Új hozzászólás Aktív témák

  • ath

    senior tag

    válasz dave0825 #98578 üzenetére

    timing retard eliminator. környezetvédelmi, zajvédelmi szempontok miatt 1-2-3 fokozatokban van egy előgyújtás, pontosabban korai gyújtás, ami miatt a motor nem adja le a maximális teljesítményt. ennek kiiktatására van néhány megoldás, a legegyszerűbb egy olyan fokozatkijelző, ami ezt tudja, pl gipro, vagy aki inkább barkácsolna és fillérekből megoldaná a megvalósítást, az vehet egy x ohm ellenállást, és a gear position sensor kimenőjére kötheti. az is ugyan úgy becsapja az ecu-t, és azt hiszi, hogy 4-5-6 fokozatban van a motor, az ellenállás nagyságától függően. utóbbi megoldásnak az a hátulütője, hogy amelyik motornak van beépített fokozatkijelzője, azt meghülyíti, és értelem szerűen rosszat fog mutatni, plusz ott az alapjáratba is beleszólhat üresben.

Új hozzászólás Aktív témák