Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbi 72
veterán
Egy kicsit gyüjteni kell rá..
-
-
nagyúr
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
devil-k
nagyúr
válasz Vikthor #14656 üzenetére
Én is a Sonyt venném, mint most is. Szerintem kell egy jó pár év, mire elérhető áron lesznek az ilyen vetítők.
Norbi 72
Ez jó kérdés... Sok mindent ígértek jövőre. Majd akkor Dolby Atmos és 4K együtt lesz, elérhető áron...xtremetuning
Mire a HDD-k is olyan szinten lesznek (árban is)... évek kérdése."2,2 M-ért épphogy normális full hd vetítőt kapsz."
Ez kicsit azért erős.[ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
xtremetuning
addikt
válasz Norbi 72 #14657 üzenetére
2,2 M-ért épphogy normális full hd vetítőt kapsz. Pláne új áron.
Akkor miről is beszélgetünk ???Jah, beindul a BD4K....kíváncsi vagyok ki veszi majd meg a vélhetően!! alul árazott eredeti lemezeket.