-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #69979 üzenetére
Épeszű oktatók először kismotort raknak alád nagymotoros jogsinál is.
(#69998) runner 125: Átérzem. Én is jártam így a robogóval. Konklúzió +1.
(#70009) laccczka: Ez is csak 16LE. Én elfelejteném, ami nincs legalább 25 körül, de ideális inkább 40-50 lenne. 16 nagyon kevés. Lassú, erőtlen, az autósok meg sokszor idegbetegek, nem árt, ha előre is tudsz menni, nem csak a fék van vagy az árok.
Ami az anyagiakat illeti... Használtan az új VanVan árának bő harmadából már kapni már pl. GS500 Suzukit, na, egy olyat el tudnék képzelni erre a feladatra.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #70109 üzenetére
5000km tapasztalattal szerintem simán megvehető az ereje felől, nem egy erőgép, csak nagy ccm, és nyomatékos. Nagyon korrekt kis gép amúgy, ezerszer inkább venném ezt a típust, mint mondjuk egy er6-ot.
Elnézést az er6 tulajoktól.Az állapot meg passz, meg kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #70112 üzenetére
Ezt nem kell annyin forgatni, mert minek... A felén elgurulsz vele városban simán.
Hidd el, meg van oldva a váltóval, hogy ne ölj meg vele senkit, ha nem akarsz. Nem a főtengely hajtja a motort, nem kell agódni a főtengelyi adatok miatt. Főleg, hogy nem is egy könnyű motor, ahogy bogyo kiemelte.
(#70116) bogyo112: 225kg szárazon, mondjuk tele tankolva mindennel lehet 250? Az azért nem 3 mázsa, de tény, nem pille szerkezet.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Nincs otthon garázs sajnos, és a munkahelyen sem. Amúgy millió más helyre is járok vele. Van, hogy nincs hely, ez tény, de akkor keresek máshol...
No mindegy, csak kérdeztem.Persze, nekem is volt párszor, amikor meggondolatlan voltam, és majdnem magamra döntöttem. De én ezt nem a motor súlyának számlájára írtam.
De így már értema Te szitud is.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz yodamastah #70313 üzenetére
Nálam is ezért (is) van fenn a gomba.
(#70314) geresics: Terepen végképp könnyű. Az Sv is szűk 200, én 100, de sikerült már közel kerülnöm párszor a dőléshez, de eddig még én bizonyultam az erősebbnek.
Kopp, kopp....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz demars #70870 üzenetére
Más módon nehéz megállapítani, hogy szitál-e. Gond nincs vele, csak valami nem tökéletes, de ugye ezt se tudtam, mielőtt megnéztem volna. A rángatásos teszten átmegy a kormánycsapágyam.
Ami pedig az elengedést illeti, arról az a véleményem, hogy aki nem tudja, mit csinál, ne tegye. Se 10km/h-nál, se 130-nál.
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #70874 üzenetére
Nem csak "valami", egy jóféle Louis-os motoros zsák. [link]
De értem, amit mondasz.
Akkor sanszos, hogy ő volt a hunyó, mert amúgy nem vettem észre szitálást rajta korábban. Majd kipróbálom nélküle is, ha legközelebb megyek valahova."Aki meg azt jelenti ki hogy felelőtlenség, annak nincs viszonyítási alapja a saját motorján kívül más motorokhoz..."
Vagy nincs meg a tudása, hogyan kell testből irányítani a vasat. Nem baj, akinek nem megy, inkább ne erőltesse.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #70874 üzenetére
Csurig volt pakolva, és teljesen jó volt. 180-al is, nagyon jól bírta. A szitálás is egész finom volt, gondolhatod, milyen gyenge, ha másodpercekre el tudtam így is engedni a kormányt gond nélkül.
Ó, én tudom, hogy be lehet. Az SV mondjuk pont nem jó erre az erős motorfék és tempomat hiánya révén, de más motorral (Aprili RS125) simán csináltam ilyet. Bicajjal km-eket is lenyomok kéz nélkül.
(#70876) demars: A lényeg a jó út. No, meg hogy érezd a paripát, mit akar. De tényleg, ne erőltesd inkább, amíg nem vagy biztos a dolgodban. Remekül el lehet enélkül is motorozni.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #70979 üzenetére
egy dolgot nem veszel figyelembe... A motoros mikor fékezni kezdett még nem lehetett tudni, megáll-e az autó avagy sem, tehát hogy merre is kéne kikerülni. Ez a leggázosabb, mikor kijönnek eléd, hogy egész máshova kell(ene) kerülni, ha megy tovább feléd, vagy ha besatuzik.
Abban egyetértünk, hogy az izom fékezést kikerülésbe lett volna érdemes folytatni, mikor már megállt az autó. Bár ezt másodpercek alatt lezongorázni azért kemény...
-
HSM
félisten
válasz Something_ #67104 üzenetére
Ja, jut eszembe, azzal a nullás gumival még simán kiértem Angliába.
Autópályán, a "kukacos" hátsóval. 1800km. Most van kb. szintben a kopásjelző elöl, bár fura, mert középen még határozottan magasabb, viszont valahol félúton a széle felé picit neccesebb. 13 500km körül ment bele eddig.
Visszafelé sanszosan már Pirelli Angel GT-ken jövök.
(#70874) Feree13: A túracsomag volt a hunyó. Ugyan 130-al most nem tudtam menni, de kipróbáltam 60-70 között, teljesen szépen megy magától előre egyenesen a motor ahogy kell neki, semmi szitálás. Köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz demars #70984 üzenetére
Nem kell amúgy elengedni, ha csak finoman fogod, nagyon lazán, akkor is érződik, hogy nyugton marad, vagy azért mocorogna a kezedben.
Arra azért vigyázz, ha nagyon gyengus műanyag, nehogy besokalljon 200-nál a menetszéltől... Ott azért elég komoly erők vannak. Én is nagyon figyeltem a zsákomra nagyobb tempónál, nem-e birizgálja a szél, de szerencsére nem volt vele gond.
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #70987 üzenetére
Kb. ez a legjobb, amit tehettél.
(#70988) StoneBridge: Semmi extra, csak adódott itt egy jó munkalehetőség (és fosok a repüléstől), szval kijöttem motorral. Nem egyhuzamban, mert kb. 1550km volt Dunkirk-ig, ott komp (bő 3 óra pihi) és utána mentem le a maradék 250km-t.
Reggel 8-kor indultam Pestről, és éjjel 3-ra érkeztem meg a komphoz (addig el se tévedtem, és az út is jó volt, bár egy-két tankolásnál sikerült többet szöszölni a kelleténél), az olyan fél 7-re ért át, és utána már nem volt olyan haladós, mindig eltévedtem, szval későn érkeztem, olyan fél 11 magasságában. Sajna lemerítettem véletlen a GPS-t mert bekapcsolva felejtettem az egyik megállónál, de végülis nem volt nagy gáz, megoldottam.Az az érdekes, autóval sokkal rosszabb. Legalábbis nekem. Autóban max 10 óra után már küzdök az ébren maradásért. Motoron meg hiába csak másfél órám volt aludni indulás előtt, simán ment, és csak egy KV-t toltam este felé. No, meg motoron az élvezet is sokal nagyobb, sokkal jobban kiláttam, volt lehetőségem gyönyörködni a tájban. Bár meglepődtem, de nagyon sok szép tájat lehetett megcsodálni az autópályáról is Németországban és Ausztriában.
A majdnem kopásjelzőért még nem adhat büntit. Ki akartam cserélni indulás előtt, de senkinél nem volt készleten hirtelen, szval buktam. De végülis jobb így, nyertem 1800km-t az új gumijaimon, ennek meg úgyis mindegy.
Viszont új SIDI túracsizmát meg egy frankó Spidi protektoros motoros nadrágot sikerült vegyek indulás előtt, így teljes motoros felszerelésben tettem meg az utat.
(#70989) HGabor89: Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #71007 üzenetére
Köszi!
Szerencsére végig száraz idő volt. Persze, a szigeten volt pár kisebb szitálás, de semmi olyan komoly, hogy kellett volna az esőruhám.
Az SV-n szerencsére kellemes a pálya a félidom mögött, nem tép le a szél. Amire figyelj viszont, a fülvédelem, nekem egy worksafe dugóm volt, állati kényelmes, de nagyon kevésnek bizonyult. Legközelebb maradok a 3M szivacs dugójánál, az jóval erősebb.Az a jó a pályán, hamar eltelik. Mész mész aztán egyszercsak ott vagy. Igazából nekem is csak sötétben volt rossz, semmit nem lehetett látni, csak az utat... Persze, tuti utálnám, ha minden nap autópályáznom kéne, de pár havonta belefér. No, meg mikor megékeztem a szigetes pályára, méterenként trafi, semmi látnivaló, rossz kombó.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz canniball #71013 üzenetére
Köszi!
Nem tudom, a Te SV-d 2003 vagy 2004-es modellévű, de a 2003-as gyártásúakon jóval kevesebb a párna az ülésben, szval ha a tiéd olyan, az lehet a probléma forrása.
Lásd kép: [link][link].Nekem a K8-on már a párnásabb ülés van. Jó nagy, lehet rajta többféle pozíciót felvenni, szeretem.
Az mondjuk tény, hogy nekem is jól esett 100-200km-enként megállni 5-10 percre lábat tornáztatni.
Nekem az szokott picit kényelmetlen lenni, mivel magas vagyok, eléggé be kell hajtogatni magam alá a lábam, az órák után elég zsibbasztó tud lenni, olyankor vagy megállok pár percre, vagy kiállok nyújtózkodni.Amúgy nekem a kuplung szokott kényelmetlenné válni, ha szerpentinezek és sokat kell váltani, de ezzel most nem volt gond, remekül elficánkolt szinte végig 6.-ban. Indulás előtt aktuális volt a gyertyacsere, kapott iridiumos NGK-kat, határozottan jót tett neki, harapósabb lett tőle, mint amilyen a csereéret korú sima Denso-kal volt. A fogyasztásom is egész jól jött ki, végig 100-160 közötti tempó mellett 4,6-4,7 között lehetett valahol, ahogy számoltam, ami szerintem teljesen baráti.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #71044 üzenetére
Még nem számoltam össze, lehet nem is fogom.
4,6L/100km körül fogyasztott átlagban, 1800km lett, szval kb. 80L drága autópálya menti benzin, plusz amit bukik az ember a pénzváltáson. Ezenkívül kellett két autópályamatrica (hazai és osztrák), de az nem volt drága motorra, párezer forint. Ami még drága volt, az a komp Franciaországól, 39 angol fontot fizettem érte. -
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #71178 üzenetére
Nekem 6. éves, és takarítgattam eddig. Most kezdett csak gázosan kinézni.. Mondjuk nekem már a plexim is karcos. Szval azért nem törvényszerű, hogy csak egy évet bírjon.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #71180 üzenetére
Ne a km-t nézd... Minden nap rajtam volt egy órát legalább, így reálisabb a kép, minden időjárási viszonylatban és szezonban, amikor 0 fok felett volt a hőfok és nem volt jég, hó, ilyesmi. Amúgy kb. 5000km robogóval és 13 000 nagymotorral. A pinlockot is csak rövid időre vettem ki nyáron, mikor tuti nem kellett.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #71182 üzenetére
KM után mit takarítasz rajta? Leginkább esőben koszolódik el. Vagy amikor elmész egy mondjuk 1000km-es túrára, útközben megállsz és plexit mosol? Ez nem gumi, hogy a km-től kopjon el...
Egyébként javaslom a mondatom értelmezését, nem hasonltottam a körtét az almához. "Szval azért nem törvényszerű, hogy csak egy évet bírjon."
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #71186 üzenetére
De legalább nem smirglivel takarítom a pinlockot...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Akkor ez inkább sisak függő lehet talán. Nekem mikor kijöttem angilába, 1800km-t jöttem egyhúzásra, a motor, sisak egy komplett bogármassza volt a végére (szó szerint), kívül már kb. ötödjére mostam tisztára, és belülre nem került az égvilágon semmi. Némi por volt csak, azt meg teljesen fájdalomentes leörölni egy mozdulattal....
Bár tény, hogy én legfeljebb egy "kattanásnyira" nyitottam ki a sisakot, ez is közrejátszhat.Nekem amúgy egy motul sisakmosóm van, kis pici flakon, én azzal szoktam takarítani kívü belül, remekül leszedi a mocskot egy sima (puha) papírzsebkendővel is.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #71198 üzenetére
Akkor félszemű lesz... Barátomnak ment így majdnem ki a szeme, egy felverődött kőtől... (Városi tempónál!) Szerencsére kicsit lejjeb csapódott be.
(#71200) runner 125: A Shoei-m is tudja. Én is nagyon szeretem, és szinte mindeig úgy van városban résnyire nyitva nálam.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Chrys_ #71295 üzenetére
Az vicces... Engem pedig ezért buktattak meg az első (még autós) forgalmi vizsgámon, mert kinn felejtettem az idexet egy sávválás után, és mondta a vizsgabiztos, hogy ezzel veszélyes helyzetet okoztam,hogy egyenesen mentem, és jobbra indexeltem, amikor jobbra is lehetett volna menni.
De igen, csak akkor érdemes (szabad?) kihajtani, ha már látod, hogy nem csak indexel, de csinálja is a manővert. Ugyanez index nélkül, ott se szabad készpénznek venni, hogy nem fog hirtelen irányt változtatni.
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #71304 üzenetére
A Hondás srácokat merem ajánlani, én még a régebbi, kétszintes rendszerben voltam, és nem csalódtam bennük. Tisztességesen meg volt tartva/kitöltve az idő. Ja, és mindent megmutatnak, és ami nagyon jó, nem saját motorral mész, szval ha valami nem adja ki, nem sokszázezres kárral indítasz, mert azok full ki vannak bukócsövezve.
Van náluk terep-képzés is... Bár azon nem voltam, még.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #71390 üzenetére
Érdekes, pedig szerintem fordítva sokkal rosszabb, amikor ki vagy centizve kb. ennél a tempónál, és azt hiszed majd jól kilősz 3.-ban és véletlen 4.-ben vagy és nem az az erő jön, amire számítottál....
Én egyszer ezzel szivattam meg magam. Az eredmény ugyanaz volt mint nálad, én se örültem, a motor sem annyira. -
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #71403 üzenetére
A rozsdásodás nem lehet attól, hogy olasz a vas? Itt most kinn angliában is néha olyan pára csapódik le órákra a motorra, hogy csurom víz... Elég durva... Pedig nem is vagyok közel az óceánhoz.... Otthon ilyen alig párszor volt, akkor is maximum negyed ennyi párával.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Kolondrum #71484 üzenetére
Mondom, én elmentem autópályán több, mint 1000km-t egy fújással jó tempóban. Nekem a Yamalube teflonos spray vált be eddig a legjobban amúgy (az 1000km is azzal volt). Pontosan 3000Ft volt egy jókora palack, de megérte, mert nem gyűjti nagyon a retket, de mégis jó sokáig elmegy vele, esőben is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen