 hónapig normálisan van, majd aztán 2-4 hónapig meg totál kinyújtott állapotban, ahogy egyébként ezen a speciális helyzeten kívül sosincs. -
runner 125
nagyúr
válasz dellfanboy #75612 üzenetére
A motoroknál (robogók kivételével), ha gyári megoldásról beszélünl, nem érhet le előbb a középsztender, mint a lábtartó. Szóval ez nem érv ellene.
Emellett nekem a gyári baromi hasznos, ugyanis 1 első állvánnyal tehermentesíthető mindkét gumi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #75706 üzenetére
Mert mas multi ezt csinalja, azert.
Mondjuk az alapjan amit lattam az eddigi magyarorszagi multi munkahelyeimen, es a korrupcio nagysaga boven kiadja Ferdzso sarkitott elmeletet.
Annyira nem boszmeseg, meg ha veletlenul nem is igy lenne. Itt igy mukodnek a dolgok. (Bar szerintem mashol is, csak ott nem ekkora a pofatlansag)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #75706 üzenetére
Csak gondolj bele, azt te sem gondolod komolyan hogy az általad leírt "kockazat, multbeli karkifizetes(kartortenet), auto/motor tipus/felhasznalas SARKITVA a dijkalkulacio alapja." - alapján az egyik biztosító 8 ezer, a másik 30 ezer a sokadik 108 ezer forintos éves díjat ad a "kalkulációi alapján".
Higgyél amit akarsz, ez majdnem pont így van ahogy leírtam. Bennfentes információk alapján, de nem foglak tovább győzködni.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
kcsa
veterán
válasz dellfanboy #75706 üzenetére
Pont ahogy a mobilszolgáltatók is véletlenül pont egy árban árulnak mindent
-
CyberPunk666
senior tag
válasz dellfanboy #75710 üzenetére
Nem mindenhol van kartell, de a mobilszolgáltatók már kaptak bírságokat kartelezés miatt itthon, bírósági döntés alapján. Szóval az egyébként nemzetközi viszonylatban nagyon drága szolgáltatásaik a kartell ÉS az állami intézkedések (áfa, különadók) miatt kerülnek ennyibe a végén.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #75710 üzenetére
Alapvetoen a gonosz multikkal semmi bajom. Ne erre a populista betonoszlopra hegyezd ki, es csinalj szalmababut a temabol.
Nelkuluk ebben az orszagban folduton szekerrel jarnank es a dunabol mernenk a vizet, majd vederrel vinnenk fel a szent istvan koruti korfolyososba.
De a korrupcioval nem lehet nem szamolni. Nem szeretnek szembeforditani senkit senkivel, illetve vitat, mert ennyire melyen nem latok bele, tehat kocsmapolitizalok siman.
Annyit jegyeztem meg, hogy ez egyaltalan nem boszmeseg
A piaci versenyhelyzet rengeteg helyen meg sem jelenik. Csak egy szolgaltato jelenik meg, es annyit fizettet - az annyira rossz minosegu szolgaltatasaert, amennyire nem szegyelli - amennyit csak akar. Pl ez nagyon gyanus szamomra.
De valoban, a motorokhoz ertek, folytassuk azzal[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KrAt
veterán
válasz dellfanboy #77718 üzenetére
Elnézést, azt hittem egyszerűbb..
Szóval a körülmények: postás, jég, sötét, elcsúszás. Ennyi. Ezer éve motoros postás, nem hinném, hogy vezetői hiba (illetve de, nyilván, nem fogta meg a motort, de ilyen alapon sokminden vezetői hiba).
Nem várom, hogy pontos diagnózist állítson fel bárki is, pusztán egy értelmes, építő jellegű hsz-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs