Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tpeter77
addikt
válasz Bikkrom #58201 üzenetére
Adott keretösszegből kell megoldani, kb 150-170ezer Ft-ból. És csak újat lehet venni.
Ilyen árban kapni néhány Epsonok terméket, az lenne a cél, de nem tudom van-e jobb megoldás.
Az iskolában használják majd a tanárok, ez lesz a hordozható projektor.
Az Epson lcd és 3lcd 3600-3800 lumen fényerejű. -
Bikkrom
senior tag
válasz tpeter77 #58202 üzenetére
Akkor iskolai felhasználás, csak új, értem. Akkor nagy fényerejű, prezentációs gép játszik csak, mivel nem teljesen sötétíthető termekben lenne használva.
Nem lett könnyebb a helyzet. 250-300 környékén kezdődnek ezek az Epsonok újonnan. Melyiket láttad 150-170-ért? Használtan egyszerűbb lenne, 130-170 között szoktak lenni alig használt 400-500 ezres prezis gépek.
Na hátha más mer valamit ajánlani ennyiért újonnan.
Szerk: Látom péjé ajánlott is.
[ Szerkesztve ]