-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz yodamastah #88864 üzenetére
Ez a gáz ezekkel az egyszerű futóművekkel... Egy közepes hupli már kifog rajtuk.
Jobbulást!
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz yodamastah #89163 üzenetére
Olyan, mintha valami úthiba dobta volna meg a motort a kanyar előtt, amitől stabilitást vesztve lecsúszott az ívről, utána meg a pánik fék és szakadék. Elég durva.
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #89527 üzenetére
"De en a gyar altal javasoltat raknam bele, mert a gyarnal nem lehet senki okosabb."
Ilyenkor azért eszembe jutnak rémtörténetek, amiket te is szeretsz emlegetni új típusok első évjáratainál...
Ettől függetlenül az állítással egyetértek, csak az indoklással nem teljesen.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #89888 üzenetére
Közepes moci, jó védőfelszerelés, és egy jó vezetéstechnikai képzés. Én ezt gondolom erről.
Nekem jópárszor megmentette a seggem az utóbbi.
-
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #90020 üzenetére
És éppen annyit is ér.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #90199 üzenetére
"Mert egy használt jármű mindig bukó."
Ezt cáfolnám. Attól függ, milyen a gép előélete, amit vettél, milyen gazdája volt előtted. Kell egy óriási kalap szerencse is, ez tény, mivel nem látsz bele, van ami csak használat közben derül ki. Ezért is vettem új gépet, mert ott és akkor nem volt annyival olcsóbb a használt a kiszemeltekből, hogy megérje kockáztatni. De nincs ez mindig így. Öcsém pl. kifogott egy közel patika, keveset futott 8 éves gépet remek árban, neki úgy jött ki jól.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Geresics #90305 üzenetére
Röviden: ha valamit (ablakmosózás) meg lehet úgy is csinálni, hogy ne verd vele telibe a mögötted jövőt, akkor miért nem csinálod úgy? Nehogy már meg legyen idealizálva, miért nem bunkóság mégis telibelocsolni a mögötted jövőt! Nehogy már olyan nagy dolog legyen ez, én is bele tudok nézni a tükörbe, és tudom úgy működtetni a pumpát, hogy ne a mögöttem jövő kapja a szer nagyját....
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #90322 üzenetére
Itt csak az a gond, hogy a latyak és egyebek ellen egyszerű a védekezés, lehúzom a plexim és nincs gond. Viszont ha pl. a pirosnál állva nyitott bukóval hirtelen vadul locsolni lesz kedve az előttem lévőnek, akkor egy merő gané lesz a fejem és a bukóm arcpárnája is, ami elég kellemetlen. Ráadásul ez nem tiszta víz, hanem mindenféle tisztítószeres, ami remek az ablaknak, kevésbé remek, ha az arcodba fújják.
Nem szoktam felfújni, általában nem okoz gondot mert le van húzva a plexim, de megvan a véleményem a locsolókról. És itt nem arról beszélek, amikor egy-két csepp mellémegy hanem amikor full gondatlanul többet locsol mindenfelé, mint a szélvédőjére....
-
HSM
félisten
válasz Geresics #90332 üzenetére
Utassal nem szeretek sorok között billegni. Ilyenkor szoktam a plexit is kinyitni, hogy tudjunk beszélni.
Igazából szerintem ez sem "szándékos", amikor locsol égbe világba, csak iszonyat figyelmetlen, tapintatlan. Főleg, ha motoros megy mögötte.
(#90334) Teasüti: Igen, csak én a darázsról nem feltételezem, hogy egy értelmes, figyelmes élőlény, és látva hogy én is az vagyok, figyelmesen csípés nélkül távozzon. Az autósokról viszont ezzel a feltételezéssel élek, és szomorú vagyok, amikor az ellenkezőjéről tesznek tanúbizonyságot.
-
HSM
félisten
A "nem akarok váltogatni" az Sv650-el is működik. Kb. 60-tól 200-ig elvan 6.-ban, szval sanszosan egy ezres is valahogy boldogula mutatvánnyal. De ha sietni akarunk, akkor igenis ott a váltó, ne legyünk már lusták párszor lenyomni... (És ha már lustaság, felfelé milliót váltani nem voltunk lusták? )
(#90454) geresics: Haha... Ő vett is!
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #90464 üzenetére
Azon gondlkoztál-e valaha, hogy miért van a motoron a hatodikon kívül még 5 másik sebességfokozat, amiből egy ezresen általában legalább 4 alkalmas 120km/h-s közlekedésre?
Teszem azt, ha prüszköl 6.-ban 120 alatt, akkor miért nem hagyod mondjuk negyedikben, ahol se prüszkölés se semmi, és még meg is mozdul, ha gázt adsz? Slusszpoén, felfelé is megspóroltál két váltást, és majd amikor fékezni kell is megspóroltál újabb kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Tarill #90479 üzenetére
Nekem a k8-ason mióta beállították a szinkront és a gázállás jeladót, 2000-től szépen használható. Mondjuk nyilván lesz rezonancia, ha így rányitod a nagyobb gázt, de mondjuk forgalomban vegetálni tökéletesen megfelel. Bő 2-3000 rpm között teljesen jól el lehet vele lenni sík úton, ha nem sietsz.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #90494 üzenetére
"de ha alacsony fordulaton mesz, hideg olajjal, ahol nem rangat, semmi baja nem lesz tole"
Ezt próbálom én is elérni hidegen, rángatási küszöb felett + 6-700 rpm a biztonság kedvéért kis gázzal. Attól baja nem lehet. -
HSM
félisten
Viccen kívül... Olyasmikre érdemes számítani, hogy ott mérföldes óra van (jobb esetben átállítható), és a tompított fényszóró projektora illetve vetítési képe sem fog itthonra megfelelni, néhány típushoz elég jelentős költség cserélni. Nem tudom, a gyakorlatban mennyire nézik, de nem feltétlen szerencsés a saját biztonságunk szempontjából sem elvakítani a szembejövőket.
Ezekre is érdemes számítani/felkészülni/bekalkulálni.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Gondolom azért hozzák haza, mert gombokért adják neked oda ők is. Ettől függetlenül nekem nem kéne rossz oldali kormányos autó akármilyen olcsón sem, nem éppen egy életbiztosítás szvsz, nem látni jól a rossz oldalról.
(#90507) Kiki18: No, meg télen vizsga sincs...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
A saját K8 SV650S-esem biztos ilyen. Szépen látszott, hogy öcsém angol K9-esén éppen fordítva van a foncsor kialakítva, mint az enyémen.
Itt a képen is látszik, hogy valójában nem szimetrikus. [link]
(Mindkét felében egy kombinált H4 van.)Számomra az a meglepő, hogy van motor, aminek szimetrikus a vetítési képe. Biztos, hogy olyan amúgy?
Kicsit nehezen tudom elképzelni, nem logikus...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
A gyakorlatban természetes, hogy így van, az út jobb szélét megvilágítja a Te tompítottad, a másik felét a másiké, senkinek nem tűnik fel semmi. Ha meg nem jönnek szembe országúton, az országúti fény mindkét oldalra egyformán világít.
Ugye, ha ez fordítva van, akkor jönnek a gondok, mert éppen ott nem világít meszire a tompított, ahol kellene, cserébe kapja az áldást (vakítást) a szembejövő.
-
HSM
félisten
válasz Tarill #90517 üzenetére
Ezt nem tudom az égő mit tud, de más mintázatú volt a foncsor is az angolban.
Hogy a régi SV-be milyen égő kell totál passz. Manualban benne kellene lennie az S-esének is.... A netes alkatrész katalógus 55W-os H1-et ír az egyik régióhoz (azt hiszem a miénkhez), és valami 45W-os csodát a másikhoz. [link] [link]
-
HSM
félisten
válasz Tarill #90539 üzenetére
Szépen megvannak a fokozatok... Motulnál pl. fullszintből van motorba 10W30, 5W40 majd a 10W40. Én ezért raktam bele most 10W30-at, annak a legkisebb a hidegoldali viszkozitása. Nálam ahogy használom, úgyis rengeteget megy hűvösen, és az olajhűtő is kicsit szorgalmasabb sokszor kelleténél. Manual szerint is +30 fokig jó vagyok vele, hiába 20%-al "vékonyabb", mint a 10w40. Nem is éreztem semmi negatív hatást most a hőségben sem, igaz, nem is tolom neki versenytempóban.
Az 5w40 meg hoz egy jó kompromisszumot, marad a 10W40-nek megfelelő melegoldali viszkozitás, de vékonyabb hidegoldalival.[ Szerkesztve ]
-
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #90610 üzenetére
Én októerben vettem, bele is raktam bő 500km-t még a tél előtt. Problem?
(#90611) XFishboneHUN: A bő 50 lovat hamar meg fogod szokni, amúgy kitűnő választás, grat hozzá!
-
HSM
félisten
válasz XFishboneHUN #90615 üzenetére
A biztonság nem a kevés lóerőn fog múlni (az sokkal inkább fejben dől el), viszont ezzel a motorral simán el lehet lenni akár sok évig is. Keveset kér enni, praktikus, és azért bőven lehet dinamikusan haladni azzal az 55 lóval, az autópályát is simán bírja, szval túrázni is tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz XFishboneHUN #90617 üzenetére
Reméljük minden rendben lesz vele. A képek alapján nagyon szép, egyedül a gumi árulkodik, hogy nem új....
-
HSM
félisten
válasz tboldi #90877 üzenetére
Őszintén szólva, nem sok olyan műszaki megoldást látok ezeknél az új csodáknál, ami bármiféle rajongással töltene el. Utoljára ez a rajongás bennem 1999-ben volt a Hayabusa megjelenésekor, amikor bemutatták ezt a csodát, ami a légcsatornás tervezésű idomzatának hála 300 feletti végsebességgel rendelkezett. Úgy az egésznek a megvalósításában akkoriban volt valami különleges, látszik, hogy belerakták minden tudásuk legjavát. A mai napig kitűnő sport-túra motort alkottak, pedig eltelt lassan 20 év!
A mostani motorokban valahogy nem fog el hasonló rajongással, hogy hány színben pompázik az értelmetlen LCD műszerfal, vagy hogy hány fokozatban állítható a gázreakció, meg hogy van-e benne egykerekezésgátló, meg mennyire gátol finoman a kipörgésgátló.
Természetesen, lehet, hogy a hiba bennem van.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz tboldi #90883 üzenetére
Nekem ezekkel az "extravagáns" dolgokkal csak az a bajom, minél modernebb, minél extrább, annál gázosabb lesz karban tartani, annál kevesebb szerelőnek lesz meg hozzá a kellő hozzáértés, tapasztalat, és szerszámkészlet, nagyon modern dolgoknál már idejöhet a speciális szervíz szoftver is.
No, és akkor a drámai kérdés: kell ez nekem? Ami ezzel együtt jár? Hááááát..... -
HSM
félisten
válasz tboldi #90891 üzenetére
Hát legyen.
Én inkább nem akarnám megkockáztatni, hogy tréleren kelljen szerelőtől szerelőig hordani az 5misis motorkám. Én azt szeretem, ha unalmasan mindig csak visz a hátán. Próbáltam én is veszélyesen, nem esett jól, mikor megszivatott...(#90892) Bogyó bá': Ahol ugyanúgy vagy értenek hozzá, vagy nem.... Persze, a "javítás" árát mindkét esetben felveszik.... Saját tapasztalat, van nagyon jó is, nagyon rossz is.
(#90893) persuader: Szerintem az elfogadható, hogy egy sportmotor pályahasználatnál mondjuk 50e km után fődarab cserés, esetleg kuka blokkos legyen. Az nagyon durva terhelés nyélgázon.
Viszont normál utcai (akár sportos stílusú) használatnál szerintem nem lenne szabad irreális elvárásnak lenni, hogy rendes karbantartás mellett ne hulljon szét 100e km alatt.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #90895 üzenetére
"Igen, ahol a rendes karbantartás a kézikönyvben leírtak szerint zajlik."
Igen, így gondoltam.Azoknál a hirdetett motoroknál azért nagy kérdés, mi van belül... Plusz nincs infónk, mennyi került arányaiban a bontóba alkatrésznek....
(#90896) persuader: Na, ezeknek nem lenne szabad előfordulni, 2000 eurós károk rosszul tervezett kábeltől és barátai... Én sok típusnál generátor állórész elégtelen hűtése miatti horrorsztorikat olvastam, az is tipikusan ilyen dolog.
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #90903 üzenetére
Én amúgy egy tartóstesztre lennék kíváncsi, 50-100e km után mennyire marad jó ez a háromhengeres konstrukció. Mert ugye a kéthengeresnél nem gond, hogy máshogy kopnak a belső hegerek (mivel nincsenek), a négyhengeresnél is kiegyenlített marad, de vajon a háromhengernél ez nem okoz gondot?
Saját szempontból is érdekel a dolog, mivel nagyon szimpatizálok az új Street Triple 765 R-el, mint jópár év múlva az SV650 utódja... Technikailag az MT09 sem rossz, de nekem a komolyabb futómű és számomra szebb formaterv bőven megérné az angol vas felárát. Mondjuk a formatervben az XSR900 is nagyon adja, ami szintén egy MT09 más csomagolásban...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz vendingo #91057 üzenetére
Hát azért a "le akartál szakadni" kijelentés szerintem kissé túlzás... Tény, hogy 160 körül már van kis szél rajta, de a leszakítós szélvihartól elég messze van. Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok épp picike. Persze, nem kormány elengedős egyenes hátas fotel, de nyilván nem véletlen hívják túrasport kategóriának....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz demars #91061 üzenetére
Turbulencia, az a legrosszabb opció.... Nekem is eltalálja a sisakot, de nem turbulens, így csak a szélzajt növeli meg, mondjuk azt rendesen, de nem rángat semennyire.
(#91062) Khaosz55: Naked bike-on sosem mentem 160-al, mindenesetre édekes megközelítés. Remélem, egyszer majd lesz lehetőségem kipróbálni. Mondjuk úgyis tesztvezetnék egy Street Triple-t egyszer....
(#91063) vendingo: Szintén nagyjából 2 méter vagyok. Nekem ugyan az újabb van (K8), de semmi bajom a kényelmével, mármint ami a szélvédelmét illeti, akár órákon keresztül tudok vele különösebb megerőltetés nélkül autópálya tempót tolni. Kicsit lábösszehajtós, de nekem belefér. Rossz úton a futómű pocsék, illetve kicsit több erő kell a kuplunghoz, mint ami nekem ideális lenne, ebben a két pontban össze tudnám foglalni a negatívumokat.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz vendingo #91074 üzenetére
Én használom mindenre.
Volt köztük hosszútávú túra is (akik már olvasták sry), pl. egy seggel mentem ki vele Londonig és vissza... A kompig az bő 1500km, gyakorlatilag végig autópályán. Ugyan én nem toltam neki végig 160-al, de nem is mentem lassan. Számomra tejesen vállalható volt. Egyedül a láb-pozíció miatt kellett néhány 10 perces szünetet beiktatni kicsit átmozgatni. Úgy tűnik, nem vagyunk egyformák.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen