-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #63069 üzenetére
Igazából az hogy drága mindig relatív. Engem már egyszer megmentett a bal oldali idom teljes fújásától, hegessztésétől, esetleges cseréjétől. Biztosan több lett volna mint amennyibe az egész szett került.
Máris olcsó volt és megérte..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ez a leírás a gumidról,- gondoltam nem lehet már roszabb, de amikor írtad a csavart...
Most jött el a pillanat hogy használom a prémium funkciót."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #16741888 #63700 üzenetére
Párom szerint ilyen 5-6 óra urán kezd kényelmetlenedni, de inkább a térdel van a baj hogy nem lehet kinyújtani...párom viszonylag igaz magasabb, 175cm.
Idén éppíttetünk rá komplett ülést zselés betéttel.
Mi viszonylag ha megyünk akkor sokat megyünk. Mapi 300-500km.
Nem autópálya term.
De pl azt mondta a cbf 600 al össze sem lehet hasonlítani. Ott 1.5 óra után meghaltam énis meg ő is...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #16741888 #63702 üzenetére
Ó, hát akkor ez neki mint egy fotel olyan lesz.
Tudnám ajánlani rögtön háttámlás hátsó dobozzal venni, sokat dob mindkettőtök kényelmén. Neked nem lóg a nyakadba, neki meg nem kell attól félni hogy lehuppan egy izmosabb előzésnél...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #63804 üzenetére
Nemsok választási lehetőség van, nekem újrahúzás is lesz mert asszonynak csúszik hátul nagyon, igaz nekem is és valami tapadósabb anyagot kap. Plusz zselét. Plusz nála a púp is valazeg meg lesz emelve hogy mégkevésbé csúszhasson előre egy fékezéskor.
Én a tommotosok munkályát láttam próbáltam élőben, ugyqnígy 1200-as vfr-en. 1 osztály.
Így nem is megyek tovább. Bár lesz vagy 110k, de most 15-20 ezerért nem kockáztatom be egy esetlegesen silányabb minőséget...
Amit ők csinálnak az mint a gyári. Nagyon komoly."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #63956 üzenetére
Ez a lehúzás. Itt ausztriában nem hinnétek el hogy mi folyik autó szervíz címen árügyileg. Viccek vicce. De ez amit írtál már kezdi közelíteni az itteni színvonalat...
Nekem a pécsi hivatalos (akkor még) Honda szervíz a 24 ezres nagyszervizet (igaz cbf600-ason de nehogy már ekkor különbség legyen a két motor között) csinálták, gyertyacserével!, első fékbetétcserével, karbiszinkronnal, szelephézag ellenőrzéssel, olaj plusz légszűrő cserével (ezeket a papír szarokat nem lehet pucolni ez faszság..) 58k.!
Nah ez reál. A láncszett valamivel később lett cserélve, mindennel együtt volt 40k.
Milyen 270 ezer? És ez is honda márkaszervíz volt....Megírnád melyik szervíz volt ez? Jöhet priviben is...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #64228 üzenetére
Én is csak megerősíteni tudlak hogy jól teszed.
Fékbetétben én a helyedben gyárit, vagy EBC-t vennék.
Fék és kuplung olajban sem érdemes eltérni a gyári 4 -től, mert az 5.1-et cserélheted évente, a 4-et elvileg 2 évente.
Olajszűrőből kizárólag gyárit vennék a helyedben. kb 1000ft- a különbség.
Légszűrő csak gyári, régi kidob, légszűrőház kipucol, új bekak.szvsz.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz demars #64513 üzenetére
Voltál már olaszországban? Láttad te azok hogyan kezelik a motorjaikat? Nem akarnál olaszból behozott motort venni. Mindegy mennyivel olcsóbb....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #64529 üzenetére
Én csak és kizárólag nepperek által behozott hulladékokat láttam itthon, te is tudod milyen állapotban.
De mindig vannak kivételek mint ezt láthatjuk is.
Az olasz egy motoros nemzet, meg a mentalitásukat sem nevezném európainak, ők ilyenek és ez meglátszik azon is mennyire vigyáznak a dolgaikra."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #64568 üzenetére
Hát, pécsen nemnehéz a legjobban felszerelt szervíznek lenni.
Azért amikor a hátsó kerekemet nem tudták ők sem kicentírozni akkor azért rájöttem, akkora szakik ott sem dolgoznak.
Aztán a suzuki-ban csinálta meg a srác a házi szerkentyűjével.
Nah ott nagyon pozitívan csalódtam bennük.
Acéllóban barátomnak csak 160k-s féktárcsakárt csináltak egy elsőgumi cserével. Ez sokmindent elmond.
Pécs nehéz dió szervízszempontból. Lesz is bajom mikor gyertyát kell cserélnem.
Lehet addig kiokítom magam ilyen mélységekig."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #64584 üzenetére
Igen azt. Az a lobonchajú srác tényleg vágja.
A csajnak meg kicsit ló feje van, de MELLesleg nem rossz.Emre: légszűrőcsere volt 2 óra. Kicsit szét kell bontani az egész motort.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #64641 üzenetére
Én pl. A szűrőt is feltötlöm olajjal, és úgy csavarom fel, még hamarabb lesz olajnyomás első indításnál.
De ettől függetlenül is kell még rátölteni utána."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #64674 üzenetére
Term. Vízszintesen, valamennyi kifolyik belőle de mivel elég viszkóz hidegen az olaj ez nem sok. Kb 80% bennemarad...
És úgyis csak 4l -es olajat tudok venni a motorba kell 3.2l, 8 decit ígyisúgyis mindenévben kidobok. Akkor már azt a 4cl-t hadd ne sajnáljam ami kifolyik....
Csak egyszer tölsd így fel a szűrőt meglátod 2 perc alatt mennyit beszippant a papír töltheted újra fullra...
Indításnál nincs 2 sec olajnyomásig így meg...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #64716 üzenetére
Nálam az olaj a szűrőből pont a leomlőkre csöpög amit úgyis takaríthatok szóval kesztyű + féktisztító szépen makulátlan lesz minden....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #64729 üzenetére
Én 3x használtan adtam el a held esőkoton ruhámat 8k-ért.
Azt felhúzza valaki beállhassz a zuhany alá is egy napra. Szárazan jössz ki.
Éa az direkt motoros cucc nekem fasza volt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz soldierboy #64802 üzenetére
Én zárta szavaznék, a felnyithatók kevésbé védenek, illetve nemértem a barátod mondatát miszerint Dugóban motorral?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #64827 üzenetére
Aha én is vettem alpinesafe-t aztán el is adtam és visszatértem a 100ft-os patikás narancssárga 3m-re.
Annyira kényelmetlen volt nekem az alpinesafe----szerk.: és még ráadásul alig halkított, nekem rohadtnagy csalódás volt tényleg...
remélem nektek bejön, ahány fül annyi forma!kcsa: igen értem én hogy csak a szélzajt fogja meg a forgalom hangját meg nem, na nálam a szélzajt sem fogta meg, ugyanúgy süvített mint nélküle.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #65006 üzenetére
Nyugati fizetéshez már az új ára sem erős szerintem...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #65030 üzenetére
Azt mondom hogy motorhoz képest qrvadrága.
Tudod hány 6-7millás BMW motor van itt az utakon?
Nem hinnéd el. Bődületes mennyi ember keres nyugat eu-ban 3000 eur meg afelett havonta.
Mindjárt nem is sok a 10-en millió sem. Motorhoz képest sok ez igaz.
De akik 80-100k EURós autókkal játkálnak...
Én értem hogy sokan élnek 1000 eur fizetésből. Nem nekik gyártják.
De az arányokat kell megnézni. Hány millióan keresnek havi 5-8-10k Eur-t.
Term. No offense de ezt máshogy látom."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #65101 üzenetére
Papukban mi is voltunk már 2x, a vfr-el azért a kavicsos szakaszt kihagytuk, de van olyan aszfaltos rész, ausztria megirigyelné....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Motorba is ugyanolyan illegális utólag a xenon mint autóba?
Műszakin szivatnának, de ha előtte átszerelem?
És ha rendőr megállít?Tudja ezekre a választ valaki?
Illetve ez reál hogy ilyen 50 GBP-ért osztogatják ezeket?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz boogie84 #65242 üzenetére
Fontosabb a minősítés mint a márka. De a 7100-as sn, illetve ma2.
Mi kell még? Nekem is az van benne. Csak 10w30.Sisaktéma meg bemész és felhúzol 20-at. Barátnőmnek most vettünk újat, az összes tesztgyőztest felpróbálta egyik sem volt jó valamiért. Ittnyomta ottszűk. Stb.
Aztán schubert lett.ami nem nyert sehol semmit, viszont engem megnyert élőben. Nagyon fejforma kérdése ez a sisak téma.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65253 üzenetére
Van különbség.
Én röffentek, 20mp és indulok is. Így lesz a leghamarabb üzem meleg és ez a cél.
Semmi értelme perceket várni alapjáraton. De ha utána olvasol, minden gépjárműnél ezt ajánlják. Télen -20 fokban is ez a legoptimálisabb.Idézek egyet, igaz ez autóra vonatkozik de motor szvsz dettó.:
"Ha benzines autónk van, akkor indítsuk be, 20 másodpercig ne nyúljunk a gázpedálhoz, ez után induljunk el az autóval. Ezalatt a 20 másodperc alatt a kenőolaj megfelelően „összetörik”, az olajnyomás felépül és a szóróolajzással kent alkatrészek is megfelelő olajfürdőt kapnak, hiába sűrű és hideg az olaj. Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett.
Az álló helyzetben melegítés azért nem jó, mert a motor lassabban melegszik, több savas víz gyűlik össze az olajban és úgy szennyezünk, hogy közben még csak nem is haladunk egy métert sem.
Ha alacsony, közepes terhelésen terheljük a motort, akkor hamarabb melegszik, hamarabb melegszik az olaj is, elpárolog a belekerült kondenzvíz és közben haladunk is.
Mivel az olajnyomás már felépült, a csapágykopás nem jelentős mértékben nagyobb, mintha üresjáratban járatnánk, viszont a melegedés és az üzemmeleg állapot elérése így sokkal gyorsabb. A cél pedig ez, mielőbb üzemmeleg motorral haladni. Vannak olyan dolgok, amiket a hideg motorral mindenképpen kerülnünk kell. Az első természetesen a nagy fordulat, de pontosan ilyen fontos a kis fordulat kerülése is. Amikor kis fordulaton erőltetjük a motort, akkor a siklócsapágyakban a csap lökésszerű terheléseket kap, a kis fordulat miatt a megfelelő hidrodinamikus kenés nem tud kialakulni, így a csap a kenőolajfilmen megsüllyed és vegyes súrlódás alakulhat ki. A vegyes súrlódás pedig nagymértékben koptatja a csapágyat. Ne erőltessük a motort ötödik fokozatban negyvennel, mert többet ártunk, mint azt gondolnák!"[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Most néztem ezt az nc700-at valszeg párom ilyenen fog tanulni, 3literből jár? Mivan?
Már értem miért lesz tanulómotor...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Jah ezzel a kategóriával én is kicsit hadilábon állok.
Nemtudok ki veszi meg. Szvsz. Aki 2.5 millát kiad érte annak tökmindegy hogy 3 vagy 6 litert eszik, meg ennyi pénzért valami mást vennék inkább, aki meg azért venné mert uh mekkorát spórol a 3 liter fogyival annak nincs 2.5 millája.
Kicsit ilyen 22-es csapdája ez nekem.
Mondjuk tanulómotornak pont király.Az autómata meg nem autómata kérdéskörön egyszer ez, egyszer az lenne a jó de inkább nem bántam meg hogy nem autómatát vettem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pityaa23 #65512 üzenetére
Cbf600?
Nekem is iszonyat zörgött a kosár. Ez ilyen ne félj tőle nem hal az meg. A láncsprét meg úgy fújtad hogy hagytad legalább 30 percet száradni majd utána mentél vele?
Szerintem az összes láncspré szar mindegyiket kiverte nekem a cbf.
Mindig mindenem tiszta fos volt. Ruha,doboz, motor minden.Ezért van most kardán.
Meg szopás a kardán visszahívás miatt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Darko_addict #65698 üzenetére
Töltve, és igen jó kérdések voltak, szerintem jó lett a kérdőív. Márha egy kérdőív lehet jó, vagy rossz.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65969 üzenetére
Nem tudok veled egyet érteni.
Az én motoromra havi 35k lenne a casco.
Az egy évben 420k. 2 év alatt majdnem 1 milla ami a motort teljes árának kb 1/3-a. 2 év alatt!!!
Ez brutális összeg egy biztosításra... arról nem is beszélve ha bármi történt volna önrész 100k vagy 20%.
Mivel 100k az motornál javításra semmi, tavaly elkaptam 70-el egy galambot 60k-s kárt csinált pedig csak a visszapillantót törte le. Szóval mindig a 20% lesz a mérvadó. Eldöntöm a motort alhangon 500k a fényezés törött dolgok cseréje 100k-t nekem kell belőle állnom úgy hogy évente fizetek 420k-t? Mivan?
Most lesz 3 éve nálam a gép tartanék 1.5millánál biztosítás befizetés gyanánt. Mivan?
Egyedül annak érheti meg a casco aki totál hitelre vesz egy motort és szerencséje van hogy már az első évben mondjuk összetöri. Da ha 3 évet fizet, már éppencsak lesz pluszban.
Arról nem is beszélve ha lopják vagy totálkár, sosem fogod a teljes összeget megkapni a 20 önrész miatt, az én motoromnál ez alapból 600k, plusz levonják az elhasználódásr jó ha 2 millát kapnék.
Úgy hogy évi 400-at fizetek. Mivan?
Mondom ezeket úgy hogy biztosítással is foglalkoztam, fater 25 éve csinálja. Tudom hogyan működnek a dolgok.
Inkább vettem 130k ért komplett bukógomba védelmet, (alig egyeszeri önrész ára!!!!!) El is döltem azóta, rögtön vissza is hozta az árát. Biztosítással ez is saját fizetős lett volna kb.Autóra term. Más a helyzet oda most is van cascom. De a motor egyszerűen nem éri meg az ár és az önrész miatt...
És azt is jegyezzük meg azért tblodi esete egyáltalán nem cascós káresemény hanem a másik pinának a kötelezője.
100 esetből 1x nem ismeri el így a másik hogy vétkes. De előbb utóbb tblodi is meg fogja kapni a kártérítést biztos vagyok benne.
Csak szopóágon van szerencsétlen. A lényeg hogy igazából neki sem kellett volna casco. Ennyi.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
5-6 k-ért soha életben nem fogsz motor cascot kötni.
Minimum10-12k. A régebbi motorokra meg nem is lehet. 8 vagy 10-év+. Ami igazából nem is régi. Az újakra meg 15k alatt semmi sincs. De inkább 20.
De igazából csak a számok változnak. Nekem 35k sok egy cascora hiába van drágább motorom. Nem is az hogy sok egyszerűen nem éri meg a matek. Akinek 1 millás motorja van annak a 15k lesz sok. Ezek csak számok az arány nem változik.
Mindenki nézze csak meg nyugodtan és azzal a lendülettel zárjátok majd be az ablakot mint geresics. Ez van...
Demars 5-6k ért autóra nincs casco... nemhogy motorra.
És azt még mindig ne feledjétek hogy autónal 10% vagy 50k van legtöbbször önrész. Ez motornál 100k vagy 20%. De oda kell figyelni van amelyik biztinél 100k 30%! 30! Önrész. No komment...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65978 üzenetére
Ezek elég jó feltételek tavaly szezon elején nézegettem akkor ez volt.
Ezek szerint elég jót csökkentek az árak. Bár a 310k-is sokallom érte, de barátibb...
Bogyó ez biztos hogy a te motorodra van? Kb nem tudom elhinni[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #65983 üzenetére
Hát megkövezhettek ez így már teljesen mashogy hangzik.
Tavaly ilyesmikről szó sem volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66154 üzenetére
Nem néz ki túl jól.
De a lényeg hogy neked nincs komolyabb bajod.
Csizma qrvafontos jó hogy rajtad volt...
Kíváncsi vagyok mennyi kár lett benne... számszerűleg...
Én tutti gyári szervízben csináltatnám meg, ki lesz fizetve akkor már ne a gagyi minőséget fizesse ki hanem a gyárit... a kár mindegy mennyi, ki fogják fizetni...
Ők meg adnak számlát is.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66173 üzenetére
Olyan nincs hogy nem fizetik ki!
Ha több a javítás költség mint a motor értéke akkor kifizetik gazdasági totálkárra a motor teljes értékét. Ennyi.
Nehogy gagyi fosokból csináltasd meg."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ezt nevezem én igazi veszélyhelyzetnek, itt arra alig van időd hogy rámarkolj a fékre, nemhogy szépen elgondolod hogyan adagold meg merre kerüld ki. Meg is lett az eredménye...
Persze HSM ezt is megoldotta volna tudom.
Lol a földön fekvő csávónál a végén fegyver is van... fix amerika..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #66285 üzenetére
Az elsőn semmi nem segített volna, viszont a másikon egy ABS, elképzelhető...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #79335424 #66320 üzenetére
Nekem a tanktáska térképtartójában forrósodott fel a gps.
Akku le is merült. És ezt menet közben! Szóval tényleg oda kell figyelni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66322 üzenetére
A kárszakértő nem fog 200.000-et mondani.
elküld árajánlatért a márkaszervízbe...
Azt majd ők eldöntik hogy javíttatnak vagy Gtk...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66332 üzenetére
Totálkár az totálkár. Eurotax alapján fognak kifizetni, semmit nem vonnak belőle.
Simán jól ki lehet jönni egy ilyenből. Csak észnél kell lenni.
És mindent kisajtolni belőlük.
Bukót ruhát mindent fényképeztess le vele. Ne csak azt amit ő akar.
Motor trélerezési költséget ha kell a szervízbe, telefonszámlát, munkából való kiesést, MINDENT!
Faternak 4-5x volt már kötelezős esete, mindig plusszosan jött ki.
Persze ezzel foglalkozik tudja mire kell figyelni.Teljesen egyetértek persu felettem lévő hsz-ével.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen