Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Petya25 #3650 üzenetére
rossi féktávon büntetett, ahogy pedrosát röhögve kifékezte megannyiszor..
a dukinál meg az aerodinamika vérprofi igazán. már tavaly is ezzel a pajzsszerű izével mentek, tulajdonképpen csak az ő motorjuk külseje nem változott igazán.
randy megkérdezte futam végén a jeremyt, hogy mitszól a piros motorhoz, hát jeremy csak annyit tudott mondani vigyorogva, hogy háááát, it iz kvik.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lacafaca
őstag
válasz Motion_Blur #3647 üzenetére
a vörös szín diadalmaskodni fog az idén...
jah..Talmának + egy hatalmas
[Szerkesztve]Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
Petya25
addikt
válasz Integra #3651 üzenetére
De az aerodinamikát nem olyan nagy kunszt leutánozni, csinálnak egy rakás képet és már gyalulják is az öntőformát. Nem értem miért nem teszik akkor.
Az viszont feltűnt, hogy a Hondák hátsó villája hosszabb, mint amit a forma követelne.
Lehet abban is valami trükk van.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
-
-
Motion_Blur
félisten
motogp engine power classification:
1. ducati
2. honda
3. - 4. yamaha and suzuki (on par)
5. kawasaki (inconclusive)
6. ilmorStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Petya25 #3654 üzenetére
Leutánozni le lehet de valszeg akkor sem lesz gyorsabb az adott motor, mert itt szvsz az a lényeg hogy a motorvázához szabják az aerodinamikai elemeket, egy soros motor más vibrációkat és erőket kelt mint egy V elrendezésű blokk, itt minden kicsi dolgokon múlik, és a motor összes alkatrészének csiszoltságán...hogy hogyan tudnak 'csapatban' működni.
Egyszerű dolgokkal nem nagon lehet megváltani a világot, mert hozzá kell passzintani az egészhez.
A Duc. nagyon erős volt és most is az..eddig nem lehetett teljesen kihasználni az erejét, és most úgy néz ki sikerült. Szal a Ducati mindig is erős volt, nem úgy jöttek a MotoGp-be hogy vergődtek...tudnak motort építeni, csak sokáig tartott amíg összecsiszolták..motor-váz-futómű-gumi.
A Yamaha-nál meg máshol van a hangsúly...amióta Burgess és Rossi ott van azóta venni észre hogy kanyarvadász gépet építenek, és ahoz szedik össze a lóerőt, Colin is gyors a kanyarcsúcsokon, és bemeneteken...úgy összeségében a pálya kanyargós részein.
Pedrosa-nak meg valszeg gondjai voltak a motor elejével, mert féktávon nagyon gyászos volt, Hopper, is visszafékezte magát a célvégi fékre Pedrosaval szemben...mondjuk Hopper nagy fékember, jókat tud fékezni.
Nicky vergődik, látszik hogy egy váz van..nem fejlesztenek két testmagasságra.
A Duc.-nál is ha jól tom Loris egy új vázat próbálgatott, mert jobban érzi magát azon.
Jó volt..érdekes idény lesz, sztem lesz még jobb is a Ducati.
Stoner-t nem is tudom hirtelen hova tenni, nem számítottam erre a győzelemre, szép volt.
viszont mégis nehezen tudom elképzelni hogy hosszabb távon is lenyomja Loris-t. -
Integra
titán
válasz #70869248 #3666 üzenetére
bingo, ez az új 16os elős kerék meg az új villa...
ááááááááááá, nicky szenved, ez evidens, absz várható volt, de hogy még rózsa is a rá épített motorral!!! egyszerűen nem merte berakni a motort...
na jó, első futam volt, szóval van remény még, de itt és most azonnal válságstábozni kell és 24/7 dolgoznia mindenkinek...
a látottak alapján két dologra fogom rá sztóner győzelmét:
egyenesben piszkosul gyors a duki, és sztóner könnyű. kanyarban látszott hogy rossi egyértelműen hülyére verte volna.
viszont az hogy rossi nem tudott vele mit csinálni egyértelműen a duki fölényére utal ezen a pályán. mi a francnak kockáztasson 20 pontot, ha egyszer sztóner simán begyújtja az utánégetőt újra a célegyenesben minden kockázat nélkül?
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nagy hullás volt...
Spies Wins Daytona Superbike
mladin, hayden, hacking, yates, scass crash
by staff
Saturday, March 10, 2007
Suzuki's Ben Spies won an exciting Superbike race at Daytona, riding a measured 15 laps to take the victory by 3.021 seconds over Honda's Miguel Duhamel. Jake Zemke was third as both Honda riders pulled it together after struggling in practice. A number of the top riders faced drama on the day.
Akira Yanagawa took fourth on his Kawasaki and Goeff May was the top Pirelli finisher on his M4 EMGO Suzuki.
Mat Mladin looked to have an excellent day crashed his Suzuki out of the lead. He lost the front in the infield section on lap five but remounted. He charged to eighth, but lost two positions on the last lap.
Yamaha's Eric Bostrom led the early going and was a close third when he pitted for a new tire at the end of lap 11.
Other crashers included Jamie Hacking and Aaron Yates, who came together on lap one. Kawasaki's Hacking was done, but Yates finished 11th. Tommy Hayden ran wide to avoid the carnage but finished 8th.
Rog Hayden crashed around the turn one/turn two area. Luca Scassa crashed in the same spot Mladin did on lap nine.
Pos. Rider Team Bike
1 Ben Spies American Suzuki Suzuki GSX-R1000
2 Miguel Duhamel American Honda Honda CBR1000RR
3 Jake Zemke American Honda Honda CBR1000RR
4 Akira Yanagawa Kawasaki Kawasaki ZX-10R
5 Geoff May M4 EMGO Suzuki Suzuki GSX-R1000
6 Jason Disalvo Yamaha Yamaha YZF-R1
7 Jake Holden Jordan Suzuki Suzuki GSX-R1000
8 Tommy Hayden American Suzuki Suzuki GSX-R1000
9 James Ellison Corona Extra Honda Honda CBR1000RR
10 Mathew Mladin American Suzuki Suzuki GSX-R1000
11 Aaron Yates Jordan Suzuki Suzuki GSX-R1000
12 Martin Cardenas Kawasaki ZX-10R
13 Tristan Palmer Suzuki GSX-R1000
14 Doug Chandler NFS Racing Honda CBR1000RR
15 Scott Jensen HALOF Racing Suzuki GSX-R1000
Daytona 200 Race Results
by evan williams
Saturday, March 10, 2007
Pos. Rider Team Bike
1 Steve Rapp Attack Kawasaki Kawasaki ZX-6R
2 Ben Attard Attack Kawasaki Kawasaki ZX-6R
3 Michael Barnes M4 EMGO Suzuki Suzuki GSX-R600
4 Chaz Davies Celtic Racing Yamaha YZF-R6
5 Jason Disalvo Yamaha Yamaha YZF-R6
6 Josh Hayes Erion Honda Honda CBR600RR
7 Pascal Picotte Suzuki GSX-R600
8 Ryan Elleby Rockwall Honda Honda CBR600RR
9 Joshua Day Yamaha YZF-R6
10 Bostjan Pintar Yamaha YZF-R6
11 David Anthony Yamaha YZF-R6
12 Bobby Fong Safety First Suzuki Suzuki GSX-R600
13 Keith Marshall Kawasaki ZX-6R
14 Bostjan Skubic Yamaha YZF-R6
15 Jeffrey Tigert Honda CBR600RR
16 David Sadowski Yamaha YZF-R6
17 Ricky Orlando Kawasaki ZX-6R
18 K Mark Crozier Hooters Suzuki Suzuki GSX-R600
19 Shane Narbonne Suzuki GSX-R600
20 Morgan Murphy Suzuki GSX-R600
a két gyári kis RR kiesett az első helyről üzemanyag pumpa hibával.. LOL
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Dani said, ''I'm happy with the result today and to start the season with a third place is pretty useful. We had a fair few problems this weekend, so to finish on the podium is good for us. I made a great start, which I was happy with because my practice starts this weekend weren't as good as this. In the race I was trying to ride at the maximum and then I made a mistake in the last corner and lost the slipstream to the riders in front. The next race is very important and Jerez is a good track, so I hope we can move on from the good result today and do great job there.''
Melandri in fifth said, ''I tried to hang on to fourth place because I felt confident but we were losing time in the straight and I had to brake really late to make up time. That put a lot of stress on the front tyre and forced me to slow down. In the second half of the race when the fuel load started to lighten the bike was more balanced and I was able to push again. The race was tough and the pace was really high. We still have a lot of work to do - the bike is new and we need to develop it.''
Nicky Hayden (Repsol Honda RC212V) finished a distant eighth. The reigning World Champion said, ''I tried to learn as much as I could in the race. I really felt like I rode my hardest and had some good dices with a few of the guys - I just about caught Vermeulen on the last lap and I got faster as the race went on. My last two laps were my fastest laps of the race and that's the positive thing. It's been a tough weekend but I'm not going to whine and make a bunch of excuses. I qualified ninth and finished eight and, compared to the top boys, we we've just been off the pace for the whole weekend.''
Valentino Rossi
''It was a great race today and a good battle, although of course we would have preferred to start the season with a win! After the practice this morning we were a little bit scared because we had some problems with the tyre, but we understood what to do and I definitely made the right tyre choice with Michelin, so I am happy for that. I got a great start and my M1 worked very well, I could ride it how I wanted on the limit and keep pushing. I wanted to push Casey and try to take the fight to him more, but in fact he was perfect today. He didn't make a single mistake as far as I could see and he rode very well; he deserved to win so congratulations to him. I could see that he was faster on the straight and so I knew that if I got in front I was going to need to make a gap from him, but in fact he was too strong! In the last few laps we were getting faster and faster and I thought I still had a chance, but then he kept on going and my tyre started to slide a little bit so I wasn't able to stay with him to the finish. Anyway, we only waved the white flag right at the end so I am happy about this! Of course it's not perfect but my team have worked very hard and it's much better to have 20 points like this than two like last year! Now we need to find a little bit more horsepower, but Yamaha is working very hard and I am confident that we will continue to improve.''
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3669 üzenetére
Ja, ha még van 5 kör lehet Nicky nyert volna
jó dolog a végén nagyot futni, de ragadni kell tudni az elejével, mert különben csak szépítés.
Pedrosa-nak meg ja, látszott hogy sokba került az a hiba...lehet hogy pont akkor volt amikor Vale megpróbálta gyorsabb és gyorsabb lenni,..mindegy ott volt-ott volt, de nem eléggé.
Kiváncsi vagyok a többi pályán mi lesz, mert ha a Bridge' jó gumikat hoz, akkor lehetnek még bajok Ducati oldalról...már tavaly lehetett érezni hogy ha nem buknak ilyen csúnyán akkor a vége lehet hogy másképpen alakul.
Igaz itt nagy volt az egyenes és pláne messze volt a célvonal, de a Duc. gyakorlatilag kikerülte a többi motort, jó a kigyorsa is nagyon.
Rossi megveri a kanyarokban, de Rossi majdnem mindenkit megver a kanyarokban..tudja is, ezért is építik erre a motort.
Itt most nem tudott mit csinálni,..bármit csinál Stoner több métert hoz rajta az egyenesben....és hozzá kell tenni hogy Jó volt a srác az egész pályán, lehet hogy tud hozni a kanyarokon rajta Vale' de nem nagyokat..legalábbis ezen a pályán, végül is a qual-n ezredekre voltak egymástól. -
#70869248
törölt tag
úgy poénképpen azért megnéztem az egy csapatban lévő pilóták adatait, ha jól emlékszem Loris és Stoner között van a legtöbb, ott 5vagy 6 cm (Nicky-Pedrosa-n kivűl).
Pl. Vale' és Colin között 1cm.(178-179cm)
Nicky és Pedrosa között 15cm. Pedrosa 158cm, ha jól tudom a legkisebb. Nicky 173 vagy 174cm.
és nincs két váz, le kell nyelni...már tavaly mondta vhogy át kell variálnia a motorozási helyzetét.
Ez van. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3672 üzenetére
Sztem is, de azért nagyot vigyorognék ha vhogy mégis elkezdené jól érezni magát a motoron, és elverné Pedrosa-t...csak gondolati síkon, de azért nagyokat vigyorognék.
Mert nem mindig vagyok oda a HRC politikájáért, kezdve Doohan beleszólásaival (amiben azért két dolog nagyon húzás jó volt, az egyik Vale' a másik Nicky), persze kiváltképpen az 1998-s év bosszantott ..meg az 1999-s is, bár akkor már tényleg nagyon maga alatt vágta a fát Max a nyilatkozataival, sejthető volt hogy nem marad meg a Honda-nál
De legeslegfőképpen azon hökkentem meg, mikor Colin nem kapott Honda-t, akár csak kittest is, amikor idejött..
Szal most kicsit tetszene ha másodszor is pörkölnének a tervek, ....mert sztem ha tavaly nem nyer Nicky VB-t akkor idén már nem biztos hogy a HRC-nél van (igaz nincs másik eladható viszonylag fiatal Amcsi pilóta...hacsak Hopper nem).
..és ha idén nem vírit akkor sztem is reszeltek.
Hej de ha víritana ...nem kell a VB...az legyen a Duc.-nak (tom te hagyon Honda-s vagy, szal legyen Elias, vagy Melandri-é ) , de ha már megverné pontban Pedrosa-t már több hétig vigyorognék
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz #70869248 #3673 üzenetére
én is borzalmasan drukkolok nickynek hogy szétrúgja a hrc és pedrosa seggét!!!
amúgy meg a bridgestone lassan semmiben sem rosszabb mint a micselin, nem véletlenül váltottak a gresiniék is bridge-re, így még több adathoz jut a hrc is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #3675 üzenetére
mondd hogy nem a két idióta magyarral...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #3677 üzenetére
szerencsére nem tudom, már nagyon rég voltam kénytelen nézni őket, akkor is csak mikor júrón reklám volt
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #3678 üzenetére
Amikor a első, vagy a 2. kör végén a célegyenesben a duki legyorsulta a Yamahát, én azt hittem, hogy kiesek a székemből, tényleg ritkán látni ilyet.
A kedves kommentátorok meg síri csendben maradtak...aztán a futam felénél benyögték, hogy egyenesben jobb a duki...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #3679 üzenetére
gyáááááááááááááááááááááááá, ütni őket
hallottad volna a julianékat, azok teljesen kikelve magukból visítoztak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
''Bedönti a motort, mint a dűne.'' by Mezei
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #3683 üzenetére
ez komoly?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
??
Neki miért lenne kisebb motor?
Pont az benne a lényeg hogy mivel Colin és Vale' vannak egy csapatban, és kb. egy méretben leledzenek, így nem kell külön pozició...kezdve az első teló dőlésszögén át, a csutkákon keresztül, a lábtartón át egészen a hátsó váznyúlványig.
Pedrosa és Hayden között viszont nagy a különbség, ezért dönteni kell, nem fognak két motort fejleszteni, a Honda-n nagyon érezni hogy egy pontra összpontosít, már a tavalyi 125 és 250cc-s osztályban is lehetett érezni hogy a Honda a királykategóriára szúr, és azon belül pedig elsősorban a sajátnevelésű, 'Rossiverőmegminden' Pedrosa-ra.
Elhiheted hogy Vale' poziciója jó..., majd répa lenne rossz pozicióban motorozni.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
A váz méretei nem adottak, sem a tengelytáv..ha jól tudom a méretek egyáltalán nincsenek meghatározva.
Még triviális méretekben sem, hiszen nagy tengelytávval nem fordul el, szélesen meg nem dönthető
A súly a minimumban megvan határozva, de az itt nem játszik szerepet.
Olyan vázat építesz, amilyet akarsz, ez a prototipus osztály. -
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #3690 üzenetére
hátnemtom. mindegy, de amennyire ez a pedrosa szimpi volt nekem 250ben most annyira nem az. hámmer hogy most mért őt kell ott tolni h elől legyen, Nicky meg ott hátul mint majom a köszörűkövön ..szenved..nemjó ez így. (nemvagyok hayden párti,sőt de már rossz nézni)
amitől meg kivagyok akadva és muszáj leírnom az Edwards motorzási stílusa. vmi magyar hombre írt erről egy könyvet hogy neki az ő-Ed- stylusa a legszebb. hát megint csak velem lehet a hiba de ahogy az kirakja a fejét a kanyarokban, előrébb van mint az első villa a nyakán meg dagad az ér, ez minden csak nem szép( bocs csak egyszer ezt már lekellett írnom és atomszubjektiv:D ) -
#70869248
törölt tag
Kinek mi a szép
Most nics előttem Edu milyen stílusban adja elő, de alapvetően van a Schwantz féle (nekem legalábbis) amikor a kanyarban a motor hegyesebb szöget dől mint a pilóta felsőteste,..azaz felül, nem dől a motorral, van a Haga féle (nekem) amikor húzza rá a kanyarra, vagy együtt dől a motorral vagy még inkább lelóg a rázókőre a pilóta. ..visszagondolva Elias is így vezet.
..és van a unevezett legszebb (nekem mind tetszik), ahogy pl. Max motorozik, ő leginkább együtt dől a motorral, és esetleg lelóg, de nem ágaskodik.
Persze ez is magasságfüggő, sztem általában akik ágaskodnak azok nagyobb termetűek...Schwantz, Norick Abe, Colin..stb. -
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #3692 üzenetére
egyszer tesómmal együtt néztünk egy versenyt és felhozódott ez a téma(kinek a ki stílusa tetszik) akkor volt egy ilyen kavás japán két nagy szemmel a bukóján(nevét most megnem mondom) de az féktávokon oan jóól nézett ki a motoron ,kicsit görnyedt meg úgy látszott hogy egyben van a motorral, 1mp-el később azzal a lendülettel, pózzal ment ki kavicsba, onnantól kezdve befogom az arcom a közvetítések alatt :))
-
#70869248
törölt tag
Valszeg Nakano lehetett, a Japó srácok előszeretettel nyomják a manga szemeket a bukóra, volt Haga-nak is,..Harada-nak, Okada-nak, Abe-nak már nem emlékszem, de kisebb osztályban sok Japó volt aki ezzel nyomta..Sakata, Ui, Katoh..stb.
Nekem leginkább talán a 'lelógós' jön be, de mind okés
Loris egy időben mindent csinált a Duc.-l ...még mikor Honda-zott, akkor együtt dőlt nagyon szépen, a Ducati-n viszont lebirkózza, húzza..mikor mit csak vhogy begyötörje a kanyarba
[Szerkesztve] -
Integra
titán
doohan aszongya sztóner olyan mint svanc...
szerintem ez azért kicsit erős.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3695 üzenetére
Nem tom, Stoner elég érdekes arc, és tavaly komoly erőt mutatott.
..nekem még túl fiatal, igaz ő még a jobbik vonulathoz tartozik...az a helyzet hogy nekem nem jön be az hogy ennyire letolják a korhatárt, tenyésztik a srácokat a Motogp akadémián és aztán 28évesen már nem képviselnek reklámértéket a közben felnőtt új generáció mellett.
Szal ez nekem nem tetszik, szeretem hosszan végigkisérni a motorosokat, és a 16 éves srácok nekem még nem képviselnek értéket...lehetnek harcosak meg minden, de ez nekem túl mesterséges.
Egy 16 éves srác akkor természetes ha 'hülye', nem pedig ha 125cc vagy 250cc-s világbajnoki futamgyőzelme után arról beszél hogy jól dolgozott a csapat és a Michelin.
Stoner még a jobbik eset, bár már ő is 4 évesen versenyeken indult, de ő még azért nem annyira a kényszerpályáról jött...oké egyébként az Ausziknál erős a enduro és a SBK vonulat is.
Szal nekem Stoner még sehol nincs karizmában Schwantz-hoz egyenlőre, majd meglátjuk hogy mi lesz belöle...ha VB, akkor bázz teleszalad a bré -
Integra
titán
válasz #70869248 #3696 üzenetére
na látod ebben aztán absz egyetértünk.. megint
eze még gyerekek.
ülök és 28 éves fejjel nézem a gp-t és gyerekek dollármilliókat kaszálnak plusz reklámszerződések.. teljesen kifordult magából a világ.
40 kilós 15 éves gyerek és már 125-ben nyomatják..
szerintem ez azért nem egészséges fejlődés...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Face8814
őstag
Hogy ez a motogp.com mekkora egy fos lett!!!
Lassú, ráadásul lekerültek a nagyobb felbontású fotok a galery-ből. Most már csak 1024*768 a legnagyobb felbontás a választható méretek közül.
A mai világban azért ez a felbontás is kezd háttérbe szorulni, ráadásul e mellé 800*600-ben ''kínálni'' a fotokat, szvsz ritka nagy marhaság.
Miért kellett megszüntetni az 1280*960-as képeket????Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- Külpolitika
- Nők, nőügyek (18+)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Kupon kunyeráló
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Spórolós topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen