-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
addikt
válasz FoLey-v #208036 üzenetére
Leginkább városi használatra keresek amúgy is autót, ilyen 1 milláig, de azért néha lenne használva kirándulásra is, akár 4 személlyel is, ilyen évi 3-4 alkalommal.
Néztem swift-et is, de annak nagyon kicsi a csomagtartója, és képbe jött a 4-es golf, az legalább kicsit nagyobb, kicsit kényelmesebb (?). (egyik barátomnak volt audi a4 b7-e, abban nemtudom milyen űlés volt, valami bőr/alcantara, de pestre alig lehetett elmenni vele, mert a segged szétment).Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FoLey-v #208110 üzenetére
Sőt, Octavia mk1 tovább volt gyártva Tour néven, így újabb vasat kapsz kiforrott régi technikával (kivéve mondjuk, hogy euro 4).
Teljesség kedvéért az adott PQ34 padlólemezre épülő típusok, hogy ömlesztve meglegyen egy helyen: VW Golf, VW Bora, VW Beetle, Audi A3, Audi TT (mondjuk az más polc), Skoda Octavia, Seat Leon, Seat Toledo. Lavida ugye felénk nem nagyon volt[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz FoLey-v #208057 üzenetére
"Csak Golf 4 jöhet szóba?"
Nem, bármi jöhet, amire nem kell locsolni a pénzt és első kocsinak jó lehet, de azért nem papás
Most nézem, hogy közben írtak mások is, megnézem az ajánlásokat.Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
addikt
válasz FoLey-v #208175 üzenetére
Köszönöm, elkeztem nézegetni őket, hátha szembe jön valami jó ajánlat, ami nem az ország másik végében van.
Itt is inkább az 1.6 az ajánlottabb, nem?
Van valami típushiba vagy bármi amire jobban kell figyelni vételnél?[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
Lacko32
tag
válasz FoLey-v #208401 üzenetére
A korábbi Grande is szép, ez az Evo kivitel meg nagyon fiatalos. Igazából mindegy melyik lesz, csak legyen valami jó vétel végre, az asszony már nem bír magával
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
addikt
válasz FoLey-v #209298 üzenetére
Közben megnéztem párat, fentebb linkeltem egy kéket, az képeken jól nézett ki, sajnos élőben annyira már nem, a kilincseknél nagyon durván karcos volt, az első lökhárító fényezése pókhálós volt, a jobb ajtó alja rozsdás, a felnik körben mindenhol csúnya, belül az ajtó díszlécek is elég karcosak. Volt ott egy másik fekete is, az japán gyártású 4x4-es swift, elvileg a kereskedő szerint semmivel sem eszik többet mint a 2wd társa, jobb állapotban van mint a kék, belül is tök szép, a felni itt is karcos, meg egy lámpa polír ráfér.
Tegnap megnéztünk egy másik feketét, kép alapján ez sem volt rossz, élőben már kicsit lehangolóbb volt, belül ez is szép volt, de a motorja elég csattogósan járt, valamint később sem simult ki teljesen a járása. A jobb első ajtaja meg volt kicsit nyomva, valamint ott rozsdásodott is, meg a jobb hátsó sárvédőn is voltak rozsda foltok. Meg a hírdetésben írtak ellenére alig van benne légzsák.
Ezt a szürkét néztük még meg, ebben 120k km van, 2009 végi, nagyon szép állapotban van, a motorháztetőn van pár pötty, de amúgy nem vészes, belül is tök szuper, ad hozzá téli szettet is. Az első lökősön nemtudom mire vélni a 2 ragasztó csíkot
Van még egy bordó is, az nincs most fent hahun, 1 tulajos, az kicsit messzebb van, de abban bízok a legjobban, alu felnis, hátul kis spoiler, GLX, téli nyárival, nagyon tetszik, remélem élőben is meggyőző lesz.
Azt a fehéret, amire válaszoltál, azt még nem néztük meg személyesen.[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
-
zgospel
őstag
válasz FoLey-v #209523 üzenetére
Enyémben félbőr van, és semmivel sem kényelmesebb. 30 perc után már mocorgok benne, elég kemény.
Az hogy kit mi zavar eléggé szubjektív. Én is járok hosszabb távokon vele, és kifejezetten zsibbasztó egy jól szigetelt, csendesebb autóhoz képest pl két órán át hallgatni a motor búgását.
Nyilván relatív, hiszen motorral rosszabb a helyzet és azt is kibírom, csak motorozásnál maga az út a lényeg, autózásnál meg elég rossz úgy megérkezni a célba (pl munkába), hogy lefárasztott az utazás.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
macilaci78
nagyúr
válasz FoLey-v #209523 üzenetére
Az Ignisben, de a Borában is 130-nál 4000-et forog a motor 5.-ben, Passatnál 3000-et. Mind 5 sebesség váltóval. Persze hangszigetelésben nem egy kategóriák, de az Ignis kimondottan fárasztó, pedig az ingerküszöböm eltér az átlagtól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest