Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz kanyi51 #1119 üzenetére

    Köszönöm. Közben próbáltam, https://account.xiaomi.com/

    Oldalon bejelentkeztem, ki is írja a régi telszámot csillagokkal , itt jobb oldalt rámegyek, hogy change. Viszont a régi számra akar küldeni visszaigazoló kódot. Alatta van olyan, hogy Not working. Arra rámegyek, akkor utána, hogy manual verification. itt még mindig a régi számot írja, azután rámegyek, hogy
    Get started:
    Utána behozza azt,hogy
    We'll send updates about the status of your account to this phone.

    If your request is accepted, your recovery options will be reset and your account will be associated with this phone number.

    Megadtam az új számot, bepötyögtem a számra küldött kódot, utána kéri a 2db IMEI Számot, ezt is szépen beírom, utána pedig van egy pár kérdés, hogy milyen telefon, mióta van Mi account ( itt valószínűleg 2017-től van én pedig 2018 -ra mentem (de hát erre ki emlékszik? ))
    Utána meg azt írja ki ,hogy 3 napon belül felveszik a kapcsolatot velem.
    Rá 20 percre jött egy sms, hogy nem sikerült összekapcsolni az új számmal, és egy weboldal, amin van egy live chat, ami 2016 óta nem működik, meg egy hotline szám.

    Ha meg megpróbálom újra megcsinálni ezt a műveletet, azt írja, hogy ez a szám már hozzá van rendelve egy másik Mi Accounthoz(ami ugye hogyan lehetséges, ha sms-ben azt írták, hogy nem sikerült összekapcsolni?!)

Új hozzászólás Aktív témák