Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz HalasKYO #20090 üzenetére

    A Fuji mindig is trükközött a zajjal, a nyers fájljai is zajszűrtek. Közvetlenül nincs értelme az összehasonlításnak. Az A6000 zajszintje kiváló, a Fuji zajszintje is kábé hasonló lenne zajszűrés nélkül. Illetve egészen pontosan ez úgy szól, hogy az A6000-et utólag jól zajszűrve is megkapod azt a zajszintet, amit a Fujik produkálnak.

    A Fujikban is (emlékeim szerint) ugyanaz a Sony szenzor dolgozik, csak az A1-et leszámítva más a színszűrő elrendezés.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • MC Pite

    veterán

    válasz HalasKYO #20090 üzenetére

    Miért GH3? Miért nem G6/EPL5? Akár EM10, ha belefér a keretbe.
    A6000 tesztet még nem olvastam, de azért fuss át párat, pll a NEX6 hibrid af-je sokak szerint kb ugyanazt tudta mint a nem hibrid, azaz nem gyorsult. Oké, ez attól biztos hogy jobb(!), de csak a táblázat alapján még ne bontsunk pezsgőt.

    Talán a zajra túl nagy hangsúlyt fektetsz. Egy próba nem ártana valahol kezelésben, obik hogy jönnek be, stb. Mennyire tetszik a kezelés, fogás, sebesség, kieső képek.

    Döntsd el: EVF-es vázakat mérsz össze vagy nem (ár/egyéb tudás miatt is két lépcső) - almát körtével nem szerencsés.
    A1 mellé A5000et rakd, szerintem.
    EVF-es kategóriában G6/EM10/X-E1/A6000. Itt fókuszban és videóban az öregecske E1 lóg ki lefelé, G6/A6000 videóban felfelé, ezek közül az OMD a legkiegyensúlyozottabb versenyző szerintem.

    Persze egy kézbefogás, 'belenézés' elég sokat nyom latba, sutba vághatja az excel táblákat :). És én is azt mondom hogy akármelyik duplakitet nézed esetleg, próbálj ki élőben egy palacsinta fixet is, valószínű tetszeni fog, sokkal jobban mint egy tele üveg!

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák