-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Ne szépítsük, kb minden furgon rohad. Kell a tranyó, Caddy méret nem elég, lakóautót faragnál belőle? Toyota Hiace kell neked amúgy szerintem, rövid elég lenne valószínű, ablak ízlés szerint, de mindenképp adagolós régi dízel. A rozsda az egyetlen bajuk kb, de ebben az árban jobban át kell nézni. Lakatolás (amivel kb. 5 évig legalább nem lesz baj) úgy 200k tájéka, ha nincs nagyon szétmenve.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freelanced #148602 üzenetére
Skoda Octavia, Seat Leon? Ezekre jó esetben nagyon max a vételár felét fogod rákölteni, régebbi autónál lakatolás és elöregedett pl. gumi alkatrészek miatt nehéz olyat találni, amire keveset kéne locsolni szvsz. Mennyi a tartalékod vételáron felül?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CsakEgySrác #148631 üzenetére
Csontiból kivált arc csinálja, egy kategória kb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #148638 üzenetére
Lexus hibrid fokozatmentes, az fura lehet, de a GLC-ben hagyományos automata van, csak rásegít a villany a belsőégésű motorra, illetve ott önállóan is elmegy rövidebb távon. Városban elektromos, kívül hagyományos, kb. mindenből a legjobb. Plusz otthon töltve kényelmesebb/gyorsabb is, mint benzinkúton várni. Zöld rendszámmal 0Ft a cégautó- és a teljesítményadó is. A villany hajtás nem nagyon problémás, minél többet megy arról a kocsi, annyival kevesebb gond lesz a hagyományos motorral. Nálam ebben a kategóriában most kedvenc lett, azt hittem, csak a Lexus sima hibridje van, és nincs plug-in verzió a többiből
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz humax #148641 üzenetére
A legnagyobb különbség az akku mérete/kapacitása és a váltó. A Lexus rásegítő akkuja alig pár km-re elég, a villanymotor is gyengébb (67HP), illetve csakis fékezéssel vagy lassítással töltődik, a váltó pedig fokozat nélküli. A GLC-ben nagy akku van, ami 20-35 km hatótávra elegendő - hőmérséklettől és felhasználási módtól függően (városban így napokig nem kell benzint égetni), a villanymotor 116HP-t tud, konnektorról fel tudod tölteni (4-5 óra konnektorról, vagy ha van 400 Volt, akkor 2 óra kb, éjszaka otthoni garázsban bőven megvan), és hagyományos 7 fokozatú automata van benne. Az otthon töltéssel szerintem sok időt meg tudsz spórolni, illetve fogyasztást is nagyban csökkenteni tudod vele, mert nem kell külön elmenni benzinkútra (kerülővel), kivárni a szabad helyet, bemenni a pénztárhoz, kiállni a sort, fizetni, aztán folytatni az utat), hanem otthon megállva csak csatlakoztatod a töltőt, és indulás előtt lehúzod, illetve árammal olcsóbb 1 kilométert megtenni, mint benzinnel. A zöld rendszám ugyebár nem adózik, és Budapesten, valamint sok vidéki nagyvárosban is a legtöbb fizetős zónában ingyen lehet parkolni vele (nem kell foglalkozni automata keresgélésével vagy telefonos parkolással). Ahol van (ingyenes) töltő, ott szokott lenni szabad parkolóhely is, csak a csatlakozótól függ, tudsz-e élni az ingyen áram lehetőségével. Itthon egyelőre nem nagyon vannak fizetős töltők.
Szubjektív, de azért a Mercedes jobban is néz ki szerintem[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz humax #148753 üzenetére
1.: GLE, de majdnem ugyanez a rendszer. Látszik, hogy beindul a benzines is, mikor nagyobb tempónál gyorsítana fel.
2.: a vidóban látszik is, hogy több mód van, lehet választani elektromos/hibris/benzines (akkut nem merítő) opciók közül; ha kifogy a villany, hibrid módban még azért vissza tud tölteni fékezésnél vagy lejtőn gurulva kicsit.
3.: Teljesítmények:
220d: 125kW
250d: 150kW
250 benzin: 155kw
350e plug-in: 155kW (benzin) + 85kW (elektomos)
4.: sokat bírják, normál használatban ritkán romlik el, tapasztalatok alapján ami gondot okozhat, az vagy az extrém magas futás, vagy a hosszú állás (mikor pl. hetekig le van merülve).
Kecskeméten a Hovány autó Planetnél mintha láttam volna egy GLC 350e tesztautót az elektromos B-osztály mellett kiállítva.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #149275 üzenetére
&parkasz: ah, már értem. 40 km-re tekintettel melyik motorokkal nézted őket? Toyota 2.2 D-CAT kerülendő, 2.0 D-4D jól megnézetve korrekt konstrukció, benzinesekkel nem nagyon szokott gond lenni itt és a Hondánál sem. Mitsubishi tippre ritka, de ha abból is sokat hirdetnek, nem szóltam
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ADAM1337 #149480 üzenetére
Prius szerviz szerintem tud segíteni, ugyanaz alapvetően a technika, szóval szvsz nincs nagy igénye Ott ugye az inverterrel szokott baj lenni, de szerintem ez még a jobbik / régebbi verzió. Persze több olaj kell bele mint egy kisebb motoros autóba, és a váltó is megszokást igényel, de akkor már tudott nem rozsdásodó autót gyártani a Toyota.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ADAM1337 #149485 üzenetére
Van hozzá kisebb koptató is, de leszedve is alig buksz 1-2 kilométer hatótávot. Vagy ilyesmi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #149494 üzenetére
Na igen, a fenntartás maga nem feltétlen olcsóbb lesz, de egyszerűbb és kiszámíthatóbb biztosan
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kemalboy01 #149817 üzenetére
Prius szerviz átvizsgálás nem árt, amúgy olajcsere (néha váltóban is), és kb ennyi Megbízható, takarékos (üzemanyaggal, fékkel, stb).
-
molnarpeter
nagyúr
Egyik sem igazán neked való, én tovább keresnék Ha amúgy nem hobbid, az extrák utólagos beépítése csak nyűg lesz (+drága), a hibrid meg egyszerűen nem pályára van kitalálva - nem fogyaszt rosszul ott sem, de pl hangosabb, mint egy diesel. Ha mindenképp ezek közül kell választani, Toyota, de spritmonitoron csekkold, mennyit enne, illetve egy próbakör erejéig hallgasd meg, mennyire zajos az ízlésednek autópályás sebességen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #151387 üzenetére
A GT86 totalcar hosszabb távos tesztről van videó is, ott külön jónak lett értékelve a rugózás hólyag-szenzor segítségével 2 főnek élhető. Szóval egy Maserati Quattroporte? Amúgy a kényelem egy tiszta faktor, de sportosságban a gyorsan egyenesen, vagy -kanyarban menést keresed?
A Rotax 2T blokkokat gyárt, valószínű rotary-re gondoltálXander_T: városba a legjobb lesz a Prius ennyiért (legfeljebb jóval drágábban egy Ampera lenne megfontolandó).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirandrish #151905 üzenetére
-Swift (váltó legyen felújított motor függvényében+fékfolyadék csere rendszeresen)
-Prius (szakszervizben átnézve - 1-es lehet korrekt, 2-es csak az alja lenne)a8l: +1, általában megtérül a kereséssel eltelt idő, ha nem filléres dolog. Pl. B Corsa lököst hallottam, hogy az ugy. árában kínálták a bontottat
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirandrish #151931 üzenetére
Az alap kérdés úgy szólt, legyen takarékos és x kereten belül. Na erre nem fekszik egy középkat dízel kettőstömegűvel+turbóval+etc A Prius legalább automata
-
molnarpeter
nagyúr
válasz uffneked #152065 üzenetére
Ha elég az 1.4 teljesítménye, szívódízel nem játszik? Illetve 500k-ból nehéz lesz épkézláb darabot találni a leírt típusok többségéből, akkor meg nem vagy sokkal előbbre, ha 1 literrel kisebb fogyasztásból akarsz pl. lakatolást finanszírozni
travis84: inverter hiba csak Prius 3-nál jellemző, 2-es széria teljesen ki van lőve?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz elistvan #152186 üzenetére
Idézem: 1.2 HTP:
- nyúló vezérlánc - a gyenge anyaga és a gyenge hidraulikus láncfeszítő miatt, beégett szelepek a katalizátor közelsége miatt, túlzott karbon képződés szintén a közeli katalizátor miatt, alultervezett kenési kör.
Egyszerűbb nem megvenni, mint vezérlést cseréltetni, a Jazz drágább gyertyacseréjével egyszerűbb lenne az élet[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #152230 üzenetére
Focus rohadósabb+hátsó futómű összetettebb (egy kategóriával drágább rendbetenni, de jobb), beltér ízlés kérdése. Golf galvanizált (első sárvédők felül+küszöbnél a dobbetétet kiszedve ellenőrzésre ajánlott - fel szokott gyűlni a kosz alul, ha nem tisztítják ki kb évente, felül pedig van egy szivacs, amire a márkaszervizes megoldás végül a levágása volt - gyakorlatilag kiszeded és kész; csomagtérajtó kilincs környéke illetve sarkai érdemlegesek még megnézésre), de benzinesből az 1.4 nem ajánlott, illetve trafók szokták feladni néha, és fogyasztásban nem bajnok (dízel más tészta, de város+keret gondolom kizárja).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen