-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
koshmar
őstag
-
nLali
senior tag
Köszönöm a gumi tippeket. Megnéztem, megfontoltam őket. Sajnos az ár volt az elsődleges szempont. 6790 Forintért lett egy Pirelli EVO 22 130/70 12. Valamiért nem kellett fizetni a házhozszállítást...e ööm-e bódottá. Az előző már nagyon rossz lehetett, mert az új gumi tök szüzen is 100× jobban tapad. A szél miatt 10 percet használtam összesen.Mesésen lehet vele dönteni, de még gyakorolni kell, mert a gumi két szélén 1-1 centiméter még szűz Következőre egy minőségibbet választok, mondjuk amit ajánlottatok.
Akos3, nem neked akartam címezni.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Ez lenne a vég, többet úgy sem szán rá fater. Illetve ahogy nézzük, tényleg 250k körül már motornak nevezett izéket lehet venni, nem olaszból hozott tiritarka roncsokat.
#13352 runner 125: Idővel azt is cserélném, viszont most elég ha találok egy jót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Ez egyértelmű tudás.
De, ettől függetlenül elég hüle mód húzta neki, volt az 90-100 is városban.
Viszont ilyenkor menekülési út hiányában ez a teendő, hátsó fék és lerakni a földre."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
Érdekes videó, de nem lett volna egyszerűbb megállni?
Kötve hiszem, hogy a motor-aszfalt súrlódási együttható
jobb, mint a gumi-aszfalté, és a motorja éppen a kamion
alatt állt meg, tehát annak ellenére, hogy felelőtlenül túl
gyorsan ment, elvileg megállhatott volna. (Elvileg ugye...) -
runner 125
nagyúr
Látom sok kifestőd neked sem volt.
Egyébként sokat dobott rajta az a pár változás, sőt, sokkal szebb lett.
Igen, ezekben hosszú Mina blokk van, csak levegősek.
..én most már csak vizes robogót vennék.
Sőt, most nagyon azon az állásponton vagyok, h ha meglesz a Gixer, akkor igyekszem összehozni egy kisebb testű, 4t rendszámos (lásd F-12 200-as) robogót, ami egy 40-50km-esre távra még kényelmes. Adrenalint növelni meg úgyis ott lesz a 150 ló."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sz_abika
addikt
Holnap megmosom akkor hogy szépen csillogjon a fotón ^_^
Nem vagyok szaki, a műanyag idomokat letudom szedni max, de egy ékszíjtárcsát valószínűleg nem találnék meg rajta
Amúgy látszik, hogy pihent a gép sokat ezelőtt, mert ma mentem vele 50km-ert és a végén lejtőn 70-es számot alulról már súroltaNa köszi a tippeket, majd ránézek, hogy van-e valami vele ami nagyon feltűnően nem stimmelhet.
A tied meg nagyon szép állapotban volt, grat hozzá!
PSN: xszabikax
-
sz_abika
addikt
Kijelző van, óra nem jó. Szézszedtem idomot, majd megláttam mögötte a kábelkötegeket és úgy döntöttem marad a karóra
Kipofozásnak meg annyit szánok most rá, hogy láthatóan előző gazdája, eldőlt vele. A jobb oldalán végig van húzva, igaz a szín megmaradt, szóval csak a lakkrétegeket koptatta le. Ma lekentem kocsihoz való waxxal és már kevésbé feltűnő. + első teleszkóp elég gyér, csere érett illetve bontott első lámpát veszek hozzá, ami nem sárgult meg ennyire.
Kicsit csalódott voltam viszont h nem találtam elsőre teleszkópot hozzá :/ Italmoto-ban bíztam pedig. Hol érdemes még körbenéznem / személyes bevált "turi"?PSN: xszabikax
-
Tothgera30
Ármester
Hú, rendben, még ma rakta fel a hirdetést, holnap délután 4-5 óra felé tudok elindulni érte, ha addig nem viszik el, valószínű hogy megveszem . Nagyon bízom benne hogy legalább ezt nem halásszák el előlem, sőt faternak jobban tetszik mint nekem .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Azért ne feledjük el, h az egy váltós motor. ..én robogókról beszéltem.
Ha kellően megforgatod, akkor az jobban megy egyértelműen, mint egy 125-ös 4t robogó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Köszi. Ma került bele az új fékbetét, hát olyan hogy majd kicsavarja a kormányt a kezemből, persze jövőhéten viszem még a szerelőhöz, mert kihúzatva és visszaengedve a gázt durrog a kipufogó, tehát 100% hogy tele van trutymóval, sőt gázadásra mintha apró fémszemcsék repkednének benne. Továbbá megnézetném vele a légszűrőt és az ékszíjat, esetleg eltávolítanám vele a folyást is, ha még van benne, mert így mint ha 77km/h lenne a végsebessége (persze nem húzattam a végtelenségig, csak egyszer próbáltam).
A motorról annyit hogy apámnak tegnap nagyon tetszett, ma pedig nem, hiányzik neki a berúgókar, hogy gyújtás ráadása után rajta van a világítás (szét akarta szedni és ki akarta húzni a kábelt hogy az akksi ne merüljön, bár szerencsére nem elég bátor az ördögi tervhez ). Egész jó megy, én gurulok vele 75km/h körül is, bár szerintem leszabályoz, mert 9 ezres fordulatszámig pörög ki. Apám pedig 6 ezres fordulattal kimegy vele a világból, eddig 10km-t tettünk meg vele (és még mindig hiányzik neki a berúgókar ). Gondolkoztam azon hogy sport programot tetetnék rá, hogy egy kicsit többet egyen olajból is, meglegyen a kenése, és legyen egy kis gáztartaléka ha előzni kell valamit. Esetleg ebben tud valaki segíteni hogy ne vigyem szervizbe, mert errefelé 60km-es körzetben nem értenek hozzá."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
Jobb oldali lábtartón látszik, másokat nem, de engem zavar. Bár idővel meg lehet szokni hogy féláron nem új motort kap az ember. Az a storyja hogy 12e km-rel volt hirdetve, erre a srác ráadja a gyújtást és kiírta hogy 14450km. Persze attól még elmegy, mert ő se tudta pontosan, ahogy ő hazahozta, fél évet állt a sarokban, és most lakásfelújítás miatt adta el, illetve a BMW E42-esért is hirdeti. Viszont ellenőrizhető mert minden szervízpapírt megkaptam róla, matricák is ott vannak a motoron, 2006.06.30.-án vették (én is 30.-án születtem) és 2010.04.04-én vonták kis a forgalomból Svájcban, egy tulajdonosa volt, rendszáma LU 39 788 volt. Megvan a Fahrzugausweis-e, ami eredeti, szóval szar nem ehet. Idomokat szedegettem le, mindegyiken ugyan az az évszám, csak a hónap tér el +-1, szóval komolyabban nem törhették, leengedett kormánnyal meg néztem a stabilitását, de nem húz félre, szóval a váz sem hajlott.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Köszi. A hátsó lámpája ledes, elég szép, felfelé állnak benne a ledek. Ez Tricolor fényezéses, vagyis szürke-fehér-fekete, ezért olyan amilyen. A hátsó sárvédő nekem se jön be, de szerintem hagyom rajta, így gyári. Vespát én is nézegettem, de sajnos drágák voltak az újabb példányok, a többi pedig régi olaszból hozott verzió volt milliónyi km-rel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
Mivel én alapvetően nem élménymotorozásra használom, hanem közlekedésre, ezért nem teljesen mindegy, hogy mennyire megbízható a gép. Ha valami rendellenességet észlelek, akkor nem árt utána járni, mielőtt komolyabb "kihagyás" történne miatta.
Szerencsére nekem már nincs gond az alapjárattal: hidegen kicsit nehezen indul a cucc, de utána tökéletes, szépen visszaveszi a szívatót, ahogy kell. Lehet, hogy a tiédet sem ártana beállíttatni egy szakival, és nem lenne gond a lefulladással.
Viszont ez az akadozás idegesít picit, de majdcsak kitalálok valamit.
-
DigitXT
félisten
Óvatosan a csavargatással, mert jól el lehet állítani, aztán jön a csodálkozás. (Persze amikor muszáj volt, akkor én is tekergettem, hogy ki tudjak vele menni a szerelőhöz, aki aztán rendesen beállította.) Mondják amúgy, hogy jobb a manuális szívató, mert azt te tudod állítgatni, de ha éppenséggel jól működik az automata (nekem most úgy tűnik, hogy igen), akkor kényelmes megoldás.
Amúgy tegnap kipróbáltam, hogy a xenonom mostani rendes betáplálásával akár indítózni is lehet felkapcsolt világítás mellett, és akkor sem rezzen meg a fénye (nemhogy lekapcsoljon), ezért még az este bátran visszaalakítottam "automata felkapcsolósra". Ma tudtam kipróbálni, teljesen jó: röffen a gép, egy másodpercre rá kapcsol mindkét lámpa egyszerre, ahogy kell. Profin néz ki. Nem beszélve arról, hogy gyújtásra felkapcsolnak ledes helyzetjelzők, azok is jópofák.
Egyébként ma reggel pl. elég hideg volt. De amúgy a motornak nem csak az 5-6 fok a hideg, hanem a 10-12 is. Jó, mínuszokban nyilván még rosszabb lenne a reggeli indulás, de olyankor nem motorozok, nem vagyok megőrülve. Szerk: gondolkodtam is, hogy felvegyem-e a téli kesztyűt: hát nem lett volna hülyeség, mert eléggé átfagyott a kezem 20 perc alatt. De hazafelé legalább már jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
-
Tothgera30
Ármester
Ez csak motorikus felújítás lenne. A szerelő szerint az injektora tökéletes, csak a kompresszort kell felújítani vagy kicserélni benne valamit. Azután szíj, görgők, variátor meg ilyenek, a blokk gyári ahhoz nem hiszem hogy nyúlni kellene, de így is el fog kérni nem keveset, mert a munkadíj viszi el a nagy részét, az magában biztos van 15-20k.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
Két személlyel soha nem néztem és szinte biztos, hogy nem is fogom,
mivel a dobozom félig az utasülésen van, valamint nincs több bukósisak
a családban... (Barátnőmnek meg autója van, így ha ketten megyünk,
azzal megyünk.) Az óra egyébként elég sokat csalhat - GPS-szel lehet
nagyjából belőni, hogy mennyi az annyi: az sem teljesen pontos persze,
a jeltől is függ, meg minden... Nekem akkor lett a dolog gyanús, amikor
az M7-esen az érdi emelkedőnek visszafelé - mondhatni az érdi lejtőn -,
óra szerint 100 körül gurultam - a kanyarban felállított a sebességmérő
meg kiírta, hogy 85... Barátnőm épp mögöttem jött (történetesen külön
mentünk ki Érdre, így haza is két járművel kellett jönni): megerősítette
hogy végig 80-90 körül mentünk, szó sem volt 100 km/h tempóról. (Jah
ugyebár az autó órája is csal, de az legalább csak ilyen 5 km/h körülit,
szóval azt is figyelembe véve reális, hogy az én órám a pontatlanabb...)Amúgy én 95 kg körül vagyok, tehát ha annyi lennék, mint anno, akkor
biztos jobban menne alattam is a gépem, de hát ez van. C'est la vie.Kiváncsi lennék egyedül hogy megy a kicsike...
Mi akadályoz meg benne, hogy kipróbáld? Vagy mindig ketten mentek? -
DigitXT
félisten
megnéztem GPS-el (ami a zsebembe van), hogy mennyi volt a Vmax
Igen, így is lehet, csak ha pontos képet akarsz kapni, akkor egy kicsikét
sok mérés kell. (Mondjuk ha lineáris a csalás, akkor elég végsebességen
mérni, aztán a többit meg már ki tudod számolni; de nálam nem így van.)még szép, h van benne töréspont.
Ezt gondold végig mégegyszer. Ha százalékosan ugyanannyi lenne
minden mért ponton az eltérés, akkor az óra görbéje is egyenes lenne,
az origóból kiindulva (értelemszerűen 45 foktól kisebb meredekséggel). -
Topiccsendőr
addikt
A telefonok beépített GPS e rengeteget csal. V maxnak akkora baromságokat tud kiírni.
Nem vesz túl sokszor jelet. Ahhoz egy másik fajta, sokkal érzékenyebb GPS kellene, hogy pontos adatokat kapj. De az ilyen kütyükbe beépített GPS től ne várj csodát.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DigitXT
félisten
Szerintem az izzókészlet sem.
---
Más: írtam, hogy milyen frankón beállt a fogyasztás 3,8L-re, több
mérés alapján is igaz ez, stb. Igen, lényegében igaz is, csak azt
a részt nem néztem meg részletesebben, amikor az "akadozós"
gond volt, és ugye a benzint leszívtam, más fajtát tankoltam, stb.Na ahogy most számolgatom, úgy tűnik, hogy a hengerfej javítás
előtt, ahogy az akadozás elfajult, eléggé megugrott a fogyasztás:
volt az ~4,3L is, mivel ~5.7 litert evett meg ~130 km-en... Persze
ez érthető, mert ha "nincs rendben" a motor, akkor csinálhat ilyet,
csak gondoltam érdekességként megemlítem. Elvileg lejjebb kéne
mennem 3,8-nál, mert az utolsó elfogyasztott tankban 70 km még
a nagyobb fogyasztású szakaszban volt: kíváncsi leszek, hogy az
aktuális tank benya meddig tart ki. Örülnék, ha lemenne 3,5-re. -
Tuningeren1
csendes tag
És tudtok ajánlani olyan robogót akár 125-ös is lehet, nem csak leonardo érdekel.. ti vagytok ennek a témának a mesterei, így tőletek szeretném megkérdezni melyik a megfelelő választás ilyen célra ? Esetleg 200K de az tényleg a legeslegfelső határ.
Előre is köszöntem.
Opel Astra 1.7TDS Isuzu 82LE :)
-
runner 125
nagyúr
"Részlet a fellebbezésből: "...ez nem minősül gyorshajtásnak, hiszen a képen nem ül a motoron. Nincs törvény arra, hogy gyalogos nem csúszhat 137 kilométer/órával."
Ez mekkora lol.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó