-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lbence
aktív tag
válasz Tothgera30 #72625 üzenetére
Na, akkor gyorsan megoldódott.
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #72625 üzenetére
Amugy brutalisan van rajta fero hely. Nagy az ullese(plusz szejjel van parnazva, ami kotelezo is a merev vaz miatt!), labtarton vagy 6szor elfer a labam, kormany is messze van.
Hiaba kicsi, olyan kialakitasu, hogy igencsak kenyelmes.
Volt pl regebben honda scoopy sh 50-esem. Az egy batar nagy dog volt, de a labtarto fele ekkora sem volt.[ Szerkesztve ]
-
Armahun
addikt
válasz Tothgera30 #72652 üzenetére
Rá töltöttem az aksira, most így hidegen jónak tűnik. Sokkal gyorsabban teker. Indul is rögtön.
Kíváncsi leszek melegen mit csinál.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #72704 üzenetére
Nekem eltérő súlyú görgők vannak bent, és magam csináltam a variátort. Tökéletesen működik! Fizika meg egy kis odafigyelés/precízség.....
-
Chereiose
addikt
válasz Tothgera30 #72754 üzenetére
Motowellről én is olvastam pár helyen, hogy nagyon szar az összeszerelés és kényelmetlen is. Bár nem hinném, hogy a Keeway jobban lenne összeszerelve. Ha már ennyikért kapok újat én maradnék annál, holnap szerintem el is megyek megnézni, van nekik is ez a magnet RS 50.
siti: Én innen úgy megyek be budára, hogy régi balatoni úton kb egyenesen megyek és bevisz a bah csomópontra ugye, vagy ha XI. kerület felé akkor 6-os úton végig, ott viszont elég sok részen van 70-100 as tempó, balatoni úton meg elég sok helyen totyogás megy talán ott érdemesebb bemennem. Ezt a kibírja-e dolgot arra értettem, nem melegszik-e túl stb mert elég szopacs ugye ha ott ragadsz minden nélkül valahol félúton vagy a városban.
-
Chereiose
addikt
válasz Tothgera30 #72761 üzenetére
És akkor mégis melyiket érdemesebb, ez az RS 50 a motowellből vagy a Keeway F-act? Nagyjából 1 ár. Viszont a keewayre amúgy 24 hó garanciát adnak, azért az nem mindegy, mert a motowellre csak 1 év.
-
Chereiose
addikt
válasz Tothgera30 #72765 üzenetére
Szerintem keeway fele maradok mert ott 2 év garit ír a honlap a motowell meg csak 1. Van még az a Keeway hurricane 280k a legolcsóbb és legkönnyebb ami lehet sokat számít, viszont az F-act nak ledes a hátsó lámpája is meg biztos komolyabb.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #72788 üzenetére
A kipufogót nem a motorhoz kell méretezni? Vesz a jelenlegihez egyet, majd utána dobhatja el esetleg az új motor miatt...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #72820 üzenetére
Jól megy a kicsike Lesz vele munkába járás? vagy csak hétvégén gurulsz?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72822 üzenetére
Tapasztalatom nincs ezzel az olcso gorgovel, bar ha jol remlik valaki a Nagyrobis topikban mintha rendelt volna Puli koppintast, de nem ennyire olcson.
Az eredetivel van tapasztalat, azok eleg jok, bar elo tud fordulni, hogy "felborul" a variatorban, es akkor lehet szetszedni visszaigazitani(erre is volt pelda parszor).Ha mukodik is, akkor is itt a kerdes inkabb a tartossag, es szerintem itt lesz a 2 dollar elasva...
Illetve milyen anyagbol van: a gorgo vagy a variator kopik hamarabb?
Igazabol nagy osszeget nem lehet vele vesziteni, max a macerat a cserevel.Ugyanez igaz a komplett variatorra. Az olcso kinai cuccokkal egy gond van tapasztalataim alapjan (eleg sok alkatreszt berendeltem kivancsisagbol, aminek nagy resze nem is kerult beepitesre):
- gyenge anyagminoseg
- silany kidolgozas es pontossag(sorjak, meretbeli elteresek, asszimetriak)Egy ilyen alkatresznel mint a gorgo vagy variator, ahol a gorgopalya kidolgozasa, kiegyensulyozas, tized/szazad mm/gr lepteku pontossag iszonyat sokat szamit, nehez ennyire alacsony arat elerni, foleg hogy ezen mar haszon is van.
Mindenesetre kivancsi lennek ra ha valaki nem sajnalja az idot es a penzt, illetve a robogot, hogy kiprobaljon par ilyet, ha mas nem, csak azert hogy meglegyen miert nem erdemes csodat varni par uveg sor araert.
Meg az is lehet meglepodnenk -
zozyk
addikt
válasz Tothgera30 #72850 üzenetére
Köszi, ilyet rendeltem.
Remélem hamar megjön. -
Chereiose
addikt
válasz Tothgera30 #73004 üzenetére
Bíztató amit mondasz Itt van a kereskedéd 1km re tőlem, megkèrdezem őket megvan-e még, remélem igen. Aztán megnézegetem, de tényleg jónak tűník így leírásból.
Gondolom mivel szerviz is, lehet kérni egy karbantartást ott.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Tothgera30 #73007 üzenetére
Köszi!
Egy a kár, hogy szerintem megvenném a linkelt típust, de a 2 évvel ezelőtt frissített weboldalukból kiindulva szerintem ez egy ilyen 1 éve fent maradt hirdetés, mert pl. egyik telefonszám se létezik, próbáltam hívni. Szóval nem hinném, hogy megvan nekik sajnos, de holnap bemegyek (ma már nem értem volna oda zárás előtt), aztán rákérdezek, illetve hogy nincs-e nekik valami keveset futott más piaggio 4T-ben. Nézegettem a típust és kb alig van a hasznaltauton is belőle, max régiek. Elég tanácstalan vagyok, mert 2T-t nem nagyon akarok, 4T-ből meg használtan gyakorlatilag nincs (ami max 2-3 éves és közel van a lakóhelyemhez), újonnan pedig 350k-tól kezdődik a Motowell az Elenor típusával.
-
Chereiose
addikt
válasz Tothgera30 #73013 üzenetére
Nem rossz, csak sajnos már túl van a keretemen És akkor még kellene bukó, egy lánc is, biztosítás és még ki tudja milyen szervizek. Régen pedig ilyet akartam, el is mentem megnézni egyet de az olcsó is volt és 2T. Szóval jó lenne 300 körül, de ha ramaty mind elgondolkodom a linkelt darabon.
-
Vismajor01
addikt
válasz Tothgera30 #73076 üzenetére
Nagyon szep! Delutan rakok fel az enyemrol is elrettentesul
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
csurgoi
aktív tag
válasz Tothgera30 #73076 üzenetére
https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #73118 üzenetére
1996-os gyártmányom van. Az ülés alatti rögzítést nem látom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #73190 üzenetére
A festés és a króm némi kívánni valót hagy maga után, télen + esőben nagyon nem ajánlatos használni.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #73213 üzenetére
+1.
Def26 : Ismerős körökben esetleg nincs valakinek eladó?
Én jófogást és a képes motort szoktam nézegetni.[ Szerkesztve ]
-
Weeman1
veterán
válasz Tothgera30 #72614 üzenetére
Nekem is ezt produkálta a Yamaha Bws mikor főtengelyszimeringes volt.
Xiaomi 11T Pro
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #73265 üzenetére
Ezeket a GPS-es mereseket hogyan kell csinalni? Pl androidos telefonon...
-
mokus1
addikt
válasz Tothgera30 #73265 üzenetére
Majd rámérek,(nekem nincs tartóm zsebbe teszitek?) egyébként a nagykőrösin mentem és hagytam le az autókat.
-
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #73296 üzenetére
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73487 üzenetére
Semmi "varázslat" a motoron? Mert akkor meglepően jó...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Vismajor01
addikt
válasz Tothgera30 #73487 üzenetére
Nem rossz. En ugyanilyen parameterekkel vagyok, milyen appot hasznaltal? Ossze hasonlitom az enyem mit tud (2004 Neo s)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #73536 üzenetére
Én a Pirelli Diablo-jat használom. Playen ez is fent van. Google maps térképen mutatja merre jártál, és el is menti a többi adattal együtt. [link]
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73563 üzenetére
A km maximum annyiban valos, hogy a nem gyari orajaban tuti van 930Km(legalabbis nem remlik, hogy gyari valtozat lett volna Kitaco muszerfallal, itthon tuti nem)
Jog-bol ZR Evolution verzio volt nem ZX, ha jol remlik(Europaban)
Japan piacos robogo az tuti, azok pedig nagyon ritkan jonnek be egyben illetve hibatlan megkimelt allapotban.
A Kitaco cucc is errol arulkodik, az inkabb Japanban kedvelt tuning cuccokat gyarto marka. Emiatt elkepzelheto, hogy valami belpiacos "egyedi" tuning verzio volt belole ott gyarilag, de en semmi nyomat nem talalom.Attol fuggetlenul: a tobbit mar eloben kellene megnezni: fekek/kormanycsapagy/lengescsillapito/indulas milyen, egyenesfutasa, mert alapjaiban a blokk egy nagyon megbizhato fajta, olcso az alkatresz hozza, konnyen/egyszeruen szerelheto. Mondjuk szamomra kerdeses, hogy ezzel a "sport" CDI-vel mennyire tartos, mert alapjaban 65 korul van vege ennek a blokknak, tulhuzva nem tudom mennyire lesz megbizhato a 13 eves blokk, ha csak a CDI-hez nyulnak.(Marpedig pl a kipufogo is gyari rajta)
Raadasul ezeken a kerekeken a 65 is boven eleg, afolott adrenalin atombomba a gyari futomuvel, de nem a jo ertelembenNem tudom, hogy tenyleg volt-e belole ilyen valtozat, amit gyari sport CDI-vel, ilyen muszerfallal arultak, de en ketkedve fogadom a futott teljesitmenyt. Ennek ellenere egy megnezest megerhet, csak nem szabad egybol beleugrani.
Szerk: ennyi valos futott teljesitmenynel szinte mindennek gyarinak kell rajta lennie: pl fektarcsa, a dekni csavarokra/blokk csavarokra ranezni mennyire volt piszkalva, sot ugy unblock minden csavarja.
Meg a guminak is gyarinak kellene lennie, ha igenytelen volt a tulaj[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73563 üzenetére
Meg annyival kiegeszitenem: LEHET jo japan piacos robogot venni, csak nagyon ritka. Nekem volt egy japan piacos ugyanilyen blokkos Vinom, "szinte" mindene gyari allapotu volt. A blokkja tuti tobbet futott mint amit km ora mutatott (22e km talan), de mivel kapott egy uj dugo, hengert egy jo nevu szerelonel, igy minden gond nelkul megvettem csajomnak. Sajnos 3 honap mulva masnak is megtetszett es meglovasitotta
Azota van egy masik, amit most fejezek be, es elvezet szerelni. Raadasul rengeteg dolgot szinte nincs is kedvem elpucolni meg szeppe varazsolni rajta, hanem rendelem belole az ujat, mert annyira fillerekert van hozza a cucc.(Pl henger es ventillator komplett muanyag boritas, dekni muanyag boritas, stb stb).Amik egyebkent arulkodo jelek a Japan eredetre: A labtartonal es/vagy a csomagtarto belsejeben ha nem szedik le, akkor van egy "gyari" matrica, japan irasjelekkel:
Valamint legtobbszor az idomoknal belefutsz hasonlo "jol olvashato" nem emberi szovegekbe
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73721 üzenetére
Ezért nem is látok a dologban rációt. Szerintem jó darabig semmi sem lesz ebből a dologból. Kivitelezhetetlennek tartom az egészet a tények ismeretében...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #73721 üzenetére
Ezen sehogy alvázszám alapján ez nyilván pigis.
Legalább az első fék felfogatása (kotyogása) megoldva és talán a teló is "jobb", én pont ezt a két dolgot nem kedvelem a régi scaráimban.. -
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73726 üzenetére
Én a motor múltjára vonatkozóan kérdezem, hogy mi alapján regisztrálják úgy a motort, hogy az előéletéről az ég világon semmit sem tudni? Ez olyan lenne, mintha a legelső alkalommal tisztára mosnák a motort úgy, hogy előtte nem is tudtak róla semmit sem (honnan van, valósak-e a számok rajta stb). Legalább is ez az én meglátásom.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #73726 üzenetére
Nekem az 50-es Scara első villakonstrukciója nem szimpatikus.
A bal oldalban van egy zárt olajos patron /gátló/ ami általában belerohad a felső szárba ha nem volt bezsírozva összerakáskor. A jobb oldali szárban csak egy rugó van. A régebbi (mindegyik minarellis) bal szárán egy kockán csücsül a féknyereg (~15 éves gépekről beszélünk) minden fékezéskor koppan és egyre jobban kopik a kocka, ha nem ismered a típust azt hiszed kormánycsapágyas. Én eleinte teflonszalaggal tekertem körbe, ideig jó csak, idén egy új sufnidolgot találtam ki mert már csattant. Az újabb gépeken ha megnézed már "normális" 2 csavaros rögzítésű az első féknyereg. A szimeringeket az alsó szárakban érdemes időben cserélni, mert bár nem tartanak bent semmit a szárakban, gondolok itt pl. olajra, azok vezetik meg a krómos becsúszószárakat, ott is lehet lógás koppanás és ha úgy használod elkopik a króm villaszárad, ami nem is cserélhető, nem vehető ki a villahídból. Röviden ennyi -
dond
csendes tag
válasz Tothgera30 #73732 üzenetére
Akkor szerencséd volt, vagy már mindegyiken cserélve volt a villa alja új típusúra.
Ez az "eredeti" minarellis megoldás, pirossal a tömb ami pozicionálja a nyerget:
Ok, természetesen a keréktengely tartja, de attól még billegni/kottyanni tud sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #73817 üzenetére
A szep gyarias allapot, mivel kezdo robogos vagyok nem szempont. Szinte biztos lesz eldoles/csuszas, egy hibatlant sajnalnek. Uj telefont se veszek egy ideje, mindig elejtem oket.
Az adott linkelt peldanyt megnezem mivel nincs messze.
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #73817 üzenetére
Speedfight-nak Morini blokkja? Én úgy tudom, az is teljesen Peugeot.
Volt két Speedfight 1-esem, de a blokk a 2-esen ugyanaz. A 3-asnál váltottak.
Egyébként jó az az első futómű, ha rendben van. Ha kínozták, akkor viszont szépen el tud görbülni. Meg tele van szilentekkel. Ha azok rosszak, iszonyatosan ráz az eleje.
Én nem ajánlom senkinek az első futóműve miatt, mert alkatrész se nagyon van hozzá.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #73835 üzenetére
Azért nem hiszem. A Speedfight 3-ban és a 4-ben ugyanaz a blokk van, mint a Jetforce-ban. Bár különbség, hogy a Speedfightokon a blokkon van hely a rugóstagnak, a Jetforce-okon központi rugóstag van, így azokon nincs.
A Jetforce-okban a karbis és injektoros változat blokkja között gyakorlatilag nincs különbség. Kivéve az, hogy a karbisban nincs levegőkompresszor. Viszont mindegyikben ugyanaz a főtengely van (Speedfight 3, 4, Jetforce), rajta a kompresszorhoz az excenteres sonka.
A vízpumpa is ugyanaz bennük és nem szétszedhető/felújítható (sajnos).
A hengerük is ugyanaz, bár ez mindegy.
A különbség a varió oldalon van, mert az injektoroson nincs berúgókar.Azért tudom, mert most vettem pont a Jetforce-omra egy bontott vízpumpát egy Speedfight 3-ról.
Speedfight 1-esem meg volt, de a 2-esnek is ugyanaz a blokkja. Vízpumpa meg ugyanaz a szutyok összesütött volt.Az Speedfight 1 és 2 valóban álló hengeres, a 3 és 4, valamint a jetforce-ok is fekvőhengeresek.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #74158 üzenetére
Ezért most biztos sokan meg fognak szólni,de az hogy néz már ki?
Nem vagyunk egyformák,nekem nem tetszik,de neki meg lehet pont a stílusa.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #74154 üzenetére
Nézd meg, hogy nincs-e kopás a variátor bronzperselyében illetve magában a csapszegben, nem kotyog-e. Mondjuk ennek az ellenkezője is okozhat hasonló jelenséget, ha valamiért kicsit szorul a csapszeg.
Görgőben javaslom a hagyományos dr pulley-t, a létező legkeményebb görgő. Ha netán valamiért megint hasonló dolog következik be, akkor nem lapolódnak(nem kopnak) olyan könnyen a görgők mint más gyártónál.(#74157) mumtaz Hogy történt?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
flegga92
senior tag
válasz Tothgera30 #74277 üzenetére
Csak ajánlani tudom ezt a márkát.
Ezt kaptam az első robogómhoz, 7 évet elment, télen benne a motorban és nem volt feltöltve. Mikor megadta magát, gondoltam veszek egy Yuasa-t, a telet nem élte túl. Vettem még egyet, azt télire kivettem, havonta egyszer feltöltöttem, kövi szezon végére megadta magát. Pedig túl sok önindítózás sem volt. Vettem egy LP-t 2 év múlva azzal adtam el a robogót.
Jelenlegi robogóba is LP-t rakott az előző tulaj, nálam már 2. szezont húzza, mindig önindítózva és rövid távokon járok vele, télen is a motorban volt, 3 hetente beindítottam 10-15 percet ketyegni.
Yuasa az én méretemben 4000+ a sav árral többe került, és mocskolni is kellett vele. -
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #74340 üzenetére
Megvolt. (kijelzon 92 motor szerint ami a valosagban 86lehet. Szerintem nem hazudik sokat az RS4 50!)
Amikor 90-et irt az oraja, GPS szerint akkor ment 84-et! Kigurultam a varosligetbe M3-om bevezeton:Valahogy megszerettem ezt a rohadt nagy dogot...
Eddig kinem allhattam, utaltam es alig tudtam kivinni. De most mar teljesen mas... Nem tudom mi valtozott meg igy bennem. Eddig Suzuki Address 110-et akartam kihozni szalonbol, most pedig inkabb GSX-R 125-ot, Kawasaki Ninja 125-ot, vagy Aprilia RS4-125-ot vennek.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Tothgera30 #74404 üzenetére
22 ló
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
d@vee
őstag
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #75324 üzenetére
Ha nem digitalis muszerfalas (ahol nagyon minimalis aramot felvesz az ora), akkor egyszeruen csak gyengelkedik mar az akksid. Mondjuk a digitalis muszerfalasnal se szabad hogy megviselje ennyire, csak ha tenyleg nagyon ritkan hasznalod, regebbi az akksi es rovid utat jarsz vele.
Meg kellene probalni meg az akksit toltovel rendesen feltolteni, aztan megnezni mennyit bir.
Most hogy bejottek ezek az ejszakai 9-10 fokok pl az en par eves akksim azonnal jelezte, hogy mar nem 100-as. Reggel elso inditasnal epphogy egy felet tud forditani a motoron, de miutan beindult napkozben illetve jaratas utan mar beinditja a motort.
Mivel van berugo, igy mar csak tavasszal fog ujat kapni
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #75324 üzenetére
Le kell merni multival mennyit eszik uresbe.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #75324 üzenetére
Mennyi a hosszú állás? Amúgy [link]
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #75332 üzenetére
A toltoelektronikam 47mah evett egy het alatt gatyara vagta az aksit. Egy dioda es megoldodott a problema.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
iff
senior tag
válasz Tothgera30 #75324 üzenetére
Igen tapasztaltam, de pár nap elég volt és vadi új akku lemerült teljesen. Eleve érdekes volt a vásárlása is. Az analóg órámat cseréltem le [erre] , de cserélni kellett mer 30km/h fölött elég hangosan zörgött. (persze nem akarták elhinni, mert ki se próbálták) Küldtek helyette egy másikat, annak a füle volt letörve, meg az akku szintet nem mutatta. Jeleztem a gondomat, végül visszaküldték amit visszaküldtem és kettőből csináltam egyet Úgy nézet ki, hogy minden rendben, amikor pár nap után reggel indultam volna , totál le volt merülve az új akku. Lemértem a fogyasztását a digitális órának és igen csak több volt, mint a réginek alapból. (csak az órát mutatta) Végül kiiktattam az órát, így most rendben van. Persze jeleztem a bolt felé, hogy mennyivel fogyaszt többet, de persze a posztomat meg se jelentették. Aki vett ilyen órát, nem tudom elhinni, hogy azoknak nem meríti le az akkut.
..........""..........
-
dellfanboy
őstag
válasz Tothgera30 #75561 üzenetére
pedig, de pont ma volt 1 video a totalbike-on hogy teszteltek vmi elektromos lofaszt es az egyik csavo mondja h biza o 100 feletti kg-ban es alatta a vas 18km/h-t mutatott mig a cingar alatt 30?-at
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #76373 üzenetére
Grat!
Scara? Elege nehezen kiveheto, de arra tippelnek
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #76373 üzenetére
Aprilia Scarabeo Centro történet 1. rész.
Egy téli hideg napon sikerült kiválasztani a made in italy nagykerekű cirkálót, egy tipikus, majdnem minden olasz filmben feltűnő robogót. Mivel főleg a Centro verzióra voltam ráizgulva, így egy olyan példányt választottam. A motor Padovából származik, papírjai szerint 2005 év végi példány, egy idős tulajdonosa volt, 13569km-t tett bele. Szélvédő plexi nem volt rajta, de a gyári Aprilia dobozt és tartóját leszedtem. Az látszik hogy jobb oldalára egyszer eldobták, vagy felborult, mert ott pár kisebb karc található. Viszont fényezése gyári, minden csavar megvan benne, és az idomok sem voltak törve vagy javítva.
Amit cserélni kell: Levegőszűrő, hátsó fékbovden vagy rugó (hátsó fékkar nehezen megy vissza alaphelyzetbe), benzinszint mérő időnként nem mér (elvileg típushiba), hajtómű olaj csere (nem tudom mikor volt).
Oh, azóta sem mostam le.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- EAFC 24
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest