Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    Lassan kezdek hozzászokni a reggeli +2-3 perchez, de azért megkérdezném.
    Szóval mint korábban írtam, mostanában kicsit nehezebben indul reggel a motor. Jelenleg így néz ki: első önindítózásnál egy rövid ideig jó a hangja, 1100, de ezután fokozatosan süllyed, 900-800-700-600-leáll. Kis szünet, következő indítózásnál már dadogósabb a hangja, s csak 950-1000-ig megy fel, de amint elveszem az önindítót, lassan süllyed. Ha ilyenkor gázt adok, dadog-pöfög, alig megy feljebb a fordulatszám, s hirtelen leáll. Hőmérséklet függvényében még 1-4 indítózás és alapjáraton hagyás kell, hogy már ne álljon le. Füst nincs, benzinszag van.

    Gondolom, karbi? Túl benzindús, beköpi valamelyik gyertyát, innen a benzinszag?
    Karbi legutóbb szerintem májusban volt tisztítva-állítva (júliusban a váltót javították, gondolom ehhez nem nyúltak).

    Ha nem nagy a baj, megvárnám vele a jövő tavaszi nagyszervizt, de ha azt mondjátok, akkor viszem.

    Ja és még egy másik. Mostanában hétköznap városban munkába is motorral járok, s nem csak dugós tötyögésben, hanem a városi lámpás tempóval is gyorsan felmegy a vízhő 95-100C-ra, pedig nem pörgetem nagyon a motort; aztán 107-nél bekapcsol a ventilátor. Víz van benne. A radi lamella réseit tűvel vagy kiscsavarhúzóval a nyáron takarítgattam (elég kicsi a hely köztük), a felület 10-15%-án a lamellák el vannak hajolva, ezeket több-kevesebb sikerrel kézzel hajlítgattam vissza.
    Lehet, hogy a radi belül is el van koszolódva? Vagy az elhajlott lamellák miatt a radit is cserélnem kéne?

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák