Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- PlayStation 5
- Call of Duty: Warzone
- Wuthering Waves
- Watch Dogs: Legion
- War Thunder - MMO Combat Game
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #138507 üzenetére
Akkor mar a CB650. Anno ugye nalam jatszott mind a ketto. Oke az MT alulrol jobban huz, de ennyi. Kb minden masban gyengebb: butabb futomu, fent elhervad.
En azt mondom a CB650 nem rossz irany, nem akar megolni mint a 09SP, es nem is supermotos a pozi rajta. Ha nem akarod nem megy, ha nemi sebesseget szeretnel, akkor 6-8000 folott kell tartani folyamatosan. A futomuve kozepesen bugyuta, de igy is merfoldekre van az MT07-tol. En beletekertem eddig ~12000km-t, ebbol ugy 1000km palya es visszatekintve most sem vennek mast az akkori lehetosegek kozul.
Az viszont teny, hogy en mar kezdem kinoni, igy nalam mar kepben a nagyobbra valtas, illetve a dedikalt palyamotor, de ez teljesen mas story. Ha nem akarsz 1000-esen ulo haverokkal Alpokban turazni, akkor nincs nagy gaz, bar igazan az is kivitelezheto.
#138520A Zéé: Amugy pontosan ez. Szinten anno tanulokent jatszodtam ER6-al, de vegtelenul bekes joszag.
Illetve amit meg hozzatennek: #138498norbeerto: Itt irtad, hogy palyanap nem mert most lett pici. Na en pont forditva gondolkoznek a helyedben. Inkabb a palyan csusszal ki a francba, mint kozuton a kamion ala. Ha igy is volt 2 eses, en nagyon erre fokuszalnek, mert valami akkor ott nem kerek. Palyan sokkal tobb lehetoseged van hibazni effektive tet nelkul. Erre pedig az elejen az amugy is megpofozott ER6 tokeletes tars lesz. Letolsz egy idenyt par kisebb palyan (Kakucs, Mring) es maris jobban fogod erezni mi merre hany meter. Bajna-Heregen lehet jatszani, de ott ha hatarra kerulsz akkor hulye vagy mar bocsanat.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz tboy93 #138572 üzenetére
Biztosan van.
A sport motor egy masik kenyelmetlen eszkoz, ha nem arra hasznaljak amire terveztek.
A kovetkezo napon, a csopi is meggyotri lehet. :).
Csak az mashol. A ket kategoria futomuve kb azonos jo utminosegen elvezheto, es ott nyutjak a tudasuk legjavat.
Aztan ezen a zonan kivul, mar szenvedes.
Sajnos a hazai uthalozat, inkabb nem oda tartozik. :(.
De a nyugat sem California. :).
Soval lehet elvezni. De a gerincoszlop nagy terhelest kap xar uton. Sajnos a fizikat nem lehet itt sem megereszokalni.
Persze a mai darabok mar jobbak, de nem is csopik.
Inkabb crouiser amire resutik hogy csopi. -
dong86
csendes tag
válasz tboy93 #138643 üzenetére
Egyrészt amikor próbáltam egy sor4-est, az sokkal jobban bejött pörgősség meg rezonancia szempontjából. Másrészt nem éreztem a megfelelő erőtartalékot a motorban főleg 100-120 felett. Kezelni, kanyarodni nagyon faszán lehetett vele azért is akarok valami hasonló tömegű másik motort. Amúgy meg már eladtam szóval muszáj másikat venni
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #138643 üzenetére
Én se érzem azt, hogy kimotoroztam a Duke 390-et, de mégis nézegetem a túragépeket. Valamelyik hétvégén lementem Békés megyébe, és hát biztos nem tett jót neki az, hogy legalább másfél órán keresztül 8-9 ezres fordulaton kellett pörögnie, hogy tartsam a 130at. Viszont városba, melóba járáshoz meg tökéletes, nem is akarok megválni tőle.
Valamint párom is jönne velem néha, arra meg főleg nem való.Ahogy bacus is írja, mást is szeretnék, és arra másik gép jóval ideálisabb.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #138646 üzenetére
A kérdéssel az a baj, hogy előtte indoklod, hogy nem "szükséges", majd utána kérdezed, hogy akkor meg minek? (pedig ha nem szükséges, akkor már csak egyéb oka lehet )
A másik ok, hogy nem olyan régen volt szó arról, hogy még ez a "kimotoroztam" is mást jelent mindenkinek. Ha pl azt jelenti, hogy már le tudod dönteni bármikor lábtartóig, akkor a 125 ccm sincs kimotorozva annak, aki ilyet sosem csinál.., tehát nem "szükséges" feljebb lépni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
válasz tboy93 #138665 üzenetére
Abban amit mond egy elég nagy ellentmondás van, nyílván a literesre mondja hogy belevisz a szarságba. A végén pedig hozzáteszi: "De én is ráültem nagymotorra és nincsen semmi bajom[...] ezek[...] ha lehúznék egy gyertyapipát azt se vennék észre". Ezzel gyakorlatilag elmondja, hogy igenis lehet nagyon óvatosan menni (ráadásul le is hülyézi őket).
Engem nyáron a jogsi alatt végig győzködtek az ősök haverok kollégák, hogy kismotorral kezdj mert meghalsz. Úgy érzem, hogy 0-ról felülni egy SV650-ra nagyon jó döntés volt és a safety hungary képzés után mégjobban ezt érzem. Könnyebben megyek az SV-vel mint az ottani CB500-al... Egyik haverom 1.2-es bandittal kezdett 2 éve és azóta is él, pedig körbejárta romániát.Ha holnap eltaknyolok önhibából akkor átértékelem ha elütnek akkor meg úgy is mindegy hogy mekkora vason ültem.
Ha a személyiséged olyan akkor a 125 is megöl.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Uher
aktív tag
válasz tboy93 #138722 üzenetére
De ha a nagyobb motorral nagyobb tempot mesz, akkor lehet az a kozlekedesi szituacio, ami akkor jonne letre, ha a lassabb motorral mennel, letre sem jon, mert reg mashol jarsz. Ott meg az oz jon ki eled, de az mar egy masik tortenet
Komolyan annyira tulagyaljatok az egeszet, hogy neha faj. Vegye meg mindenki azt a motort ami tetszik neki, aztan hasznalja. Aki meg felti a szaros eletet, az jarjon Hummerral.
-
pepucs
tag
válasz tboy93 #138853 üzenetére
Nem a bőrkesztyű nagy, hanem a polár kesztyű vékony Még a nyári macna kesztyűm alá is befér ami alapból passzos teljesen.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #138862 üzenetére
Eleg cuki. A hangja mar nem annyira. De a lenyeg, amit ugy latom senki nem vett eszre ( ), itt az, hogy ez egy yzr500. A GP rol.
Egy ugyfelunk hozzajutott egy ilyenhez, es gyertyat akart benne cserelni. Bement a helyi yamaha kerdkedesbe, ott meg kirohogtek, hogy sajnos ilyen gyertya nincs keszleten, es beszeljen a prototipus osztallyal japanban, ha van olyan esetleg.
Az ember nem adta fel, tenyleg beszelt vmi japan csokaval, es mondta hogy kene 4 gyertya egy 500 asba. A japan mondta, van, de draga. -jolvan, mi baj, lehet, kuldje!
A vegere a 4 gyertya postaval 1400€ lett. Akkor a tulaj azt mondta, hogy hat jo, ezt elengedem, mivel mar beinditani is krva draga ezt a motort.Explosión de dos tiempos
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #138937 üzenetére
ezek szerint itt is alkalmazni kell az autós "4 havi béred/bevételed" szabályt? vagy motorra csak 2 havi, mert kevesebb a kereke? amúgy én is így vettem az autóimat/motorjaimat mindig (kivéve tiniként, de azok más idők voltak), de nem mi vagyunk a mérvadók. még magyarországon kívül sem: az életben nem lenne motor eladás, megszűnnének szépen a kereskedések, márkaképviseletek, aztán még robogót venni is mehetnénk ausztriába. nem is beszélve a rendes motorokról.
kiindulási alapnak jó, ha annyit ver el motorra az ember, hogy ne haljon éhen, amikor kiütik alóla és mondjuk keresőképtelen lesz 1-2 hónapra, de a "lazán veszel egy másikat kp-ra" az földbe állítaná a használt és új piacot a banánköztársaságunkban.#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #138937 üzenetére
mashogy nem tudsz TK utan kpra venni motort, csak ha vki kiuti alolad ugy, hogy nem te voltal a hibas. Vagy casco.
A kotelezo hellyel-kozzel fizet valamennyit, sosem annyit, mint amennyit a motorod ert.
Ha te magad TKzod le, hasznalt, regebbi motornal nincs casco, max kiarulod az alkatreszeket, es veszel egy meg szrabbat belole.Explosión de dos tiempos
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #139154 üzenetére
Hát a picivel drágább relatív, bár nem tudom, pontosan hogyan számoltad a motor költségét, egy random C Corsa nálam kb. így néz ki évi 10e km-rel (a teljesség igénye nélkül):
5L fogyasztás: 32 Ft/km
Biztosítás, műszaki: 4 Ft/km
Gépjárműadó: 0.7 Ft/km
Karbantartás (amit lehet, otthon, ebbe belefér kisebb kopó csere): 8 Ft/km
Gumi: 2 Ft/km
Tőkeköltség (r=13%): 7.8 Ft/km
Ez már ~ 55 Ft/km, és akkor sose romlik el a 20 éves autó, amire azért nem fogadnék.Gyorsan nekem a tavalyi CB500X, ha ugyanúgy 10 ezret mennék:
3L fogyasztás: 19 Ft/km
Biztosítás, műszaki: 2 Ft/km
Teljesítményadó: 1.2 Ft/km
Karbantartás (gari végéig márkaszerviz, majd otthon): 3 Ft/km
Gumi: 2 Ft/km
Tőkeköltség (r=13%): 32 Ft/km
~ 58 Ft/km[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #139159 üzenetére
Igen, általában mindenki meg tudja magyarázni, miért nem fontos a tőkeköltség.
Azért a Corsa tőkeköltsége valóban nem magas, bár néha összemérhető a gondosan vezetett karbantartás mértékével, és valóban nem voltak ekkora hozamok korábban, ezt én is elhanyagolnám. A Honda viszont érdekesebb, oké, hogy most "többért eladható", de csak kíváncsiságból kiszámoltam neked, mennyit is hanyagolsz el pontosan, a 2026/I papírral összasonlítva az 1.4M bekerülési költség:
2022: 2021-i 5.3% infla + 1.5% prémium = 95k
2023: 2022-i ~14% infla + 1.5% prémium = 230k
Jelenleg 1.7M körül 30 ezret futottak vannak hahun, úgyhogy a tiednek az értéke valahol 1.5-1.6 körül lehet, tehát kb. 175k-tól estél el 12e km alatt, ami 14.5 Ft/km költséget jelent. Ez a változó költségeidnek a közel harmada, így én nem hanyagolnám el.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #140391 üzenetére
Kinek mit intézett hánahábórú
Boldi zseniális érzékkel lősz a komkapt óriás autókra Nem vagy extrém de azért az Africa lábbal hajtó mi? Nagyon szép az a Mito néztem grat hozzá
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz tboy93 #140479 üzenetére
Pont ezért pofázom, hogy tök mindegy a lóerő.
150 lovas motorral is lehet menni normálisan, és 50 lovassal is életveszélyesen.
Azt kell felfogni agyban, hogy a 150 lovas sokkal hamarabb, és sokkal nagyobb sebességgel van a kanyar előtt mint a 50 lovas.
Ha ezt megérti a drájver, akkor onnantól kezdve a többi közlekedőn múlik a dolog.
Erre jó példa a padon mért, keréken 106 lovas vfrem, és a 150 lovas XX közötti különbség. Előbbi 90nm, utóbbi 120.
Fehérvár, 8as kivezető Veszprém fele, ahol a vfr megkarcolta a 180at a kanyar előtt, az XX a 240et.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem lepődtem meg, és vettem kicsit vissza a gázból utána, de ugyanez a 400ason 140 volt ha jól emlékszem.
És ugye az általános fizikai szabály a sebesség és tömeg és fékút témakörben azért visszaköszön ilyenkor.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Oppenheimer
veterán
válasz tboy93 #140971 üzenetére
Nálunk is kellett hideg-meleg ruha több napra, eső felszerelés 2 főre, neszeszerek, stb. Szerencsére dobozokkal ugyan olyan jól lehet veretni a Bükkben mint anélkül. Azért is vettem ezt a motort mert nem hozzá nem illő utángyártott dobozai vannak, hanem kifejezetten jól állnak neki.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #140984 üzenetére
Nem az, de a pozicio es az idomok sokat segitenek optikailag. Nem majom a koszorukovon effektus.
Sulyban es fizikai meretekben amugy kb ekvivalensek.szerk: Ha a CB-re gondoltal, akkor viszont a Duke-hoz kepest azert testesebb. Foleg a tank es a blokk nyilvan. Nem olyan benga szeles mint a GSX-S-ek, de valahol a ketto kozott feluton.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Horgász topik
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Milyen videókártyát?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen