Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NYPD

    aktív tag

    válasz cappa72 #79499 üzenetére

    50-eshez az egyetlen okmány ami kell az az adásvételi, (meg a biztosítás) hogy ha megállít a rendőr tudd igazolni, hogy a tiéd. Én mondjuk inkább rámennék a B125 helyett egy A2-re. Először én is úgy gondoltam, hogy a B125 elég, de ahogy kutakodtam hamar rájöttem hogy jobban megéri egy A2 ha utána szeretnél nagyobbra váltani, és a választék is sokkal nagyobb. Ott már ugye köbcenti korlát nincs, csak teljesítmény. A2 olyan 100k körül, B125 meg 60k, akkor már inkább az előző szerintem.

    [ Szerkesztve ]

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz cappa72 #79499 üzenetére

    Igen, ahogy irod. Adasveteli kell csak ahhoz, hogy megvedd, nincs hivatalos okmanya a segedmotoroknak.
    Viszont mindenkepp figyelj oda, hogy ne egy 50ccm-tol nagyobb motort akarjanak radsozni papirok nelkul.
    Ha nem vagy biztos benne, hogy amit arulnak az valoban 50-es, vagy bedobod ide vasarlas elott, vagy akar privatban is kereshetsz.

    Sajnos 50-es kategoriaban a klasszikus chopper kinezetbol nem nagyon van normalis motor. Egy ket nagyon regi ketutemu motor(Aprilia Classic, Aprilia Red Rose), amik bar lassan ertekesek, de fogyatkozik hozzajuk a normalis alkatresz. A masik a negyutemu regebbi kinai modellek : Keeway Knight, Jingcheng “valami”(mar nem tudom a pontos tipusat), stb. Ezek eleg csunyan oregedtek az ido folyaman, es eleg gyengecskek teljesitmenyben.
    Ha ram hallgatsz, veszel valamit relative olcson (amin sokat nem bukhatsz, de normalisabb allapotu) es azzal gyakorlatot szerzel. Kozben megcsinalod a B125-ot es ha megvan, akkor mar kedvedre valogathatsz a normalisabb, hasznalhatobb klasszikus modellek kozott( Suzuki Marauder, Virago, stb).

Új hozzászólás Aktív témák