-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #1904 üzenetére
na és én olyat pl honnan izzadjak??? környéken nem igazán található venni nem fogok.
keressek egy trafipaxot és húzzak el előtte tőgázon? -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #1906 üzenetére
jaés h persze hogy 50-es csak rossz a tarfijuk azér mutat 80 körüli értéket szal csekket ne adjanak mi?
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1902 üzenetére
huh az ilyen tengely, meg ilyen kis cumó. itt van pár. 15k körül vannak, és 70-es hengerrel már érdemes beruházni egyre, vagy egy 50es+tuning kipuff combóval, mert viszonylag nagy sebesség növekedést hoz ki befektetéssel. Szóval én is ezért tetetem bele Ha minden igaz hétfőn meglesz. A főtengely már vár a boltba, végáttételről nem tudok még semmit. Rem az is lesz. Szerelőm aki szerzi Győrbe szokott járni érte. www.citybike.hu asszem ez nekik a boltjuk, de sok minden nincsen rajta. www.egumotors.hu oldalon pedig az én robimhoz /malaguti f12 lc/ van most 3 féle végáttétel is. Mondjuk valami 10-20%osat akarok bele tenni. szóval nem a legdurvábbat, mert a végén a gyorsulás lesz olyan tepedt, hogy vissza üt. elvileg egy +10-20%-ost simán elbír amotor, de a vége durvább lesz
-
a.t.t.i.
senior tag
válasz Topiccsendőr #1913 üzenetére
Nem jössz fel icq-ra?
Egyébként észrevettem hogy a levegőszürőház,csonkja ami csatlakozik a karbihoz,kiugrott
a helyéről és lifegett,a házban.Visszapattintottam és tutira vettem hogy ez volt a gond.mentem vele és megint ugyanazt csinálta.Volt hogy utcahosszakat lementem full gázzal,sűrűn visszaengedve a gázt és ujra meg ujra meg huzva és jó volt.Aztán megint csinálta.Nem értem.Van a karbin 2 csavar,de azért nem akarom elállitani,mert a borulás
elött minden rendben volt,egy fixen álló csavar nem mozdul el.Egy csomo cső megy a karbiba-ki.egy még a vizpumpához is.a vákuum az honnan jön? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1915 üzenetére
Ja, rosszul olvastam, szóval nem a karbi jött ki a szívócsonkból, hanem a légszűrőcsonkja a karbiról. Na, azon van egy szorító gyűrűszerűség egy drótból, amit pontosan abba a bizonyos nutba kell beleraknod, mert úgy szorul rá a karbira. Ha ezt jól felrakod, nem fog falsot szívni. Jól rá kell tolni a karbira, amíg nem áll meg. Nézd meg, hogy meddig mehet bele a karbi, úgy látod, hogy jól raktad-e vissza.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
a.t.t.i.
senior tag
válasz Topiccsendőr #1916 üzenetére
Az biztos jól illeszkedik mert pontosan a gumi nutjában van a rót szoritó és fullra feltoltam a karbira.Most arra gondoltam hogy nem szivhatott valami dzsuvát be a karbi.
De hogy egycsapásra a baleset után már igy menjen,ezt nem értem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1939 üzenetére
Elrontottam. Elég kuszák a vezetékek, a lényeg az, hogy a legvékonyabb csöved az olajcső. Ez be van kötve a karbiba, a blokk vízpumpája felől jön ki. Az ezután következő a vákumcső, ami vagy a hátsó kereked mögött van az öntvénybe bekötve, vagy a karburátorból jön ki és mindenképp belemegy a vákumcsapodba - ahonnan a benzincső is jön (ami a legvastagabb) .
Ha tudnál egy fotót készíteni...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
a.t.t.i.
senior tag
válasz Topiccsendőr #1943 üzenetére
Az a cső ami nem megy sehova,az a közepén meg van törve és levan szoritva,tehát lezárva,és 1 az 1 ben bemegy a motor és karbi közé.A két cső( a rajzon fekete és piros) a karbiban csak össze vannak kötve, a hengerfejnél meg mind2 csonkja le vad dugózva(lehet azért mert lukas volt a fekete cső).Arra gyanakszunk hogy vagy hütű vagy fűtő viz keringett benne.(ennek vajon ha nincs bekötve van valami negativ hatása?)Azt kellene megprobálnom hogy kicserélni a csövet,kivenni a dugókat és megnézni mit csinál.De mint irtam neked a privibe,már megy.a karbi alján volt egy kis összegyült apro kövecske,szerintem a balesetnél lepattant levegőcsonknál szivhatta be,az aszfaltról(mert járt a motor).
-
Tigi
őstag
válasz Topiccsendőr #1951 üzenetére
Új légszűrő volt benne és kb 2 hétig volt meg a moci.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
vtechun
veterán
válasz Topiccsendőr #1956 üzenetére
nemtom, nekem 1,5 honapja van meg, egyszer sem tisztitottam, nem is irja a konyve, hogy kellene, 1300+ km van benne, megsem fogyaszt orbitalisan sokat. és ha tudok menni 60-al tartosan az már jó szerintem, fojtás nélkül pedig tudok... es nem mindegy hogy 2 liter benzinnel vagy 4 liter benzinnel teszek meg egy utat. Persze itt nem hobbicélú robogásról van szó.
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1957 üzenetére
csak lenne már meg
-
Tigi
őstag
válasz Topiccsendőr #1977 üzenetére
Teljesen igazad van.
De, azt senki se írta, hogy úgy fog menni mint egy 2 ütemü, ezzel szinte mindenki tisztában van.
Mind a két típusnak megvannak egymáshoz képpest az előnyei és hátrányai is egyaránt.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1977 üzenetére
ettől félek én is... hogy ha tuning kipuff is mocin lesz, akkor lehet bekapja az 5litert is.. most olyan 4 litert eszik bejáratós állapotban a 70-es henger..
-
vtechun
veterán
válasz Topiccsendőr #1977 üzenetére
Sebeség nem egyenlő a teljesítménnyel. nem várunk ugyanolyan teljesítményt. Sebesség fojtás nélkül kb. olyan 65 max. Leszarom, hogy nem gyorsul úgy mint egy kétütemű, mert ismétlem nem sport/hobbi célra lett vásárolva, hanem helyváltoztatásra. Persze még így fojtva is azért igencsak padlózni kell egy személyautónak a pirosnál, ha meg akar előzni, igaz csak 50-ig Mérlegelni kell mindenkinek, hogy megéri-e a 2x akkora fogyasztas a sportosabb jelleget. Itt nem arrol van szo, hogy hehe csak 2 literrel fogyaszt többet, hanem hogy baze 2x annyit fogyaszt. Megéri? Egyébként néztem, tök olcsó egy 125-ös Honda CBR, nem tudom az mennyit fogyaszthat, de 4 ütemü és 13 lóerős. Asszem.
[Szerkesztve] -
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1987 üzenetére
érdeklődés képpen szted a robim mennyiért lehetne elpasszolni!?
Malaguti F12 Phantom /vizes/, akkor új ATHENA szíj, új varió, új kuplunk, új 70es DR henger, új 22%-os végáttétel, új RMS főtengely+DR csapágyak hozzá. Törve nem volt sose.
Elvileg 1996. harmadik tulaj wok, de ahogy látszik mindent felújítottam szinte rajta.
[Szerkesztve] -
Tigi
őstag
válasz Topiccsendőr #1987 üzenetére
Semmiféle anyázás nem lesz itt hiszen ahogy Dávid Ibolya is megmondta ''Felnőttek vagyunk''.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #1987 üzenetére
Nincs vita, ezen a teman mar atfutottunk.
Tud valaki olcson esoruhat Budapesten?
En ennel olcsobbat es egyszerubbet nem lattam [link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
pini1020
tag
válasz Topiccsendőr #1981 üzenetére
Hát elvileg lenne benne csak há elhagytam Kirázkódott Hát igen az nagy előny hogy én 90-ig jól gyorsulok eddig csak 1 Fantom vert meg De azt olaszban rakták össze(ful tuning) de az 100-105-nél meghal én szeretnék most olyan 125-130-ig eljutni az új dugóval.
Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
Kris91
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2007 üzenetére
Nekem nem tudsz segíteni? #2006
-
Motion_Blur
félisten
válasz Topiccsendőr #2046 üzenetére
Nekem már 3 éve van rá kötve Allianznál Csak megkérdeztem. Kb. 3,5K.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vtechun
veterán
válasz Topiccsendőr #2052 üzenetére
szerintem 3 liter fölé egyszerüen nem bírna menni az enyém , igy fojtva Max ha huznam a hatsofeket allandoan
-
pini1020
tag
válasz Topiccsendőr #2008 üzenetére
Hát nem tudom... A dugócsere oka a kopás, meg sztm az előző olasz tulj nem volt vele valami kiméletes ahogy az olaszokat ismerjük...
Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2080 üzenetére
köszi a választ!
A ''nem fog úgy gorsulni'' -gondolatod részleteznéd?
Hogy úgy?
[Szerkesztve] -
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2080 üzenetére
Miért lesz kissebb az élettartama a motornak ha tovább pörög? Annyira nagyon nem pöröghet túl!? nem? vagy igen
Meg látni olyan főtengelyeket is pl amik 16000-es fordulatig vannak! Akkor azzal már bírná nem? -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #2095 üzenetére
simán.
ott vanpl az Malossi MHR Replica Team. az hozzá való kipuval 24Le és nincs 75 csak tán 68,9.
[Szerkesztve] -
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2098 üzenetére
ha A) igen és B) de akkor miért kell gázthúzni mellé?
c) Nem hagytam figyelmen kívűl, hogy minden más is kell még (majdcsakhogynem egy új motort kell a robiba venni)
A 4ütemű mocik valóban rosszabb teljesítményűek?
Mert most kezd idegesíteni a 2 ütem magas, vonyító hangja!
A 4ütemű 50ccm-sek végsebessége mennyi??? -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #2105 üzenetére
szerintem meg nem csak befecskendezőshöz van. mert a nem team is 21 lóerős.
nme kell annak annyit pörögni 16000-rel beéri szerintem.
na mind 1 nme találok konkrét adatot. -
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2107 üzenetére
Hát 130km-en fogyaszt átlagban (folytással) 5,5L-t. (egyenlőre sztem sok, reménykedek, hogy a folytás nélkül 5,5L több km megtételére lesz elég)
A 4 ütem nem olyan dinamikus? Ez pontosan hogy érted? nem olyan erőteljes?
zweitakt? -
pini1020
tag
válasz Topiccsendőr #2095 üzenetére
Jah lehet,hogy 22 de az 20+az tuti
A garanciát én sem áldoznám fül ez természetes!!De pl a Derbinke van gyári tuninghengere ami nagyobb ccm-is
[Szerkesztve]Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2120 üzenetére
nem a kipuff az még az eredeti. meg a légszűrő és a karbi is
Bár a légszűrő szívócsonkja, ha jól értettem ki lesz cserélve, mert eléggé vékonyka..
Kipuff az megin egy 30-as lenne.. most meg én is gondolkodok hova tegyem a pénzem.. Akorl jogsi és nagyobb motor, vagy vegyek egy kocsit valami hasonló árban..
Bár most nyakamon az érettségi azzal jobban elvagyok, szóval van időm dönteni -
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2121 üzenetére
Nem, félgázzal!
Újonan vettem! -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #2130 üzenetére
vhol biztos van de ezek téáleg versenyhengerek...
én majd vmi erősebb vsat polinit vagy malossit vagy esetleg egy gyengébb alu-t olyan max 13Le-ig akarok mejd később.
egyelőre marad a gyári később majd kap egy kiput. -
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2127 üzenetére
De megkérdeztem! Mert nem jó helyen vezették el a gázbovdent... És ezért volt szétszedve is...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #2138 üzenetére
Szétnéztem a hirdetések közt, találtam olyat amit 10k ért árulnak, meg olyat is amit bőven 100 fölött, én olyan 80-100 közt tartom reálisnak. Meghirdetem 100-ért és 85-90 körül odaadom+ajándékba egy elég normális sisakot.
Új motorhoz új buksi dukál, GREX-eket néztem 15k-ért már eléggé normális zárt sisakok vannak.
És Te mint hozzáértő mit javasolsz, mit nézzek meg használt motor vásárlásánál. Mik lehetnek a buktatók?
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #2140 üzenetére
Köszi. Ezek nagyon hasznos tanácsok.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Kígyó
senior tag
válasz Topiccsendőr #2142 üzenetére
Én is ettől félek.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #2136 üzenetére
Haat, ebben a modern vilagban, ami nem kopik be ennyi ido alatt, az sose.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #2150 üzenetére
A mai napig okosan hasznalom a gepet, csutkara meg pl sose volt huzva, pedig most jarok hatszaznal.
Figy, Aprilia SR-be ugyanez a blokk van, azt otszaznal kell elsore szervizeltetni es akkor veszik ki a folytast..."önmagam hite vagyok magamban"
-
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2136 üzenetére
Van benne valami de csak azér nem lehetséges mert akkor jött aztán nem nagyon volt idejük szétszedni!
-
Kígyó
senior tag
válasz Topiccsendőr #2161 üzenetére
Nem rossz, találtam is 2-t rendszámmal, csak egyik se írt helyszínt, sőt egyik árat se, lehet rájuk csörgök, ez pl nagyon szimpi!
[link] -
Kígyó
senior tag
válasz Topiccsendőr #2163 üzenetére
Ennyire durva a különbség, hogy érdemes ez alapján választani?
-
Kígyó
senior tag
válasz Topiccsendőr #2166 üzenetére
Aha, de azért a 4 üteműnek is vannak előnyei, meg hát ha nagyon száguldozni akarnék, akkor kevés mindkettő, mint a harmat..
Egyébként más úgy látta, hogy nem rossz vétel, mert már elkelt..
[Szerkesztve] -
Kígyó
senior tag
válasz Topiccsendőr #2169 üzenetére
Egyikből sem látok erre olyat ami megfelelne.
Szerk: Aerox-ot még megnézem.
Szerk 2: Megnéztem, úgy látom ezeket meg agyontuningolásra és szétnyírásra veszik..
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2166 üzenetére
Én is megerősíteném, hogy 4T és 2T között tényleg hatalmas különbség van! Én egy Daelim 125-ös robogón mentem, és meglepődve tapasztaltam, hogy nem igen akar menni.. illetve akart az, csak nem tudtam mért csak ennyire. Mire felvilágosítottak, hogy 4T-s. Mert ugye egy 50-es robogó után, az ember mégis többet vár egy 125östől. Most a 70-es mocim sztem a maga 10körüli lóerejével jobban megy, mint az a 125-ös Daelim.
Egyébként meg el nem bírom képzleni, hogy lehet úgy robogózni, hogy az ember 600km-en keresztül egyszer sem húzza tövig a gázt. Sztem ilyen ember nincs.. jó 1000-es motornál megértem de nem egy 50-esnél.. Főleg nem egy alap 50esnél ami még töviggázon is épp hogy csak odébbvánszorog. Mellesleg én olyan 40-60 között járattam be a hengerem. Igazából sok különbséget nem tapasztalok most és az eleje között, de mivel akkor tényleg nem húztam neki, most nincs is viszonyítási alapom. Elvileg 300km-t ír a szervízkönyve vagy milye a bejáratásra. Ezt úgyérzem sikerült kibírnom. Most új főtengely is meglett.. hát azt is kímélni kéne.. szóval csak finoman. Végre egész jó.. 105-öt gyenge hátszélben kivitte.. De 90 felett nem igen megyek vele, mert azt még úgy egészségesnek találom. 100-re bármikor felgyorsul, de nem akarom szétszadulni, szóval maxon nem járatom. Jobb a békesség. Egyenlőre teljesen meg vagyok vele elégedve és remélem nem is lesz baja.
olvasgatva nem értem, hogy ha tuning légszűrő van a motoron az eladásnál mér késztet téged óvatosságra!? Jó én még nem tettem rá, mert elvileg nagyon hangos.. én meg nem akarok egy üvöltő mocit csak érdekel.. -
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #2202 üzenetére
Az en ismeroseim szerint kulonosen veszelyes a Hungaria krt es ok nem mondtak autos rendoroket csak motorosokat.
De ezen aztan nem fogunk osszeveszni.
Szoval ebben a honapban mindenki kozekedjen esszel."önmagam hite vagyok magamban"
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2235 üzenetére
Üdv
olyan 300km-t kb.
7végén lelesz szedve a dekni, akkor okosabbak leszünk varió ügyben is. De zsír új varió van rajta, kb 900-1000km lett vele menve maximum. A görgök is újak, sőt új kuplung is lett téve bele. Igaz ezek sima ''gyári'' alkatrészek, nem tuningok.
egyébként azt is észrevettem, hogy a motor 50nél kezd el kipörögöni.. előtte nem is azt a fordulat tartományt használja, mint aki valami miatt nem tudja, és szenved.
fogyasztásban maradt a régi, 4l közötti, de tuning mellett ez normális szerintem.
olaj úgy ment bele, hogy kb 5 liter benzinhez olyan 1-1.5 deci plusz ottvan az olajtartálya is, ahonnan meg adta még magának. Bejáratás miatt ugye.
Egyébként amit észrevettem, hogy kb olyan 10km használat után sokkal jobban jelentkezik. Ha hidegen bemelegszik, akkor szinte teljesen normális, majd egy idő után kezd olyan nyamvadtul menni abban a tartományban. -
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2237 üzenetére
az lehet, hogy a kuplunk nem bírta a 70-eshengert!? Mert akkor ha ráveszek egy ugyanilyet akkor az várhatóan újra t9nkre fog menni... márha ez a baj
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2239 üzenetére
tételezzük fel, hogy rosz a kuplung.. baj ha használom a motort!?
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2247 üzenetére
dehogy bodja ki előbb ez fizika. a könnyebb súly sokkal hamarabb kirepül, mert annak már kisebb forgási sebesség is elég. legalábbis én így képzelem el. Most egyenlőre teljesen jó. Még ha elvileg tüneti kezelés is. rem így marad
-
Tibisz
aktív tag
válasz Topiccsendőr #2285 üzenetére
Karbi hozzáigazításán pontosan mit értesz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Nintendo Switch
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Le Mans Ultimate
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen