-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #101950 üzenetére
2001ben 1.590.000ért vettük a zsír új 600as hornetet.akkor voltak az ezresek 2.8-3.2 között ha jól emlékszem,namost ezek az árak megduplázódtak szinte,de ez mindig így volt.ezen kár rágódni...ha kell meg fogod venni,ha nem kell akkor meg nem...
Mr.Brightside
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #101911 üzenetére
Igen, latszik ha meg is ijedt, az osztonei jol mukodtek es szepen jott ki. Nem szeretnek ilyen kozeli kapcsolatba keruni autoval, akkor inkabb leteszem a rendszamot es csak palya.
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #101950 üzenetére
Sehol épp ez a vicc. Lehet nevetséges árat írok szerinted de a DRZ valahol a GS500 árának a szintjén lenne rendben. Bár arról se beszéljünk jelenleg mennyiért mennek az "újabb" GS500-zak.....
@bogyo: Nem azonos a felhasználási területük hiába SM- SM. És lássuk be, aki KTM-et vesz tudja mit vesz nem hiszem, hogy arra apellál a jövendőbeli KTM* tulaj, hogy ezzel megkerüli a földet háromszor majd pörget és eladja 30 ezerrel az órában mint a 400-as DRZ-t amit ütnek vágnak. Legjobb barátom OE-s évfolyamtársának most robbant fel a kihajtótengely csapágya... pedig van "28k" az órában, nem a gyárilag erősebb E-s és "garázsban" tartott motor volt. A DRZ sem egy tank, de masszívabb. De ne feledjük el, hogy a gyárilag erősebb E kiadás gyárilag erősebb, közel üzemórás, ha azt vetjük össze a KTM-ekel sokkal reálisabb a kép máris! Ha én vagyok eltévedve jelezzétek!
@mm89: Azt nem is akartam már írni.
Ezt láttátok már? Nagyon pofás, messze szebb mint egy kis Cibbere.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shad0w
senior tag
válasz runner 125 #102010 üzenetére
Köszi.
Nem tudom, most csak minimálisan lenne olcsóbb ha pályára alakított gépet dobtam volna el. Ami fémből van az pont ugyanannyiba kerül, az idom olcsóbb, de ha lehet javítani akkor ugyanannyiba kerül a javítás. Index és a tükör meg 10k együtt. Tréler is 10k. Nincs autóm, se futóm, a biztosítás és teljesítmény adó amit azokra nem fizetek simán fedezi a hazaszállítás/hazajutás költségeit.
De ez csak most igaz, simán megpördülhetett volna és akkor kuka az első/hátsó lámpa amik eleve nincsenek egy pályagépen és jó drágák is. Szal nem tudom.Viszont a nap végére akárhogy is számol az ember az derül ki, hogy ez egy drága hobbi.
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #102054 üzenetére
(#102054) runner 125
Komolyan? Az meglett? Csak mert a baromfasz le lett fotózva a lopás után, hogy motorzgat vígan, mintha mi sem történt volna. Aztán féltem, hogy többet nem látják. De akkor ott valami gond lehetett fejben is. Nem kicsi. Ez jó hír.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #102234 üzenetére
Egy 125-ös robogója van
energy4everMikor vetted, hogy csak ennyit mentél vele?
Én amikor vettem a motorom, nyüstöltem rendesen, hogy esetleg van-e valami rejtett hibája, ne 1-2 hét után nyögjem ki az eladónak, hogy szar a gép.
Szerintem, ha a gyertyakulcs megvétele is gondot okoz, akkor inkább ne álljál neki a szerelésnek.
"tiszta por belul az egesz, igy megkerulte a szurot a levego eddig"
Kérdéses, hogy mennyi por juthatott be a hengerekhez, és mióta állhat fent ez a hiba. Szerintem vigyed el szerelőhöz, és nézessed át rendesen, kérd ki hozzáértő véleményét.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #102351 üzenetére
Akkor majd jobban figyelek, bár nem szoktam túl gyorsan menni. A megengedett maximum +10% körül szoktam száguldozni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Formaster
addikt
válasz runner 125 #102400 üzenetére
Nincs itt álszentség. Sőt nincs mégegy olyan ország ahol annyi balfék sofőr lenne mint itt. Mégis a szigorú szankciók hatására nincsenek vadállat vezetők, az embereknek van idejük körültekinteni. Gyorshajtás ide vagy oda, a megfontoltság a lényeg, ami addig nincs, amíg súlya sincs a büntetésnek. Mert 30-300k nem súly. Egyesek kirázzák mellényzsebből. Ismerek ilyet és szentül hiszi h neki mennyire megéri évi 70-100k hogy mindenhol időben ott van. Nem ismer sem záróvanalat sem előzni tilos táblát. Szerinted itt még forgalomban lenne? Már rég kivonták volna autóstul és a böriben rendszámot gyártana, hogy rendezze a csilliós büntetését. Igazából az a baj, hogy mindenki szeret gyorsan hajtani, de a büntetéseket mégsem kéne osztani, viszont ne legyen már annyi baleset. A reform része az lenne, ha mindenért súlyos büntetés járna, gyorshajtás, veszélyeztetés, záróvonal, ekkor pár év alatt eltűnne a slepp, de akkor mindenkinek változtania kellene. Ébredjünk fel, tündérmesék nincsenek, vagy minden megváltozik, vagy marad így.
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #102400 üzenetére
Minden egyes szavaddal egyetértek!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #102436 üzenetére
Nyalis..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #102406 üzenetére
Itt kint is olyan viták mennek néha FB motoros csoportokban a közlekedési hibákról és az idiótákról, h néha nem győzök megkapaszkodni a székemben.
Nyugodtabbak az autósok általában, de annyival bénábbak is.
Elég megnézni mi kell egy jogosítványhoz, aztán nem is csodálkozik senki.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102436 üzenetére
(#102437) Mosquito34
Most buktad a karácsonyi prémiumot!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #102436 üzenetére
Micsoda nyelvcsapások, ezek nem csontig hanem a Pegaso hengeréig hatoltak.
Leszel te még topicgizda. -
dellfanboy
őstag
válasz runner 125 #102513 üzenetére
itt jon elo a hondabuzisag(od) problemaja (is). ott a ktm free ride szeria nem uzemora, kezdo terepeseknek, ha akarod rendszamozod, van belole 2,4 utem elektromos...
de ha komolyabbat szeretnel ott a Sherco gyarilag akra rendszer, kyb allithato futomu ( aszem racing-nal szeria) esetleg gasgas, beta, hasznalt ktm-ekrol nem is beszelve.az a crf450l szerintem 10 mulva talan becsuszik a1,5 milla korulira foleg annak tukreben amennyit el fognak adni belole
raadasul ha arra szamitasz hogy terepen nem fogsz esni kelni. nos. akkor nem huzod neki elegge
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #102509 üzenetére
Ezt az erőt terepen nem lehet kimotorozni.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102513 üzenetére
ugyan ez a bajom
A CRF450L egyébként most jelent meg, Amerikában már mennek az első tesztek - talán 2 napja került fel az első pár videó. Szerintem rövidesen többet fogunk tudni róluk. Állítólag elírás volt a 25LE, és 40+LE lesz. Viszont a Dual Sport jellegét ott bukja, hogy tényleg nem elírás volt: 1000km-enként (600 mérföld) kell benne olajat cserélni, szelepállítás pedig 1800 mérföldenként. A tankja is csak 7 liter. Jó-jó, de ez még mindig enduro, nem dual sport. 10e$.
Ki tudja, talán majd lesz belőle egy Rally változat, ami kap 15 literes tankot?Viszont a CRF250L a maga 1,6MFt-os árával eléggé vonzó!
Jelenleg nagyon várom a KTM 790 Adventure-t! Amint lehet ki is próbálom, és ha bejön, valamint ha tartja magát a KTM a hagyományaihoz, hogy az Adventre ára a Duke-hoz képest (ami 2,9MFt) +3-10%, akkor egy olyan lesz.
Viszont most őszre várható a KTM 390 Adventure bejelentése is. Ott is bízni lehet abban, hogy a 390 Duke ára 1,6MFt, és 44LE!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #102513 üzenetére
Ah, én csak ábrándozom, jelenleg olyan fázisban vagyok, hogy örülök, ha a Z-t esztétikailag rendbe tudom raknia télen.
Nálam mmég várat magára egyelőre az hogy 2 motorom legyen.
Mondjuk én egy 125-ös akármivel is elcsettegnék terepen, de 200 000-em sincs most ilyen úri huncutságokra. (Meg nyilván amit ugye hoz magával költségere sincs. ) -
dellfanboy
őstag
válasz runner 125 #102521 üzenetére
jolvan, azt hiszem a fonalat elvesztettem. most terepen akarsz motorozni vagy nem? otthon mind a safety, mind a Hringes,
terepes mokanal valami 125os gepet adnak hogy azzal tanulj meg motorozni fuggetlenul attol hogy hany kg vagy. en a fokozatossag hive vagyok
ertem en hogy kozuton az 1.2-esnek csavarod a szarvat, meg jo moka lesz a cr500 ( bar ha 450-re mondtak egy 3.5millas arat sztem a cr500 nem all meg 5 milla alatt,
foleg ha hozza a 100kg koruli 90 loero pluszos teljesitmeny) de nem hinnem hogy egyhamar fogsz magadnak terepmotort talalni...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Chris0321
addikt
válasz runner 125 #102521 üzenetére
Miért gond, hogy nő árulja? Attól félsz, hogy ő jobban kihajtotta mint te tudnád?
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102526 üzenetére
40-50 közötti LE egy ilyen könnyű gépen tökéletes.
Megkockáztatom, még a 250L 25 lova is elég, de ezt nem tudom, amíg ki nem próbálom. Amúgy ki fogom próbálni, mert szerencsére pár napja van ilyen lehetőség bárkinek!A bajom nekem is hasonló, mint Neked: 20km-es körzetem Natura2000 terület. Amíg elmegyek valahova, meg vissza, az min.40km. De egy 7 literes tankkal sem marad már sok mókára nafta, és jellemzően nincs kút arra, amerre mennék
Felmerült bennem a CRF250Rally is, de az onroados, és hasonló videók miatt teljesen lemondtam róla.
Ez a 450-es jó volna, ha pl. dupla ekkora tankja volna. Viszont sokallom a 3,5MFt-ot érte. Annyiért szerintem meg lehet majd venni a KTM 790 Adventure-t! Márpedig az papíron univerzálisabb, mégis jó terepmotor lesz! Papíron. Amíg ki nem próbálom ezt is, addig megint csak a fotelészosztás megy.Viszont enduro-t kizárólag újonnan szeretnék venni, mert félek tőle, hogy hogyan használják őket a bejáratós időszakban - amire én kényesen fogok figyelni...
Nagy reményeim fűződnek még a KTM 390 Adventure-höz! Ha azt lehet majd 2MFt körül venni, 44LE-vel, akkor az világbajnok lesz!
(#102529) Chris0321
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chris0321
addikt
válasz runner 125 #102531 üzenetére
Megmondom őszintén engem nem vonz ez a fajta motorozás, de terepen nem inkább állva szokták hhasználni?
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #102574 üzenetére
Egy csávó az X változatot futárkodásra használta rengeteget ment vele télen nyáron, van is tartós teszt totalbikeon.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102600 üzenetére
Inkább arra gondoltam, hogy milyen szép eredménye van, ha valaki ruha nélkül perecel!
Amúgy meg hiába hullik ki az ilyen, utánpótlás van bőven!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Formaster
addikt
válasz runner 125 #102647 üzenetére
Köszi neked is, meg HMS-nek is + Fedzsoo. Castrol Power 1 Racing olajjal szemezgetek, ismét német tesztgyőztes téma. Amit nem értek, az hogy az egyik helyen 4L kb 70 euró, a másiknál 30 körül. Itt csak nem megy az olajhamisítás. BlackSoul -nál még rákérdezek, csak nem küld el az árokba
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #102689 üzenetére
Én is gurultam valszeg egy utolsót. Telenyomtam 100-as benyával, hátha már nem veszem elő többet.
Elég hűvös volt. Mellkasom fázott, minden másol dőlt rólam a víz.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #102689 üzenetére
Nem jossz 14-en?
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #102693 üzenetére
Nekem elég jól terel a plexim, de most eléggé fáztam.
Szerintem idén már nem nagyon fogom elővenni, max kisebb utakra, aztán megtankolnom, kijáratom a benzint a pumpából, aztán ennyi.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #102693 üzenetére
Jaja, arra gondoltam
Pest-Esztergom-Fejér-Pest lesz, ahogy nagyjából az útvonalat néztem
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #102817 üzenetére
runner 125 & Ferdzsoo:
köszönöm, megnyugodtam, hogy lúzer error, nem a gépben van a hiba
A kuplung nélküli váltást akkor szoktam néha, ha kihúzatom jobban, és akkor megvan a feelingje a gyors váltásnak Alapból (szerintem) jól szokott menni, szépen beleesik az egyik fokozatból a másikba, a váltókar se görbül el, azonban a finomság most valószínűleg a kárára vált, mert nem kapcsolt össze rendesen Remélem, baj nem lett belőle
Nekem a mai malőr az az indításnál volt: 5 fok, kitolom a motort a garázsból, indítanám, szépen el is kezd pörögni az önindító, majd 2-3 fordulat után műszerfal bepislákol, önindító megáll, újra életre kel, és beröffent. Nem örültem volna, ha tolni kell (ha be tudom tolni egyáltalán), vagy ha nem indul
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz runner 125 #102833 üzenetére
A hétköznapi nyelv ráadásul annyit használja a km-t, hogy az gyk. az alapegység lett, hiába a m az SI alapérték. Méterekről ritkán beszélünk, kilóméterekről gyakran. Valszeg ezért is áll át az ember agya arra, h xk km...
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102833 üzenetére
Ezt most ugye csak trollkodásnak írtad, ugye?
Az elmúlt pár kommentben elég alaposan leírtam, hogy mikor helyes az "k", és mikor az "e" használata. Ennél Téged azért alaposabbnak ismertelek eddig... Már általános iskolában egyest kapnál, ha azt írnád, hogy 12k km!Szerk.:
Mi van? Hogy jön a mértékegységekhez egy mozaikszó, vagy rövidítés? Ne keverjük már a szezont a fazonnal...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
gabor128
aktív tag
válasz runner 125 #103005 üzenetére
Akkor úgy tűnik nem egyedi eset.
Újoncként még szoknom kell az ilyen helyzeteket, csak fura!
Nyilván nem voltam hülye és lehúzódtam, meg lassítottam. Ő az erősebb.Azt is értem hogy jobb 1-be kellene menni motorral. Viszont a gödrös részeken én nem fogok ott menni, mert egy kátyú meg tudja dobni eléggé a motort aztán perec lesz belőle. Biztos ismeritek a jó magyar utakat!
A másik meg, félek attól, ha nagyon lehúzódva közlekednék, akkor ezzel helyet csinálnák a hátulról jövőknek (autóknak), akik közül biztos lenne olyan aki sávon belül megpróbálna megelőzni, aztán előzés közben felken valamire. Szóval igen, a sáv közepén mentem ott.Nekem rémlik valami olyasmi kreszből, hogy a szembejövő csak úgy végezhet manővert (pl. előzést), hogy a neki szembejövőt irányváltoztatásra nem kényszerítheti. Magyarul útakadálynál meg kell állnia és elengedni a szembejövőt és utána kikerüli. - Na mindegy. Szerintem csak én fújom fel a dolgot. Szoknom kell még a szituációkat.
Legközelebb akkor hasonlóan járok el, csak nem állok neki villogni.
Köszi a kommenteket! -
Khaosz55
addikt
válasz runner 125 #103056 üzenetére
Én is ide szoktam járni. Nagyon szeretem Kalte Kuchl utáni szerpentin egy álom...
Rendőrök voltak? Eszméletlen szabályos motorral lehet csak Ausztriába menni, azért vettem most engedélyezett fékkart és kuplungkart, alissal tuti fejbe lőnek.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz runner 125 #103060 üzenetére
Mi is megyünk elég sokat Ausztriába. Nagyon szeretem, igaz tény huligánkodni nem lehet. Db killer nekem benn van meg a papír a kipufogóról és a kuplung-fék karról. Amíg nem állítanak meg nincs gond ha razzia van mindent átnéznek, még a láthatósági mellény is kell a csomagba meg elsősegély.
Félek mind a tűztől, de az az igazság, hogy 4 év alatt egyszer sem állítottak meg.
Kalte Kuhl utáni szerpentinen meg nem mérnek mert kíváncsi lennék ki veretne ott végig 130-al. Ok vannak egyenesek de kanyar kanyart hátán.. Az útminőség meg fenomenális. Glognitz - Kuhl rész is csodás, tényleg kb 1 kilométerenként megállna az ember nézelődni. Kár hogy nekünk nem jutott ilyen rész.
Cseszneknél én is mosolygok mikor a huligánok határon veszik azt az 5 kanyart mert Ausztriában kb 50 van ugyan akkora szakaszon.
Számomra az is döbbenet, hogy az 1 sávos mellékutak az erdőben tökéletes minőségűek és valahogy nem is akar az ember teperni mert olyan helyeken jár.
Egyszer egy alagútban trafi mért be 80 helyett 100 vagy 110. Kemény 40-50 Euró volt szóval nem vészes.
Glognitzben van egy jó dönneres ott szoktunk enni.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #103060 üzenetére
Azért azt is hozzátehetjük, hogy odakint elég sok olyan szakasz van, ahol nem okoz különösebb gondot, hogy csak 100 a megengedett sebesség. Van annyi hágó, kanyar, szerpentin, hogy az ember a nap végére azért már eljut arra a szintre, hogy néha örülni tud egy kisebb egyenes szakasznak
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #103077 üzenetére
1.7-be fájt, 1-1.1 tudok kiszállni kb.
Én a saját példámat írtam le, és sajnos tudok mondani olyan helyzetet, ahol én valószínűleg nem lennék itt, ha erősebb gép van alattam.
De le is írtam, hogy én nem tudom fékezni magam. Meg nyilván sok helyzet eleve abból volt, hogy autót sem vezettem előtte.
A nagyobb gépes tanács meg mindig ugye úgy kezdődik, hogy ha van önmérsékleted...
Meg ugye egy sportgép vagy túra sem ugyanaz. Mások az igények.Meg sokan kezdek nagy gépen és mégis élnek, szóval elfogadom ezt az álláspontot is, de én a saját esetemben úgy gondolom, hogy jól döntöttem. Olvassa el mindkét véleményt és döntsön az alapján.
Az egyetlen vitatható pont, hogy szalonmotor... igen, ez nem feltétlenül érte meg, de rendben vagyok vele.
+ 1-2 pályanapra érdemes a csak utca és túramotorsnak is elmenni. Az okosok szerint az ember a tudásának kb a 70%-a körül tud a legjobban motorozni, kvázi az adott szinten hiba nélkül. Ki kell tolni a határokat és biztonságosabb lesz utcán. Nagyon becsülöm azokat, akiken pályán látom, hogy kezdők, de tanulnak.
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #103075 üzenetére
mindenki nyomorog a saját szintjén...Te is.Egyébként megsúgom kurva jó cuccokat hoznak néha,nyilván nem a kidobott kotyogós összehorpadt kávéfőzőt behordókra gondolok,de nem tudom mi a baj a használt biciklivel vagy bútorral vagy a normális minőségű elektronikai cikkekkel?én imádok használtcikkes "börzére" menni,van egy feelingje,de nyilván nem vagyunk egyformák.
Mr.Brightside
-
imibogyo
veterán
válasz runner 125 #103075 üzenetére
úgy vélem az igényeség mértéke párhuzamba vonható a monetáris elhelyezkedéssel
Én viszont ezzel nem értek egyet. Az igényesség nem pénz kérdése. Láttam nagyon sok gazdag igénytelen embert munkám során és láttam rengeteg nagyon igényes alapvetően kiskeresetű embert. Szóval szerintem itt egyáltalán nincs párhuzam. Inkább az általad is említett önigazolás talál csak könnyebben táptalajt egy szegény(ebb) embernél, mert van mire fognia, de ettől még nem ennek az oka az igénytelensége. Persze a megvenni kívánt tárgyaknál van egyértelmű összefüggés az anyagi helyzettel (milyen meglepő...), akarhat az ember jó autót, ha nem telik rá, de lehet egy olcsó autó is igényes, tehát ha nem pénz alapon mérjük az igényességet (magyarul nem csak az az igényes, aki meg tudja venni a jobbat, szebbet drágábbat), akkor megint csak nem pénz kérdése. Egy Lada is lehet nagyon igényes (személyesen is ismerek olyan embert, aki kis pénzből tartja életben a Wartburgját, a mai napig gyári állapotában) és egy gazdag(abb) is lehet igénytelen akár csak az autójára , vagy a motorjára...
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #103077 üzenetére
Hát nem tudom... Cyberrel értek egyet ... 8 hónap 125 után már 3. éve, több használom a 250-est. Mikor haverom odaadta kipróbálni a kis lesajnált kezdő 600-as gixxert majd leh*gyoztam a lábam ahol az enyém rég elfogy az ott kezd éledezni és olyat tol a kis csattogos után mint egy vonat....
Azzal kezdtem volna vagy kategória társával nem biztos, hogy nem földeltek volna már el. Egyszerűen meglett volna az erő olyan helyzeteket teremteni amihez a rutin is kellene.
A kicsit meg ha nagyon megrántom is legfeljebb enyhén jobban megindul alattam. Komolyabb kormány csapkodáshoz is kicsi pl, épp ezért marha gondtalanul lehet megszerezni vele az alap rutint.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Khaosz55
addikt
válasz runner 125 #103077 üzenetére
Én is 700-as-al kezdtem és szerintem is ami gépek kezelhetőek, nagyrészt fejben dől el ki mennyire tépi neki, ha van ész akkor szerintem is ki lehet hagyni a 300-ast. Viszont 20 éves ne kezdjen nagy géppel.
300-as is megy gyorsan ahol már gond lehet.
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #103110 üzenetére
Autópályán tudom, h nem jön ki semmi elém, csak a kamerától kell félni. De közúton... 180-nál felfogja egyáltalán vki, hogy mi volt az ami kiugrott a bokorból?
Arról nem is beszélve, h izomból kell kormányozni, örülök ha a kanyarívre rá tudom terelni a motort. Egy kikerülő manőver vajon menne egyáltalán ekkora erőknél? Én M6-oson mentem végig 180-nal, de még azoknál az enyhe íveknél is izomból kellett tartani a kormányt. Szerintem egy hirtelen manőver nem is lehetséges.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #103112 üzenetére
Az kemény. Nekem az az autópálya tempóm. Én a 90-et is soknak éreztem néha az F4 ~80 mm-es rugóútjához mondjuk egy 6-os úton.
Egyszer kipróbálnék egy hintalovat, mint az AT, vagy egy GS.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103112 üzenetére
Én meg a másik fórumon kapom az ívet, hogy miért akarok olyan motort következőnek, ami tud 150-el menni
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #103110 üzenetére
M85. Az olyan.
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103139 üzenetére
Érthetetlen árképzés
(#103140) etnies
Jó.[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #103167 üzenetére
Én az új R1 USA árán vagyok kiakadva teljesen...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #103169 üzenetére
Mondhattam volna EU árait is, az USA árat említettem mert jóval radikálisabb a különbség Elkeserítő hogy ugyanannyi pénzért ott milyen motort kapnék. EU-ból is rájön az ÁFA meg a regadó amíg nincs meg a 6 ezer km és a 6 hónap.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #103172 üzenetére
Nekem nincs, de ha van megbízható kontaktod akkor privátban küldheted
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #103192 üzenetére
Nekem ez az új tetszik.
-
zgospel
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Realme Buds Air 3 - basszus, hangos
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Kupon kunyeráló
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- DIGI internet
- Milyen széket vegyek?
- Projektor topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő