Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz hroberto #93766 üzenetére

    Hát ez ízlések és pofonok, a közvetlen befecskendezéses SMC 690 EVO1 kittel és programmal írva nem igazán hozott lázba, az többet tud egy SM 690-nél.
    Egy SMC 660 nyitott állapotban, hozzáállítva a rendszerhez más élményt nyújt, az FCR41MX karbi az valami hihetetlen milyen agressziót ad a motornak.
    Eleve az sem tetszik hogy az újabb LC4 KTM-ek egyre jobban híznak, ne feledjük 2001-2003-ban a 118-121 kg-os típusaik is voltak az LC4-ből.
    Ez már igencsak észrevehető a mai 140-160 kilós gépekhez képest, mivel ugye én endurózom nálam ez alap hiba, hiszen így megölték azt a részt amit a legjobban szerettem.
    Volt nekik, könnyű, erős, mégsem üzemórás motor amit ha akartál SM vagy enduróként használtál.
    És egy 118 kilós nyitott állapotban 73LE/78Nm nyomatékot leadó gép igencsak vigyorfaktor, nézd meg a mai KTM gépek tömegeit hol kezdődnek ugyan ebben a kategóriában, és aztán csak felfelé megy a súlyuk.
    Pont pár órája nézegettem teszteket az új 690 Enduroról, nehéznek találják stb......
    Pont ezért maradtam meg és keresgéltem a régebbi típusok között, mivel számomra a legfontosabb a minél kisebb tömeg és a minél kisebb kötelező karbantartás.

    persuader Köszi!Ezért is kérdeztem vissza, mert ezeket az elektronikai dolgokat úgy tudtam csak injektoros motorokhoz lehet használni.

    tboldi Szívott valamit előtte a rider! :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák