-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #106653 üzenetére
En csak az adagolos dizelekbe hiszek ezert vettem 1 eve EV1 1.9TD.
Nekem semmilyen hokuszpokusz dizel nem kell, de ugye 2002 utan az adagolosok kihaltak, ha mar mindenkepp ilyen modernebb dizel akkor JTD de alitolag a 2.0HDI se rossz, EV2 is azthiszem minden motor PSA de leeht tevedek ezeket nem jartam korbe, csak az ev1 et.
2002be jott az ev2, a teher es annak a szemely verzioi jottek 2006 ba, ekkor ment nyugdijba az ev1 teher/szemely.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
-
trassher
addikt
válasz Dare2Live #107501 üzenetére
Ha jó a fóliás akkor jó dolog. Nekem a tükörborításaim lettek fóliázva a kocc után. 5000-ért lefóliázták, bár ismerős szaki csinálta. Ennyiért 1 darabot fújtak volna le jó esetben. Ilyen lett:
Anya suzukijának a csomagtérajtaja is fóliázva lesz. 13 lenne egy bontott + fényezés + szélvédő berakás.
Sima matt fekete lesz mint a lökhárító. Mellesleg tervben van a gépháztetőm fóliázása is. Sosem fog kifakulni, nem kell polírozni.Redmi Note 7
-
runner 125
nagyúr
válasz Dare2Live #107501 üzenetére
Az egészet szeretnéd foliaztatni? Csak h felkészülj, extrém drága lesz.
Lökhárítóra kertem ajánlatot valamelyik magát profinak valló brigádtol áttetsző fóliára, emlékeim szerint 80k-t írtak rá. De autoapolos topikban vissza tudom keresni a céget. Döbbenetesen drága."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz Dare2Live #107543 üzenetére
Az öregem mercijébe is van chip, és autópályán 6 litert fogyaszt 130-nál, pakolva 6,5-et. A teljesítmény+ pedig nagyjából 10-20LE, szóval nem sok, a nyomaték se nőtt akkorát, mégis, az autópályás fogyasztása durván alacsony. Irigylem is érte, pedig 2700 köbcentis S5-ös dízelmotor.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
footy
addikt
válasz Dare2Live #107608 üzenetére
Elvileg igen, mert a 9100 mar a dupla mikrofonnal van igy tudja a noise reduction, echo cancelling fukciokat.
Egyebkent a 3100-as sem rossz, nekem volt olyan es egy eros kozepes minoseg.
Azt egyebkent meg kell jegyezni hogy az autotol is fugg mennyire lesz zajos a hatter. -
Typhoon47
őstag
válasz Dare2Live #108212 üzenetére
Mondjuk azt is elhintette, hogy van olyan trükk a tulajokon belül ismerten, amivel nem lehet elvinni. Gondolom lekötik valahogy a csatit, mert ez tényleg nem állapot, én is szeretnék egy Priust venni a közeljövőben.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #108474 üzenetére
biztosítással elszámolnak napra pontosan, a súlyadót nem kell fizetni, ha jan 1-én nem a te tulajdonodban volt az autó még.
annyira ne bízz abban a rétegvastagságmérőben. leparkolt egy tűzcsapot a bal ajtóval, csak a plezúr ment le, és újrafényezte. mit csinálsz ott hagyod? volt egy kisebb kocca de eldurrant a légzsák, bontóból gyári színhelyes elemekkel pótolta a motorháztetőt meg az egyik sárvédőt. mit csinálsz, megveszed?
persze, mérjétek körbe, ha tudjátok, eredetvizsgán úgy is megnézik, ledumálod a vizsgálóval akár előre, hogy nézze körbe alaposan egy ötösért és lesz rétegvastagságod még a cipőtalpadról is.
de összképet nézzetek. tudom szar, ha valaki nem ért hozzá én sem értek, akkor meg még hülyébb voltam, amikor vettem a kocsit, két fórumtag bólintott rá, én meg úgy voltam vele, hogy ennél okosabb úgy sem leszek megvettem.
azóta egyikkel se vagyok beszélő viszonyban
viccvót.
de tényleg nagyon kevés egy rétegvastagságmérés, a bugok többségét nem mutatja meg, és ha mutat az is lehet hamis.
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
válasz Dare2Live #108613 üzenetére
Nincs benne részecskeszűrő (DPF) ami ezeknél nagy proglémát szokott okozni és a turbó sem változó geometriás. Turbó meghibásodás ezeknél nem annyira jellemző. Fogaysztásban is jobb Nekem városban 5L eszik, országúton 4,3 körül, Pályán 130 tempomattal 5,5. Részecskeszűrő hiánya miatt az EGR-t is lefalaztam, (a másik gyerekbetegség sajnos az EGR halála) így sokkal jobban megy, nem kormolja el az olajat, és gyári értékeken belül marad a károsanyag kibocsátás is. Ha valaki kifog egy megkímélt 90 lovast az jól jár vele
Én közben nézelődtem, szerintem Prius lesz a befutó.
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz Dare2Live #108763 üzenetére
Ideiglenesen vonták csak ki szerintem. Kereskedőknél ez bevett szokás a költségek szüneteltetésére. Ilyenkor a rendszám marad.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
-
#03969024
törölt tag
válasz Dare2Live #109086 üzenetére
"Ezt is megtudtuk, hogy az elmúlt 100+évben efelől semmi sem változott... és ha így van mért kéne bele más."
Világosíts fel, légy szíves!
Abban ugye egyetérthetünk, hogy az autógyárak és a vásárlók érdekei azért igencsak eltérőek mostanában. Ma már nem cél sokáig tartó, olcsón fenntartható autót gyártani, erre millió példát lehet látni. -
runner 125
nagyúr
válasz Dare2Live #109861 üzenetére
Olvastam én is, jót röhögtem, nettó 206k-val a felső 10%-ba tartozni? Óriási bullshit.
Próbálják az embereket nyugtatni, maradjon szépen mindenki a pitsáján, ugyanis nettó 200k-val már felső 10%-ba tartozol, ne akarj többet, ne csinálj semmit, csak szépen robotolj a majd' átlagfizuért, elégedj meg azzal, hisz már az elitben vagy.
LOL."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Dare2Live #110283 üzenetére
Henkel - Loctite Teroson.
Tavaly alaposan utánajártam ennek is, mint mindig, mindennek. Itt összefoglaltam. Csak olyan iparosnak adtam oda, aki fényképekkel is tudta dokumentálni a folyamatokat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Dare2Live #110339 üzenetére
Üregek, keresztmerevitok, ajtók belsejet előtte pucold ki.
Terosonbol is van spray formájában kapható uregvedo, néztem en is a Dinitrolt, de index topikban volt pár negatív komment."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Coyot
őstag
válasz Dare2Live #111279 üzenetére
Mindig az szívja akinek bizonyítani kell. Mert azt lehetetlen, pontosan ahogy az a szomszéd osztrákiában van. Ott is hivatalosan 1 év garancia van a kereskedőtől vett autóra. Fél évig ő bizonyítja hogy a hiba nem volt mikor eladta, a következő fél évben a vevő hogy a hiba megvételkor is megvolt, tehát fél év garanciád van és pont.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Bati0501
őstag
válasz Dare2Live #111489 üzenetére
Azt nem teljesen értem.
Ha én megveszem újonnan a kocsit,akkor 10 évig olaj-szűrő és kopó alkatrészek cseréjén kívül nincs más tennivalóm.
Viszont ha veszek egy 6-7 éves használt autót,akkor lehet,h a nyakamba szakad egy mázsa sz@r.Ha más használja 6-7 évig nála minden tropára megy,míg ha én használom 10 évig,akkor semmi baja?
Érdekes feltevés...Obama kocsiára $300e-t ír a cikk,míg a BMW-k használtan is jóval drágábbak,szóval annyira gyenguszok csak nem lehetnek...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Dare2Live #111520 üzenetére
általában a "nyakadba szakadó zsák szar" is csak kopó-fogyó alkatrészek cseréjét jelenti. igen, a kettőstömegű lendkerék is az. semmi sem garantálja, hogy nem egy pénteki darabot fog ki az új autóból és nem változik át torkosborzzá még a gari lejárta előtt. a piac beárazza a dolgokat, ezt ne felejtsük el.
egy friss típusnál még nem lehet tudni, hogy milyen típushibái vannak, nem gyűlt össze a tapasztalat, stb. Nyilván egy szívó benzines Suzuki viszonylag kevés buktatót rejt magában, de ott is előfordulnak váltógondok, kis ez - kis az. Ha új autót is vennék biztos, hogy egy régebbi típusból választanék, amiből már facelift van, ott már az első példányok nyűgjei is kezdenek kiderülni és ezeket javítják is sokszor, meg tudsz tervezni azzal, hogy mik a lehetséges beszopódások. -
válasz Dare2Live #111521 üzenetére
Ez és a 11150-s hozzászólásod érdemi információt tartalmazott, és részben kérdésre adott felelet volt ami a Topikhoz tartozik ilyenkor nincs miért OFFba rakni. Akkor kell csak megtenni , ha nem az adott kérdéshez vagy témához tartozik, hanem általános autós beszélgetés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz Dare2Live #111520 üzenetére
Szerintem ez nem igy van azert teljesen.
10 ev alatt ezer minden elöjöhet egy ujjonan vett autonal is a kopo dolgokon kivül a hasznalattol függöen. Ugyanugy bemattul a lampa, kilyukad a kipufogo, bedögölhet a klima kompresszor, a lambdaszonda, eltömödhet..... vegtelen a lista.Egy hasznalt auto pedig nem egyenlö azzal, hogy tuti sz.r. Ott is ugyan ugy kifoghatsz egy olyan, 4-5-6 eves elsö tulaj autot, ahol megkapta az odafigyelest, olajcseret stb. Igy ugyan azok fognak elöjönni, mondjuk a 8-ik eveben, mintha vadi ujan vetted volna.
Nyilvan kisebb a riziko az uj autonal, ha gondos gazdaja vagy, de ennyi.
-
Bati0501
őstag
válasz Dare2Live #111520 üzenetére
Én azt értem,h a tulaj a legmeghatározóbb tényező,ez számomra teljesen világos és elfogadom.
Nem ezzel van "bajom" a hsz-ed kapcsán.Ugyan azt gondolom,amit leírt Declare.
Akármennyire is vezetsz jól (autó strapálása szempontjából) mindig vannak olyan alkatrészek,amikre nem tudsz komolyabb hatással lenni,mert mondjuk rosszul vannak megtervezve,gyengék,stb.És ezeken nem tudsz segíteni azzal,h olajat cserélsz 8-10e-ként.Azzal a motoron segítesz,nem a futóművön vagy a klímakompresszoron.
Ezt a hozzáállást nem értem,olyan,mint amit DeFranco is nehezményezett - amivel én is egyetértek -, h használt autónál jól meg kell nézni,aztán nincs meglepi.
Most te azt mondod,h új autónál időben olajat cserélsz és tökéletes autód lesz legalább 10 évig- mert ~ ezt mondod.
Ami sajnos nem igaz. -
válasz Dare2Live #111590 üzenetére
Erre én vagyok az élő cáfolat. 8 év alatt nincs olyan automata hiba amit minden esetben megelőlegezett mindenki. A használt automatától sem kell félni. Kell egy ember aki ért hozzá. Pl meg lehet mondani az olajhőmérsékletből , olaj színből és a diagcsatin keresztül hogy milyen állapotban van egy tiptronic.
MOD: nem cáfolni akartam az új autó előnyeit, csak a babonás félelmeket nem támogatom akkor, amikor adott állapotot nagyon jól be lehet lőni. Na nem a rutintalan vevőnek, hanem szagembernek.
Itt van Kalandor esete. Olyan autót talált aminek jelen állás szerint, visszakövethető a múltja. Ebben az esetben úgy gondolom mérlegelhető a használt is. Nem is beszélve arról, hogy a kopótárcsás váltók függetlenül attól hogy manuális vagy automata mindig is el fog használódni. Ha és amennyiben az a cél hogy ne kelljen rá költeni újat kell venni - és akkor nem felújításra költesz , hanem megfizeted ezt az új autó árában. Ugyan ott vagy anyagilag.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Dare2Live #111594 üzenetére
Gazsinak sok baja nem volt ami kényszerített volna a költésre! Plusz a vételkor sikerült le illetve bele alkudnom a jelentős tételt az árába. Az hogy volt lengőkar halál a lika út miatt, nem róható fel az autónak. Véleményem szerint abban a likban egy kicsit kevésbé masszív a teljes kerekét is elhagyta volna.
Az hogy vettem bele gyári navit, az hogy vezérlés csere , meg váltóolaj csere volt ( a nagy tételek ) az a karbantartás része. Megint csak nem róható fel az autónak hibaként. Ahogy az sem hogy vittem Attix phórumtárshoz havi tucat alkalommal VCDS-re, alkalmanként pénzért , mert a nekem eszembe jutott marhaságokat nézettem meg vele, inkább a tulaj hibája. Tudod hányszor hallgattam tőle hogy minek hordom oda a hibakódmentes autót?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz Dare2Live #112223 üzenetére
Elozore: gondolkoztam focus 2-n, de a parkolokban nezegetve azok is kezdenek rohadni, mint az osszes ford.
Ide pedig: csak olyat vennek, ami makulatlan, 100k km-ig, 2008-tol, sx4 tetszik is, es sok gond sincs vele, ufo civicetnis lehet kapni ennyiert, de ezek kicsit tobbet futottak, meg abszolut nem ismerem azokat, par info kene rola majd.
Szoval gondolkozok, meg a mostanit is el kell majd adni, de ha elmeg, utana surgos lesz valami. -
Geller72
veterán
válasz Dare2Live #112678 üzenetére
Persze, hog ynem érdekli. engem sem érdekel, ha megveszi. Nem erről volt szó. Hanem arról, hog ynekem nem ér meg annyit egy kocsi sem alapból, valamint arról, hogy egy új autón pár év alatt sokkal többet bukik összegszerűen, mint én, ha megveszem és javíttatni kell. Itt konkrétan egy 25 millás alapárú autóról beszéltünk, ami 7-10 évesen 3 milla. A tulaj ennyi i dő alatt minimum bukik 22 millát. És én azt gondolom, hogy 22 millát nem hiszem, hogy belelapátolnék. . Erről diskuráltunk. Szíve joga mindenkinek az, hogy mennyit költ új, vagy használt autóra. Én nem vennék ennyiért autót.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VoLTE/VoWiFi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen