Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
rszp
aktív tag
válasz Kezdő vagyok #14800 üzenetére
Irónként ki kell tapasztalni, hogy melyik sebesség a legjobb az adott lemezhez.
6-12x tartományban szokott jó lenni mostanában.
Írni kell majd minőségi olvasási tesztre alkalmas íróval ellenőrizni, hogy milyen lett.Én 6x sebességgel szoktam írni mindent, kivéve a DL lemezeket amiket 4x írok.
Nagyon nem lehet mellényúlni ezzel a sebességgel bár az újabb írók inkább a 12x felé közelítve írják jobban ugyanazt a lemezt. -
Flashget
félisten
válasz Tothgera30 #14799 üzenetére
na az írás szempontjából a nem ajánlott írók csoportjába tartozik
223L/F 222A/B 222L ezek samuból a halkak és jól is írnak
Asus, LiteOn is halk.én nem értem ezeket a "optiarc 7260S jól ír de hangosan olvas" lehet annyira megszoktam a HAF 912 ház 2db 20 centis ventikének a hangját, hogy fel sem tűnik az íróé
Realme GT Master Edition
-
djculture
félisten
lg után nekem isten hangilag a nec az tuti.Lg fél éves garis volt,de rendesen búgott ha olvasott vagy írt.Jó amit észrevettem az lg viszont nagyon karcos lemezeket is megeszik egyböl a nec szütyög vele rendesen.Vagyis az lg nek jobb a hibajavítása.Samsungom csak cd iróm volt,az nagyon kókány termék volt.
-
mayafree
tag
válasz slaci007 #14803 üzenetére
Szerbusz Slaci007!
Köszönöm szépen hogy válaszoltál! Remélem, hogy ezek a "régebbi" Mid-ű lemezeknél nincs gyakorlatilag különbség az 1.13 és az 1.12-es firmware között!
AZÉRT akinek van "eredeti" vagy átflashelt Plextor 880SA-ja jelezne hogy neki bevált-e az 1.13-as firmware mármint a patched verzió!
Köszönöm előre is!!!!
-
bajnokpityu
félisten
mivel lehet a legjobb minőségben grabberelni?
melyik külső írót tartjátok erre legjobbnak?másik problémám: nagyon ritkán irok,de most valamiért elrontja a a pio 110es iróm az újrairható CDimet,DVDimet. CDim,DVDim lennének rosszak?
eladó topping dac
-
Johnny001
senior tag
válasz Kezdő vagyok #14800 üzenetére
Hi!