-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #78972 üzenetére
Hmmm. RS vazba exc 300 blokk... Elgondolkodtato
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
félisten
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #78987 üzenetére
Munkábajárós használós motornak tökéletes az ilyen, ha meg akarja tartani. Nem fogyaszt sokat, olcsón fenntartható, de pont elég erős szaladgálni.
No igen. Nem könnyű. De mondjuk ha egy GS500-ból indulunk ki, az is hasonló súlyú, csak 48 lóerős, és azzal is azért lehet már (szvsz) évezetesen gurulni, ha odahúzod neki.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #78987 üzenetére
Ha megunom, akkor tökéletes motor lesz megtanulni pályázni a kis pályákon, mint kakucs pl.
Olcsó lesz rendbetenni. Nem azért vettem, hogy eladjam. Vagy esetleg pont pályamotort leszek ez meg lesz az olcsón fenntartható városi ló.
Sajnos nincs motoros ismerős, aki segítene a vásárlásban és a magyar hozzáállás, miszerint megveszem, széthasználom és karbantartás nélkül továbbadom sem kedvez a hozzá nem értők használtmotor vásárlásának. Nekem egy tökéletes műszaki állapotú gép kellett, hát vettem egy újat.
A következő motorom is új lesz, amit utcára veszek, hacsak nincs valami műszaki ok, amiért másként teszek (pl euro 4 miatt a régiek közül van ami jobb, mint az új).Az értékvesztés meg nyilván nem érdekel. Ha érdekelne, akkor nem új motort vennék. Egyébként ennél nem nagyon vannak újak olcsóbban, legalábbis ebben a kategóriában.
Egyből nagy sor4-re meg több okból ülnek az emberek:
1, mivel újonnan nem vesznek kicsiket, ezért a választék is kicsi a használtból.
2, mert mindenhol hallják a hamar kinövik és hasonló szöveget, meg persze csak a literes gép a menő.
3, mert az átlag magyar motoros csóró és még a vásárlás extra költségei (átírás, új forgalmi, eredetvizsga...) is megterhelik. Úgy vesz motort, hogy ennél sokkal olcsóbbat keres, hogy alkudni kell, hogy legyen benzinre hazáig, és majd a köv hónapban íratja át, mert arra már nem telik.A magas fordulatszámon hajtás miért nem életszerű egy ilyennél? Akkor minél életszerű, ha pont ennél nem, amit forgatni kell, hogy kijöjjön az ereje, ami nem túl nagy.
+szerintem akik hamar "kinövik" ezeket a kismotorokat java részben még ezt sem tudják kimotorozni rendesen, nemhogy a nagyot, amit vettek helyette. Azt jelenti náluk a kinövés, hogy már nem fél húzni a gázt az egyenesben és szerinte mehetne gyorsabban a motor az álló / lassabb kocsisor mellett. Pedig szerintem a kinövés nem ezt jelenti.
Szóval majd kakucson kiderül, hogy tényleg olyan hamar kinövök-e egy ekkora gépet. Majd ha nincs gondom a megcsúszásnál sem, leér a lábtartó, helyes az ív a legnagyobb lendület átviteléhez, ...
Na majd ha a technika megvan, akkor majd fogok azon dolgozni, hogy ugyanezt a helyes technikát egyre gyorsabban csináljam, akkor kelleni fog egy nagyobb gép. Addig felesleges, mert ezt könnyebb egy ilyenen jól megtanulni, hogy tényleg megszűnjenek a survival reactionok és a határt keresve kisebb legyen a büntetés.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #78987 üzenetére
Kawanal a175 teletankolt tomeg,
Az r6 nal a 162 szaraz tomeg (kb188 a teletankolt)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #79021 üzenetére
[link]
383,7 lbs curb weight
Curb weight includes all necessary materials and fluids to operate correctly, full tank of fuel (more than 90 percent capacity) and tool kit (if supplied).[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #79021 üzenetére
Mindig a gyártó oldalát kell nézni, pont az ilyenek miatt.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #79025 üzenetére
Nem mindegy hol van a suly. Nem mindegy, hogy a fotengely sulya mekkora, vagy a felnik es a gumik sulya, gumik szelessege. Ezek mind beleszolnak a vezethetosegbe.
Egy kis motort biztos konyebb vezetni. Nagyon jo motor az R6R, de en nem tudom elkepzelni, hogy konnyebb vezetni. Az alapjan amennyi motort kiprobaltam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mm89
őstag
válasz runner 125 #79046 üzenetére
Nem rád céloztam. Az utóbbi napokban azt olvasni csak, hogy szinte mindenki hülyének nézi hogy ilyen motort vett és beleköttök mindenbe szinte. Itt én irigységet véltem felfedezni a sorok között.
Szerintem érdemel egy kis támogatást.
Egyébként meg teljesen egyetértek veled a 6-700ezres, 500 as körüli kezdéssel kapcsolatban.
DE
Többször leírta, hogy nem számít neki a motor ára és értékvesztése. Akkor miért ne vegye?
Jól látható elképzelése van a következő pár évről. Mit, hogyan szeretne megtanulni, fejlődni. Ez szerintem jó dolog, bár én is azt gondolom, hogy hamarabb ki fogja nőni ezt a motort mint gondolná. De ezt is leírta, hogy nem baj, max marad városi szaladgálósnak.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #79046 üzenetére
Aha, azt még meséld el légyszi, hogy mi hogyan vegyünk használt motort, ha senki nem vette meg az újat mondván az hülyeség?
(#79054) V.Stryker fogtál már egyébként Dainese bőrkabátot? Valami sportosabbat? Utána menj fogdosd meg a shoxosat, vagy egy mugent. Egyrészt a bőr minőségében is még laikus számára is észrevehető a különbség, másrészt a bennük lévő protektorok is más szintet képviselnek.
Igen, jogos, a Dainese cuccok árában jócskán bennevan a marketing meg a márkanév, de a minőség mellé kiváló stílust is kapsz.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #79072 üzenetére
bizonyos életszínvonal felett simán érthető, hisz némi munkával elérhető az a szint, ahol minden más már megvan és nem számít, h 3,8-ért vagy felette veszel új motort.
Ba...ameg! Nem tudtam, hogy nagy motort újonnan csak az vehet, akinek már minden más megvan. Én azt hittem, hogy az is vehet, aki "csak" új, nagy motort szeretne. Egyáltalán mi az a "minden más", aminek már meg kell lennie? Amikor az Intrut vettem, akkor:
szüzesség elvesztése: pipa
első berugás: pipa
hanyattesés egy siratófalon: pipa
Viszont, nem építettem még házat, nem volt yachtom, és/vagy helikopterem, nem jártam még Timbuktuban, stb. Hogy őszinte legyek, ezeket most sem hiányolom, és a 94 -es Kalosommal is tök jól elvagyok.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #79072 üzenetére
"...Iszonyú sok Mo.-n a pénzügyi analfabéta és a meggondolatlan vásárló, akik mindenféle hitelbe beleugranak (jelen esetben is volt szó erről, olvass vissza,..."
Azért ez egy kicsit erős úgy, hogy nem igazán tudsz semmit rólam, az anyagi lehetőségeimről vagy éppen ezen okokról.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #79091 üzenetére
A kiszamolo.blog.hu jut eszembe ilyenkor. Korulbelul ugyanezzel az ertetlenkedessel lehet talalkozni, ha valaki elorebb helyezi egy targy megszerzeset a hetkoznapi elfogadott dolgoknak.
talan ahhoz tudnam hasonlitani, amikor einstein levelezett freuddal. A levelekben a legnagyobb langelme arrol beszelget freuddal, hogy legyen vilagbeke. Freud termeszetesen az emberi termeszetet jol ismerve kijelentette, hogy ez egy jo nagy hulyeseg. (Termeszetesen nem vagott le ket nagy pofont, pedig kellett volna)
Szoval okos dolgokat, es nagyon esszeru dolgokat olvashatunk, de szamolni kell az emberi termeszettel. A kiszamoloblog alapjan mindenkinek droidnak kellene lennie, akkor lenne jo vilag mindenki szamara. Meg ha beledoglenek egyesek, akkor is. Csakhogy az emberek azert viselkednek ugy, ahogy, mert ugy jo nekik. Nem lehet ervekkel meggyozni. Nem vilagosodik meg, ha elmondod neki, mi lenne a helyes. Ugyanilyen a vallas, a hit.Nem freud hulye, hanem einstein nem lat kettoig, hiaba irta meg a relativitaselmeletet. Azon kivul segg hulye volt egy teljesen mas dologhoz, ami szerintem megdobbento naivitasrol arulkodik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79152 üzenetére
Már várjuk!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #79152 üzenetére
Jön a tavasz?
Hát, egyelőre nem akar jönni
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #79152 üzenetére
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79176 üzenetére
Erre nem is gondoltam. Nem tervezek "esni", de ez ellen fel lehet készülni?
Jobb sisakok 150k körül indulnak, elég lenne ennyi?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #79193 üzenetére
Yuasa-t és Bosch-t használtam eddig. Mindkettő ok, utóbbi egy éve van az ülés alatt, ajánlott plecsnit megkapná mind2.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #79193 üzenetére
Yuasát a gyári is az. Bannert tavaly januárban tettem be a gyári 7éves Yuasa helyett, majd 8 hónap múlva cellazárlatos lett! Cserélték,helyette Exide lett. Fontos, hogy 2016 januártól 10eft összeg felett már 1 év garancia van minden motor akkura! Szóval vagy gyári Yuasa [link] van utángyártottat szerintem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Moleman
addikt
válasz runner 125 #79240 üzenetére
Én tavalyelőtt vettem a robogómba akksit, ezt is szárazon szállítják, de a boltos beüzemelte nekem. Beleöntötte a mellékelt savat, lezárta, aztán kb negyed órát pezsgett ott magában, és azonnal használható volt. Azóta hozzá se kellett nyúlni, töltőm nincs (kicsit izgulok is, 5 hónapja nem mozdult, és el akarom adni ).
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #79240 üzenetére
Amikor megrendeltem a bosch-t nekem is szárazon jött de akkusavat adtak hozzá, egybe volt mind ilyen műanyag cellákban, csak bele kellett szúrni, pár perc alatt belecsorgott, majd várni kellett 1,5 órát és már működésre kész. Ez volt az instrukcióban. Én olyan 3órát vártam, de utána pöccröff nem kellett tölteni, semmit.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #79240 üzenetére
Az erdekes, hogy nem adnak hozza akkusavat.
A szintig fel kell toltened cellankent. Utana hagyni kell, nem szabad tolteni azonnal, de a legtobb tipusnal tolteni sem kell.Ennek ellenere inkabb felitatottsavast ajanlanek. Az ilyen akkunal az oregedessel ki tud valni so a polusokon, en ilenkor poluszsirt hasznalok, de tud belole parologni, es korrodalja a kornyezeteben a fem alkatreszeket. Es mindig ellenorizni kell az elektrolit szintet/utantolteni.
Inkabb egy utangyartott felitatottsavast vegyel bele. Nincs sok gond veluk, en ezt tapasztaltam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #79240 üzenetére
Nem olyan nagy dolog. Bele kell önteni, majd várni kell legalább egy órát (gázképződés miatt), majd csak ezután szabad lezárni és már használható is.
Érdemes akkor csinálni, amikor már használod is, mert ilyenkor nem teljes töltöttségen van, hanem kb 70% körül általában.Pont most volt egy cikk a hegylakokon, ami neked érdekes lehet.
Mármint nem a 10k-s aksi, de leírja a többit is és képek is vannak.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #79254 üzenetére
Nem okoz gondot a nagyobb inditoaram.
Inkabb vegyel olcsobb bannert velemenyem szerint. Itt alig van igenybevetel. Sokaig fogja az is huzni. Szerintem felesleges nagy markat venni ilyen esetben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79273 üzenetére
Mifelénk is csapatták néhányan Haver hívott, hogy menjünk egy karikát, két fejgörcs között elküldtem a p.csába!
Este kis elhajlás volt, nem szoktam pálinkát inni, tegnap sem kellett volna Nemrég keltem, még most is gyötrődök! Jó kis szabolcsi vegyesAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #79273 üzenetére
Nem követtem el ilyen hibát.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #79292 üzenetére
Köszi!
Ha esetleg Ducatira adnám a fejem, örülnék, ha nem kellene Bboglárra vagy BP-re mennem szervizeltetni. Ostffyasszonyfa közelebb van.
szerk.: Ott dolgozik az ismerősöd is?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #79294 üzenetére
Persze, ha már ott fogok tartani, hogy megvegyem az új motort, mindenképpen utánanézek a dolgoknak.
Egyelőre csak álmodozom. -
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #79348 üzenetére
Az is egy megoldás, kérdés melyiket mennyiből lehet kihozni és kinek mi tetszik. A lényeg hogy legyen talonban egy gyári dob(pár).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #79397 üzenetére
Hmm a hátsó akkor kevesebbet mehetett el, ha nem puhább az első.
Ferdzsoo :
Azért fél lábon ne várjad.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #79481 üzenetére
Mi vagy te, pap?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #79674 üzenetére
Pont egy éve fújtam az enyémet (8600 km), teljes fémtisztára vakarás után, és még hibátlanul fenn van mindenütt. Kiszürkült rendesen, de sehol sem vedlik, sehol sem rozsdásodik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #79674 üzenetére
Runner rakattál végül PC V -öt a vifferbe?
Most megint elgondolkoztam rajta. Holott múltkor már egyszer lebeszéltem magam...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #79700 üzenetére
Erről az autotune-ról tudnál linkelni valamit? Erről eddig nem olvastam...
Mert nálam ugye meg az 1-es és a 2-es sebfokozatban gyári nyomaték és lóerőkorlát van belerakva (gettó kipörgésgátló ) ahoz is van egy kis kütyü 18k-ért ami ezt kiveszi.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #79729 üzenetére
Én mentem Crosstourerel amiben "ugyan az" a blokk csak 129Le/126Nm nem éreztem gyengének,pedig abban volt kipörgésgátló is. Mind, Ti tudjátok,ha meg kell bszodni..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
demars
addikt
válasz runner 125 #79770 üzenetére
Igen, de szépen megtartotta. Vagy csak szerencséje volt?
Minden esetre a rucija elég szellős, szó szerint hónalj szellőztetős.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz runner 125 #79777 üzenetére
Verziótörténettel én vagyok tisztában. 2008-tól mentek a különösebb bajoktól.
amdk7! Épp nem a lámpa az ami sztem nagyon más az első gen, de tény, hogy mások is a lámpával jöttek.
2012 és felettiek sztem csúnyák, le van nyalva a fejük. Nekem az igazi 2009-2011 közötti, de az leső gen sem rossz csak ne 2005-2007 legyen és ne fekete vagy fakó narancs. Zöld vagy kék. Láttam 2006-ost, ott még a hegesztés is kínainak hat, 2008-ra sokat finomodtak a dolgok.
05-07 között sok baj volt velük, a 2008 sikerült már, a köz lépcső 209-2011 közötti és 2012 felett nem követtem, de azt tdom, hogy blokk 2012-ben változott meg kissé.[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
válasz runner 125 #79777 üzenetére
Igen, az első generációsok hajlamosak voltak törni. De ahogyan Kolondrum is írja, ez talán még a hegesztés minőségén is meglátszott. Szvsz nem hiába vezették be a dupla csővázat.
@Kolondrum: Ezért írtam, hogy izlések és pofonok.
@Teasüti: Nagyon nem egy kategória a két motor. Hoszabb túrkra mindenképpen a nagyobb "túramotor" a javasolt. Viszont ezzel egy felkapom és fordulok egyet a városban, nem lesz valami komfortos. Ellenben az ER6, ami inkább városi fürge moci, túrázásra már csak a teljesítménye alapján is elmarad az elődtől, bár ezzel sem kizárt. A hátsó ülés elég nagy felületü ahhoz, hogy akár még kényelmes is lehessen, de semmiképpen sem összevethető a másik Túrázásra készített nagy köbcentis motorral.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #79777 üzenetére
Jah és ehhez még annyit, h cimborám is olyat akart, de itthon egyszerűen nulla a használat kínálat, még a 2,5 - 3m ft-os darabok is sokat futottak és viszonylag leéltek voltak.. kettőt megnézett, de végül lemondott róla és vett egy VFR-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #79850 üzenetére
Senki, de nem is lényeges a számomra.
Tudom, hogy az én méreteimhez valami túraenduró passzolna a legjobban, de szívem szerint valami sportosabbat szeretnék most.
(#79853) Mosquito34: Akkor már tényleg CB500X.
Érdekességképp megmutatom, hogy festek az új CBR1000RR-en.
Anyumnak még gyakorolnia kell a fotózást.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #79860 üzenetére
Pacsi!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #79860 üzenetére
Amúgy csináltam úgy két videót, ugye ennyi volt vele a célom, teljesen jók lettek. Csak egy app kellett, amit ha elindítottam folyamatosan vett fel képernyőzárral is. Ezért kár lett volna kamerát venni 30-ezerért.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #79878 üzenetére
Nyilván, az egész "steril" lesz mert teljesen fokozatmentes. Mindig hozza a maxot, nem olyan hullámzó mint most.
A robogókat nem tudom elviselni. Abban az automata valami undorító módon van megoldva
Már régóta tervezem a DCT tesztet, remélem van a közelben Honda szalon ahol adnak ki gépet tesztre. Aztán majd megírom mit gondolok
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #79886 üzenetére
Igen.
Szerencsére engem csak kocsiban bosszantott automata, motoron nem szeretném azok után kipróbálni.
Sajnos a pilóta látja csak, milyen út jön, vagy mit akar csinálni, ez pedig minden fokozatos automata veszte.(#79888) canniball: Ez tény.
Nekem mondjuk megérte, hosszú távon tervezem megtartani a masinát.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #79886 üzenetére
Én mondjuk eleve fenntartásokkal álltam hozzá, amikor tavaly nyáron egy Honda Africa Twinnel tudtam menni egy keveset. Sajnos az összes rossz dolgot, amire számítottam, azt megcsináltam a DCT.
Mivel nincs kuplung, megálláskor azonnal üresbe vált. Elindulni úgy tudsz, hogy gázt adsz. Majd ő valamikor ráengedi a kuplungot, amikor kedve tartja, és megindul. Szóval, csúsztatott kuplunggal, vagy nagyon finom gázzal elindulás lehetetlen.
Normál módban kegyetlen hamar felvált. 70-80 körül már lazán 6.-ban van a váltó. Emiatt érzésre alig van benne erő, a DL-650-t erősebbnek éreztem, persze ez csak azért van, mert nem vagyok olyan hülye, hogy 50-60 körül 6.-ban hagyjam a váltót.
A DCT gázelvételre nem vált vissza. Bennemarad 6.-ban, emiatt motorfék kb nulla. Néhány YT videót láttam, azon is látszik, hoyg városi forgalomban, 40-50-es tempóban bennmarad
Körforgalomból 30-al, 4. fokozatban akart kijönni, őrül rázkódás és lánc csapkodás közepette.
És a végén a legaljasabb dolog az volt, amikor be akartam fordulni a parkolóba, akkor a megfordulás közben pakolta vissza 2-esből egyesbe a gépet. Számítottam rá, ezért nem taknyoltam el, de akár az is lehetett volna.Tudom, ezen dolgok egy részét megoldja az, hogy van rajta sport mód, meg biszembaszom, meg akár a gombokkal kézzel is válthatok, de pont az lett volna a lényeg, hogy a full automata legyen használható. Mrhára nincs kedvem éveket bohockodni azzal, hogy kitapasztaljam hogy a japán szoftveresek mit gondolnak az én motorozási szokásaimról, és mikor kell előre tudnom, hogy a következő manőverbe jó előre be kell avatkoznom, mert erre nincs felkészülve.
Egyáltalán nem az. Mondom, a 100 lovat AT kb 50-nek érződik miatta.Aztán persze lehet, hogy, ha hosszabb időre nálam maradhatna, megváltozna a véleményem, de nem hiszem, hogy erre sor kerülne.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #79946 üzenetére
Tetszik a retro vonal is, egy XSR900 jó lenne. Azon is ültem a kiállításon, jónak tűnt.
-
boogie84
veterán
válasz runner 125 #80027 üzenetére
Én ezért nem indultam útnak.. Pedig nagyon fel akarom avatni az új sityakot.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #80400 üzenetére
Nekem nagy kedvenc a Panigale is kinézetben. De a száraz kuplung meg a csörgés nekem inkább idegesítő, mint bármi más.
A dizájnt meg meg lehet nedves kuplungra is csinálni, ez pl. egy átlátszó fedél SV650-re: [link], szerintem tök jó, és ez nem csörög-zörög.
Persze, értem, amire célzol, hogy van akinek ez az unikum, ami bejön, hogy csörög.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #80400 üzenetére
A technikai resszel semmi baj nincs. Abban is elen jarnak. A megbizhatosagon kellene javitani, de mindegyikre nem lehet rahuzni, hogy szar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #80443 üzenetére
A triplaja sajnos nem erheto el. Ha hatso kereken 25 lovat hoz, az mar egy nagyon szep eredmeny.
Vannak legendak 40 loeros RS ekrol, de az tuti nem aprilia, hanem honda vagy ha aprilia, nem az utcan fogja az ember hasznalni, mert az tenyleg nagyon hamar elfogyo kategoria.Ez nem pillanatnyi sebesseg, ezt tobb percig kitartva ertendo. Orakig is birja. Napokig is birja. Szezont bir igy. Probalta a baratom, akivel megszakitottam minden kapcsolatot ezutan
Termeszetesen hamarabb kell felujitani, mint a banditot.
Egyebkent a harmadik motoros akkor egy 954 es voltNem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobil flották
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Videós, mozgóképes topik
- Opel topik
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen