Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    válasz PociAti #18395 üzenetére

    :R
    A zöld hátteres íráson jól látszik (csalogató marketing szöveg) hogy 3 év garid lesz a gyártóhoz, ha Brother nyomtatót vásárolsz, és aki nem olvassa/értelmezi az alatta lévő szöveget, az tévhitben marad. /most írtam a szerviz@brother.hu mail címre is egy levelet/

    Igen, ezeknek már utána jártam, de köszi neked is az időd és a pontosításod!
    Ha megérkezik a nyomtató, akkor ki fog derülni SN szám alapján is mi a helyzet / honnan származik.
    Amennyiben tényleg 1 év garancia lesz rá, akkor a Broterhez fogok fordulni és kiderül mi tehető. (vagy-vagy)

    Utolsó mondatodra reagálva, Utóbbi esetben nem kell megvásárolni, helyből a márkaszervizhez kell fordulni. sajnos nem tudom itthon ki/mi a hivatalos márkaszervíz, mert a Brother oldal szerviz keresőbe nem talál semmit, sehol.. :( /így fogalmam sincs, itthon hol van, vagy ki a hivatalos márkaszervíz/

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák