Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Padre81 #98766 üzenetére

    Áh, értem már mire gondoltál. :K Akkor azért így már nagyrészt egyetértünk. :R

    A hátsó gumi + kanyarodást én is tapasztaltam, mikor a GSXR1000-et vezettem, azzal a 190-es hátsóval megfelelő technikával le kellett küzdeni a motort, hogy dőljön, míg az SV650 160-as hátsókerekével elég csak a kanyarodásra gondolni, és már borul a motor. De szerintem ez megszokás kérdése is.

    A kanyar és terep viszonya nagyon érdekes kérdés. Az oké, hogy az SV-n közelebb vagy a talajhoz és ez néha nem annyira jó móka (ezzel magam is többször szembesültem az SV650S-en is) az tökéletesen jogos, de kanyarban átlógásnál én pont azt gondolnám, hogy az eleve jóval magasabb felépítésű, kevésbé ráhajolós üléspozíciójú gépnek kellene azonos futási nyomvonalat feltételezve jobban átlógnia. A gyakorlatban mégsem így lenne?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák