-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HoaryFox #96570 üzenetére
A kettő közül Audi, a Golf 3 még nem galvanizált (porladnak). 1.9 TDI, 90PS ha megvételkor jó, és megadod neki azt a kevés karbantartást, amit kér (azt viszont tisztességesen), akkor nem lesz gondod. FWD-t olcsóbb fenntartani, ha kevés az erő, egy kis chiptuninggal lehet nyerni pár új tagot a ménesbe.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #96572 üzenetére
Igen, pl. Kollár. 1.9 TDI-nél biztosan tudom, hogy van annyira túltervezve, hogy elbírja, arról a blokkról nincsenek infóim, egyedül a TDCI-hez képest jóval kevésbé üzemanyag-érzékeny tulajdonságát ismerem
adalbert1: Nem lehet valahogyan (epoxi+csavaranya) megoldani, hogy újra funkcionális legyen?
bitpork #96566: szarfosdízelaudi az is mind, csak át van matricázva
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Neduddkival mi lett végülis?
-
molnarpeter
nagyúr
A Lidl-ös ajánlott töltő az az "Ultimate Speed", ami most csütörtöktől van 5999-ért?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz roberto211 #97133 üzenetére
Citroen Saxo/ AX / PUG 106 1.5D, a spúrkirály? Esetleg B Corsa, Micra?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz roberto211 #97135 üzenetére
Toyota Carina van még nagyobb méretű kocsi ebben az árban egy-kettő, ha nem hosszú távra tervezel. A sedan japán összeszereléssel, a 2 literes örökélet dízellel korrekt darab, még valamilyen szintű menést is tapasztalhatsz. Igen, csak dízeleket mondok, mert benzinest nem szoktam nézni, azt majd ajánl más.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Itt az utolsó (csőhéjas) megoldás lesz, de nem a bordákra, hanem közéjük téve, feketében. A géptető pereme alá nem kell tenni csak, ott van a légbeömlő ugyebár, és a VW badge hátulját leragasztva teljes a takarás 3/4-es és 1"-os külső átmérőjű is kell, ha jól emlékszem. Ahonnan az a 3. kép van, végigolvastam a topikot. Alul most épp gumicső van bent, az volt otthon, és nem is esik ki, de a csőhéjat rendesen bevágva igényesen ki lehet tölteni a réseket. A badge leragasztás és a felső rész kitakarása persze magyar klímában sok lehet, ki kell tapasztalni, de én azoknak az elhagyásával kezdeném, kinézet miatt természetesen.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ilyen homorodás azért lehet, mert korábban az ellenkező irányba forogva futottak a gumik? Felni nélkül járt a kocsihoz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Netrisken, vagy más oldalon, ha újrakötöm a biztosítást egy járműre ugyanazon biztosítónál, akkor is le kell mondani a régit?
-
molnarpeter
nagyúr
Saxo tipikus hibák, mire érdemes figyelni a hátsó futóművön kívül? Esetleg, hogy törés után mi baja lehet, ami nem látszik a karosszériamunkát követően?
DeFranco: Ha minden jól alakul, hétvégén lesz alkalmam megvizslatni egy Model S 60-at, nagyon várom már
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #99868 üzenetére
Nem olyan keveset jelent. Nálunk az 1.9 SDI vásárláskori rossz termosztáttal kb. 70 fokra melegedett be, kitakarva az elejét megvolt az üzemi hőmérséklet. A fűtött garázst kihagytam a tippek közül Mindenesetre megoldható viszonylag esztétikusan is a hűtés visszafogása, mi fekete csőhéjjal csináltuk, így télire megintcsak praktikus. Ezt a képet találtam hirtelen a módszerről:
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #99837 üzenetére
Szerintem a gyula kihagy. Olyan hangja van, mint amikor Simsonon megnyomod a leállítógombot egy pillanatra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #99913 üzenetére
Egyből a kis motorocska jutott eszembe, nem figyeltem a többi részletre
-
molnarpeter
nagyúr
Magyarnándor-Becske között egész jól megcsinálták, azt is hozzávenném a surányi útvonalhoz (ha valaki errefelé jár, szóljon mit-mikor kell néznem az utakon ). A környéken még Sznte előtt van egy szintén frissen rendbetett szerpentin, csak előtte-utána kész tankcsapda az út némely részeken. A rétsági körforgalom és Bánk között is jót lehet gurulni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Egy ismerősöm készül első autót venni. A keret kerek 1 millió, ebben benne foglalva minden költséget (átírás, téli gumi, stb.). A szempontok röviden: dízel (fogyasztás nem számít), megbízhatóság, kompakt méret, 2000 vagy utáni évjárat. Extrák megléte alapvetően nem feltétel, de ha van, nem gond. Amiket eddig néztünk: Leon, Fabia, Focus, Polo.
-
molnarpeter
nagyúr
1 millióért mondanátok néhány bevált típust? (A keretben benne foglalva minden költséget (átírás, téli gumi, stb.) A szempontok röviden: dízel (fogyasztás nem számít), megbízhatóság, kompakt méret, 2000 vagy utáni évjárat. Extrák megléte alapvetően nem feltétel, de ha van, nem gond. Amiket eddig néztünk: Leon, Fabia, Focus, Polo.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #101224 üzenetére
Az S40 első generációja milyen az 1.9 TD (90LE) és a D (116LE) motorral? Az 1 milliós kerettel esélyes, vagy felsőbb ligában játszik?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Újkora óta családban van, km óra csere miatt nem tudjuk pontosan, de 200.000 körül van benne. Nem mondom, hogy bajnok blokk alapvetően, de nálunk jól bírja szerencsére. Gyújtás legnagyobb baja az "új" Isolatorok voltak, komolyabb baj csak a tömszelence miatt fordult elő (kiverődött a hf). Kíméletesen üzemmódban mégiscsak kisebb a terhe, mint a Barkasnál
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz honda 1993 #104659 üzenetére
A 30-nál idősebb dologhoz annyit hogy OT minősítéssel párezer forint a biztosítás, de a kocsi állapotának is elég jónak kell lenni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AMD Power #104687 üzenetére
Itt a magyar OT minősítési eljárás leírása. Megjegyezném, hogy ez a fajta minősítés jóval lazább, mint a FIVA.
-
molnarpeter
nagyúr
2010+ Galaxy vagy Sharan? 2.0 és felette, dízel, kevés kilométerrel (sokat fognak vele menni ).
Más: volt szerencsém egy körre utasként egy Model S 60-ban. Olyan mértékben azonnali a nyomaték, mintha egy belsőégésű gondolatolvasó lenne. A TC-s R32 teszt jutott eszembe róla, miszerint milliméterek választják el a gázpedál állásában a fejeket a hátrabillenéstől. Nagyon meggyőző, és még ez a leggyengébb - egy P85D-ben szerintem levegőt sem kaptam volna
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #105042 üzenetére
&tboy93: Köszi! A méret inkább tárgyak, mint személyek hurcolása miatt szükséges. Nem nekünk lesz, továbbítom az infókat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BomiBoogie #106449 üzenetére
Pug 106 van olcsóbban, akkor már megérheti a dízel a fogyasztása miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest