Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
frame>24
addikt
válasz bitpork #112445 üzenetére
Én már akartam múltkor kérdezni, hogy mi ez, mert rákeresve semmi relevánsat nem találtam, gondolom nem a kamionos sorozatra gondoltál.
Szóval ha van link, jöhet!szerk-- vagy ez a topiknyitó?
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #112504 üzenetére
Bocsanat Uram, ugy tudtam, hogy a jogsi megszerzesenek feltrtele a muszaki ALAPismeretek elsajatitasa.
Szerimtem a magasnyomasu rendszerek es a remapolas nem tartozik ide, ellenben a motorfek mukododesevelIntegrale: pedig uj auto, nezd meg jobban. Persze nem full extras, de messze van a fapadtol, termeszetesen a dizel erosebb is, de nem is uj, mint a linkelt.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #112509 üzenetére
nekem a ford '91-es, de már a '87-es is elzárja a csapot
(#112515) Csaby25:
"Azert mert, gyujtas nelkul nincs szikra, nem mukodik a benzin pompa, nem kap benzint a motor, tehat nincs mi robbanjon, es robbanas nelkul nincs motormukodes (a motrot lehet kurbli vassal hajtani de attol meg a motor nem mukodik ha nincs benzin es szikra)."
Itt csak érdekességképen pár dolog
-már egyes karburátorok is tudták ezt a "csap elzárást" motorféknél, jó pár évvel ezelőtt
-nem robbanó motor, hanem belsőégésű, robbanás nem történik benne
-plusz mechanikus üzemanyagpumpa akkor is működik, ha leveszed a gyújtástMost értem végig, látom a téma lezárult és sikerült is megtárgyalni, elhamarkodottan írtam. mea culpa
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz bitpork #112590 üzenetére
A 3.0-ból nem igazán látok mást, csak összkerekest.. . Ok, télen baromi jó, de mint hibalehetőség plusszban nem is tudom. Venni ha veszek is bármit, a nagyobb kategóriából mindenképpen külföldön szeretnék/mernék csak. Itthoni, dielerhulladékot nem szeretnék kifogni. . Ahogy nézegettem, eléggé szereti a hasát. Az, hogy 5 vagy 7 nem izgatna, de 6 vagy 12 már jobban... Még évi 30.000 km-nél is eléggé érezhető a difi. A poén, hogy S80-al kijöttem 6.5 átlagában. Pályán, 160-180 közt ez a quattró megpakolva mennyit kajálgat? Nézegetve a használtpiaci hirdetéseket, itt is hatalmas futásteljesítmények vannak ebben a korban...
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz bitpork #112618 üzenetére
Abban mindenképpen igaza van, hogy óriási futásteljesítményűek vannak a piacon, de ha nem, a beltér akkor is romhalmaz. Amelyik nem, azért annyit kérnek, mint egy 8 évesért.
Ha már nevet is adsz egy kocsinak, az már nagy baj.. . Akkor az örökre a tiéd marad.
@#112617:
Szaladgálósnak 1 millióig gondoltam, második, nagy kocsinak 2.5-3 millió. Külföldön melózom, a fenntartási költségek nem okoznak akkora problémát.
-
Typhoon47
senior tag
válasz bitpork #112618 üzenetére
Dehogy szaroztam le Remek kocsi, de az úgy tudom nem futott olyan sokat és sikerült egy valós példányt összevadászni, továbbá nem 3m volt, ha jól emlékszem, hanem azért több. Egyetlen dolog ami kurwára zavar vele kapcsolatban, hogy kevesebbet fogyaszt mint az enyém (avg 9l) és mindig beírod! : - (
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #112673 üzenetére
Uj autorol beszelek, a listaarbol valo alkurol.
A listaar full kamu mindenutt, azt a celt szolgalja, hogy kva jol erezed magad, amikor a vegen sikerul 25%-al olcsobban elhozni a verdat.
Javaslom a hahun az uj autokra raszurni, par tipusnal biztos igaz az, hogy ott mar nem a listaarral talalkozol nehany kereskedonel, hanem amennyiert elviheted kb.
Ehhez kepest viszomt a jelenlegi hasznaltautoarak elegge el vannak szallva, pl. egy uj swift 3 milla kozepesen felszerelve ujan, hasznaltan meg 2,5 felett mennek, hagyjuk mar
Persze lehet audi Q xyz-nel mas a helyzet, atlag autokra jo esellyel igaz most(ford, opel, suzuki, stb.), amit most vazoltam. -
őstag
válasz bitpork #112673 üzenetére
mazda 6 ot akartam venni eredetileg mert az kívülről jobban tetszett
ott pl fixen 6% ot akartak volna engedni, flottakezelőnek ha van legalább 10 autója (ez nem egy nagy követelmény egy flottakezelőnél) 13% ot
azért ez is olyan 1 milla egy jól felszerelt mazdánál, plusz ugye az áfa
és azért hangoztatom annyiszor ezt az áfát, mert aki 5-6 millánál drágább autót vesz az a jelenlegi gazdasági környezetben általában a cége nevére bérli, vagy a cég ahol dolgozik bérli számára
elhanyagolható azok száma akik magánszemélyként áfát kifizetve vesznek manapság drága autót
egyszerűen nem éri mega külföldről behozott 5 millánál drágább kocsik 90% a áfacsalt, 9% áfásan eladó, 1% szabályosan behozott áfa mentes
(durva becslés)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #112679 üzenetére
ha itthon olcsóbb a behozott használt kocsi (áfa mentes számlával) mint kint a bruttó ár, akkor te milyen következtetésre jutsz ebből?
nem hozok be külföldről kocsit, de tudom hogy működikha nem hiszel nekem kérdezz meg olyat aki vett az utóbbi években neppertől 5+ millás kocsit ami külföldi import volt
jó eséllyel el fogja neked mesélni, hogy igen megkereste a NAV, és kérdezgette hogyan miként kitől vette a verdát
ha rábeszélte a nepper hogy vegye meg kamu adásvételivel mintha külföldről vette volna, akkor még az áfát is leverik rajta plusz büntetőeljáráskb annyit keresnek a nepperek az import kocsin amennyi a német áfa, ugyanis azt lopják el
ezután már elvannak a beszámított kocsikkal, csere bere stb.kelet európa így működik, ez van
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #112673 üzenetére
Ezt én sem értem.Flotta,10+ autó, meg ilyen magánember számára semmit mondó alku feltételek. Ki kell próbálni magánemberkent bemenni a szalonba és megalkudni 1 kocsira a kiszemelt extrákkal. Majd akkor kiderül a volvó szakemberek elmélete mennyit ér a gyakorlatban.
LukyL: tisztességes adófizetőként nehéz okosnak lenni, ha kell a verda, ki kell csengetni az árát.Tudom cégeknek fasza,de itt egyszerű magánemberekről szól a történet.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #113089 üzenetére
Hát igen, viszont a gondos tulajnak is megvan az átka. A sok leszarom ember között van az a pár, aki karban tartja az autóját, aztán eladja olcsón egy neppernek, aki gátlástalanul megtekeri, mert a többit annyira lefingták fele annyi km alatt is, hogy akkor miért ne keressen rajta kicsit többet, hát meg ezek úgyis elvárják a kevés km-t, akkor miért csesszen ki magával ugye... Aztán meg megy a csodálkozás, amikor 150-nél szétesik a motor és jön a szarolaszfrancianémetjapán-ozás.
Itt van pl ez az autó: [link] Azért ennél nagyon becsületes neppernek kell lenni, hogy ne írja vissza legalább 100ezerrel -
rbalint88
addikt
válasz bitpork #113091 üzenetére
a motorcsere miatti huhogást nem értem. ha gyári technológiával lett javítva törésből, gyári motorra cserélték a befosott régit (ugye ott is lehet egyedi anyaghiba és a tulajdonos is a hiba okozója, nem csak szar konstrukció), akkor mivel kevesebb az autó egy másik olyan típusútól?
a töröttautó parát se érem sokszor, ha
a, nem gombócartúrból lett visszajavítva, hanem csak lemezsérülésből, akkor miért kell befosni tőle
b, nagy csattanásból lett javítva, de gyári javítási eljárás szerint, akkor miért kell befosni tőle.
nyilván ezekben az esetekben ez jelentkezzen a vételárban, de én úgy gondolom, hogy 5év vagy 100e km fölötti futásnál a törés/sérülésmentesség a meglepő, főleg városi autónál, nagyon vidékinél általában a jóska bácsi szeme már nem a régi típusú húzások vagy a részegen meghemperegtünk vele az árokban, esetleg a jött kamion a fő törési okok. városinál meg simán jobbkéz-balkéz, lámpánál belecsúsznak, parkolásnál leradírozzák.
különben is, használati tárgy. persze vigyázzon rá mindenki a lehetőségeihez mérten, de ha tudod, hogy parkolásra képtelen nyuggerekkel laksz egy házban, akkor csilivili karcmentes/új autót venni a lófaszért házhoz menés minősített esete. -
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #113162 üzenetére
Nem kötekedésből írtam. Annak tényleg szűk a beltere, azért írtam h nézze meg.
Vákuum cső elrepedhet könnyen az széria hiba. De amúgy jó. Mi Horvátországba mentünk 4 fő + csomagok, vittünk egy motorcsónakot is és úgy is elvolt 8.5-ből pályán ami kb parádé.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
- MIUI / HyperOS topik
- Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
- EAFC 25
- Videós, mozgóképes topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen