-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz dabadab #40139 üzenetére
dinnyéslada, véletlen saját hiba (előfordulhat), műszaki gikszer, leszorítanak, rosszul leszel... bármi lehet
a lopás csak az elsődleges indok. a 2% meg elég mórickaszám... Budapest kurrens kerületében egy akár csempészésre akár alkatrésznek keresett típusnál ez az arány a többszöröse. A jászjákóhalmi udvarban tartott Matizzal persze hogy megvan a 2%.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz dabadab #41520 üzenetére
én nagyon nem szeretném, hogy egy gyakorlatlan fogalmatlan ifjúsofőr lezúzza a kocsim oldalát, mert abból nekem nagy károm van, oda a vagyonbiztonság
így is hülyét kapok, hogy egy oktató nálunk tanítja parkolni a nebulókat a ház előtt, én meg percenként kapok szívrohamot, hogy moszúzzalealibanc
egyebekben egyetértek, engem sem tanított meg senki előzni.
-
válasz dabadab #43513 üzenetére
Annyiban , hogy ha nincs megette futásteljesítmény és oda nem figyelés, kevésbé valószínű a hiba. Teszem fel ( de hogy is merem, hisz én magam is tudom h ilyen nincs ) de évi csak 10k-kmt tett meg vele és rendesen volt karbantartva, akkor pl, nem garantált a tönkremenetel. Van egy esmerős akinek az allroadjában 11 éve a karbantartáson kívül nem kellett a légrendszerhez nyúlni. Igaz neki ez valóban telek autó, mert csak a szőlőbe jár vele havonta 1-2 alkalommal.
Nyugi nem kell mondanod, tudom én azt magamtól hogy fos-sz@r Meg ugye nem hasonlytjuk össze a marha húst sem a desznyóval, mert ugyan hús mindkettő, de mégsem azonos. Kinek mi a jobb. Teljesen más felépítés, más konstrukciós hibák. A hídraktívnak meg olyan 200-250k után kell egy generál ha jól tudom. Egyik sem jó igazán, de vannak olyan hülyék mint én akik szerelmesek
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dabadab #43532 üzenetére
Én majdnem c5-t vettem a passat helyett és ott fórumokat dúrva azt olvastam h javallják a teljes magasnyomású gömb és minden a rendszerhez tartozó csatlakozás cseréjét, ami 2-400'00k is lehet. Bár lehet h ez csak egy igazi francia zsidó ötlete volt
TaaT: az a baj h ennek semmi helye nincs Gazsiban és a ballon tágulása miatt sem lehetne betenni rendesen.
Igazából már gondolkodtam az kiváltó szett beszerzésén. De nem akarom elveszíteni ezt a magasság állítást, mert ...mittomén csak nekem így kell és kész.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
_NCT
őstag
válasz dabadab #43553 üzenetére
Nagyszerü.Akkor hasonlit az enyemhez. Arrol is tudnal irni par sort,h ezeken a jo magyar utakon neked hogy viselkedik? Mert nekem a 16-os teli utan baromira kozvetleb lett a kormanyzas,szinte dobalja az autot nyomvajus utakon,rohadtul veszelyes.. Futomu beallitasra viszem hetvegen,remenykedem h jobb lesz valamivel...
[ Szerkesztve ]
-
válasz dabadab #57520 üzenetére
Há nemtom. Én csask Bécsig mentem pályán novemberben és engem is megállítottak h van-é láncom, pedig Lujzin is jó téli gumma volt. Más kérdés h volt nálam lánc, mert sógorék nagykövetsége aztat írta h legyen minden esetben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz dabadab #57713 üzenetére
Hát azért olyan csomó nincsen Ez egy 2001-es autó, nem egy 30 éves oldtimer ami a garázsban áll évek óta és minden tömítés elöregedett rajta... de mondom, amit kell azt kicserélteted. Látod itt az ezer éves lefingott omega, aztán semmi baja
Az persze más kérdés, ha elhanyagoltak egy autót...[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz dabadab #57877 üzenetére
Igazából most volt műszakin 500k km előtt egy kicsivel. És direkt megkértem apósomat hogy nézesse át rendesen és ami olyan gond azt mindenképpen csináljuk meg mindegy mibe kerül... Sokat visszük vele a gyereket, ilyennel nem szeretek szórakozni.
Szűrők lettek benne cserélve meg fékbetétek. Ennyi. Amúgy minden rendben van. Legalábbis olyan szempontból, hogy nem fog lerohadni vagy otthagyni az út szélén.
Még a légkondi vár megcsinálásra, de az már két éve... Az alkatrész is megvan hozzá, nem tudom mi, de kemény 10k volt bontóból. Csak nincs "idő" megcsinálni, meg el van felejtve. Hiába ez az ingyen szerviz átka.
De persze hibát mindenen lehetne találni... ezen meg főleg. Kezdeném a szétült ülések cseréjével, meg a nemlétező műszerfal világítással... Aztán a lepattogzott festékkel... Szal ha valakinek van fölös pénze lehetne költeni erre is bőven az tény.
De mivel 2-300-ért már másikat lehet kapni fele km-rel így a 1,5 millás szerviz nemigazán érné meg.@Norbi0517: Megint okosabb lettem, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #57938 üzenetére
HI!
elosszor is a nyomatek a fordulatszam fuggvenyebn valtozik de nem fugg a fordszamtol
M=F*r /ero es az o karja/ en ebben nemlatok sehol semmifele fordszamra utalast
es ez az F ero ami meforgaja a fotengejj es ovabb a tobbi egyseget
a telejeitmeny az amit a nyomatekbol szatmaztatok es szamolokudv
neduddki
mod: forgaonyamekrol van teremeszete sen
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #57941 üzenetére
HI!
igenm csaqk Nked, a ketto nem ugyanaz
majd meg bszelunk az inidkat 4es effekiv kozepnyomasrol de mos mennem kell zomace
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
kalmanchris
tag
válasz dabadab #57941 üzenetére
Szerintem neduddki úgy érti, hogy van a motornak egy maximális ereje, nyomaték csúcsa. Mint mikor Fekete Laci felemeli a 200kg vasgolyót a hordóra. Ott azon a fordszámon adja le legnagyobb erejét. Na és ezután jön képbe a fordulat. Egy kamionnyi cipősdoboz kipakolását már nem Lacira bíznám, hanem inkább 4 cingárabb gyerekre.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #57941 üzenetére
HI!
kivalo peldat hozalmert egy F /ha mar ez ajelen/ az ami mozgasr akenyszerii a argya, hogy ez msot a lovak paajan a raket haomuben v. a kereke es az ut kozot ebred az tenyelg ok mindegy
udv
neduddki
mod: es az ero megfeleloje kormozgaskor nyomatek
meganam: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz dabadab #57986 üzenetére
HI!
sokkkal erlmesebbnek ismerlek meg min hogy ez ahujjesege hajogasd, legyszi gondold mar et megint eloveve alt es kozpesikola fizika
udv
neduddki
mod: /madjnem nagyin csunayt irtam/ ez mi a feszlkes fene??? P=M*omegat
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz dabadab #58000 üzenetére
szerintem normálisan megvalósítva teljesen használható cucc lenne.
belerakni a kocsiba egy mazda féle i-eloop rendszert, és azt se lehetne ráfogni, hogy a nyert teljesítményt elveszti a folyamatosan üzemelő generátor miatt. -
-
válasz dabadab #58082 üzenetére
De Te kimondtad azt ami kimaradt: a gondozásmentesek a szarok, de nem mind. Azt sem lehet elfelejteni h vannak még olyan hülyék mint én h megveszem és megcsinálom magamnak. Az meg h nem olcsóért vannak nagyon szépek, semmit nem von le az üzemeltetés költségéből, ami miatt elterjedt a fos-szar megjelölés...
Én azt hiszem h a baj nem az autókkal hanem a tulajokkal van. Aki nem engedheti meg az maradjon az álmodozásnál, és akkor nem fognak rémhírek terjedni a fos-szar vényócakról
Másrészről egy gyökeret vert Dousenberget is elfogadnék, mert nem sok maradt belőle, uh fog az még többet is érnihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #58255 üzenetére
Akkor beszélj a tulajdonosokkal is, mert ezek szerint ezt ők sem tudják. Bennem ez ragadt meg, mivel egykori osztálytársam is ilyet hajtott, és ott a hátulján SuperB felirat volt.(akkor gondolom a B-t ő rakta oda)
Viszlát: Munkatársam Volvo-ja kb. így fest belülről. Csak manuál...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Dany007
veterán
válasz dabadab #58336 üzenetére
Na ez az igazi veterán, múzeális, tisztelni való darab!
Eszméletlen szép.
Már csak azt nem tudom mire fel ekkora motor? Plusz az amerikai típusoknál is jellegzetesség a brutál nagy motor... Ennek mi az oka? Arra tippelnék, hogy csak így tudtak kihozni kellően nagy teljesítményt a fogyasztás meg nem számított. Se száz éve mert aki akkor megtudott venni egy autót az tankolni is tudta, se amerikában ahol mindig is aránylag olcsó volt a benya.Na de a lényeg, hogy erre lehet mondani hogy igazi veterán egy mérnöki siker, a történelem egy apró szelete... Ellenben egy Wartburg... az csak simán régi.
@pocokxx:
Szvsz uppold csak nyugodtan. Hiszen ez a topik célja. Nem pedig az agyatlan offolás amit mi csinálunk.
Sajnos én nem értek a lovakhoz így nem tudok segíteni, de amit csak eddig hallottam a dízelről... én azt nem vennék.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz dabadab #58387 üzenetére
Én már adtam el 2000km-t futott ADAC különösen ajánlott Dunlop téligumit. Akkor jutott eszembe, amikor eladtam az egyik autót a nyári gumikkal és nem adtam hozzá a télit. Vettem is már használtat egyszer netről, de el is adtam azonnal, mert 2 tényleg olyan volt, mint a képen, 2 pedig fos. Rá 2 évre gondoltam a kicsit koros 4 évszakosokkal nem kellene már a telet kivárni és pont volt egyik toyota klub-os tagnak eladó használt szintén autócsere miatt, így azt megvettem, azóta is megvannak és tökéletesek. Gumisnál is nézelődtem még régebben gumik után, de mindig csak 10 éves szarokat akartak adni, hiába volt a télinek 5-6mm mintázata, ha olyan kemény volt, mint a beton.
-
zolikaDB
veterán
válasz dabadab #58411 üzenetére
Korai NB az mi?
Hát, ha belefér, akkor mindegy, h import, vagy hazai... Max itthon csak P rendszámmal járni vele, ha ilyet lehet.
Olvasgattam a Kadett GSi népítéleteket és azt írják, állatul mennek a majd 200Nm-el és 900kg körüli kasztnival (minusz ami kirohadt belőlük ) -
Dany007
veterán
válasz dabadab #58509 üzenetére
Ne siess ennyire. Még csak annyit tudni, hogy egy Fiestáról van szó...
Azt nem hogy mikori... Vagy a roncsolódásból tippelsz, hogy újabb típus? Vagy kihagytam valamit?@(#58510) Revolit :
Szvsz ezzel nem kell szarozni, cserélni kell az ajtót úgy ahogy van. Jobban jársz ha bontóban találsz két ajtót és kicseréled fenébe.
Hogy nálad ez mibefáj azt nem tudom.. .De nekem az Omegára egy 10-es lett volna ha hagyják kifizetni a bontóban... Jó, mondjuk ez egy ezeréves Omega... Tiedé biztos több lesz, de én meg se mutatám karosszériásnak szvsz úgyis csere meg ha meg is tudná valahogy "hegeszteni" akkoris olcsóbb lenne az új ajtó. De ez csak az én véleményem. Nem vagyok szakértő. Se hozzáértő... De szeretek belepofázni mindenbe amiről akad némi véleményem / elképzelésem.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz dabadab #58509 üzenetére
Képek nélkül inkább ne vitázzunk róla, de akár pár százezerbe is beleférhet. A Fiesta nem ritka autó, akár színben illő sárvédőt és ajtókat is találhat hozzá pát tízezerért. Akkor pedig komolyabb lakatolást és fényezést csak az autó hátulja igényel.
Mod: Közben lettek képek is. Nem lesz ez olyan horror, ha talál bontott karosszériaelemeket.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dany007
veterán
válasz dabadab #58697 üzenetére
Jaja, érdekes egy drog ez a cigi.
@[rvilike]:
Mondjuk az a kategória amit a videóban láthattunk az már nem csak használati tárgy. Egy Mondeo egy Peugeot 307 meg hasonló autók azok igen. De aki egy ilyen A8-ast vesz az bizony nem fog benne dohányozni.
@MunezXBK:
Oh majd ha aláírtuk az adásvételit!
-
Bati0501
őstag
-
-v-
addikt
válasz dabadab #58711 üzenetére
A havi jövedelem az elég kontextusfüggő.. nem feltétlen határozza meg valakinek a valós anyagi helyzetét meg lehetőségeit. Plusz nem mindegy, hogy újonnan veszi, vagy használtan stb.
Egyébként meg ez a "A8-as audiban már senki sem dohányozna" dolog egy nonszensz f*szság már bocs, ennyi erővel a világ n+1 dolgáról ki lehetne jelenteni ilyen objektív igazságokat, mintha nem lennének ezer félék az emberek ezer féle élethelyzetben.
Én a trabantomban se dohányoznék, ha trabantom lenne és cigiznék, és az A8-asomban is dohányoznék, ha A8-asom lenne és dohányoznék és eddig is dohányoztam volna a a trabantomban is. Na. -
Bati0501
őstag
válasz dabadab #58714 üzenetére
Jó,persze ez igaz.De azzal próbáltam arra utalni,h marad még másra is,h azt írtam nem az összes jövedelmét erre költi...Az már egy másik kérdés,h ha most 0 Forintja van és most fog először kapni havi ennyi milliókat-amire mekkora esély van,akkor másra is kell költeni,de én most nem így gondoltam a dolgot.Meg az is más kérdés és egyénfüggő,h még mire költ és azt is mennyiért.Az előbb én csak arra gondoltam,h 30 milkából azért már telhet A8-ra.
Újabb kérdés,h mennyire éri meg ez...vegyen egy 1 éves 220e km-t futottat pár millióért és akkor jól jár.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen