-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ReSeTer #48848 üzenetére
A súly alapú és ccm alapú díjszabást a downsizeing ölte meg. Egyre könnyebbek a kocsik és erősebbek. A turbó elterjedése miatt sokszor a ccm nem tükrözi híven az autó valós teljesítményét... Nyilván a jogalkotói akarat pedig az, hogy minnél többet fizess.
whitezo88: Mi így vettem a Puntót. Biztosítós voltam, szóval elárulom ez úgy megy, hogy:
Meglesz a kocsi, felhívnak téged mint tulajt, hogy visszakaphatod a kocsidat ha visszafizeted a lóvét. Ezzel nem kell élned, mondhatod azt is, hogy köszi nem kell, megtartod a pénzt (mert pl már vettél másik verdát).
Ilyenkor a kocsi a biztosító tulajdonába kerül, amit vagy meghirdet belsőhálón a dolgozóknak* vagy pedig meghirdeti egy aukciós oldalon és aki többet ad érte az viszi (a totálos kocsikat is így adják el).*: szóval én így lettem boldog tulaja egy 1 éves 5k km-t futott Puntónak '98-ban.
mod:
Integra: 2004-es Accord 2.0? Csökkent a keret és kollégám most gondolkodik, hogy eladná a kocsiját. Rendesen volt karbantartva.. Kb mennyi érte egy rális ár? Kb 143k km van benne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen alaplapot vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Gitáros topic
- Láncfűrész topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen