Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3551 üzenetére
Azért érdemes elemezgetni az első képet.
-Az majdnem nyilvánvaló hogy Vale' kattintotta el a képet.
-McWilliams még az Aprilia-s bőrruhájában feszít.
-pillanatnyilag De Puniet mindenkit utál.
-Colin frissen szőrtelenített bránertájon.
-Pedrosa várja hogy becsöngessenek.
-Loris-nak herevédője van.
-Tamada olyan szinten néz ki a képből, hogy valszeg lopják a nőjét.
-Kenny az I'm superhero, I'm Mman.
-Vermeullen éppen teknősbékává alakul. -
Integra
titán
-
Looney
csendes tag
na ja az elsőn tényleg lehet h fotózott v mi, mivel legalább a sisakja ott volt,de a másodikon egyik nem cigis yamaha sincs ott? ja most nézem, ez hondás motoros találkozó ugye ? vagy az ilyen csapatképeknek már nincs értelme?
amúgy sztem Vale ezzel a húzásával csak tovább építi a legendáját miszerint a képen rajta vannak a világ jelenlegi legjobb motorosai, na és aki nincs ott azt meg ugyis mindenki fejből vágja.
bizony van a GP mezőnye és Vale..
[Szerkesztve]Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
öö sztem ezen a képen nincsenek rajta a világ legjobb motorosai
(márcsak Vale' miatt is hogy a kedvedre is tegyek )
De csak az egyértelműség kedvéért, az utolsó győztes Bayliss sincs rajta.
Vmint azért volt ez már szigorubb is, anno Mick Doohan korszakban két ember volt aki Doohan-nen kivűl nyert, Criville és Okada.
Itt meg azért van 7-8 figura aki verte már el..azaz megfelelő motorral képes elverni 1:1-be Vale'-t.
..és a jelenlegi bajnok sem Rossi, így a -van a mezőny, és van Rossi- az csak elfogultsággal indokolható
(na meg ugye az Melandri sityakja [link] )
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
kis mozi:
[link]
[Szerkesztve] -
Integra
titán
And on this hand, Jeremy McWilliams has all five fingers. The other one, however...
anyám, milyen hegesztés van már az ülés alatt...
[link]
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Superpole:
[link] -
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #3562 üzenetére
Kemény lesz..
A Honda úgy néz ki stabilan jó lesz az év első felében legalábbis, a Ducati véleményes, oké Bayliss elől van vele, de ő auszi, és tudja ezt a pályát.
Corser is auszi szal nem tudom, a Yamaha is jó azért, ezt mutatja az hogy Haga is ott van.
Kemény mecs lesz, Biaggi is tudja ezt a pályát, Bayliss is tudja..Toseland meg erősnek néz ki a Honda-val.
Haga nagyon tökös..már régóta az, bármi lehet. -
SzalaiG
addikt
Talmácsi volt a legjobb Katarban
Talmácsi Gábor szerepelt a legjobban a 125 kcm-es géposztályban a gyorsaságimotoros-világbajnokságra készülő csapatok szombati katari tesztjén, Losailban.
''Fantasztikus volt a mai nap, maximálisan elégedett vagyok. A motorom nagyon jó. Vélhetően sikerült volna még jobb időt mennem, de a célegyenesben komoly szembeszél volt. A teszt során rövid verseny-szimulációkat is csináltunk, melyek jó eredményt hoztak. Több körön keresztül egyforma jó időket motoroztam, ami nagyon fontos'' - nyilatkozott a magyar pilóta.
A versenyzők szombaton gyakorolhattak először, mivel pénteken homokvihar miatt gyakorlatilag nullára csökkentek a látási viszonyok.
[MTI] -
#70869248
törölt tag
Jó kis futam volt mindkét SBK.
A Honda erős mint malac, Bayliss megverte Toseland-t az első futáson, és Max bejött harmadiknak egy viszonylag jó tempóval, betudható taktikai hibákkal.
Általában hagy 2 kört a gumiknak a rajt után Max, de itt most átszántották a többiek, igaz a nagy többség le is darálta a hideg gumikat, és aztán nem tudták a tempót.
De Max bekerült a darálóba, és nagyon sok időt eldobott Haga-val csatázva.
Gyorsabb volt, de Haga meg nem tökölt, és a lényeges pontoknál betette a motort, ezzel frankón lassultak az elejéhez képest, de ez még belefért.
végül Corser-nek nagyon látványosan elfogyott a gumija, így Bayliss-Toseland-Biaggi lett a befutó.
A második futás már jobbnak nézett ki, Laconi is tudta tartani az elején a lépést, ami tök jó volt
Na de szal Toseland-Bayliss-Corser-Haga volt az eleje, Max már megint nagyot rajtolt, de az elején megették jó páran.
Viszont mégis jobbnak nézett ki a dolog, mivel Laconi-Xaus nem bírta a tempót, így őket legyűrve bekerült egy nyugis szakaszba, ahol tudta menni a tempóját, fel is jött az elejére.
Itt volt egy kis taktikai válaszút, vagy őrizve a tempót megpróbálni a hosszú hajrát, vagy bepihenni az élbolyban, és robbantani 4 körrel a vége előtt.
Max bepihent.
Rossz döntés volt
Toseland váltott ritmust elsőnek, Bayliss felvette, Max meg lassan reagált, és Haga betette neki a motort....a lehető legrosszabbkor, pláne mivel egymásnak voltak útban, így Corser is betette az első adandó alkalommal, na pássze....
Innen már csak menteni lehetett ami még belefért.
Az eleje elrobogott.
Corser mindenen felül sztem szenzációs volt, leesett a célegyenes kigyorsán a pályáról, és a végén mégis vissza bátorkodta magát, mondjuk ehez kellett hogy a két lökött (Haga-Max) széltébe-hosszába motorozon át az ideális íveken.
Az elsőn is nagyon jó volt, Mikor elfogyott a gumija, és Max rászaladt majdnem keresztül esett rajta annyira tempó alatt motorozott Corser, csetlés-botlás volt amíg végül el tudott neki menni.
Max-nak az 3mp-be került.
Szal biaggi keményen eltatkikázta magát sztem, az elsőn még nem is annyira, ott gyorsan kialakult az a távolság amivel már nehéz bármit is kezdeni, de tudta az eleje tempóját, amikor Haga jött elé akkor bukták az időt, amikor Max vezette akkor tartották.
A második viszont bukott party volt, nem is az volt a baj hogy bepihent bár a feljövő tempója 3-4tizeddel magasabb volt mint az elejének, hanem hogy nem kezdeményezte a robbantást, neki 4-5 körrel a vége előtt meg kellett volna ütni a pályát, és leszakítani a két Yamaha-t, Bayliss és Toseland meg alakult volna vhogy, így vagy úgy.
De bentmaradni egy 5 fős bolyban 3 körrel a vége előtt az nem volt jó döntés.
Sejteni lehetett hogy Haga beteszi ha lehetősége van rá.
Azért frankó volt, a vége az egészen okés ....nagy befutó volt Haga, Biaggi és Corser között -
Integra
titán
[link]
na itt ki nyújtott kinek megint kezet......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
katarban jó idő volt...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz SzalaiG #3569 üzenetére
IRTA teszt, második nap - hivatalos köridők:
1. G Talmacsi - 2:06.450
2. M Pasini - 2:07.198
3. H Faubel - 2:07.200
4. S Gadea - 2:07.502
5. L Pesek - 2:07.669
6. R De Rosa - 2:07.831
7. B Smith - 2:07.842
8. S Corsi - 2:07.932
9. S Cortese - 2:08.326
10. A Masbou - 2:08.404
11. M Di Meglio - 2:08.617
12. T Koyama - 2:08.680
13. P Nieto - 2:08.720
14. P Espargaro - 2:08.738
15. E Rabat - 2:08.903
Absz. favorit Talma
Integra: jó a kép
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #3574 üzenetére
dejó lenne rengeteg magyar győzelmet és egy MAGYAR VILÁGBAJNOKOT látni
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #3574 üzenetére
Grat Talma!
-
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3556 üzenetére
hehe, a legjobb jelző nem Bálintino Rossinak szólt, meg amúgyis arra gondoltam, hogy ez a királykategória mezőnye és tényleg komolyan majdnem mindegyik Toppon van nálam tudásban. Sztem Bayliss nagyon tehetséges, de azért az SBKban jön ki igazán amit tud.
szval csak azt akarom megerősíteni, nálam nem csak a győztesek a favoritok.
Rossit meg tényleg meg lehet fogni csak mondjuk legyenek Motegiben vagy ilyen ''nem szeretett pályán'' és lehetőleg a Yamaha se találjon bele annyira..
Bár a technikai sportokban, ha nagyon figyel az embör láthatja, hol jönnek be a fejlesztések és hol nem, és hol találják meg a ''régi'' konstrukció legjobb beállítását ( Pl Toseland- ten kate)
a van a mezőny meg ilyesmi...
én csak arra gondoltam ezt üzenheti a 7xes kb, nem a saját elfogultságomat jelzi
remélem...
basszus az tényleg Melandros sityakja, nem figyelek eléggé, nemtom én sosem ismerek meg ridereket sisakról a haverok meg ált. csak arrólVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #3578 üzenetére
megabeszarás ! Fiat-yamaha team
ezek után nem a dohány ellenes aktivisták, hanem a Greenpeace fogja támadni őket
Már látom a szezon elején VFéknek befutó kérdéseket :
Hány hengeres a Fiat motor, hol lehet ilyen fiat motorbicikliket venni stb
pedig a teszteken használt motor sokkal ígéretesebb volt, csak ott a ''carbon'' volt a főszponzorVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
Jaja tom én
..Meg meg tudom érteni a Vale' iránti elfogultságot is ha mégis van, sosem baj ha nem akadályoz az egyforma mértékben.
Bánja kánya ha Rossi az isten sokaknak, a világnak, azuniverzumnak
Addig nem bosszant amíg a többi pilótát nem savazzák, semmizik.
Mert ez nekem soha nem jönne ki, mert voltak időszakok amikor rosszakat gondoltam, rosszakat gondoltam Ralf Waldman-ról amikor csapattársként keresztbe verték egymást Biaggi-val 1997-ben (mert az egy fontos év volt), rosszakat gondoltam Gibernau-ról, mikor keresztűl ugrott a motorján na ki előtt?? Max előtt, na persze..
Rosszakat gondoltam Max-ról amikor az év első 5 futamán 4 alkalommal elesett, és elbukta a legnagyobb sanszát, rosszakat gondoltam Nicky-ről amikor keresztbe-hosszába bebombázta volna magát fékre de elnézte és éppen hogy elsuhant Max mellett be a gazosba.
..stb, de mindegyiket nagyra tartom én is.
Nagyon frankó mezőny. -
Integra
titán
csukafejes
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3580 üzenetére
sztem nehéz elválasztani az elfogultságot és az egyéb megnyílvánulásokat..
tegnap (elvonási tünetek miatt megnéztem a tavalyi filip ájlandos futamot és szegény
Pepi, halálra aggódta magát az Ő fia miatt.
megpróbálta palástolni, de sajnos túlnőtt rajta a dolog
Igaz itt Melandri nyert, és a végén dobott egy b@szott nagy füstöt a vizes guminak,
de én pl nagyon drukkoltam Vermullennek kár hogy a szutyuki nem neki drukkolt.
persze nekem is vannak voltak kedvenceim Colin főleg az embersége miatt
na és vannak emlékeim róla még amikor SBKban nyomta, aztán Schwantzi gyerek
a Nagy rider, Haga sztem egyértelmű miért, Toseland, Elias, Stoner stb..
Vale meg bármilyen ember is, amit a pályán megtesz az előtt le a kalappal
a lényeg a motorsport az egyik legjobb dolog ami miatt érdemes eldobálni a hétvégékből jó pár órát !
[Szerkesztve]Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
somodisoma
senior tag
Sziasztok!
Tudom, hogy nem ide tartozik igazából, de megkérdezem. Hol lehet bukósisakokat venni, használtakat? Nem robogóra kell, de már nem ragaszkodok a szénszálashoz sem. Anyagi okokból most egy olcsót akarok venni, átmenetileg.A Világ IQ-ja állandó, csak egyre többen vagyunk rá!
-
#70869248
törölt tag
Nehéz persze, de az elfogultság nem egy jó dolog szvsz.
Amikor az ember a saját családtagjával szemben elfogult még olyankor is hoz ez miatt helytelen döntéseket, csak mert annyira jót akar pl.
Viszont ez a drukkolás a versenyzőnek nem egy kétszereplős történet. Nincs a versenyző meg én.
Nem vagyunk velük cimbik, sokan a nyelvet sem beszélik..mégis azt gondolják hogy a harc közös.
Sőt vannak olyanok akik úgy döntenek hogy mégis megpróbálják, és a maguk pályaidegen módján és harcával úgy gondolják hogy 'besegítenek' a kedvencüknek.
Ez az ami engem riaszt, amikor a pályán azt tapasztalom, hogy a másik drukkert ócsárolják, hogy a kifügyülik a másik versenyzőt, nevetnek a baján...stb.
Sztem méltatlan.
A drukkolás jó dolog, amíg két különböző drukker simán tud egymás mellett ülni és torokszakadtából hajtani.
Ez a drukkolás, nem pedig mikor üldögélve-cigizgetve az ember elkezd mocskolódni a másik verenyzőre
..nálunk sok esetben az elfogultság ezt jelenti
Én ezért nem szeretem. ..a magam elfogultságára is szúrós szemmel figyelek. -
Face8814
őstag
válasz #70869248 #3589 üzenetére
Üdv!
..a magam elfogultságára is szúrós szemmel figyelek
Próbálom én is ehhez tartani magam. Természetesen nemcsak a MotoGP-ben, hanem más sportágakban is.
Remélem a tavalyi idényben sem maradtam el a fent említett mondattól!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Integra
titán
katar első időmérő
talma lenyomta a népet
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Végre egy Moto Guzzu siker:
győzelem Daytona200/BoT. -
Integra
titán
ahh végre, újra itt vannak a srácok, már hiányzotak!!
Ryder Notes: Arabian Knights
by julian ryder, on the ground at qatar
Thursday, March 08, 2007
One thing is completely certain after the first day of real competition in MotoGP 2007: we are dealing with a completely different type of motorbike.
Even without the aid of a stopwatch it is blindingly obvious that corner entry speeds are way up and in the critical fifth-gear left-hand sweeper before the triple right, lean angles are now up to 60 degrees according to on-board telemetry. Last year the 990s were over at a mere 58 degrees. And we haven't seen a qualifier used in anger yet.
It's equally certain that the Yamaha team of Rossi and Edwards - the newly christened Fiat Yamaha squad - have prepared better than the rest. Rossi says the Jerez test was critical. Up 'till then Edwards had always been faster but a geometry fix that took some weight off the front put Vale back at the top of the pile. He's still there. He relaxed, he's confident and the number 46 on the back of his leathers is made from long-haired rabbit fur...
Rossi revealed that his 17 rear tires selected before the race started under the new regulations, included two qualifiers and four different types of race tire. He already knows what he's going to use on Saturday and will use tomorrow morning's free practice to test on one of the other tires. Like everyone, he considers that the new regulation has simplified things and put the emphasis back on the rider. ''Before, there was a new tire for every problem, now the rider has to make the difference.'
Defending Champ Nicky Hayden didn't have good day. Despite being a second faster in the afternoon session he was down in sixteenth place. 'I can't sugar coat it,' he said before admitting that he was still looking for solutions to the front end problems he's had since he first got on the new bike. Remember that he crashed twice here while testing and is anxious not to repeat the experience.
Rossi has an opinion: 'Nicky? The number-one plate is heavy on the cowling... I always use number 46! Seriously, it is the change of bike. At the moment Hayden doesn't use very well the 800. Maybe it is his background in Superbike, not in 125 and 250 like Melandri and the others. He needs more time but he will arrive, he is a good rider.'
Nicky finished a fighting second in Qatar last year. This time round it isn't looking good but he beat the odds a few times last year. We'll know more after tomorrow's qualifying.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3594 üzenetére
daytona időmérő, duhamelé a rolex.... érted, egy rolex a polért...
1 Miguel Duhamel American Honda Honda CBR600RR 1:41.095
2 Jason Disalvo Yamaha Yamaha YZF-R6 1:41.440
3 Josh Hayes Erion Honda Honda CBR600RR 1:41.829
4 Jake Zemke American Honda Honda CBR600RR 1:41.933
5 Michael Barnes M4 EMGO Suzuki Suzuki GSX-R600 1:42.115
6 Chaz Davies Celtic Racing Yamaha YZF-R6 1:42.252
7 Larry Pegram Leo Vince Ducati Ducati 749R 1:42.268
8 Aaron Gobert Erion Honda Honda CBR600RR 1:42.472
9 Steve Rapp Attack Kawasaki Kawasaki ZX-6R 1:42.656
10 Ben Attard Attack Kawasaki Kawasaki ZX-6R 1:42.701
11 Ryan Andrews Rockwall Honda Honda CBR600RR 1:42.926
12 Cory West Hotbodies Racing Yamaha YZF-R6 1:43.385
13 Barrett Long Yamaha YZF-R6 1:43.838
14 Tony Meiring Yamaha YZF-R6 1:43.984
15 Eric Wood Honda CBR600RR 1:44.166
16 Pascal Picotte Suzuki GSX-R600 1:44.258
17 Ryan Elleby Rockwall Honda Honda CBR600RR 1:44.268
18 Chad Herrmann Suzuki GSX-R600 1:44.917
19 David Anthony Yamaha YZF-R6 1:44.919
20 Joshua Day Yamaha YZF-R6 1:45.172...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Losail, első nap, időmérő edzés:
1. TALMÁCSI GÁBOR APRILIA 2'06.557
2. M.PASINI APRILIA 2'07.123 +0.566
3. S.GADEA APRILIA 2'07.274 +0.717
4. H.FAUBEL APRILIA 2'07.576 +1.019
5. R.DE ROSA APRILIA 2'07.824 +1.267
6. P.NIETO APRILIA 2'08.073 +1.516
7. S.CORSI APRILIA 2'08.081 +1.524
8. M.RANSEDER DERBI 2'08.085 +1.528
9. T.KOYAMA KTM 2'08.310 +1.753
10. L.PESEK DERBI 2'08.413 +1.856
11. N.TEROL DERBI 2'08.419 +1.862
12. B.SMITH HONDA 2'08.425 +1.868
13. M.DI MEGLIO HONDA 2'08.550 +1.993
14. P.ESPARGARO APRILIA 2'08.581 +2.024
15. E.RABAT HONDA 2'08.603 +2.046
16. A.IANNONE APRILIA 2'08.645 +2.088
17. A.MASBOU HONDA 2'08.733 +2.176
18. S.BIANCO APRILIA 2'08.781 +2.224
19. F.SANDI APRILIA 2'08.817 +2.260
20. S.GROTZKYJ APRILIA 2'08.873 +2.316
21. J.OLIVE APRILIA 2'08.919 +2.362
22. S.CORTESE APRILIA 2'09.547 +2.990
23. R.KRUMMENACHER KTM 2'09.868 +3.311
24. R.MURESAN DERBI 2'10.091 +3.534
25. J.LITJENS HONDA 2'10.112 +3.555
26. D.WEBB HONDA 2'10.238 +3.681
27. L.ZANETTI APRILIA 2'10.414 +3.857
28. D.AEGERTER APRILIA 2'11.721 +5.164
29. S.BONSEY KTM 2'12.775 +6.218
30. R.TAMBURINI APRILIA 2'13.208 +6.651
31. H.VAN DEN BERG APRILIA 2'14.125 +7.568
Enyhe fölényben van az Aspar Team De legalább ennyire domináns Talma is a csapaton belülStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #3598 üzenetére
Remélem ez így is marad!
Go Talma! Go!!! -
Safranek
aktív tag
Mi a QP2 vége 125ben?
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest