-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dJ Peer
aktív tag
válasz
runner 125 #17959 üzenetére
Pedig már kezdtem örülni, hogy nem csak én vagyok idióta, hogy 60km-t akarok motorozni a suliba, persze hetente.
Vagy a haverokkal nagyobb távot megtenni az F12-vel[ Szerkesztve ]
-
kkrisi
senior tag
válasz
runner 125 #17981 üzenetére
Se...Nekem már van lassan 2 hónapja egy NRG-m, csak közbe adok-veszek motorokat, hogy egy kis haszon legyen rajta. Ennyi.
-
Topiccsendőr
addikt
-
opr
veterán
válasz
runner 125 #17992 üzenetére
Köszönöm, ez korrekt válasz
Mi a probléma a léghűtéssel, illetve ezzel a modellel? Ez a 125k még a talán belefér kategória, viszont úgy érzem, hogy 200k-t nem ér meg egy robogó, úgy már kb. sose hozza vissza azt a különbséget, amit megspórolnék, ha nem autóval járok.
Amire gondoltam plusz költségek a motoron kívül vásárláskor:
olaj + szűrő csere
kötelező átírása (kötése), első negyedéves költsége
bukósisapka
kesztyű
térd/könyökvédő
esetleg valami mocis dzseki, bár ehhez nem ragaszkodom"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
busman
addikt
-
opr
veterán
válasz
runner 125 #17994 üzenetére
Scarabeo szimpatikus, és ahoyg látom 100-130k körül már egész rendben lévő példányok vannak, legalábbis a leírás szerint.
Köszönöm a segítséget!
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz
runner 125 #18000 üzenetére
Őszintén szólva így elsőnek nem nagyon merek ilyenbe beleugrani, mivel életemben kb. kétszer motoroztam, egyszer simsonon, meg talán egy rigán, és ez is kb. 1x éve volt
A kérdés annyi, hogy nekem, mint teljesen kezdőnek -sokat bicikliztem, de ez nem hiszem, hogy számít- pont lehet, hogy még jobb is a gyengébb motor, legalább nem nyírom ki magam vele.
Vagy ezek a 100ccm körüliek még annyira nem vészesek egy totál kezdőnek se?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kem
addikt
válasz
runner 125 #17998 üzenetére
Gyertyát most cseréltem, le tudom fotózni az előzőt ha az segít. A benzin+levegő arányt haverom beállította az alapjárattal, miután kipucolta a légszűrőt és a benne lévő szivacsot. A szivacs tiszta olaj volt amúgy. Egyébként tegnap mentem vele. Hidegen nem bírt felmenni egy sima emelkedőn, többször le is fulladt, és alig bírtam tartani a tempót amikor 30km\h körül kellett követnem egy buszt a zöldhullámnál. Viszont ha belendült, akkor ment mint az állat. Ha 0-ról indultam határozottan, akkor is felgyorsult rendesen 60körülre és tartotta. Amikor már meleg volt következő indításkor, akkor ment rendesen, bár lehet, hogy nem függ össze a kettő, nem tudom mennyi idő alatt melegszik fel. Sajnos annyira értek ezekhez, hogy tudtam gyertyát és benzincsövet cserélni egyedül, de a pumpánál tovább nem mertem nyúlni semmihez. Neked sincs fehérvár közeli szaki ismerősöd? Haverommal a hétvégén kipucoljuk a karbit, mert lehet, hogy van benne víz szerinte. Szeretnék minél hamarabb túl lenni a dolgon, de nem szeretnék kifizetni rá 15.000Ft-ot
Köszi!
-
opr
veterán
válasz
runner 125 #18002 üzenetére
78-85kg között ingadozok, nem vagyok egy nagyon nehéz ember, de azért pillesúlyú sem
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kem
addikt
válasz
runner 125 #18008 üzenetére
Túl sok olajat ír a táblázat alapján. és Túl hideg
[ Szerkesztve ]
Köszi!
-
kem
addikt
-
busman
addikt
válasz
runner 125 #18018 üzenetére
Ez tényleg durva...milyet gyorsul már....
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #18018 üzenetére
Gondolom eléggé tekerheti a vázat, persze segédváz nem tudom hogy van még pluszba ráerősítve. Ha jól tudom ugyan ez a váz van az NRG Power/Gilera Runner 50-es verziója alatt is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #18021 üzenetére
Olyan sok helyen, magát a vázat nem tudják merevíteni. A segédváz a Nexusé, vagy annak mókot verziója. Az a gond ezzel a Runnerral hogy egy személyre brutális rövidtávon, kettőre meg kicsi, hosszútávon meg kényelmetlen, tehát inkább egy Nexust választanék helyette, ha már árban ugyan ott lehet ilyen átalakítássokkal (plusz az itthoni papíroztatási herce-hurca). Viszont ha jól tudom a nagyobb köbös gyári gépek is csak cserélt teleszkóppal mennek, maga a váz ugyan az. Bár szerencsére a miénk 06-os létére (mondjuk vigyázva van rá), olyan állapotú teleszkóppal rendelkezik (zsíros) mint az új, nem érezni hogy ragadna, talán hideg időben nehéz/nehezebb lenyomni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
busman
addikt
válasz
runner 125 #18024 üzenetére
Meg van merevítve elég rendesen...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #18024 üzenetére
Persze, értem én, de számomra egy kényelmes túrarobogó többet jelent. Nekem NRG-n kb. ugyan az az ülés, bár nem mentem vele irdatlan nagy távokat, és úgy helyes ahogy te fogalmaztad, tehát "simán vállalható kicsit hosszabb távra is." A zsíros tekót minden motorozás után megtakarítom, hogy a becsúszószár ne vigye be sarat, bár én csak aszfalton használom, tehát nagyon vigyázom rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #17994 üzenetére
" A többi ok. Motoros kabát nem feltétlenül kell, egy jó protekrotos mellény már abszolút korrekt robogóra. "
hát bakker, én már erősen filózok egy térdmelegitőn is.
csapattam egy kicsit a jobb időkben, de érzem, hogy sajog, pedig aláöltöztem, de nem elég.
-
SirKero
őstag
válasz
runner 125 #18035 üzenetére
Ok. Köszi.
Nem naponta "csak" három naponta ( 24/48 ) lenne a 20/20km. de akkor gondolom ez is sok neki. A kis Samba második éve bírja
Nem kell B125 mert 1984 óta van A kat. jogsim
Benne volt a pakliban amit mondasz ezért nézelődtem a 125-ös robik között is és ő lenne a leg szimpatikusabb főleg most akcióban nagyon jó árban van. Szerinted?[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Brogyi
senior tag
válasz
runner 125 #18035 üzenetére
Az-az utolsó egész kedvezőnek tűnik.
-
SirKero
őstag
válasz
runner 125 #18038 üzenetére
Első sorban azért gondoltam erre a típusra ( az árán kívül ) mivel helyben meg tudnám venni így az esetleges szervizeléssel sem kell messzire menni.
Amit találtam róla ott dicsérik:
[link]
[link]
A garanciára csak annyit írnak,hogy 24 hónap de hogy mire vonatkozik[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #18040 üzenetére
Esetleg egy 1-2 éves Agility City 125-öt tudnék ajánlani neki, az nagyon jól bírja a strapát. De egy pár éves 25-ös Piaggio tényleg jó döntés lenne, sőt ahogy nézem, jó áron mennek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SirKero
őstag
válasz
runner 125 #18042 üzenetére
Az az igazság,hogy aki sügér a motorokhoz ( mint én ) és nincs tele a pénztárcája ( szintén én ) annak nagyon nehéz a választás. Jó is legyen meg olcsó is.
Mert valljuk be őszintén hiába érdeklődik valaki a fórumokban ott sem kap objektív választ.
Aki amit ajánl azzal szemben valamiért elfogult. Ki kicsit ki nagyon. Tisztelet a kivételnek.
Egyébként nálunk helyben az Aprilia márka kereskedés és szervízben ahol a Sambát vettem érdeklődtem és a kereskedő beszélt le az Apriliáról és a Kymcót javasolta.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #18042 üzenetére
Ez igaz hogy az új mindig új, ezért én a Kymcot szívesen ajánlom, ismerősi körben van is, elégedettek vele. A Keeway-ekkel sincs már gond, az újabbak egész jók, viszont az idomaik eléggé törékenyek, blokkból még a régi technikát alkalmazzák, szóval nem szívesen. Bár egy új 50-es Matrixot szívesen elhoznék tartós tesztre. Viszont ezekkel a behozott olasz gépekkel meg ott a gond hogy nagyon sok felújítás előtt áll, tehát lehet hogy kifog egy olyat ami pár ezer km után megadja magát, és utána zsebbenyúlós a dolog. Persze ez megeshet bármelyik motornál, de egy használtnál jelentős ez a feltételezés, főleg hogy sok kereskedő a kinti lepukkant példányokra harap rá, mert jó áron megveszi, itthon rendbe rakja, és kis haszonnal továbbadja.
Faterék 2003-ban vadi új WagonR+-t vettek, azóta 64 ezer km van benne. Ki hinné el ha el akarnám adni? Tehát ha venne most egy új robogót, talán 10 év alatt tekerne bele 10-13 ezer km-t, így nem hiszem hogy ez bármelyik mopedet annyira megterhelné hogy ne bírja ki (talán csak az idomok esnének le). Szóval magának kíméli az ember, ha veszel valamit, főleg ha keveset/alig használod. Számomra az E39 az etalon, utána a Galant/Lancer/Corolla/Avensis/Accord/IS200/stb.
...bár az NRG-be most lesz 15000km körül... talán még 10 évig kibírja...
#18043 SirKero: Kymco tényleg jó. Márkakereskedő valószínűleg azért beszélt rá, hogy a készleten lévő bennragadt motort vedd, főleg ha több márkát forgalmaz, ahogy manapság lenni szokott!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #18049 üzenetére
Ezt mondom...
Én ezt vagy ezt venném a kolléga helyében...
Hoppá, Agility RS 2T, navégre..."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #18038 üzenetére
nekem is tele a tokom az 50-essel, 3 litert befal a nagy seggem alatt, ennyi erővel lehetne egy 125ös is, amivel nem tolnak le az útról minden bokornál. 50 max 60km/h amivel megy, a kis kerekek / piaggio zip 50 4t / miatt érdekes a vezetés. jó faluba bótba járni, de van ugy hogy én is letépek vele napi 60 kilómétert, borzalmas.... nem az igazi.
ami még vitathatatlanul az 50-es előnye, nincs rendszám, nincs regisztrációs dij, olcsó a fentartás.
szal ezért filóztam egy 80 köbös hengerszetten, azzal ellébecolnék már, mert mire a cuccot eladom, és veszek egy nagyobbat....
-
Bling95
őstag
válasz
runner 125 #18068 üzenetére
csakmert ha fentvan a fedél akkor valami miatt hozzér és hallom hogy "reszel", berugom, leveszem a dekni fedelet akkor semmi hang , szóval ottlesz a probléma...
nézegettem hátha valami nincs bent rendesen helyén is kicsit kijjebb van, de semmit nemtudok "beljebb tenni"
vagy a fedélen a berugó résznél lehet még valami kijjebb. Tavaly befáradtam a szerelésbe mert minden baja van ( öninditó elmegy,világítás szarakodik stb ), voltmár szervízbe is, utána két hétig minden fasza aztán kezdődik előlről...
-
fesii
aktív tag
válasz
runner 125 #18090 üzenetére
Fentebb irtam, hogy van egy generic cracker tipusu motorom de ehez nem lehet találni szerzivkönyvet fogalmazzunk úgy inkább semmit
De gondolom van hozzá hasonló motor.
Az rs50 csak egy példa volt, hogy ahoz hasonló is lehet akár...[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
válasz
runner 125 #18092 üzenetére
tők jó eddig úgy tudtam, hogy aprilia
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #18088 üzenetére
okés van tungsram nightbreaker izzom
itthon szóval azzal nem lesz akkor gond, olyant fogok akkor beletenni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #18101 üzenetére
okés, akkor marad a b&w
de amúgy a xenonos dologról, meg annyi a meglátásom, hogy raktak itt bele robikba fórumtársak, és nem lett rossz nekik
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
barack1997
senior tag
válasz
runner 125 #18094 üzenetére
Én fentebb mondtam ,hogy ez nem az, de TothGera leosztott ,mert nincs igazam :S
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #18113 üzenetére
Nekem is úgy makkant meg az akku: rajta a xenon, plusz az indítózás. Akkorát
"rárántott" az akksira, hogy egyszercsak úgy gondolta, eddig és ne tovább.
Külön-külön viszont elketyegnek, nekem akkor kapcsol a tompított, ha már jár a
motor. (Gyári bekötés ilyen.) Gyújtásra a helyzetjelzőket tolja fel, az meg LED... -
sz_abika
addikt
válasz
runner 125 #18116 üzenetére
eddig 2,8-3 volt legfeljebb
ui: lányzónak bejött az Asus 1015bx, köszi a tippet
[ Szerkesztve ]
PSN: xszabikax
-
barack1997
senior tag
válasz
runner 125 #18116 üzenetére
Emiatt nem rakom le 16 évesen 125-ösre, mert kocsival úgyis meglesz addig meg bőven elég ami most van
UI: Lesz egy Rieju RRX Spike-om 50-es
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #18104 üzenetére
és ha esetlegesen jó a generátor? vagy ne adja Isten veszek bele nagyobb generátort? és nagyobb akkut?
b125: felejtős nekem, egyenlőre, mivel rémálom lerendszámoztatni a rendszámozatlan robogókat mert ugye 125/50 hurrá hajrá, ami meg rendszámos nekem most drága, a tulaj azt mondja utazója 70/80 a kymconak úgy ahogy most van benne ez az amaz, majd ki lesz próbálva.
Akkor úgy látszik, hogy a xenon bukott, majd variálok valamit, emelt fényerejű izzóval, meg leddel.
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #18120 üzenetére
Éppenséggel elférhet nagyobb indítóáramú akku (pl. spirálcellás), de a kapacitásban igazad van, az erősen méretfüggő.
Más kérdés, hogy ez az indítóáram dolog túl van dimenzionálva a xenonnál: az indítómotor sokkal durvább terhelést jelent az akkunak, aztán azt is bírja, mert muszáj neki.
-
b4sxe
aktív tag
válasz
runner 125 #18125 üzenetére
Koszi szepen mindkettotoknek, igazabol az egeszet szerettem volna de amint latom nem olcso mulatsag, majd utana nezek hogy hogy nez ki ha csak kulon kulon vannak lefujva, viszont van meg 1 kerdesem, ugye ez a runner szerintem van vagy 3 eves de adasvetelirol nem tudok, sot 50 es papirok vannak hozza de hat a vak is latja h nem 50es... Ujra lehet papiroztatni valahogyan? Meg1x mondom nem vagyok jartas ezekben a dolgokban!(szval bocs ha hulyeseget kerdezek) ui. Telorol vagyok es azert nincs ekezet
Elesni nem szégyen, de a földön maradni gyalázat!
-
devast
addikt
válasz
runner 125 #18131 üzenetére
De gondolkodtam... csak a saját formámat ismerve biztos, hogy befürdök vele. Kis távolságokra kell munkába járni, mert nem igazán jó az autómnak hogy 2km-re járok vele minden nap. A kymco olcsó, 4 ütemű keveset fogyaszt, és viszonylag megbízható, ideális lenne. Anyagilag 250k-ért tökéletes lenne, 350k-ért még beleférne, igaz húznám kicsit a szám, de annyiért mint mondtad pár éves aerox/runner/sr/f15 -öt is kapni (de nem értek hozzá, is jó eséllyel átvernek). Ezek ugye 2 üteműek, jobban mennek de jobban is fogyasztanak.
450k-ért van új f12 is... de ennyit már tényleg nem szeretnék rászánni...
A kínai csodákat meg kerülném inkább.Szerk: megint másik dolog, hogy zalaegerszegi vagyok, és nem igazán van kedvem kisteherrel pl Debrecenbe/Nyíregyházára menni megnézni egy robogót...
[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
válasz
runner 125 #18133 üzenetére
Na mutasd milyen 125-ös 4t -k vannak annyiért
Hátha sikerül meggyőznöd...
szerk: Bár ha azt nézzük, hogy egy hónapba mennék vele 2 max 300km-t akkor meg olyan mindegy hogy 2 vagy 4üteműt veszekk...
Fater is azt mondta, vegyek inkább biciklit... de én túl lusta vagyok ahhoz... meg a robogó városba járkálni is jó
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #18136 üzenetére
03 asnak kb mennyi lenne a forgalomba helyezési díja?
a 01 es kedvezően hangzik, hogy "mindent" ők állnak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #18138 üzenetére
abetyárját
most fogtam egy padlót, még ahhoz képest is, hogy én kb 150król tudtam, innen onnan netről csipegetve
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
devast
addikt
válasz
runner 125 #18136 üzenetére
Fajlagosan az 50-es még mindig olcsóbb... És nekem bőven elég ha megy 60-70et. Azért nem volt rossz próbálkozás.
-
válasz
runner 125 #18136 üzenetére
De csúnya annak a Runnernek a műszerfal körüli része
-
válasz
runner 125 #18142 üzenetére
Persze, ez legyen a legnagyobb baj. Örültem volna, ha ennyi hibája lett volna azoknak a motoroknak amiket eddig megnéztem
2 Liberty-t néztem meg azóta, az egyikre fel sem ültem, alig indult, meg kívülről is hányás volt, a másik úgy ahogy egybe volt, elvittem próbakörre (-1 fok volt) aztán kigyulladt az olajnyomás lámpa, így konkrétan nem volt olajnyomás, pedig állítólag friss olaj+szűrőcsere volt. Egyébként meg 2003/11 havinak hirdette, mire odaértem már csak 2000/8 havi volt... Ilyenek vannak gyerek
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #18088 üzenetére
és egy pár "kisebb" ködlámpa is annyira leterhelné a gépet?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #18155 üzenetére
Ugyan én nem panaszkodom a gyárira, viszont épp tegnap néztem vaterán, nagyjából 2k-ért lehet kapni egy pár xenon hatású izzót. Fehérebb fényt és + 50% fényerőt ígérnek, ilyennel első körben lehet próbálkozni. Ráadásul E jelzett, úgyhogy ezért a rendőr sem büntethet.
Azt hagyd a fenébe! Autóba régóta kísérletezek izzókkal, most Osram Silverstar H4 van benne, azelőtt Nightbreaker H4-ekkel kísérleteztem. Szóval amit a vaterán megveszel "xenon hatású izzóként", név nélkül, azok elég gyenge minőségűek, tudom mert én is vettem anno (nem csak ilyen néven és nem csak onnan), tehát én betettem autóba és egy hónap, pedig alig használjuk az autót, ezt már több helyen is írtam (más topicban), bezzeg a drágábban vett, márkás izzó, ami pl. szintén 50% teljesítmény növekedést ígér, már bírja több évig. De a valóság az hogy a xenon hatás abban merül ki hogy fehérebb a fénye, talán az égű üvege kékes fényű, ami főleg dizájnelem, a valóság az hogy +20-25%-al erősebb a gyári izzónál, az E jelzést meg legtöbbször a kutya se nézi, csak ha nem tud mibe belekötni a rendőrsrác, akkor azon el tud húzni. Ha erősebb (nagyobb teljesítmény felvételű) izzót raksz a gépbe, az simán megolvasztja a foncsort, vagy a kábeleket elolvasztja, esetleg tüzet okozhat, tehát tuti jó választás nincs. Robogónál az van helyzeti előnyben, akiknek lámpatest/foncsor jól van kialakítva, és bevilágítja az utat, abban ha egy elég erős izzó van akkor nem érdemes piszkálni, én talán az SR (50R/Factory) és NRG Power lámpáit tudom dicsérni, ezekhez nem nyúlnék hozzá, mert gyárilag is elég erősek, korom sötétben 60-70km/h-val közlekedve is szépen bevilágítják az utat, ha a fényszórómagasság nincs nagyon elállítva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vicces
addikt
válasz
runner 125 #18166 üzenetére
na megnézem holnap alaposabban.
egyébként úgy rémlett, hogy a vizszintes lábtartó alatt van.
aztán lassan végre indul is a hirdetés, de elötte még kicsit rendbeszedem.:)
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #18166 üzenetére
nem akarok "kötekedni" vagy na
finnyáskodni, de a formát illetően robis formát keresnék mint pl aerox, ilyen sportos
úgy értem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #18166 üzenetére
100ccm-es honda lead?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Tothgera30
Ármester
válasz
runner 125 #18173 üzenetére
Először autóba nézd meg a H4-et, én csak abban cseréltem, motorban nem is akarom, illetve autóban jobban kitapasztalható, szerintem! Nem, nem ugyan az, látszik hogy az izzószál is más, nem szakad el ha egy döccenőn átmész, szóval itt tényleg érdemes a minőségit választani. Mutatósabb, de a szembe jövőnek már nem olyan kellemes, bár még mindig jobb mint a refis xenon éjszaka.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg