-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bull Boss
senior tag
eneost teszek bele higyjétek el kibirja. ez egy maszlag hogy 15ezrenként cseréld az olajat... persze a tescos olaj lehet 10eszret se bir ki.. engem nem érdekel a km. a szinét nézem meg a sűrűségét és ha az jó akkor marad is benne a váltóolajat meg minek cseréljem, ha kapcsol szépen? nem recseg, pontosan vált..
-
8nemesis8
veterán
Én is erre tippeltem...
Wiki ezt mondja:
To this end, it was fitted with a fuel efficient version of GM's 2.5 L four-cylinder "Iron Duke" engine capable of 27 mpg-US (8.7 L/100 km; 32 mpg-imp) in the city and 40 mpg-US (5.9 L/100 km; 48 mpg-imp) on the highway with the economy-ratio transmission option. -
Rick4
félisten
Ha ez központi injektoros, akkor még annyiba se kerül a cucc, a tartály szeleppel 35, a reduktor, csövek, lambda szabályzó 60 rugó, beszerelés 30, papírmunka 20, és kész is.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Louloudaki
aktív tag
na azért a porsche mégse papírautó
ez szép szép de hát nemtom, meggondoljuk igazából nekem ez a lapos tepsi, bukólámpás dizájn az álmom, szóval ilyet próbálnék keresni
még ez is tetszik egyébként -
8th
addikt
206 RC-nek nagyon vacak futóműve van. Euroringen minden kanyarban elemelte a belső íven lévő hátsó kerekét és közben csúnyán beült az orra. Minden egyes kanyar bemenetnél fékezéskor idegesen szitált a hátulja, a sofőrnek rá kellett dolgozni, hogy ne dobja keresztbe a seggét. Egy "sportkocsitól" ez elfogadhatatlan.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
A "bitang" meg 13.1sec alatt verette le most hetvegen a 402m-t full gyári bőrbelsővel a fedélzetén.
Az kicsit jobb ido, mint a 7sec kilora, mert 8.5sec alatt mar 132km/h-re gyorsul 201m-n.
[link]Es a motorja "gyari" belü, nincs benne se aranyaru kovaszosdugo se H-beam hajtokar, se semmi.
Nem ugy, mint a faszkalap cheater hondasok csalos motoros autoikkal -akinek nem inge...-, akik eloadjak a B20-s motort B16 hengerfejjel 1.6-snak (ákom-bákom B16A2 beutesel a blokk elején...5chr-bol 2 nincs egyvonalban), csak az a furcsa, hogy nem birjak feltenni ra a vezermuburkolatot rendesen, amikor az gyarilag pedig az osszemegy (B16 blokk B16 fej eseten, de B20 blokk B16 fej eseten ismert, hogy az a resz nem megy ossze)
Az egyik odajott csodalkozni, hogy hat ez hóóógy???, aztan csak kozoltuk vele verszivaskent, hogy motorod arabol amit igy is legyozott, 25-30 ijen motort lehet venni papirral (annelkul meg ugy 40-45-t).
Meg, hogy 450Nm-t tol egy 1.6-s turbo motor 1.5bar alatti nyomason, ami kozel 300Nm per litert jelent.
425LE 6700-n az 450-460Nm fotengelyen 6700-nal, ott, de ennel lejjebb meg lehet tobb is az.
Azert a gyarak sem ennyire hujek, de az o gyari 1.6 turboik vmiert nem tudnak 1.6-bol se 300Nm-t -sot, azt is inkabb 2 literbol-, nem hogy literenkent 300Nm-t es szinten 1.2-1.3bar-n jarnak overboost-ban ok is
Es ezt olyan megbizhatosag mellett, hogy hozza sem kell nyulni.
WRC-ben urtechnikaval felszerelkezve meg akar reggelig szerelnek bazzeg egy 20km-s etap utan.Vagy szarul volt kalibralva pad, amin mertek, vagy nem 1.6-s az a motor (sem), hanem pl 2.0-s, ami azonnal megmagyarazna ezt az anomaliat, miert birja el, meg miert ennyire eros.
De pl B sorozatbol gyarilag 2.1-s a legnagyobb 2057ccm-l (B21), es akkor ott meg johetnek a stroker kit-k meg a gyari tulmeretek.
Aztan ha vki van akkora pofatlan amekkora, akkor egy kozel 2.2-s turbo motorral is benevez 1.6-ba.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
Persze, az 1200-es Lada ami 30 éves, az eljár 110-nél 6,1 literrel, ahhoz képest tényleg sok a 8-10 liter.
Tiszta jó ez a topik, amióta megjelentek itt az új arcok azóta elég szép meséket lehet olvasni. Még szegény Walt Disney is pislogna..
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
Látom nem jött át az irónia. Pont,hogy amit te írtál az abszolút hihető, ellenben a Ladás sztorival. Mert ha a Lada 110-nél 6 liter enne, akkor ahhoz sok lenne egy 1.6-tól a 8-10 liter..de mivel a Lada kizsírozott autópályán se fogyaszt 7L alatt így..a te verziód megállja a helyét.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
!Overdose!
őstag
Nem tudom miért vagy olyan nagyra a 206-ossal. Már sokadjára olvasom tőled. Keresztanyámnak van, ültemben benne párszor, de nekem inkább egy Swift a kettő közül. Egyszer kérdeztem tőle, hogy mennyire elégedett vele, az volt a válasz, hogy nem venne ilyet újra. Pedig a férjének 306-osa volt akkoriban és azzal nem volt gondjuk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Szplöttyy
senior tag
Azért gondolkozzunk már el, hogy a 206ost 98óta árulták. És 98-ban igen nagy hulladék szar futóművel, adták ki a szar autókat. A facelift után lettek valamennyire épkézláb autók. És igensok újonnan szar autó is volt akkoriban. 1millióért pár éves 206os van, nem 98-as. De nyugodtan vegyetek 206ost, pont van franciabontós ismerős, van sok sok hátsó híd, meg egyéb finomságok
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem ezt azért lehet, mert túlértékelik a csillagokat. Elég sok törött autót láttam már, és minden régi autó elég szarul törik. Nem csak a swift a koporsó, meg meghalsz. E36os BMW, W202es C merci, F astra, 206, azok is mind szarok voltak. Annyival van több esélyed, hogy talán egy picit több a vas, de ugyanúgy széthullik mind.
Volt egy Golf V,
hagyjuk hogy milyen okbólde fának mentek vele, 20km/h helyett 50km/h-val. A motor a szélvédőig hátra/felcsúszott és szép hullámos lett még a tető is. Highline fullextra.Smoke & Torque
-
8th
addikt
Ezt biza rosszul tudod. Mindig is olcsóbb volt a "régi Swift" mint a Pug 206.
2001 márciusi árak:
Peugeot Hungária, Budapest I. ker. Hegyalja út 7-13.
206 1.1 "Profil" 60le, 3ajtós: 2 190 000
206 1.1 "Profil" 60le, 5ajtós: 2 260 000
206 1.1 "Presence" 60le, 3ajtós: 2 380 000
206 1.1 "Presence" 60le, 5 ajtós: 2 450 000
206 1.4 "Presence" 75le, 3ajtós: 2 510 000
206 1.4 "Presence" 75le, 5 ajtós: 2 580 000Magyar Suzuki Rt. Esztergom, Schweidel J. út 52.
Swift 1.0 "GL" 53le, 5ajtós: 1 653 000
Swift 1.0 "GL Komfort" 53le, 5ajtós: 1 698 000
Swift 1.0 "GS" 53le, 5ajtós: 1 825 000
Swift 1.0 "GLX" 53le, 5jatós: 1 891 000
Swift 1.3 "GL" 68le, 5ajtós: 1 753 000
Swift 1.3 "GC" 68le, 5ajtós: 1 822 000
Swift 1.3 "GC Komfort" 68le, 5ajtós: 1 898 000
Swift 1.3 "GS" 68le, 3ajtós: 1 919 000
Swift 1.3 "GLS Sport IV" 68le, 3ajtós: 1 958 000
Swift 1.3 "GLX" 68le, 5 ajtós: 1 986 000
Swift Sedan 1.3 "GL" 68le, 4ajtós: 1 998 500
Swift Sedan 1.3 "GC" 68le, 4ajtós: 2 060 000
Swift Sedan 1.3 "GLX" 68le, 4ajtós: 2 244 000
Swift Sedan 1.3 "GLX Manager IV" 68le, 4ajtós: 2 344 000
Swift Sedan 1.3 "GLX Manager IV ABS" 68le, 4ajtós: 2 451 0001.1 5ajtós 206: 2,260 millió
1.0 5ajtós Swift: 1,653 millió
eltérés: 607ezer forint1.4 5ajtós 206: 2,580 millió
1.3 5ajtós Swift: 1,753 millió
eltérés: 827ezer forintSuzukit, Daewoo-t és Opelt is lehetett akkoriban 0%-al elhozni. Keresztanyám is nullával vett akkoriban Astra Classic-ot. Ő kitörlesztette még a válság előtt. Aki nem az megszívta.
"Épeszű ember, ha volt rá pénze megvette a 206-ot (voltak páran), a többi meg vette a Swift-et..."
Épeszű ember soha nem vett 206-ot.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
És? Nem az itt a kérdés, hogy melyik milyen hanem az, hogy akkoriban ki milyen feltételek mellett jutott ÚJ autóhoz. Drágább volt a 206? Igen sokkal. Szarabb hitelt adtak rá? Igen. Ennyi... Kardoskodhatsz a 206 mellett holnap estig is attól még nem lesz igazad.
Ezt majdnem elfelejtettem beszúrni: [link]
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Varoz
őstag
Ültem mindkettőben. Tényleg ég és föld, de a Suza javára.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Vagy te hugyozol szembe szélben.
Bátyámnak van 206-osa, a lányának meg Swift. De kardoskodhatsz nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Szplöttyy
senior tag
Semmivel sem jobbak az anyagok, ugyanolyan okádék szar müanyag, és fél méteres illesztési hézagok. Bent a formák a jobbak talán. Az meg, hogy a 206-os megbízható autó, azt engedd meg, hogy ne vegyem komolyan. Felesleges vitázni, de igen sokat jártam akorban Pug kereskedésbe, hiszen apám ott dolgozott, és mit mondtam, van franciabontós ismerős is. Én a saját szememmel látom/láttam hogy mik vannak. Persze erre jön az, hogy mindenkinek van ismerőse mindenhol bla bla bla. Nekem semmi bajom a francia autókkal, sőt vennék is, citroent is! Csak én tudom, hogy melyiket és melyiket nem.
Mondom ezt úgy, hogy nekem is Suzukim van, bár nem swift, de én nem élek álomvilágban, az én suzukim is kurva ronda, kényelmetlen, és bóvli szar, de 7év és 75ezer km alatt nem sikerült rákölteni. Ez az egy dolog ami miatt van. Ha egyszer is baja lenne, fel is gyújtanám.
Vectra kategória alatt, bár mostanság inkább Astra ketegória alatt nem kell keresni a luxust, örülsz, ha nem vágja meg a kezed a kormányon a sorja. Megbízhatóság, fogyasztás a fontos. Ha nagy autót vesz az ember, ott már lehet keresni, meg fanyalogni, ha szar.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Varoz
őstag
Nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél.
tudod a német meg a többi megtanult autót gyártani és utána gyártja is az autót.
A franci előbb legyártja az autót és utána fejtegeti tud-e gyártani egyáltalán.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
A többi szó fogalmával tisztában vagy? -.-
Japán a legjobb ez tény.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
8th
addikt
"nem úgy néz ki mint egy szar Swift, ami manapság már 300k körül van, hanem modern formája van, nem szégyen kiszállni belőle" + "a Swift bűn rondán néz ki, a 206-nak pedig ma is kellemes formája van, nem egy elavult szar kocka. A Swift"...
Te még mindig azt a közhelyet puffogtatod, hogy a 206 milyen jól néz ki és, hogy meg lehet vele jelenni, nem szégyen belőle kiszállni.
1: egy félmilliós 1.4-esnői autóval206-al aztán kurvára meg lehet jelenni
2: Nem szar így élni? Külcsín a fontos a belbecs majdnem, hogy mindegy. Megbízhatóság, tartósság, üzemeltetési költségek? Ugyan, szarni rá! Jól nézzen ki 'osztjóvan.
3: még mindig arról van itt szó, hogy a Suzukihoz könnyebb volt hozzájutni, és az a 600-800ezer forint alapár különbség elég húzós. A törlesztés végén ha pl 10évre vetted fel a hitelt máris 1,5-2 millióval többet kifizettél a semmire. Rakj egymás mellé egy 10éves fapados 206-ot és egy 10éves fapados Swiftet. Tíz éves autónál szerinted megér 1,5+ milliót a 206 a Swifthez képest? Nem. Ennyi és pont. Még újonnan sem. Ragozhatjuk még de ez itt a lényeg. Az autóvásárlási szempontoknál egy kicsit erősebben elbillenti a mérleg nyelvét az ár és a megbízhatóság mint a dizájn. Azt értsd meg, hogy ha az embereknek csak arra volt pénzük, eleve csak az volt elérhető közelségben számukra akkor te hiába kiabálsz, hogy hahó emberek a 206 mennyivel szebb. Nem azt fogják megvenni. Gondolkozz...[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Tökmindegy
senior tag
Nálam a Fiat 1.9 D szívó . Az sem egy teljesítmény bajnok de 140 et kényelmesen viszi a doboz. Pedig meg van pakolva mindig szerszámmal rendesen.
Annak a vasnak egy baja van. Ha kiég egy izzó akkor nem indul,,csak kerreg az önindító ,olyan mintha le lenne merülve az aksi. Mire rájöttem Az van ,hogy az izzókban nem szakad el a szál ,és valami zárlatot okoz. Mondjuk mióta tudom,azóta nem probléma,no de addigFúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
Zewa
senior tag
"hogy bárki ránéz, csak annyit lát, hogy egy szar Swift-re telik"
Komolyan ez egy érv? Szerintem aki ma Stift mk2-ben gondolkozik az első sorban egy megbízható, mindennapokban hű társat keres.
Inkább egy klímás, "extrás" 1.3 16V Swift mint egy fapados 206..
Szerintem is jól eltalálták akkor a formáját a 206osnak, főleg női szemmel de 4-500k-nál le ez legyen ár a döntő.Ki a faxxt érdekel mit gondolnak mások? Aki ismer az ismer aki nem és erről ítél azt jobb el is felejteni. Tipikus magyar látszat gondolkodás.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs