Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3701 üzenetére
Shock: Ilmor Pulls Out Of MotoGP
by staff
Thursday, March 15, 2007
News from the UK this morning has it that Ilmor has decided to temporarily (ah, okay) pack it in. They will not be racing next weekend at Jerez and it seems Jeremy McWilliams and Andrew Pitt are back on the rider market.
The reason for Ilmor's pull out? The very familiar ''no sponsorship'' tune being sung in different pitches by many teams in MotoGP.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Azé' mert Doohan szerint saját maga egy és oszthatatlan, megismételhetetlen és lemásolhatatlan
Egyébként Mick stilusa is szép volt nekem, nagyon magabiztosan küldte a motort, és gyönyörű erőcsúsztatásai voltak közepesen gyors kanyarokban...nem volt hangsúlyos, mert az 500cc kétütemben ez nem volt annyira gyakori, de Mick nagyon jól csinálta.
Jó motoros volt nagyon, én azért nem szerettem mert nagyon beleszólt a HRC-be, vhol kiérdemelte persze de nem húzott határokat szvsz. -
Looney
csendes tag
leszámítva a nagy 1 est a gép elején ez a szitu valahonnan ismerős
helyes kis párbeszéd van a végén muhaha...
nesze neked team order
[link]Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
Nagyon sajnáltam Criville-t, a pisze pinokkiót többször is, attól eltekintve hogy itt most ő volt a hibás szvsz.
Sokszor sérülten állt rajthoz, és a hazai futásán iszonyat nagyokat harcolt Doohan-nel, volt hogy törött jobb kézfejjel húzta a gázt a hazai versenyén, és Doohan az utolsó kanyarokban ette meg, tök nagy előnye volt Doohan-nek a tabella-n, és nem bázz ölte ahogy tudta
Akkor amikor Doohan elesett és vége lett, akkor sem Criville kapta meg a motort, hanem Gibernau a másik spanyol, majd mikor gondolná az ember hogy új év kezdődik és végre van sansza, akkor kiderül hogy Jeremy Burgess 1 személyes csapatot csinál Doohan rendezésére Valentino Rossi-nak, és Criville vmint a Repsol team a béka s'gge alatt van.
Majd epilepsziás rohamai miatt visszavonult.
Pedig sokszor késztette nagy csatára Doohan-t, és el is verte párszor.
Okada hasonlóan nagy kaliber volt, de míg Okada a kőkemény vasmotoros, addig Criville igazi szívmotoros volt, aki a hazai futamán 200%-t rakott a pályára mindig.
Nagyon csíptem, igazi jó anyag szvsz.
[Szerkesztve] -
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3708 üzenetére
igen azért nem ugyanaz a szitu, sztem crivi mindig nagyon fair volt, csak hát a verseny heve
viszont amikor Gibi kapta a doohan motort nagyon berágtam.. tán azóta sem nagyon csípem Gibit, de mostmár ez mind1 is..Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
-[link]
yipp -
#70869248
törölt tag
pedzegetik hogy visszatér a Honda a V4-hez.., lecseréli a V5-t.
Valszeg piaci okok miatt. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3715 üzenetére
Sztem már nem akarnak olyan prototipust fejleszteni, aminek a tapasztalatait nem lehet hasznosítani a szériamotoroknál,...és valszeg a V5 sem az igazi már, ott a Duc. a maga desmo' V4-vel és teljesen jó.
Ott van a Suzuki V4-s és az is rendben van.
...és hát az 5hengeres motoroknak idén a szabályban előírt minimum tömege magasabb 7.5 kg-mal mint a 4 hengeres motoroké.
Elvész Pedrosa súlyelőnye bz -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3717 üzenetére
fin'gom sincs ..lehet.
De a V5 nem hozza azt az előnyt amit kigondoltak, és a piacon valszeg még kevesebb a létjogosultsága a V5-nek mint egy V4-nek.
Közúton egy V4 bőven eleget tud.
A CBR terveket nem ismerem, de nagyon nem lepődnék meg ha leváltanák a sornégyest.
Egy dolog tünik biztosnak, a versenyben nem kell a +1 henger, a súlybüntetés viszont elgondolkodtató.
Mindent annak rendelnek alá hogy egy keskeny, 250cc könnyedségű motort építsenek, és akkor le kell nyelniük 7,5kg kötelező többletet különösebb előny nélkül. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3719 üzenetére
ha végiggondolom nem feltétlen, ez a döntés akkor született amikor váltottak 4ütemre, mindenki próbált okos lenni, az Aprilia 3hengerrel manipulált, az már akkor is jó súlyelőnnyel járt, a Ducati jött a L4-l, a Yamaha maradt a sornégynél de Vale' alatt már megpiszkálták a gyújtási rendet.
A Honda húzott egy okosat a V5-l, ez akkoriban nem kapott súlybüntit egy 4hengereshez képest..de mégis csak ott volt az a 5. henger, vmire jó lesz.
Most meg az van hogy a 4hengeres motorok is elől mennek (V4-L4-S4), és a HRC nincs látható-érezhető előnyben, de hátrányban már igen a súly miatt...és lehet hogy a fogyasztás is közbe szól.
De ha azt mondod mire szabták ki a mostani súlybüntit, akkor nem tom
[Szerkesztve] -
Integra
titán
Ryder Notes: The Spanish Armada
by julian ryder, on the ground in spain
Friday, March 23, 2007
If you take a look at the times from today and pay attention to the time intervals between places, you will come across a surprising fact. The first fifteen men are covered by less than a second. As a good lap of Jerez is in the 1:40 bracket, which conveniently adds up to 100 seconds. Even a mathematical dunce can work out that less than 1% of the lap time covers the potential points scorers. This would indicate that we are dealing with some very small differences between every combination (with one exception) of machine and tire on the grid. Only the Dunlop-shod Yamahas didn't make it into the top 15.
You'll note that Nicky Hayden is not at the top of the lists and although it is true that he is a lot closer to the sharp end than he was in Qatar, and he's happier than he was there, he still ain't really happy. He was much happier this morning when conditions were considerably cooler than in the afternoon but his biggest problem is the front end, which doesn't want to steer in fast corners and he's not the only Honda rider who's expressed concerns on the subject. Unfortunately, a fast lap around Jerez depends critically on the two, high-speed right-handers on the way back to the final hairpin. Carlos Checa, who was fastest today, is more concerned with the Honda's perceived lack of grunt.
Over at Suzuki John Hopkins' wrist is still hurting but an MRI scan has revealed that there is no damage to any bone, just a bit of ligament damage between the scaphoid and the lunate bones. This means it is going to hurt—a lot. So no change there then.
Valentino Rossi is preoccupied with tire choice and the fact that morning and afternoon track temperatures are so different that the a.m. sessions are almost meaningless for race set-up. He expects everyone's tires to be a mess by the end of the race.
Team KR turned up with another new livery, this time courtesy of a Las Vegas hotel group and a consultancy company called F1-MAXX.
There's something so right about a Team Roberts bike with the skull and crossbones on the fairing.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
brutális volt az időmérő, félelmetes volt nézni ahogy sorra döntögetik egymás idejeit.
pedrosa hihetetlen nagyot rongyolt be a végén, rossi utána igazi bunkó módjára dani tudomására is hozta erről a véleményét..
a dukiknál asszem losailben, legalábbis sztóner esetében minden összejött, itt már újra asszem honda és yamaha lesz a nagy verseny.
nicky 11ik, biztos nem boldog. pedig ha az idejét nézzük alit van lemaradva, az első 16 ember 1 sec-en belül van!
tavaly itt 3 bridge volt az első sorban, idén 3 micselin....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
addikt
válasz Integra #3723 üzenetére
Tényleg remek volt az uccsó negyed óra.
Kis Pedró jól kihajtotta a Hondát, meglátjuk holnap elég lesz-e a doki ellen.
A Yamaha is fejlődött és jobban fekszik is neki a technikásabb pálya.
Hayden viszont elég ratyi idén, most is csak 11. lett az edzésen ugyanazzal a mocival.
[Szerkesztve]Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
tütüke
tag
Sajnáltam, hogy Rossi 2. lett, de még nincs veszve semmi. Holnap nyerhet
Viszont ha azt nézzük, akkor szép teljesítmény 2 spanyol közt a spanyol pályán.Eljön majd az idő, mikor együtt alszik a bárány és a farkas. Igaz a bárány nem alszik majd valami jól.
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3724 üzenetére
nagyon egyenlőek a gépek most. szinte azonos időket mennek
ezen a pályán a duki nem gyorsabb semmivel sem, itt vagy rossi vagy valamelyik honda fog győzni szvsz.
rossi meg nem hazudtolta meg magát, amikor begurultak a parc ferme-be és pedrosa leszállt a motorról mellette rossi egészen addig nem mozdult a motorjáról amig pedrosa már arréb ment és rossi azzal a mozdulattal másik irányba gyorsan el, aztán nekiállt bohóckodni a kamerába.
julianék meg is jegyezték, hogy rossi újra igazi kultúrált emberként viselkedett.. meg hogy rossi elég lenéző hangnemben nyilatkozik állítólag daniról, kölyök vagy kisgyerek szavakat használva. a fordításom nem pontos, de érzed asszem mire gondolok
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #3729 üzenetére
Jobbulást!
-
Safranek
aktív tag
Ez elképesztő volt.
Gratula Talma.„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
jerry311
nagyúr
Gyönyörűűűű!
Talmácsi Gábor nyert!
Yessss.! -
Gebriel
veterán
Már majdnem elkeseredtem
De csak sikerült 0,014mp-el
[Szerkesztve] -
KrAt
veterán
Rohadt életbe
Kinyitom a szemem, látom, 10:41. Dejó, meg tudom nézni a versenyt..
Bekapcsolom a TV-t, látom, Talma gurul be a boxba, középre... Mondom derohadtjó Nem állítottam át az órát
Grat Talma -
simonzé
addikt
TALMA FOR PRESIDENT!!!!!
Isten vagy Gábor!!!!!!!
KÖSZÖNJÜK!I don't fit in. I fit out.
-
#70869248
törölt tag
Nagyon szép volt
Pesek nagyon nézte, és volt ideje megtervezni..meg is csinálta, és ha a célrafordulást nem rontja sztem meg is nyeri DE elrontotta, és az nyert aki uolyan gyors volt és nem rontott.
Nagyon szép volt.
Nem volt könnyű helyzet. -
peterszky
őstag
Szerintem Talmácsi pont pukkantott egyet, ami megdobta a sebességét
Nem hittem volna, hogy visszaelőz.
Óriási Grat!What else you gonna do on a Saturday?
-
Nakata
tag
Széép volt Gabi!!!!!
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
gézu
őstag
Ezt megcsinálni, ebből a helyzetből Grat a köbön Talma !
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Fighters
csendes tag
Ehhz még Szent István is gratulálna!A MOTO GP FOGLALÓ MAGYAR!!
-
aesir
veterán
Azt hittem a szívem megáll!
Van saját életem...
-
simonzé
addikt
Érdekes futam volt, sima győzelemnek indult, miután Pasini moitorja beszart a felvezető körben. Psaini motort cserélt, de a második körben a tizedik(!!!) helyről kicsúszott, és vége lett mint a botnak. Talma előnye 1,7Mp-ig nőtt, de Pesek felzárkózott, és az utolsó 15 körben Tala seggében ment. Előzni meg sem próbált, csak a vége előtt 5 kanyarral. Erőszakosan, de szépen megelőzte Talmát, de az utolsó kanyarban túl korán fékezett, és Talma baromi gyors motorja (végig az volt) legyorsulta. A végén érzékelhetetlen különbséggel NYERT TALMA!
A multkor ennyivel kapott ki, most ennyivel nyert. Ha a következőn megint ennyivel lesz második, aztán ennyivel első, aztán megint második... azzal én kibékülök.
Pesek Isten volt, talán még jobb, mint Gábor. Kímélte a motorját, és tartotta a lépést. Semmit sem kockáztatott, ez lett a veszte. Az eredmény mindkettőjüknek tökéletes.I don't fit in. I fit out.
-
Nakata
tag
Valaki tudja mi van Locatelli-vel??Nem láttam tegnap és nem tom mivan,habár híreket olvastam.
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
simonzé
addikt
Én is elaludtam ma reggel, de szerencsére van merevlemezes DVDíróm, amivel 8 óta veszem az EUSP műsorát. Most van vagy kétórányi Curling videőm is, de a futamot az első pillanattól láttam.
I don't fit in. I fit out.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen