-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz fattyu #16954 üzenetére
Ezt is fontolóra venném, FZS1000 Fazer.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz fattyu #16965 üzenetére
Helyedben inkább néznék akkor egy jó 2 üteműt Supermotonak, KTM EXC 300/380, Honda CR250/500.
Nagyon jó móka és a fenntartása is kedvezőbb mint egy 4Tnek.
Én 4T Supermotokról váltottam 2Tre, iszonyat mennyivel jobb feelingje van neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tomate #16984 üzenetére
Mind a két osztályba tartoznak sokan de sokan, ez kb olyan mint ahogy az endurósok meg vannak ítélve, a legtöbb ismerősöm eszébe nem jutna hogy a földútról letérne, bemenne szántásokba, lezárt területekre erdőkbe.A kisebb réteg végett vagyunk megutálva mi is akik ezeket a dolgokat nem tartják be.Ugyan ez igaz a közúton haladókra is, a legtöbbünk normálisan közlekedik és ezzel nem azt akarom mondani hogy mindig betartva a kressz szabályit vezetünk.
De olyan helyen megyünk a megengedett sebességet túllépve ahol nem veszélyeztetünk másokat, főleg nem beláthatatlan kanyaroknál vagánykodunk.Közúton sokkal több tényező van ami veszélyes ránk mint pályán, ezért is árt átgondolni mennyit is ér a saját és mások biztonsága mielőtt felülünk és elindulunk a motorral.
Igazából ezt mindenkinek fejben kell eldönteni, mindegy hogy valaki egy ETZ250en vagy egy GSXR1000en űl ha állat, mindegyikkel meg lehet halni é veszélyeztetni a másik életét.
Sajnos ismerek olyan csoportokat (Győriek) akik Csesznekre járnak le 20-30an és a forgalomba versenyeznek kettesével ki milyen hamar megy végig Zircre és vissza.Na őket nem értem meg, amit csinálnak közveszélyes, inkább pályára mennének és ott mutatnák meg a tehetségüket.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolt19900 #17219 üzenetére
Nem rossz gépek ezek, főleg a nakedokat dicsérik.
A GT650R régebbi verzióinál az idomok minősége volt eléggé gyatra, meg szelepszakadásosok voltak a szürke vázasok.
Fekete vázasoknál sok mindent javítottak, futóművük, fékeik nagyon jók, a blokk karaktere is fekszik nekem.
Egy jó szaki egyébként mindent meg tud rajta csinálni és alkatrész is van hozzájuk rendesen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolt19900 #17228 üzenetére
Hyot használtban érdemes venni, nagyon lent van az ára.
De ahhoz képest viszont nagyon jó motor amilyen kevéske pénzért hozzá lehet jutni.
Ennyiért nagyon jó vétel, SVből közel nem kapsz ilyen árban 2006os évjáratú motort.Ha esetleg valakiket érdekelnek:
LandCruises 250
EXC 250[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz KubanitoS #17690 üzenetére
Nekem eddig a legdurvább a trágyán való megcsúszás volt, fékezem a motor egyszer csak hopp valamiért csúszok, megállok nézem a gumit 30 centis darabon tiszta gané.
Ezekre is nagyon oda kell figyelni, én a gazdákat is megbüntetném akik szállítják a trágyát és a felét elpotyogtatják, balesetveszélyes az is nem is kicsikét.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Áprilisban megyek ki Svédországba dolgozni, ez által mostanság nem igazán lesz időm motorozni:
Kérlek benneteket osszátok meg minél több helyen hátha érdekel valakiket ez a két motor:
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #17708 üzenetére
Sajnálom, tényleg nagyon szép állapotban van.
Remélem eltudom őket adni, most tényleg nincs és nem is lesz rá időm jó darabig hogy mocizzak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #17710 üzenetére
Nem vallana szégyent alattad abban biztos lehetsz.
Főleg bent Pesten belül még az áttételt sem változtatnám meg, 13:48 SM szettel ajajaj lenne még 4.ben is gázra kerék.
95től nyit a power, 45 km/h-tól brutál már 5.ben.ALI_G: Ha így tudnék hirdetném is így.
De az én videóm keskeny ehhez képest.
EXC250[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #17752 üzenetére
Nem hinném hogy le lehet papírozni, én az XR600R motoromat azért nem tudtam mert a külföldi leadott törzskönyve nem volt meg, különben az összes más papírja megvolt.
Olyan motort amihez nincsenek papírok nehezen tudnám elképzelni hogy nagymotorra le tudnád vizsgáztatni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
HP4 egy álom lenne de a 2012 S1000RR is megtenné.
Ezek után nem lenne kedvem más motorral menni ezért inkább nem is megyek.
Vagyis egy lenne:
2T Maico 685SM.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #17766 üzenetére
Sokat egyél, nőni fog a fejed is!
Meg is van oldva a probléma.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #17768 üzenetére
Egyébként a maszk valamelyest segít ilyen problémánál, nálam bevált.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Na én ezért nem vagánykodom nincs egy kerék, stoppie közúton.
Kint terepen lehetőség adódik gyakorolni ezt, senkit nem veszélyeztetek magamon kívül.
Igaz még ott is sajnálom mert a motort sem szeretném összecsukni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #18001 üzenetére
Ezekre a jó minőségű utakra lassan lánctalpas kell nem motor, viccet félretéve egy SM vagy Túraenduró amire azt mondom hogy elviselhető velük az utazás a sz@r útjainkon.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #18004 üzenetére
Felhívod az okmányirodát és meg is tudod egyből mennyibe kerül.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mai csavargás.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #18335 üzenetére
Akkor nem kell motort venni, mert ha akarsz ha nem ez nem egy olcsó hobbi!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #18337 üzenetére
Ahogy persu is írta, 300-400 ezer forintnyi összegért már jóval komolyabb és fiatalabb gépeket is lehet venni egy ETZnél.
Nem mellesleg én ma adtam el egy 2007es Landcruiser 250et 23000 kilométerrel 380 ezer forintért 1.5 év műszakival, hibátlan állapotban.
Ilyen és hasonló motorokból pedig bőven van a hirdetésekben, minden téren jobban megérik mint egy 25-30 éves motor.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #18340 üzenetére
Olvastad amit írtam az előbb, erre a motorra nem költöttem a tankoláson és a kötelezőkön kívül 5000Ftot.
Megbízható, kényelmes, alacsony fenntartású, kicsike fogyasztással, ennyi pénzért 300-400 ezer között nagyon megéri.
Főleg mivel viszonylag fiatal motorokról beszélünk kevés megtett kilométerrel.
Alkatrészellátás megoldott és nem is csillagászati áron kapni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #18343 üzenetére
Nem újonnan vettem, én is használtan jutottam hozzá.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #18356 üzenetére
330be elhozni átírással együtt 360ból megvagy és van egy szuper motorod ami 25 évvel fiatalabb.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #18358 üzenetére
Van valamennyi személyes tapasztalatod a márkával kapcsolatban?
Vagy csak az ismerősöd barátnőjének a testvére mesélt róla valamit.
Nekem ilyen márkájú motorom volt, azt kívánom neked hogy annyi bajod legyen bármelyik motoroddal mint nekem volt a Landcruiser 250el.
Akkor nem kell rá sokat költened ezt elhiheted nekem.
Yamaha Virago blokkot használták fel alapul hozzá, nagyon megbízható és időtálló.
A motor kényelmes két személy szállítására és mellette nagyon szép, fékei iszonyatosan jók, ilyen hátsófékem még egyik motoromon sem volt pedig volt már egy-két gépem.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz csabyka666 #18368 üzenetére
kb 2-2.5szer annyit eszik az ETZ mint egy ilyen kívéj, menni meg nem megy jobban.
Végül is pont te mondod hogy kevés rá a kereted akkor biztos az ETZ éri meg jobban, mellette a Chopperen kényelem is van nem csak neked de az utasnak is, pakolási lehetőség is bőven.
Na mindegy ahol az én gépemmel megálltam ott csodálták milyen szép kinézete és hangja van, megkérdezték mekkora és elképedve néztek amikor megmondtam hogy csak 250cm3.
Más kategória minden tekintetben mint egy ETZ.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ma délután két órakor megyek próbálni egy KTM MX500 2T szörnyet.
Már most izgatott vagyok végette, haver akarja megvenni azt elhívott menjek vele egyet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én tavaly Május óta talán ha 2-3000 kilométert motoroztam.
Mostanság nagyon kevés idő jut rá közúton, meg ha néha jutna is akkor meg egyedül.
Terepen meg nehéz beletenni sok kilométert, oda kell kondi is mert 90-100km alatt teljesen elfogyok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz KoVee84 #18991 üzenetére
Szia!
Hát mit is mondhatnék róla, nekem az újabb fajta volt , .
Nem üzemórás motorok, nagyon jól eltalált futóművel nagy tempónál is stabilak maradnak nem szitálnak.
Hiába keskeny az ülése mégsem mondanám kényelmetlennek, a fékek nagyon finoman adagolhatóak.
A váltó precíz pontos, nagyon szépen kattogás nélkül kapcsolhatók a sebességek.
Egy helyen van benne üres ott ahol a helye van.
A blokk karaktere nyomatékos, erős, egészen alulról tol rángatás nélkül, városban is használható már 5.ben.
Fogyasztása 5-7 liter között de, a 7 liter eléréséhez már keményen húzni kell neki.
Jó választás ha egy megbízható, erős, nem üzemórás motort szeretnél.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #18996 üzenetére
Örülnénk ha az elsőig is!
A sportmotoron fórumozó emberkének ajánlanám akinek a saját 203 pacis ZX12 kevéske mert szerinte nagyon észrevenni 2 személlyel nem megy úgy a gépe, nem húz eléggé.
Ja és a CR500 számára gyenge![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #19000 üzenetére
Csak tudod az a 200 lovacskát a segge alatt nem csak egyenesben kell tudni használni.
Mert ott tényleg sokkal több lovat is kitudsz használni a mociból, de én egy nyers 1200cm3 200 pacis és fene tudja mekkora nyomatékú motort nagyon tisztelnék kanyargós utakon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz KoVee84 #19019 üzenetére
Fogyasztással nem volt gondom egyáltalán, természetesen nem 300-400km megtételére találták ki.
De volt hogy 300at lenyomtam vele egy napon belül, itt azért már érzed a popsit.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Pedig SM és enduró gépeknél ez a legjobb ütem!
Daywalker
Pedig ennyiért ajándék![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Még egy kis kedvezmény változatlan áron.
Ha esetleg vannak ismerőseitek akik szeretik ezt a stílust megemlíthetnétek nekik.
Nálam csak itthon áll mert nem motorozom már, semmi időm nincs rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest