-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #26730 üzenetére
Igen, előírtak szerint 2 bar van a gumikban. A benzincsöveket már néztem, illetve a szívócsonk mellett a légszűrő csöveit is, minden okés nincs benzinszag sem.
Csabival nem mentünk ilyen mély dolgokig, hogy főtengely szimering, szíjat, kuplungot, és görgőket néztük csak. Illetve annyi furcsaság volt, hogy a variótárcsát megfogva 1-2mm-t el tudott mozdulni ki-be, erre nem jöttünk rá, hogy mi...
Automata szívató okés, lehet hallani ahogy felmegy az alapjárat, majd le, szépen kikapcsol, legalábbis hang alapján, gondolom akkor működik.
Szelephézagot állított igen.
Olajfogyasztást még nem néztem, ránézek, köszi.És egyébként igen, én is ezekhez viszonyítva találom soknak, mint egy Leonardo, Burgman, stb.
Brogyi: No igen, lehetséges, de a többi motorhoz viszonyítva szerintem fél literrel lehetne kevesebb. Van aki 2,5-3 literes fogyasztást ír erre a motorra, na azt én sem hiszem
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26743 üzenetére
Vita tárgya volt tegnap.
Amúgy meg rajtam mindég van bukó haver viszont itt a faluba nagyon ritkán húz tegnap este is úgy ment haza...aki meg akarja hogy vigyem az vagy hozzon bukót vagy nem ül fel mögém.
-
válasz
runner 125 #26752 üzenetére
De a lényeg hogyha az van ott hogy érvényes külföldi okmánnyal akkor mindenképp rendszámoztatni kell ami egy csomó pénz plusszba.
Viszont láttam hogy van olyan hogy okmányok nélkül. Ez azt jelenti hogy nincsen meg semmi eredeti okmánya, 50-esként használták. Szóval az mégtöbb pénz mivel ha rendszámoztatni akarom akkor utánakell járni hogy honnan származik, illetve eredeti számla meg stb-nek?
Na igen SzlobiG de ugye plusszba az a 70-80k..
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
válasz
runner 125 #26756 üzenetére
Aha értem, köszönöm az infókat. Amúgy hogy keresgéltem használtautón meg sportmotoron nagyrészét rendszámoztatni kell. Úgyhogy maradok az 50-esnél.
Amit linkeltem pár napja
1F2X5 szerint sz@r zsíros teló van benne, runner szerinted érdemes lenni ilyen Gilerát venni? Régebbit nemnagyon szeretnék semmiképp, mert ez a modell nagyon tetszik.
(#26759) Mert +40k a jogsi.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
válasz
runner 125 #26761 üzenetére
(#26760) SirKero
A te Burgmanod nagyon egyben van, tetszik nagyon
Jólenne ha kitudnék fogni egy ilyet.
Gondolom a következőket nézegessem inkább.
Liberty
Runner
Leonardo
Burgman
Scarabeo[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
SirKero
őstag
válasz
runner 125 #26761 üzenetére
Bizony, 50ccm-ről átülni egy 125-ösre már tényleg érezhető, és sokkal ésszerűbb döntés szerintem, mint kiadni 300-350.000FT-ot 50-es robogóra.
Erősebb, több az erőtartalék, kamion nem tol le, 70-es úton sem tolnak le az autók, bármikor lehet vinni utast, kisebb kirándulásra is alkalmas, stb. Tényleg sok előnye van eg 50-essel szemben.
Szimplán egyszer átíratja az ember, és annyi. Utána már semmivel nem kerül többe a fenntartása, egy 50-es robogónál.Ebben minden benne van
(#26764) runner 125 Én még a Malaguti Madison 125-t is ide sorolnám ( érdemes megvenni )
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26756 üzenetére
Igen ez így van ahogy mondod, de amikor én nézelődtem pl a leokat amiken volt rendszám és magyarnak írták totál lelakott hulladék állapotba volt nálam meg sokat számít a küllem és ez amit vettem nagyon tetszett főleg amikor meghallottam milyen szépen jár a motor. Közbe tudtam, hogy import gép ez is kamu km-el, de ahogy írtam bevállaltam tudtam mit veszek és mire számítsak lehet hogy elmegyek vele 10k km-t, de lehet hogy 5k után már szopás lesz. Viszont azt meg nem akartam amit g@bo művel, én venni akartam.
(#26768) SirKero De belekötnek 150ccm van írva a forgalmiba a B125 meg ahogy a nevébe is van 125ccm-ig szól, szal ugyanúgy büntetnek érte hiába fér bele a kw. Akkor nem para ha pl 125-s a gép a forgalmiba is az van és nagyobb hengert teszel rá mint pl én ha rátenném a 150-es hengert.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
runner 125 #26773 üzenetére
Igen énis olcsónak találtam, főleg ahogy kinéz.. mert azért egybe van nagyon.
Amúgy ez a B125 eléggé elvan rontva, nem így kellene lennie
Ha már különbözeti vizsgát kell tenni igazán feltolhatták volna 200ccm-re a határt. Mert 50-ről 125 nem olyan nagy lépés.
iPhone 13 Pro Max
-
válasz
runner 125 #26779 üzenetére
Igen igazad van. A kategória jólenne, csak az meg olyan 100k környéke szerintem. Ha 100 nemis de 80 minimum van.
Még mindig bújom a hirdetéseket a mocik után. De igazából ha 50-est veszek akkor vagy Aerox vagy SR ha 125 akkor Leo-t szeretnék mert az tetszik vagy még runner-t.
Illetve nemrég mondta ismerősöm hogy barátja hozzájutott egy teljesen új Aeroxhoz úgy hogy akié volt az nyerte viszont nemkellett neki, és eladta fél áron.
És áhh hogy nekem ilyen szerencsém nincsen hogy felajánljon ilyet
iPhone 13 Pro Max
-
Brogyi
senior tag
válasz
runner 125 #26770 üzenetére
Hát nem egyszerű.Elfelejtettem a kuplungot.Ha az nem nyit kellő időben akkor akármilyen súlyú görgőd lehet a szij nem engedi zárni v. nyitni a variátort.A szíjat és a kuplungot elfelejtettem.
Mea culpa.
Ha nem lenne szíj és kuplung akkor igazam lenne. -
válasz
runner 125 #26796 üzenetére
Ő lenne az?
[link]
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #26796 üzenetére
Én is úgy vagyok vele, de azért megvárom 1F2X5 elvtárs válaszát, hogy mire alapozza a felháborodottságát. Pusztán én az alapvető szervizelésről/alkatrész cseréről beszéltem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
válasz
runner 125 #26804 üzenetére
Az meg nincs fent mert a tuningfotengely nem jott meg. Dr 70cc vashenger
-
1F2X5
csendes tag
-
barack1997
senior tag
válasz
runner 125 #26812 üzenetére
Juu, azta troll mindenseget..
-
Attila17
tag
válasz
runner 125 #26730 üzenetére
Köszi.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
runner 125 #26822 üzenetére
Lehet, hogy a sor 2 henger jobban bírja mint az 1?
Ráadásul rosszul emlékszem, hogy a Tmaxok láncosak?Egy nagyon picit vitatkoznék azzal, hogy dupla teljesítményt nem bír semmi sokáig.
Nekem volt egy autóm, amibe több mint dupla annyi lóerőt csináltunk, mint ami gyárilag volt (ráadásul dízel) és csak azért ment el felhúzva több mint 100k-t, mert sajna elgörbítette a szalagkorlát meg a betonfal a M0n. -
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #26829 üzenetére
"új FSI VW motorok turbóval - hullanak szét dögivel" - Ehhez hozzájárul az is hogy nem megfelelően használják az autót, vagy hogy hosszabb út után rögtön leállítják és a turbónak sem lesz kenése, olajcsere periódust 10 ezer km-enként érdemes lenne megejteni, de erről is elfelejtkeznek. Láttam én már egy olajjal elment golfot, 57 ezer km-nél szét kellett bontani a blokkot, mert a motor és a turbó megsült. Persze volt hogy dieselnél, a direktszűrő miatt szép látszottak a csíkok a hengerfalon a beengedett kosz miatt, pedig egy gyári gépnek még 300 ezer km után is látszanak a hónolások a hengerfalon. Természetesen dieselnél a chiptuning is egy nagy hókuszpókusz, meg a turbóval való játszadozás, akkor elve leveszti az előnyét, vagyis a csekély fogyasztást, mert ha egy húzott PD TDI-nek odalépnek, az is lazán bever 10 liter gázolajat, persze mivel a forgattyús mechanikája elég masszív ezért szeretik piszkálgatni, azután viszont van bőséges forgatónyomaték, ami akár a kasznit is megcsavarja, csak a fogyasztás és szervizigény is magasabb lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #26835 üzenetére
Nekem is van pár ismerősöm (közeli rokonom és egyik legjobb barátom, akik autószerelők, sőt nagyon jó ismerősömnek autószervize is van). Nem a PD TDI-vel van a gond, hanem hogy azt hiszik hogy az a motor mindent kibír, igénytelenek az emberek, és pár évesen 300-400k-val, természetesen visszatekert km órával (100-150k-ra) áll a kereskedésben, és persze ekkor már a bele is lóg, sajnos itthon szinte csak ilyen autók vannak. A másik hogy a szervizkönyvbe bevésik hogy 25-30 ezer km-t elmegy egy olajjal, az szép is, de érdemes 10-15 ezer km-enként cserélni, a másik meg hogy márkaszervizek szépen bepecsétlenek minden cserét, de szerintem a felét se végzik el. Bár az 1.2/1.4 TSI VW motorokat én sem értem, az userek a turbót sem tudják megfelelően használni, gyakori hogy hajtós menet után azonnal leállítják, ezzel szépen megszűnik a kenése a gépnek.
#26833 Criton: Gyári rugót nem akartak beletenni? Szerintem egy szerelővel nézesd még át.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #26835 üzenetére
...kétszer ment... törlés.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #26835 üzenetére
jól fog szólni bármilyen nyitottabb dobbal
Jah, hát a tompító nélkül a 4Road is dörrent ekkorát...
Csak valahogy az "arany középút" lenne jó: szépen szól,
de nem tépi le a fejed. Tompítóval nincs olyan jellegzetes
mély hangja, de legalább nem hangos. (Nyelezve hallani.)
Mondjuk amikor kocsikat kellene kicsit arrébb tessékelni,
akkor jó lenne a brutális hang már egy kis gázfröccsre is,
de menet közben azért sok.Kapcsolható tompító kéne.
Mondjuk a brutál hanghoz nem ártana még egy kis erő.
(Azért az 500-as Nexust el tudom képzelni, amikor lépett.)[ Szerkesztve ]
-
válasz
runner 125 #26850 üzenetére
Brutál hangja van. Illetve nem utolsó sorban ugyanolyan patika állapotban van mint a 180-as runnered. Látszik nagyon, hogy családtagként kezeled a motorjaid.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26850 üzenetére
Hát igen ekkora motorra jó is ez, de egy ilyen kis 125-re nem az igazi.
Kár volt eladni azt a Nexust.
-
alba-regia
aktív tag
válasz
runner 125 #26866 üzenetére
Igazából a meglévő PK50 is hobbi célra van: hetente kimegyek vele a postára vagy a boltba kenyeret venni. Azért vettem, mert tetszik a klasszikus formája. Tudom, hogy nem eléggé dinamikus a forgalmas utakra, mivel munkába is jártam vele (8-10 km).
Az LX formája mégjobban bejön. Alapvetően a japán gépeket szeretem a megbízhatóságuk miatt, de azok nem adnak ilyen élményt.
Jelenleg van mellette egy Suzuki DL650 V-Strom, így a hosszabb utakra, túrákra azt használom.
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz
runner 125 #26892 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy abban az időben még nem létezett más, így bírnia kell.
-
válasz
runner 125 #26804 üzenetére
Amúgy te miért nem vagy szakértő rangú? Érdekes az SSD topicban is az egyik szaki szakértő, a másik halandó, pedig mindkettő tesz a topicért.
Mindig a miért és a mi lett volna ha érdekel.
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #26908 üzenetére
Fordulatszámmérő sajnos nincs
Akkor a görgőket lenne érdemes megnézetni
És az hogy lehet, hogy hétvégén semmi probléma nem volt, csak most[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #26908 üzenetére
Egüéktől megkérdeztem a görgőt, és az alábbi választ kaptam:
Yamaha Aerox görgő: 5,5 15x12
5.4gramm a gyári Aerox görgő ,ebbe amibe nagyon biztos vagyok,katalógusból van kinézve.a kipuffhoz ha veszel 4.5 görgőt adnak ,nekem avval nagyon pörgött mert még multi varió is van benne,szóval jobb ha veszel készletet.,5.5-6-6.5 körüliket.Egüék szerint , a kontrasztrugó ennyire nem befolyásolhatja azt, hogy nem indul el a motor full gázon, szóval most ők is a görgőt mondták hogy nehéz, hogy a gyáriakat kell belerakni.
De hidegen akkor ez a probléma miért nincs egyáltalán
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #26933 üzenetére
Sajnos hiába mondom neki ezeket a dolgokat, a kontrasztrugóra meg a görgőkre is azt mondta ma, hogy azok jók, most rakni fog bele egy új kuplungrugót és akkor nem lesz semmi probléma. Gondolom azért ő sem hasra ütve rendeli és rakosgatja be a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
iff
senior tag
válasz
runner 125 #26941 üzenetére
Nem szeretném még eladni, mivel újonan vettem. Ha legközelebb motort veszek, majd valami használt motor lesz és a többit meg normális minőségű alkatrészre költöm.
..........""..........
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26946 üzenetére
Esélyes...
Ha 20-30k-t elmegy már annak örülök. Am nem is 2003-as csak el volt nézve az első forgalomba helyezés volt 2003-ba a gép 99-es elöl még az eredeti gumi van fent.
Tök jó amikor kérdik pl ma is na új motort vettél mondom igen új.
(#26947) SymbianOS Az igen pár perces meló, nem semmi árakon dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
válasz
runner 125 #26949 üzenetére
múlthéten megadta magát a hátsókerék szelepem.
elmentem a gumishoz, ahol leszedték a kipufogót, majd a felnit, majd a felniről a gumit. raktak bele új szelepet. 3000 volt a költség.:)
-
válasz
runner 125 #26949 üzenetére
és SzlobiG! Ez a gumibolt ára, nagy nyűg elcipelni a szervizbe. Holnap őket is megkérdezem hátha olcsóbbak. Ha igen elcipelem. Motoron nem tudom vinni,főleg kettőt az az én bajom!
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #26965 üzenetére
KÖSZIIIIII
végre valaki, akkor ez a kettő előre meg hátra OK
Mert akkor rendelem isSZERK: /60as kéne nekem
ezek /70es
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #26968 üzenetére
Akkor ezt a két linkelt gumit megrendeltem, köszi szépen még1x
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #26970 üzenetére
1 db gyártási- / anyaghibából a gyártó összes termékére általánosítasz?
Jó: értem, hogy ez komoly negatív tapasztalat, de statisztikailag semmi. -
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #26970 üzenetére
Én elhiszem én se vennék ilyet inkább nevesebb gyártóét, de az tény hogy akármelyiknél lehet gyártási hiba miatt ilyen.
-
1F2X5
csendes tag
válasz
runner 125 #26968 üzenetére
Most 130-as van rajta hátul.
De olyan virslinek néz ki28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #26979 üzenetére
Még tudok módosítani, ne legyen akkor hátulra is ugyan az mint előre?
Gondolom a nagyobb gumi hátul nehezebb is lenne, így a sebesség is csökkenhet.
Vagy maradjon a 140 es hátul?Többen a 130ast mondják, a másik fele meg a 140est.
-
Bati0501
őstag
válasz
runner 125 #26968 üzenetére
A kisebb gumi drágább 400Ft-al.
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #26979 üzenetére
Nem akarok semmire kilyukadni... Max. a gumi, ha beleér a sárvédőbe.
Azt írtad, hogy jó hátra a 130-as is, nem néz ki virslinek, SŐT, a 140-es
el se fér A RUNNEREN. Nade ennek mi köze az Aeroxhoz, ha annak a
gyári mérete hátul 140/60? Feleslegesen riogatod Critont ezzel.Jah,
szélességben elfér nálad a 140-es, de mint írtam, a kerülete nagyobb,
és valóban: más váltómérettel lehetne próbálkozni (ha vki nagyon akar).De ha valahova 140/60-as kell, akkor oda a 130/60-ast "nem érdemes"
rárakni. Nem azért, mert virslinek néz ki, hanem mert kisebb kerületű:
csalni fog az óra és csökken a végsebesség. Nem sokat, de akkor is.De ezeket nyilván tudod te is, csak akkor nem értem, miért kavarod be
a Runneredet, ahol ez a 140-es méret már egy fölfelé eltérést jelentene.
Amúgy az "egzakt" váltóméreted a 140/55 lenne... Ott 2 mm az eltérés
(lefelé), míg a 140/60 R13-as kerék 12 mm-rel nagyobb: innen a gond...
Ha elférne, akkor persze sok vizet nem zavarna nálad sem.Mondjuk
én (ezekben az esetekben) csakis a gyári méretre szavazok, nem sok
értelmét látom a csereberének: szerintem ezen kár lenne spórolni.
Biztos volt valami oka, hogy hátra a gyárinál keskenyebb gumi került...SzlobiG: +1
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #26985 üzenetére
Az óra nem fog csalni, mivel első kerékről mér.
LOL, és tényleg. (Valószínűleg nagyon az autók jártak
a fejemben, ahol az összes kerék egyforma, és ha azt
nézed, akkor mindenképpen csalni fog az óra, ha más
kerületű a kerék...) Más kérdés, hogy gyárilag is csal,
és lehet, hogy épp egy ilyennel korrigálod pontosra.egyértelmű, h a gyári által előírt méretet kell feltenni
Criton: már meg ne haragudj, de egy manualt nem tudnál
(végre) beszerezni? Nem fórumokból kell megtudni a gyári
méretet, hanem megnézni a motor leírásában, és kész.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #27068 üzenetére
Nem az én motorom, nem az én pénzem
. Annyi pénzből vehetett volna még egy X9-est
.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #27068 üzenetére
Ennyiért már kapok 180-as malossi vagy polini szettet az enyémre.
-
korpicschess
veterán
válasz
runner 125 #27071 üzenetére
Én csak valami iszonyat durva árakat találtam külföldi oldalon. Igazából annyira nem is szempont... Horror pénzt nem fizetnék érte.
Itt van két kép: [link]
[link]
Nem az esztétikum volt a fő kérdés, csak gondoltam utánajárok.
Az akksi kérdésben? Gondolom nem éri meg neten nézelődni.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
vicces
addikt
válasz
runner 125 #27071 üzenetére
hali!
Ez a matrica-szett engem is érdekelne. sp50-hez kellene. fekete-szürke verziohoz.
üdv:)
-
válasz
runner 125 #27083 üzenetére
Láttam tegnap egy böhöm runnert (többet nem tudok róla mondani), nap szívta fekete műanyagok, nagyon beteg hangú kopogó motor és rajta egy szőke csajjal aki olyan 20-al stabilan gurulgatott vele.
-
vicces
addikt
válasz
runner 125 #27083 üzenetére
okés!
sztem a holnap délutáni józanodás közben dobok pár képet.
nekem a runner felirat sértetlen, viszont azt az elemet is kellene fényezni.
ennyire nem értek hozzá, ha fényezésre kerül a sor a matricákat le kell vajon szednem?? kb 2cm-re már vannak karcok. ha maradhata a runner felirat, akkor nekem a többire lenne pont szükségem
ilyen színű a gép :2006 sp50
a kisebb képeken pont olyan a matricázás, mint az enyémen.:)
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #27090 üzenetére
Új Burgaman 400 teszt, pont erről beszéltünk múltkor.
[link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
fesii
aktív tag
válasz
runner 125 #27091 üzenetére
Egy ilyen teljesítményű robogónál nem kicsi az a 13 illetve 14colos kerék? 100 feletti tempónál nem tom hogy viselkedik egy ekkora gumi
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep