-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
őstag
válasz Criton #24287 üzenetére
Hát szerintem meg runner 125-nek van igaza, ha annyira értenének hozzá nem vettek volna ilyet. Kicsit megint olyan ez, mint amikor egy régi Swiftet megveszel 300k-ért és ráköltesz még több száz ezret, csak hogy szarrá tuningold. Akkor inkább vegyél mondjuk 1 milláért egy normális, gyári autót, amihez nem kell hozzányúlni...
-
őstag
Pfú gyerekek, pár napig nem vagyok netközelben és több száz hsz, nem semmi. Történt valami érdemleges? Criton vett valamit vagy Smani Aeroxa el lett adva, esetleg g@bo vett valami jó gépet, bárkivel bármi?
-
őstag
-
őstag
válasz runner 125 #25202 üzenetére
Csak jó lenne ha az ott lévő autók állapota nem tartozna vicc kategóriába.
Jók a szövegek az tény, de ha elmész körülnézni rájössz hogy ezek csak viccesfiúk, de maga a kereskedés egy roncstelep... -
őstag
válasz runner 125 #25210 üzenetére
Baromi olcsók ennyi. Sajnos nincs pénzük az embereknek és inkább vesznek egy olcsó hulladékot mint egy drágább korrekt állapotú gépet. Pont olyan ez, mint a 130k-s import hulladék 2T Runner vs 300-350k-s gyönyörű állapotú runner Sajnos még mindig inkább a 130k-s hulladékokat viszik.
-
őstag
válasz runner 125 #25252 üzenetére
Ej de nagyon gyönyörű az a Vitara Én egy 1994-es F Astra-t vettem 3 éve szomszéd bácsitól (83 éves). Valós 16.000km, ő volt az első tulaj, gyakorlatilag végig garázsban állt. Most 21.000km van benne, de még mindig így néz ki és remélem sokáig így is marad: [link]
Garázsban tartom és nagyon vigyázok rá, remélem meg lesz az eredménye.Criton: Végre egy robogó Alkudj azért szépen, ha hibátlan ha nem.
Más: Az első teló felújítás tényleg megvan pár ezerből? Állítani a keménységén nem lehet ugye? (2004es Liberty 125 4T)
mod: Mennyire sikerült lealkudni, látom már azt is tudja mi árban a vége?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Criton #25324 üzenetére
SzlobiG-nek igaza lehet, azonban a tökölés mellett a kapkodás a legrosszabb dolog Ne juss el oda, hogy mindegy mi, csak már legyen valami mert utolér a Motowell-hez hasonló különleges átok... Menj el nézd meg, de ha nem érzed úgy hogy na ez tényleg kifogástalan és ez kell neked ne hozd el. Mégiscsak 300k-ról beszélünk, ennnyiért szalonállapotú, minőségi 50est kell hogy kapj, sőt mint ahogy azt már sokat írták akár egy szebb 125-150cc gépet is kapnál
-
őstag
Gyerekek, 30 és 40k között, de inkább 30k körül lehet valami értelmes bukót venni? 10k-s zárt Motowell sisakom van jelenleg, de félek egy esésnél itt is megmutatná igazi arcát ez a csodamárka
Sima zártat vagy felnyithatósat érdemesebb venni? Esetleg ebbe a keretbe beleférne olyan ami napszemüveges is vagy ne is álmodjak ilyenről ennyiért?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #25453 üzenetére
Na, ilyesmire gondoltam Gondolom Te már végignézted sok helyen, itt a legolcsóbb? Felpróbálni vásárlás előtt hol tudtad?
Visszaolvastam, AndrewTdi korábban ilyet vett: [link]
Ahogy nézem ebben kivehető a bélés, még SzlobiG félében nem. Ezen kívül más különbség? Megéri azt a plusz pár ezret vagy csak a forma más? -
őstag
Ez a hajtóműolaj megfelelő minőségű? [link]
Abszolút nem vágom ezeket a jóváhagyásokat... Azt tudom, hogy motorolajnál az ásványi olaj kerülendő, de mi a helyzet itt?
Ha minden igaz holnap megyek Ócsára a híres-neves Csabi szerelőhöz utánanézni a magas fogyasztásnak, ha pedig már ott vagyok úgy is ránézünk a szíjra, görgőkre, kuplungra, ugyanis sajnos itthon nem tudom levenni a deknit, szétcseszi az összes krova fejet, jól bele van rohadva a csavar. Ha meg már lenn a dekni miért ne cserélnénk végre hajtóműolajat
Ez az 1 literes kiszerelés lenne a jó, mert akkor tesóm NRG-jében is lecserélném utána, szóval a 150ml kiszerelés felejtős... -
őstag
Monnyuk lehet jó áron vette, és nem 300k-ért, mint amiket itt linkelgettünk neki... Valamilyen szinten biztos biztonságérzetet adott neki az hogy fórumon belül veszi egy olyan felhasználótól aki vígan használta és semmi gondja nem volt vele, először derítsük ki mi folyik itt, mi a gondja a motornak, türelem, még nem lehet elítélni ezt a vételt is
-
őstag
válasz runner 125 #25519 üzenetére
Köszi szépen Ezek szerint akkor globálisan, a hajtóműolajból okés az ásványi is?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Vanek úr #25585 üzenetére
Illetve szerintem mondd meg neki, hogy volt már sok robogód, értesz hozzá és legyen szíves elmondani a frankót, mert ha élőben látod úgyis észreveszed mi a valós állapota, viszont nem szeretnél feleslegesen időt, benzinpénzt elcseszni és 200km-t utazgatni. Esetleg bekamuzni hogy volt már ilyened vagy egy jó barátodnak van és valószínű ő is eljönne megnézni vagy hogy már 6-7 robogót néztél meg, és egyik se olyan volt, mint amilyennek hirdették, nem szeretnéd megint megszívni, pláne hogy ilyen messze van, stb. Rákérdezhetsz erre is konkrétan, hogy hogy lehet hogy április óta nem ment el, és akik megnézték mi volt a kifogásuk. Lehet ezek után se fogod megtudni mi a helyzet valóban ezzel a géppel, de talán egy próbát megér...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Criton #25687 üzenetére
Hát nem tudom mihez kötöd, de azért nem minden második oszlop olyan amint pikk-pakk ki lehet szedni. Általában lebetonozott hatalmas oszlopokhoz köti a motort az ember ha van rá lehetősége...
Ellenben a féktárcsazár egy robogón semmit nem ér, hiszen ahogy zso79 mondta, felrakják egy teherautóra és szevasz. A lánccal való kikötésnél még mindig meg kell annyit csinálniuk hogy elvágják a láncot, azért ez talán kicsivel nagyobb visszatartó erő.[ Szerkesztve ]
-
őstag
20x17 10,5g vagy 11g-os görgőszettet szerintetek merre tudok venni Pesten, ahol van raktáron és nem kell rá napokat várni? Érdemes Malossi-t venni vagy megteszi egy noname-ebb is?
-
őstag
válasz SzlobiG #26002 üzenetére
Ezeket annyira gyűlölöm, 250k és egy nyamvadt tükröt nem képes rá rakni b+ Számomra egy ilyen annyira rontja az összképet, hogy hihetetlen. Ez olyan , mint amikor a 2,5 millás kocsit úgy hirdetik meg hogy nincs rajta dísztárcsa. Legalább egy 400Ftosat venne rá a teszkóban...
A harmadik viszont tetszetős, én kérnék még róla képet, mert ezekből sok minden nem látszik. Persze gondolom nem ez volt g@bo álma, hogy Sárospatakra menjen motorért, dehát a szomszéd utcában sajna úgy se lesz
mod: Hát ezek szerint az se jó ahogy visszaolvasok...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Teasüti #26091 üzenetére
A B125 gyakorlatilag teljesen olyan, mintha egy új jogsit csinálnál, tehát annyi könnyítés van csak, hogy nem kell sok elméleti, illetve gyakorlati órára eljárnod, azonban ha most ülsz először váltós motorra, akkor az semmire nem elég egy egy csomó pótórát kell venned...
Az a Peugeot borzalmas, eszedbe se jusson megvenni. Sokkal inkább olasz, japán gépek. Az ismerősöd gépének valószínű szivató hibája van.
Amit én sokkal inkább megnéznék a helyedben: [link]
-
őstag
Na gyerekek, a sztorim a Liberty-mel:
Volt az a problémám, hogy 4,1-4,2 litert evett a kicsike. Sajnos bele voltak rohadva a csavarok, így az itthoni krova készlettel nem tudtam belenyúlni. Elvittem hát Ócsára, a híres- neves Csabihoz.
Úgy beszéltük meg, hogy leviszem a gépet reggel és ott helyben megvárom, csinálunk szelepállítást, karbi tisztítást, polírozást, beállítást. Sajnos nem volt ilyen egyszerű a dolog, ott kellett hagynom a gépet. Rá pár napra hívott, hogy igen jó híre van: Kiderült, hogy nem a gyári, hanem Malossi variátor van a gépemben, hibátlan, szép állapotban, egyedül a görgők vannak brutál módon megkopva, a szíj cserehatáros, de még nem nyúlunk hozzá. Nagy nehezen sikerült görgőket szerezni: Malossi került bele ebből is, a korábbi 9,5g-os helyett 10,5g-os. Állított a szelepeken, megcsinálta az első telót, mert sajnos, mint kiderült nem úgy mozgott ahogy kellett volna és beállította a karburátort. Ma hoztam el, 100km megtétele után 3,6 liter a fogyi, ez már azért kellemesebb, azonban megpróbálunk még jobb eredményt elérni. Csökkent a végsebesség, valószínű a szíj cserehatára miatt. Esetleg erre más ötlet? Eddig ezzel a szíjjal, kopott 9,5g-os görgőkkel ment óra szerint 110km/h-t végig egyenletesen gyorsulva. Most az új, nehezebb görgőkkel 80km/h-ig húz szépen, utána nagyon nehezen megy fel 95km/h-ig és kb 100km/h a vége, de nagyon nehezen éri ezt el.
Azt mondta, a szíj cserével valószínű még alacsonyabb fordulaton fog pörögni a motor, így ismét csökkenhet valamivel a fogyasztás. Merre szoktatok ti szíjat beszerezni? -
őstag
válasz SzlobiG #26137 üzenetére
Köszi, mondanál pár ajánlott márkát?
Egyébként biztos, hogy normális a végsebesség csökkenés? Itt is azt írják óra szerint 110km/h a vége: [link] Nekem is pontosan ugyan ennyi volt, egészen a görgő cseréig...Nem lehet, hogy szíjcsere után ismét 110km/h lenne? Igazából nem is a végsebesség volna a fontos, hanem a fogyasztás további csökkentése -
őstag
válasz akos727 #26140 üzenetére
Köszi mindenkinek! Csabi azt mondta a vario szinte zsír új és semmi baja, márpedig ha ő azt mondta az valóban úgy van, AndrewTdi és runner 125 nem alaptalanul mondták, hogy Ócsán van megbízható, valóban hozzá értő szerelő
Egyébként ő azt mondta, hogy meglátjuk mi lesz szíjcsere után, de igazság szerint még nehezebbet, 11g-os görgőket rakna bele a fogyasztás további csökkentése érdekében. Ez esetben ha jól tudom a végsebesség nem változna, viszont sokkal szarabbul gyorsulna? -
őstag
válasz SzlobiG #26154 üzenetére
Köszi, igen Leader. És ha ismét 9,5g-os kerülne bele megint 4,1 lenne a fogyasztásom? Az nem lenne vicces. Nekem a legfőbb célom az volt ezzel a géppel, hogy jobban lépjen és legyen benne több erő, mint egy 50cc-s gépben, de jó volna, ha 3 liter körül enne...
Most lehetséges, hogy azért eszik fél literrel kevesebbet, mert nem tud rendesen kipörögni a motor, ahogy azt korábban a 9,5g-os görgőkkel tette? -
őstag
válasz runner 125 #26161 üzenetére
Igen, eddig én is így gondoltam, hogy 3-3,5 liter között megúszom
Végülis belenyugodnék a jelenlegi teljesítménybe, ha ehhez a gyorsuláshoz és végsebességhez 3 liter körüli fogyasztás társulna.
Ha még nehezebb görgőket raknék bele az lenne logikus ha még szarabbul menne, viszont gondolom +0,5grammal nehezebb görgőktől nem fog visszaesni több decit a fogyasztás.
Ha pedig a korábbi 9,5g-os menne vissza ismét kegyetlenül magas fordulaton dolgozna és 4,1 litert enne. Jó a gondolatmenet? És végülis mi a véleményetek, egy új szíj módosítana a fogyasztáson vagy semmi értelme még cserélni és csak a görgők lesznek itt meghatározó tényezők? Valamint ez valóban így van, hogy a Malossi varioval átlag 70km/h-s sebességnél is sokkal többet eszik a gép, mint egy gyárival? Nem tudom ez esetben szükségem van-e ráKis érdekességként, a régi, kopott 9,5g-os Malossi görgőim így néznek ki: [link]
-
őstag
válasz SzlobiG #26163 üzenetére
Persze, nyilván függ a vezetési stílustól, de szerintem igen csak kímélő módon mentem. A 100km 2x50km-es távokból tevődött össze, tehát mindössze egyszer állítottam le a motort. A soroksári úton 80km/h-t utaztam, de mentem Zuglóban is átlag 65-70km/h-val, tehát az átlagsebességem a 100km alatt kb 75km/h körül lehetett. Mindössze egyszer volt nyelezés, egy nagyjából 1km-es szakaszon, csak a végsebességet akartam itt kipróbálni. Piros lámpa, dugóban állás nem volt sok, tehát még csak arra sem foghatom.
Nem tudom mitévő legyek... Lehetséges hogy az egész a Malossi vario miatt van? A 9,5g-os görgőkkel tényleg érezhetően több volt benne az erő, csakhogy ugye 4,1-et evett. Most pedig viszonylag lomha, de még elfogadható a 10,5grammal, na de akkor meg minek a Malossi vario? Nincs kihasználva a teljesítmény, viszont többet eszik, mint kellene.
Meg lehet próbálni új szíjjal meg más görgőkkel, kérdés mi az esély rá hogy jobb lesz... Feleslegesen nem szívesen veszek 10k-ért szíjat vagy újabb 4k-ért görgőszettet, amikor most vettem bele zsír új Malossi görgőket.
Esetleg érdemes lenne eladnom a Malossi vario-t és venni rá egy új, gyári vario-t? -
őstag
válasz polimorf #26182 üzenetére
100k felett már robogót is kapni, nem muszáj kínai ótvarékot venni
Ha kicsit hozzá tudsz rakni ez a korábban linkelt Jog igen jó vétel lehet, bár már kicsit gyanús, hogy még mindig megvan... (Lehet csak a hirdetés maradt fenn és már rég elkelt, kitudja) [link]
Vagy ez: [link]SzlobiG: Hát igen, meggondolandó, hogy visszajönne-e az ára Egyébként kb mik az árak mennyiért lehetne ezt eladni és mennyi lehet egy új, gyári vario?
A szíjat is néztem, nem olcsó A legolcsóbb helyen a Dayco 8500Ft, de sajnos Vácon van, 40km-re tőlem. Közeli boltokban 10-11k.#26188 runner 125: Jaja, igazad van! A második valóban elkelt, de a 159k-s is?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kolondrum #26228 üzenetére
Na a kereskedők is általában pont az ilyen vevőt szeretik...Behozza a nem keveset futott gépet, sok esetben törötten, visszajavítja, lemossa, polír+szilikon, km óra visszateker és meglátod és áááááá úúúúúú ííííí desszííííp ez kell Most ezt nem a Te robogódra mondom, csak úgy általában, azért a motort felújítása kicsit többe kerül, mint egy idomot fényezni
#26216 Tothgera30 "Továbbá ha lehetőség van rá, új főtengelyt és csapágyakat is tetess bele"
Te jó ég, ez mennyibe kerülne? Kb a motor árának felét rá kellene költenie, nem?
-
őstag
válasz #45553408 #26241 üzenetére
Háát 130k környékén pedig elég veszélyes motort venni, pláne neppertől Esetleg lefotózni nincs lehetőséged? Vagy próbáld ki, az még nem kerül semmibe. Figyelj az alapvető dolgokra, amik le vannak írva az első hsz-ben! Egyenesfutás is fontos! Egyébként kíváncsiságképpen mennyi km van benne óra szerint? Mivel tudják igazolni, hogy valóban 2006-os?
-
őstag
válasz SzlobiG #26268 üzenetére
"200km után tankoltam 6.8litert" Na ilyenkor szúrom tökön magam ismét 125 4T és nem kevés nyelezéssel 3.4 liter. Hihetetlen, legalább is számomra Sima gyári varió, gyári görgők, gyári szíj, minden gyári? Milyen blokk van abban? Gondolom az nem jelenthet előnyt fogyasztásnál hogy vízhűtéses, és nem levegős, mint az én Liberty-m.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #26277 üzenetére
Igen, és nekem is Rotax blokkos volt, csak 150cc... A fogyasztással ott nem volt probléma, fene se gondolta volna, hogy utána egy kisebb, 125cc-s motorral problem lesz
Most mérek majd megint egyet, 35km kell még az újabb 100km-hez, kíváncsi leszek, kicsit tempósabban közlekedtem most, direkt...[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #45553408 #26295 üzenetére
A kérdés akkor lenne jó, ha zsír új motort akarnál venni. De mivel tudjuk, hogy használt, több éves gépeket nézel, ráadásul az elég kritikusnak mondható 100-130k közötti árkategóriában keresel robogót, így egyértelműen állapotfüggő és látni kéne - legalább képről - mind a kettőt.
-
őstag
válasz #45553408 #26304 üzenetére
Nem is kérdés, hogy ezt kell választani , csak legyen minden igaz
Más: Gyerekek repedezett a szívócsonk a Liberty-n. Kicsit utánaolvastam, és stimmelnek a hibaleírások is: Gázadás nélkül nem, csak kis gázfröccsre indul, az alapjárat gyanúsan alacsony, viszont vajon lehet köze a végsebességemhez és a fogyasztásomhoz annak, hogy fals levegőt szív a motor?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #26306 üzenetére
Leszedtem az idomokat, hogy megnézzem közelebbről, hát ezen a cserén kívül más már nem segít: [link]
Egy közelebbi kép: [link]A nagy gond az, hogy nincs hozzá szerszámom, csak sima torx kulcsom, de ahogy látszik a második képen, ehhez valami speckó kell aminek a közepén kis luk van. Honnan tudok ilyet szerezni/venni/kölcsönkérni, esetleg van bárkinek itt ilyen cucca kölcsönbe? Mi ennek a szerszámnak a neve egyátalán?
mod: SymbianOS Az biztos, nem gondoltam volna, hogy ennyire durva. Adja az ég, hogy ez legyen minden problémám forrása
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz runner 125 #26318 üzenetére
Köszi!
"Az ilyen esetek 99%-ban belül még teljesen sima a csonk belseje" Ezzel azt akarod mondani, hogy lehetséges, hogy a hatalmas repedéstől függetlenül mégsem szív fals levegőt és ha ezt kicserélem nem feltétlenül fog megoldódni a probléma?
Új hozzászólás Aktív témák
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest