Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Geresics #102516 üzenetére

    Hm, komoly?

    Európai Honda oldalon 2019-es dátum szerepel mindenhol mögötte.. kis esélyt látok rá h idén be fog érni, Reálmotor sem túl bizakodó..

    Jaja, azt olvastam én is, állítólag véletlenül a 250-es teljesítménye került ki hozzá. Röhögtem is a sok IQ huszáron, amikor ment az anyázás h azt már '81-ben tudta az MZ-je is, szal' szarfoshonda. :))

    Mellesleg ugye számtalan példa van manapság enduro, cross vonalon (német, osztrák piac), ahol a gyári fojtással 6-7 kw-ra csökkentik (papíron) a 125-250-450-es enduro motor telejesítményét h homologizálható legyen.
    Az elírás mellett ez volt a másik, amire gondoltam.
    De a kb. 40 ló ilyen felépítés mellett a kulcsszám. Megvan a kellő power és ez pont az a határ ekkora ccm mellett, amitől még nem lesz üzemórás.

    Azért azt te is látod a fotókból h ez 1:1-ben CRF váz és felépítés. Gyakorlatilag az index-ek, műszerfal, önindító, rendszámtartó, lámpák különböztetik meg attóll (meg nyilván a blokk). Dual sport-tól messze van.
    Ez ha végre piacra kerül, egy iszonyú óriási lyukat fog betömni, már annak aki hajlandó kifizetni érte az új árát.

    Amúgy hahun találni olyan endurokat, amit dual sporttá alaktíanak. Fejidom, nagyobb tank, olyan dakarosra kb. De gondolom neked úgyis ez kell. Előbb utóbb meg ehhez is meg fog jelenni ilyen utángyártott kínai kiegészítő. Sőt, ha lehet hinni a pletykáknak h valóban CRF váz, akkor valszeg kompatibilis vele egy most beszerezhető átalkító pakk is.

    CRF250L gyenge. Ez max erdésznek való kijárni a határba, vagy agglomerációból bejárni dolgozni.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák