Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugi0
őstag
válasz Micsurin #119164 üzenetére
En pont ma jartam igy.
Jofogas meghirdeti 5000 (videk) megbeszeltuk ha egyszer jon pestre jelezze es oda megyek ahol dolga lesz.
Ma hiv, hogy holnap jon de mivel felhozza pestre 8000.
Roviden tomoren valaszoltam:
Koszonom targytalan.Ma reggel megvettem az M10*1.25-os furot.
Ezzel holnap (reszben) kesz lesz a tukortarto is, amibe mingyart be is rakhatom a tegnap megerkezett uj tukrot.
Ti mit valasztanatok ?
Szin fekete: Eloxalas vagy Szinterezes ?
Asszemmost, hogy feltettem a kerdest mar tudom is.
Amit eddig eloxaltam alkatreszt, az mind piros. - ebbol szerintem szinterezes lesz.fattyu
"szeretem a hangjat" - en is !
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
hugi0
őstag
válasz Micsurin #119168 üzenetére
Nem benzinpenz, rajott hogy a 10,000Ft erteku termeket olcson rakta fel (5000) es ugy dontott 8-at akar erte.
Eloszor en is azt gondoltam, hogy benzin penzt akar. - azzal kevesebb negativ elmenyt okozott volna.2 farmerom van. Egyikben csak terd a masikban csipo proti is.
A terdnel par oltessel ossze lehet varni az anyagot, hogy ne tudjon mozogni, nem nagy melo, meg ferfiaknak sem.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #119206 üzenetére
Vissza valtasnal behuzott kuplungnal gazfroccs?
Vagyis a fokozat valtas idejere emeled ra a fordulatot, es a kuplung kiengedes mar alapjarati fordulaton tortenik?Gazfroccs nallam az mikor megrantom gazkart es elengedem.
Vagy a fordulatot megtartod?
En ezt probalgattam, hogy ne legyen akkora motorfekem.
Erdekes erzes. Most ugy csinalom, hogy a kuplung ra egedesel szinte szinkronba emelek egy egy kicsit a fordulaton. Mint felfele valtaskor, de 2-3 fordulatnal magasabbra nem engedem. A hirtelen ebredo motorfek joval kisebb, de rendelkezesemre all tulajdonkepen, csak eltolom az idopontjat.
Erdekes erzes, majdnem olyan mint a CVT.Korabban beszultuk itt Persuval, a kuplung nelkuli valtas, gyorsvalto nelkul felesleges valto koptatas.
Amig a kuplung hasznalva addig az kapja a terheles, es nem a valto rendszere. -
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #119202 üzenetére
Én autóval mindig úgy váltok vissza. Mikor engedem vissza a kuplungot, mindig megpöccintem a gázt. Persze, még van mit finomítani rajta, de amikor összejön, közel érezhetetlen simaságú. Motoron is igyekszem így csinálni. Ott még több fejlődés szükséges. Szerintem is hasznos dolog. Ha kuplungot huzod a pöccéntéskor és a csúcsán kiengeded a már alacsonyabb fokozatban, akkor semmi kárt nem teszel vele.
-
Geresics
addikt
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115503 üzenetére
Ledes index, relé.
Na, végül Lacirm tapasztalata alapján, megvártam, hogy megjöjjön még 2 db Alis "relé", és az elsővel kapásból jó lett a ledes index. Frankón állítható a villogás sebessége, és minden sebességben villog. Mert ugye a korábbival az volt a baj, hogy 3. sebességtől felfele, kiakadt az index, és csak világított, nem villogott. Laci azt mondta, lehet csak egy rossz alkatrészbe futottam bele. Így hát rendeltem még kettőt.
Az általad ajánlott relét elteszem tallonba, ha ez megadja magát, vagy mit tudom én...
A felhasznált anyagok:
index - nem pont ez volt, de amit vettem márlejárt hirdetés
elektronika
saruk -
z123456789
addikt
válasz Micsurin #119525 üzenetére
Ja, hát ezekkell addig kísérletezem amíg fel nem bosszantanak, mert néha megtalálni ugyanazt az minőséget, vagy közel azonosat, mint pár túlárazott bolti cuccnál.
De ha nem válik be, akkor szépen veszek itthoni garanciával valami boltban.
Amúgy eleve már korábban rendeltem többet, mert nem tudtam, hogy melyik fog tetszeni, vagy konkrétan hogy néznek ki élőben. Úgyhogy tartalék van, a leírt adataik mind ugyanazok, úgyhogy ha beszarik, csak cserélni kell elvileg. Bár Gabomann azt mondja, ezeket a terepen úgyis tördelni fogom. XD
Mindenesetre köszi neked is a segítséget. -
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #119642 üzenetére
Meg kell szokni őket az biztos, a versenyquad-ok ráadásul jellemzően mindenféle kormányrásegítést nélkülöznek... ettől érzi az ember azt 50 fölött, h a szana szét imbolyog az eleje és válik bizonytalanná az egész.
Az újabb túraquad-ok már általában sebességfüggő szervóval vannak szerelve, ilyen téren az komfortosabb.
Noh meg általában mindenki kiszélesíti ezeket, h növeljék a stabilitást, illetve akkor sem hátrány a szélesebb nyomtáv, ha földúton megy vele az ember. Szar érzés csak 1 oldali kerekekkel hajtani a csapában...és persze ami még a nagy előnyük, h ha talál az ember rendszámosat, ott megy vele ahol akar. Volt egy 15 éves intervallum, ahol még az összeset L7E kategóriába rakták, így semmiféle korlátozás nincs rájuk. A mostani újakat a környezeti normák miatt (Polaris-okat biztosan, legfőképp azokat ismerem) már csak traktorként lehet rendszámozni. Ott viszont elég sok korlátozás van.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #119741 üzenetére
Jah, egyébként abszolút így van. 35 fokban már önkínzás motorra ülni. Menne a tköm ilyenkor. Nem is azzal van a baj, amikor motoron ülsz. Ha meg kell állni...
Persze a fekete bőrt motoron is durván felmelegíti a nap, de az igazi kínzás bőrben megállni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TheProb
veterán
válasz Micsurin #119748 üzenetére
Ez
seggrakétakuporgós, nem? Azok nem jönnek be. Ez a SS féle kis klasszikus design viszont nagyon megfogott.
Kismotoros topikban láttam, hogy egyik kollégának Hyosung Karion RT125 van, az is egész jópofa. Viszont van egy olyan érzésem, hogy B-s jogsival, 50ccm-ig nem fogok épeszűen kinéző "motort" találni."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Micsurin #119750 üzenetére
Igazából továbbra sem gondolkozom "komolyabban" a motorozásban. Abból indult ki a szitu, hogy eleketromos rollereket nézegettem, de azok olyan picit "meh" hatást váltanak ki belőlem. Aztán láttam a Soco-t és jópofa volt. Igaz, hogy 5-6x annyi, mint egy roller.
(#119751) A Zéé: Ezt a szutyukit szerintem már néztem, valami TC-s írásban ajánlották asszem.
(#119752) persuader: Áh, építgetni se lehetőségem (helyszín), se türelmem, sem időm, sem tapasztalatom/tudásom nem volna.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #120029 üzenetére
Lóerő, súly, tapadás, egyensúly. Anno jártam ki a ringre az éjszakai gyorsulásikra. Volt egy őrült fazon, aki görgőket szerelt egy hószán első talpainak a helyére. Úgy 180Kg volt a gép és ugyanennyi lóerő. Plusz a gumitalp tapadása. Vert mindent.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #120025 üzenetére
És akkor a megoldás.
H2R
Aston F1
F16
Tesla P100D
Utána minden más.Mondjuk az F1 és a H2R közötti különbség kb hibahatár/rajtfüggő, de soha nem gondoltam volna hogy a Kawa ilyen közel lesz az F1-eshez.
Én messze az F1-est vártam a sor elejére (akárcsak norbert1998), akár másodpercekkel lemaradva a H2R-t majd a Tesla és kb utána az F16-ost. F16-os csalóka mert ugye azért az egy anyahajóról is felszáll ami nem hosszú, szóval van ott kajak rendesen...
Érdekes viszont megnézni a Tesla kb. az első 100m-en MINDENT lenyom. Utána mennek el az elsők nagyon, ahogy nő a sebesség/meg náluk a tapadás.
mod.: dehogy a Bombardier lenyomja a Lotust...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #120163 üzenetére
Elegendo lesz egy alkalommal bebizonyitani, es ezeket a kozuti kepzeseket nyakon csapjak, ramasznak az egeszre.
Megjelent a Deauville csoportba is a cikk. Egy tag, aki ismeri az utat, o sem erti, mivel jol belathato jo minosegu es jo ivu kanyar.
Elkottazta valszeg. Legyen konnyu a fold neki. :(.
Fiatalon tavozott.Egy Motoros oktato2 vagy 3 motorost vihet.
Nem ertem ezeket Dodor fele oktatasokat. Nem latom, hogy a francba lehet oktatni egy embernek 5-6 motorost kozuton, es maga az oktato is motoron ul.Erolteti a kanyar taknikajat. Kiprobaltam, valoban kisebbet kell donteni.
De egy turamotoros nem fog balett tanfolyamot vegezni egy RT nyergeben, vagy egy Harleyn :). Es rendszerint a kanyarodast elvezik, nem pedig a nagy tempoba valo verseny iveken motorozosat.
Illetve teljesen mashogy motorozik csoportosan az ember mint egyenileg.
Nem tudom, hogy zajlik, nem voltam. De eleg sokat vagyok volan mogott, es nehezen tudom elkepzelni, hogy kozuton az utszelen ertelmesen lehessen oktatni. Pont olyan dolgokat amiknek a begyakorlasa sokkal tobb figyelmet es ismetlest igenyel, mint amennyi a kozuton szabad kapacitasba van.
Elobb utobb ez is eldol, mit lehet es mit nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen