-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
palfitom
félisten
válasz
tboy93 #141285 üzenetére
Mi megjártuk az Eger-Miskolc kört, és szintén eláztunk párszor, de ennek ellenére remek volt!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
pepucs
tag
válasz
tboy93 #141488 üzenetére
Köszi a tippet, már a kezemben is a kártyatartó.
@Micsurin: Egyik srác meló után futárkodik és ő szokott csak lent állni. Kártyatartót kihúzóval pedig a recin adnak.
A hova akasszam, hogy ne zavarjon kérdéskört kell már csak megoldani
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #141536 üzenetére
~200-250-et az átképzésre mondtak nekem... A2-ről kb fele óraszámmal mivel a félbemaradott miatt gondoltam megint neki futunk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #141755 üzenetére
Amit korabban mondtam: nagyon hamar el lehet erni egy ilyen motor hatarait. Nem neked kell lelognod jobban- persze az is valamennyit hoz, de nyersz vele 1-2 km/h t? - hanem masik motort kellene venni, ha jobban meg akarod donteni.
Ennel eggyel olcsobb, a labtarto lecserelese, amennyiben mas dolog nem fog ennek ellenere leerni, mert arra is van pelda.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #141779 üzenetére
Tök felesleges bármit tenni addig ameddig a média veri a nyálát a klikkekre már pedig mindig lehet egy kisebbségből hírt csinálni.
Ez az egész ott kezdődne, hogy nagyon keményen meg zsanettezik a hazai média platformokat de oh wait vajon miért is nem fog ez megtörténni...
végtére is "valakiknek" az állandó uszítás és feszültség keltés a társadalmi rétegek és csoportok közt marhára az érdekeit szolgálja.
edit.: és nem ezzel nem azt mondtam, hogy az ésszerű társadalmi minimal normát ne tartsd be amit logikusnak látsz sőt csak épp ha a motorosok 99,5%-a normális lenne sem tudnánk tényleges változást elérni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #141774 üzenetére
Van, ami allithato, de csavarozgatni kell akkor mielott elmesz kakucsra. Ami a hatulutoje, hogy ilyesmi labtartot sor4 nel be kell ragasztani, marmint a csavarokat, mert ezek a versenylabtarto szettek lelazulnak a vibraciotol. Es ha allandoan ragasztva van a csavar, az nem tudom mennyire tesz jot a menetnek, de vegulis kivitelezheto.
A masik dolog, a papirozas. Kozutra, ha bevizsgalt labtartoszettet veszel, az olyan 3-500€, de muszakikepes. Amennyiben ezeket nem vizsgaljak ott, ahol motorozol, akkor lehet az olcsobbat venni papir nelkul. 200€ kornyeke[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboy93 #141786 üzenetére
Ezt nem tudom megmondani, mert ducatiknal - ami v2 es v4 - az egyik kollegam semmit nem ragaszt be, es nem lazul le. Ettol fuggetlenul en ragasztom mindenhol, mert volt rossz tapasztalatom screamer sor4 nel, ami elmeletileg a legselymesebb jarasu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #141789 üzenetére
Ennyi erővel a csavart is kitekerhetnéd a gyáriból nem?
Des1gnR köszi sajnos a tegnapi tőcsavaros akcióm után elkerülhetetlen lesz mivel a csavar a szivacs alatt van...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #142238 üzenetére
Ez már bel és külpol, hála a hazai gyűlölet keltéseknek el nem tudom neked mondani mennyit romlott a kisebbségek helyzete.
Páromat az elmúlt 24 év során nem érte annyi inzultuk mint az elmúlt 2-3ban, tehát mikor az üllőin otthonról 600m-re a Lidlben óbégatnak neki a parkolót felújító munkások részegen, hogy gyűlölünk mocskos sárga és nem érsz haza? Mikor az öreg vén fos a 4/6-oson utána köp? A kaszánál megszólják, hogy egyáltalán tudsz-e magyarul? Ugyan már egy 157 magas 57kg-os lány ki a frásznak ártott aki egyébként több nyelven beszél és a 2. diplomáján dolgozik? Majd jó eséllyel az adójával fogja eltartani az említett rétegeket... meg az én adómmal.
Tudom milyen pénz van az IT-ban, előző helyemen éjjeli Lvl2-3-as ügyeletet adtam szerverekhez már abban is jó zsózsó volt a CCNA végzettségeim miatt, most .NET-ezek topiktárssal egy cégnél mint kiderült. itt végképp nem panaszkodhatok még az Intern bérezésre sem nem, hogy ha átvesznek ősszel Juniorba. (Ha kipusztul az utolsó matekom azonnal leülünk a managerrel erről beszélni legutóbb is ebben maradtunk.)
De én köszönöm szépen nem kérek ebből az országból egyébként sem szívlelem a hazai nyöszörgő panaszkodó de tenni nem akaró hozzáállást de amit az elmúlt két évben megtapasztaltam az végképp betette a kaput. Főleg mert a tervek szerint nem ágazunk már ketté.
Szóval a költözés kimenés egy teljesen másik lapra tartozik
neutron23 Nem döntöttem csak nagyon vacillálok mert ha ennyire szempont lenne a csak talaj és autópálya akkor kanyar nélkül fognék egy injektoros széria elejéről származó XL1000-ret vagy egy R1150-et főleg mert utóbbit próbáltam és tetszett a traktor feeling.
De ezek meg bálnák, de már az aszfalt a szempont inkább egy 1150 ~1,9-2 körül mint egy DL650 ~1,6 körül. Nekem ADV790 kéne csak a keretemhez szabva de az a baj az a motor nem létezik jelenleg.
Fogok még pár Transalp tulajt szerintem mert az XL700 igazából pipálhatna mindent a listán csak kérdés mennyire van az el a könnyebb tereppel mert azért már az is közelíti a tehén súlyt.
Nem tudom a Fazer milyen de szerintem fixen kényelmesebb mint a CB500, F650ST/Funduro-val meg mentem is igazából ha ezektől nem rosszabb a 650GS akkor meg is érkeztem. Nem a típus mellett kardoskodok magammal szemben hanem az ár/értékkel kardoskodok mert a karbitól szabadulnék akkor kiesik a Transalp650 pl.
Mindegy van még idő tavaszig addig elválik az tuti jön valami, vicces mert januárban is megfutottuk ezt a kört Csongival() de akkor az maradt, hogy ~900-1 és A2 körül inkább marad a mostani és ebből jött az, hogy akkor végre leteszem és másfél kétszeresre duzzasztom a keretet.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
yodamastah
őstag
válasz
tboy93 #142456 üzenetére
Most alap időszakos szervizekről beszélek. Olajcsere, szűrő(k) csere, fékbetét csere. Emiatt szervizbe vinni egy motort, szerintem sokkal nagyobb időpocsékolás, mint megcsinálni fél óra alatt.
Ennél csak egyel nehezebb feladat pl a kerekeket leszerelni és elvinni autóval egy gumishoz. Igen pár cucc kell hozzá. Egyszer megveszed 20 év múlva is jó lesz.
De oké igazad van, a normális hozzáállás az, hogy szerelje a motort az akinek ez a szakmája.
Aztán majd ha eltelik még 15-20 motoros szezon, és tucatszor szét szivattak már a szervizek, meg a gumisok, te is rájössz hogy jobb ha minél több dolgot meg tudsz csinálni magadnak.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz
tboy93 #142456 üzenetére
Nekem az a félelmem, hogy nem értek hozzá, tehát egy rutin karbantartás, pl olajcserét lehet, hogy hibátlanul megoldok, de a művelet során észrevehető esetleges hibajeleket nem veszem észre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboy93 #142842 üzenetére
De érted melyik tirpák tekereg imbusz készlettel a zsebében?
Azt se tudom van-e értelme ezzel bemenni és feljelentést tenni… HA-s csaló 3500 forintos postaköltség lenyúlása miatt is kell majd menjek tanuzni… annyira hiányzik még egy elrakott nap emiatt is, hogy nem igaz.
Pont az odaát kérdezett használt 6S-ért mentem el mint strapa telo
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
tboy93 #142922 üzenetére
én is erre hivatkoztam, hogy nézzék vissza az elmúlt 10év összes műszaki vizsgán levő képet, és már az első forgalomba helyezésen rövid rendszámtábla tartó, ledes index, arrow titán rendszer, és kormányvégen levő tükör volt. megnéztük, majd elhajtottak, hogy ez akkor volt
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-Maci-
addikt
válasz
tboy93 #143601 üzenetére
Az a baj, hogy anno nem volt ez olyan drága és megbíztam benne, mondván mi tud elromlani egy szimpla tekecsen?!
Szóval sanszos, hogy nincs meg a számla.
Illetve vissza fejtettem a kábelezést. (Villamos mérnök vagyok btw.)
Ott indultam el, hogy az általam eszközölt forrasztás engedett el. De nem.. Volt a tötő eredeti kábelében is egy valamilyen toldás. Ki iktattam, de semmi.
Most ott áll a dolog, hogy kb 5cm kábel maradt a töltőből, de úgy sem csinál semmit. Másik akkuról, másik telefonnal sem.
Szóval most kb az alapig vissza van bontva a kábel.... Így necces a gari. Aztán lehet megpróbálom hívni őket. De nem szeretnék még egyszer ugyanabba a szarba lépni.
Még jó, hogy egy rutin guruláson derült ki, nem egy nagyobb túrán.If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
válasz
tboy93 #144052 üzenetére
Nem, nem karbis. Szervizesek telefonban is injektorszinkronnak hívják, én is így fogom.
Meg itt is: [link]
Lehet hogy az injektorokat nem szinkronizálják, hanem csak ellenőrzik és tisztítják, de a köznyelvben így nevezik és én ennél mélyebben nem akarok belemenni.Jaja, mindenképp viszem majd szelephézagra. Akkor szokták az üldözött injektorszinkront is csinálni.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
JoinR
senior tag
válasz
tboy93 #144665 üzenetére
Ami amúgy érdekes, hogy nálam az autó pontosan számol a sebességgel az átlagsebesség, futásteljesítmény esetén, pl. Dusternél az óra szerinti 130 tempomatnál nullázott átlagsebességmérő 124-re áll be, ami épp a GPS szerinti adat. De ha többet mutat az óra elégedettebb a vevő, jobb fogyasztás, kisebb szélzaj, stb.
a töredék veti össze a GPS-es adattal.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg