-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz zsolt19900 #18204 üzenetére
mivel 2T, mindegyik SR 125 meg SR150 sokat fogyaszt, de nagyon jól megy. Nekem ennyi a tapasztalatom
-
őstag
válasz Tothgera30 #18213 üzenetére
Így van, sajnos Én is azért adtam el a 2T 180cc Runneremet, mert a 6 liter körüli fogyasztás felér lassan egy 1.4es benzines autóéval.
Ha gazdaságos akarsz lenni 125 vagy 150cc, de 4T. Ezek a gépek már jól mennek (nyilván nem 2T-s gyorsulással, de teljesen használhatóan) és 3 liter körül esznek ha nem padlózod 0-24-be.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tothgera30 #18216 üzenetére
Persze, igazad van, de én fogyasztás ügyileg gondoltam. A 2T mindenképpen többet eszik, arányaiban nézve nem is kevéssel + ugye az olaj is. A műszaki, stb így is úgy is ott van akár 2T akár 4T ilyen szempontból tudtommal ugyanazok az árak.
-
őstag
Végre valahára a tegnapi nap meghozta a várva várt eredményt, lett egy Liberty-m.
187.000Ft-ra volt hirdetve, minden kóser, talán az akksi lassan cserés, úgyhogy 180.000Ft-ba tudtam elhozni. 2005ös, minden papír megvan, 125 4T, a többi látszik.
Egy olajcserét mindenképp megejtek, tudja valaki mennyi kell bele? Érdemes szintetikus 5W-40-et beletöltenem igaz? Illetve még az a kérdés, hogy tényleg nincs ezekben cserélhető olajszűrő? -
őstag
válasz runner 125 #18283 üzenetére
Köszi
Na jó is hogy mondod ezt az olajat, akartam is kérdezni. Ez elég jónak tűnik, de mondtak nekem olyat is hogy nyáron jobb a 10W-40 , a nagy melegben , ennek mennyi a valóságalapja?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz runner 125 #18285 üzenetére
Köszi szépen, beszerzek akkor Motul Scooter Power 5W40-et
-
őstag
válasz Geri89 #18304 üzenetére
Mindenképpen jobban jársz ha gyűjtögetsz még kicsit, és minimum 100k-ért veszel olyan robogót, ami már használható is. Lehet hogy jól hangzik most hogy 60k-ért kínai, de utána csak a szívás lesz vele és a gatyádat is ráköltöd. Sajnos a gagyi kínai nem csak a ruháknál, elektronikai cikkeknél jellemző, hanem motoroknál is
-
őstag
válasz T.Attila #18326 üzenetére
A 90%-on nincs, de a többségének külföldi papírjai vannak, maximum Te magad elmész és lerendszámoztatod. Persze nyilván bele kell számolni az árába ennek költségeit. Egyébként nem volt ilyen nagytestű robogóm még, de ahogy itt olvasgattam a hozzászólásokat a 125 4T motor nem lesz egy erőgép abban a hatalmas kasztniban. Épp nemrég volt szó egy Burgmanról hogy sokat eszik a nagy kasztni miatt, illetve nem fog túlzottan lobogni a hajad gyorsuláskor.
-
őstag
válasz Newyorker #18335 üzenetére
kepesmotor.hu illetve hasznaltauto.hu ahová érdemes felrakni, esetleg még az expressz.hu
Szerintem írd le a hirdetésbe a történetet, hogy x éve még napi szinten használtad, azóta állt x-t évet és most nem indul be, lehet hogy nincs nagy baja, de nincs időd vele foglalkozni. Talán ez így jobban hangzik mint, hogy szimplán bontásra eladó, elvégre lehet hogy valóban nincs nagy baja és pár ezer forint ráfordításával működőképes lesz. Azt is írhatod a hirdetésben, hogy komoly érdeklődő esetén képeket küldesz E-mailben, vagy belinkeled ezeket a képeket, hiszen itt azért minden egyes részéről elég korrekt képek készültek, lehet látni mindent, amit a kasztniról kell.
-
őstag
Most, hogy megvettem ezt a kis Liberty-t, egy barátom is kedvet kapott és elővette a sajátját. Az övé is 4T 125, de 1999-es, régi kasztnis. Vagy 3 évet állt egy helyben a motor, és olyan probléma van vele, hogy ha hideg a motor és lámpánál elindul normál gázadással, kicsit rángat a hátsó kerék, mintha váltós motornál szarul kuplungolnék. Ha nagy gázzal indul szinte meg se érezni, illletve ahogy bemelegszik egyre inkább eltűnik ez a probléma. Mi lehet ez? Esetleg összefüggésben lehet a sok állással és valamit pucolni kéne?
-
őstag
válasz runner 125 #18401 üzenetére
Ezeknél a legjobb: Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal. És amikor megkérdezed meddig van műszaki, akkor ki van akadva hogy miről beszélsz
-
őstag
válasz dJ Peer #18441 üzenetére
Nekem 150 4T Leonardo-m volt, nagyon meg voltam vele elégedve. Jó a futóműve, pont jó a mérete és jól megy, gondolom a 125 4T sem sokkal gyengébb. Sajnos való igaz, hogy szinte kivétel nélkül olasz importok, amivel nem is lenne probléma, de a legtöbb tényleg lelakott hulladék, pláne 100 és 200k körüli áraknál. Nem egy eladó példányt néztem meg pár hónapja, amikor én is 125 4T-t kerestem és ami tipikus probléma, és az én példányomnál is probléma volt, az az automata szivató, illetve félrehúzás. Az automata szivató többségüknél egyszerűen nem működik, hidegben nem igen fog beindulni a motor. 5k körül vettem ha jól emlékszem, de nem volt egy leányálom kicserélni. A félrehúzásnak pedig több oka lehet, szépen le van írva az első hsz-ben. Én néztem vagy 3db 125 4T-t, 1db 150 4T, sőt még egy 250 4T-t is, 150-170k között, mind félrehúzott ha elengedtem a kormányát. Nem egyszerű jót találni, de ha sikerül egy megkímélt, hibátlan darabot találnod, nem fogsz csalódni szerintem. Csak hát nem lesz olcsó mulatság
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz zsolt19900 #18448 üzenetére
Sajnos használt motorokkal meg lehet szívni, tökmindegy, hogy Leonardo vagy valami más. A Te haverod Leonardo-ja szar volt, én teljesen meg voltam vele elégedve, csak az automata szivatót kellett cserélni. A ferde vázat pedig tapasztalatlanság miatt nem vettem észre.
Faterom 2004es Honda Pantheon-t vett 2 éve, 150 4T 13.000km, egy-két karcon kívül hibátlan állapot. 1500km levezetése után mindenféle előjel nélkül, a hajtókarcsapágy leszakadt, vezérműtengely tönkrement, a motort úgy ahogy van dobtuk ki, bontásra vették meg 60k-ért...
Ezen kívül nem egy rémtörténetet olvashattunk itt a topicban is, szóval nem lehet azt mondani, hogy ha Leonardo-t vesz megszívja, mert lehet talál egy hibátlan állapotút amivel nem lesz gondja az elkövetkezendő 10 évben. Ugyanakkor találhat bármi mást is, Honda, Piaggio, Malaguti amire lehet hogy már pár hónap után költeni kell. Sajnos nem látunk bele a használt motorok belsejébe
-
őstag
válasz zsolt19900 #18607 üzenetére
Faterom kocsijába oldalról ütközött egy robogós, felnyitott flip up-os sisakkal. A csávó "ráharapott" a kocsira, az első 5 foga bánta... Én ezután cseréltem le a nyitott bukómat full zártra...
Geri89: Sajnos az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy csodák nincsenek. Ami olcsó az általában olyan is, és költeni kell rá. Ez a motor még képről sem néz ki jónak, nem hiszem hogy el fogsz tőle ájulni. Továbbra is azt javasolnám , ahogy a többiek hogy gyűjtögess még és 100k alatt ne vegyél ilyen robogót ha jót akarsz magadnak.
-
őstag
Önindító témáról jut eszembe: Ma kihoztam én is a Liberty-t és arra lettem figyelmes, hogy indításnál úgymond "túlindít" az önindító, olyan, mintha túl sokáig nyomnám a gombot, még akkor is indít kb 1-2 másodpercig amikor már jár a motor, hallani a hangján is.
Ezzel lehet valami csinálni? -
őstag
válasz runner 125 #18648 üzenetére
Hát jó kérdés, ezt honnan tudom? Nekem maga a gomb jónak tűnik, ha pl már meleg a motor és úgy nyomom meg, hogy csak éppen hogy rábökök akkor pöcc-re indul, de persze hidegen nem elég neki ez a szinte 0 indítózás, ott azért meg kell nyomni rendesen a gombot, meg kell neki 2-3 másodperc mire beindul nyilván...
-
őstag
válasz Geri89 #18663 üzenetére
Szintén az ajánlott kategóriába tartozik, megbízható motorok. A hirdetés első képe alapján normális állapotúnak tűnik, persze egy képből nehéz megítélni, de inkább nézném meg ezt, mint a korábban linkelt Scarabeo-t, az még képről sem volt szimpatikus
Ha megvan még hívd fel, nézd meg, figyelj és kérdezz rá a gumik, fékek, teleszkópok állapotára, valamint a motor egyenes futására, az első hsz-ben minden le van írva.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz narancsnn #18692 üzenetére
Az első teleszkópról tudok csak neked nyilatkozni, mivel nálunk is van egy ilyen motor. Sajnos ez nem az olajos, hanem a zsíros teleszkóp, nem a legjobb, nem csillapít olyan jól mint egy olajos. Ettől függetlenül elég jól mozog, abszolút nem kemény, legalább is a miénké biztos nem. Azt nézted hogy nem "folyik"-e az első teló?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz mocsanisi #18721 üzenetére
Hú, sok sikert, kívánom hogy meglegyen, remélem a motor mellett azt az embert is sikerül előkeríteni aki lopottan eladta. Egyébként ilyenkor nem érdemes bemenni a rendőrségre megint és szólni hogy látták a környéken? Hátha el kezdik igazoltatni a kék SReket a kerületben
-
őstag
válasz barack1997 #18763 üzenetére
100cc----> "olyan erős/teljesítményű gépet venni mint egy legálisan használható normális állapotú 50-es vizes Piaggio/Minarelli blokkos gép."
Ezt én sem értem, miért akarsz 100c-s gépet venni, csalódni fogsz, sajnos nincs az a nagy különbség 50cc és 100cc között mint 50cc és 125cc között. Vegyél egy izmosabb vizes 50est, hidd el nem éri meg kockáztatni.
-
őstag
válasz runner 125 #18814 üzenetére
Nem tudjátok Pesten hol lehetne venni olyan maszkot, ami nem halálvékony és ér is valamit? Ezek az 500Ftos maszkok annyira brutálisan vékonynak tűnnek, hogy nem hiszem, hogy bármit is érnek, mi a tapasztalat?
-
őstag
Mivel napi szinten kezdeném lassan használni 125 4T Liberty-met gondoltam a hétvégén csinálok majd egy kis karbantartást. Az olajcsere+olajszűrőcsere+légszűrőtisztítás már a vásárláskor megtörtént, azonban most szeretnék kicsit jobban belenézni. Mi az amit érdemes megnézni, esetleg kicserélni? Görgők+szíj ami így a fórum olvasgatása során eszembe jutott, ezen kívül? Mennyire bonyolult ezeket kicserélni illetve mikor érdemes? Sose cseréltem még ilyesmit robogón.
Hajtóműolajat is érdemes cserélni? -
őstag
válasz runner 125 #18945 üzenetére
Köszi! A hajtóműolajat hol tudom leengedni? Mert betöltési hely meg van, csak a kimenet nincs Ha cserés a szíj illetve a görgők, milyet érdemes enni és kb mennyibe fájnak ezek?
-
őstag
válasz zsolt19900 #19027 üzenetére
papírok nélkül 200k-ért, ilyen állapotban vicc
-
őstag
válasz SzlobiG #19308 üzenetére
Ezt több mint egy éve árulják. Írtam Neked kb tavaly óta én is motort nézek,többször hívtam, majdnem lementem megnézni, de aztán mégse, nekem elég messze van. Állítólag csak a jobb oldalán lévő horzsolás a baja, de ha több mint egy éve fenn van biztos sántít valami
mod: most látom, feladva: 2011. november 15. Vigyázz, a kepesmotor.hu ezer éves hirdetéseket is kidob ha típus szerint keresel
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tothgera30 #19325 üzenetére
Szerintem meg valószínűbb, hogy elírta és ha felhívnád kikérné magának a 42ezret, 4200km-t mondana. Ha 42ezer lenne leírta volna miket cserélt benne illetve ha ennyire korrekt akarna lenni hogy szemrebbenés nélkül kiírja a valós km-t akkor legalább annyit megtenne hogy lefotózza...Szerintem...
-
őstag
válasz zsolt19900 #19378 üzenetére
nagyon sokan érvényes magyar okmányokkal hirdetnek, mert "50esként használta és nem volt soha ebből gond". Az ilyen motorok többségének semmilyen papírja nincs sajnos, nem egy ilyet hívtam fel anno...
-
őstag
válasz SzlobiG #19473 üzenetére
Nem azért mondom, javítsatok ki ha tévedek, de szerintem ez ugyanez a Runner, amit itt linkeltél: [link]
Mint mondtam azt már akkor jó sokáig árulták, valami szerintem nem stimmelt vele, de lehet azóta rendben van, csak drágábban árulják kicsit visszatekert órával
Ami igazán árulkodónak tűnik, hogy a jobb oldalán meg van horzsolva, anno amikor felhívtam azt mondta a tulaj össz-vissz ennyi a baja, és ha jól látom ezen a mostani hirdetésen is ugyanott van horzsolva, csak azóta lekerült róla a runner matrica...mod: Illetve ha megnézed a régi hirdetésen az első indexek mellett szintén mintha kis horzsolások lennének, az új hirdetésen ott már matricákkal van leragasztva, érdekes Durva , hogy most több mint 2x annyiba kerül, azért nézd meg mit veszel
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Egyébként arra nem gondoltál hogy ilyen szalonból kihozott, de szinte semmit sem használt max 1-2 éves gépeket megvenni ami legalább kb 100k-val kevesebbe kerül, de tényleg kifogástalan?
Többségük még garis is, lehet alkudni is, nem hiszem hogy csalódás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #19537 üzenetére
Igen, amikor én néztem motort nekem is megfordult a fejemben, de nem elég hogy nem olyan tartós mint a tuningmentes motorok, sokkal többet eszik. Ilyen üzemanyag árak mellett még az sem mindegy hogy 3 vagy 4l-t eszik-e 100km.en, nem hogy még 6 vagy 7 litert, akkor inkább beülök az 1.4es autóba és még kasztni is van körülöttem
Végül én is a 125 4T-t vettem, a kis fogyasztás mellett egy ilyen erősségű motor már bátran használható autók között.
-
őstag
válasz SzlobiG #19551 üzenetére
Az alapvető dolgokat viszont nagyon nézd meg ha elmész megnézni. Első teló nem folyik, automata szivató, fékek, féktárcsák, minden működik-e rajta, minden papírja frankó-e, egyenesen fut-e, stb
Egyébként nem tudom Neked milyen jogsid van, de erre szerintem gyorsba rendszám kell, "50esként használni" max hazaútig merném.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz runner 125 #19558 üzenetére
Ez tényleg frankónak tűnik, de hihetetlen hogy arra nem képes hogy kitolja és normális képeket csináljon róla, sosem értettem az ilyet...
#19556 SzlobiG: Nagyon szép a motorod, viszont 50esként használni elég merész... dehát mindenkinek el kell döntenie mit vállal be. Én is használtam 150 4T Leonardot rendszám nélkül, még olyan is volt hogy levillogott a rendőr, de nem volt problem. Most viszont inkább a béke gyermeke maradok, nyugodtabb a motorozás szabályosan...
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen