Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz AndrewTdi #26827 üzenetére

    A sor 2-t kicsit valóban jobban lehet forgatni, mint az 1 hengert, viszont csak a vezérlése láncos, maga a váltó gyakorlatilag ugyanaz a szíjas - variós megoldás, mint az összes robogón.
    Itt 1:48-tól látható.

    Nem vagyok egy nagy autó tuningos, de tudomásom szerint a dízel technika kifejezetten jobban viseli a húzást, mint a benzines. Pl. új FSI VW motorok turbóval - hullanak szét dögivel.

    Alapvetően továbbra is úgy gondolom, h sem a szíjas megoldás, sem a gyári főtengely egy _robogón_ nem visel el ekkora terhelést hosszú távon. (..és akkor hol vannak még a szelepek, kerék erőátvitel, áttételezés, csapágyak, kormánycsapágyak, hűtés..)
    Eleve hallgasd meg a fordulatot. A sor 2 henger is hivatalosan 8000 alatt már letilt, egyszerűen lebök és nem megy tovább. Nem véletlenül.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák