Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #96674 üzenetére

    Én erről máshogy vélekedek, szerintem fontosabb a jó belső csillapítás, mint a fordítottsággal járó plusz merevség.
    Az SV-n érzem, hogy nem merev, de ez zavar benne a legkevésbé, ez elég kiszámítható (utcán, pályán lehet jobb lenne az általad vázolt merevebb, gagyibban csillapított, hiszen ott az aszfalt minősége jó, de rengeteg a szélsőséges erőhatás). Amit én az SV futóműjében ki nem állhatok, az a primitív gagyi csillapítása, aminek eredménye, hogy lassú mozgásoknál alul, gyors mozgásoknál túlcsillapított, ahogy az összes ilyen rendszerrel csillapított futómű. Ennek eredményeképpen pedig tökéletlen aszfalton rossz az úttartás, cserébe nagyobb úthibákon üti a karom, tehát kényelmetlen is.
    Ha sorrendezni kéne, a fő gondnak a csillapítás megvalósítását mondanám, második lenne a rangsorban a kelleténél puhább gyári rugó, és csak ezután a nyeklő-nyakló virsli vastagságú teleszkópszárak. Legalábbis az én utcai felhaszálásomra. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák