-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz #10726912 #70984 üzenetére
Én ott a benzinesekre értettem (2 literes benzinesre 9,5 átlagot írnak). Az 1.6 gyenge lenne. 4 ember, cuccok, 4 bringával felfelé az autópályán az osztrák Alpokban, ott jönne ki igazán, na meg persze még fiatal vagyok, tehát néha elmennék egy-egy körre itt a Visegrádi hegységben
(#70985) tomcsi23: Ja értem, ilyesmi már nem lenne rossz, bár nemrég egy ismerőstől hallottam negatívat az octaviaról, bár neki octavia rs-e van, nem nagyon szereti, sokat jár szervizbe (a szerencséje az, hogy céges kocsi).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz #10726912 #71192 üzenetére
Abszolút értem, hogy miért írtátok, csak túl sokszor olvastam itt, hogy a "dízel szar"., szimplán csak meglepődtem. A dízelt nem vetettem még el teljesen, mert sokkal nagyobb a kínálat és nem lenne drágább megvenni. Ha sikerülne egy jót kifognom dízelből, akkor hosszútávon biztosan azzal járnék jobban, de sajnos ott van a "ha" szócska is. (Persze tudom, benzinesből is ugyanúgy nem könnyű egy jót kifogni, de azért mégiscsak kevesebb a hibalehetőség a motornál.)
Offba nem kell tenned, abszolút a topik témája
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
!Overdose!
őstag
válasz #10726912 #71527 üzenetére
Azért a foltokon kívül van még:
- kitépett fejegység
- kályhaezüstre fújt szellőző
- vasig kopott fékpedál
- és talán a váltószoknyával is van valami.Ha ez a normál állapot egy 10-15 éves autónál, akkor az enyémre bátran mondhatom, hogy újszerű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz #10726912 #71574 üzenetére
Néhány évvel ezelőtt az Orfűi strandról hazafelé menet a kanyargós részen a buzi motorosok miatt majdnem meghaltam benne. Félre kellett húznom a kormányt és majdnem árok lett a vége pedig jó ha 70-el mehettünk lefelé. Az a futómű /Audi 80 2.3 sedan/ egy rosszul hangolt puha takony. Addig sem és azóta sem ültem annyira orrtolós kocsiban mint az volt. A quattro alatt legalább van egy feszesebb futómű és a súlyához méretezett fékrendszer az fwd alatt meg semmi. Gyorsabban vett kanyarban úgy elmegy az orra mint a picsa és amikor az ember váratlanul szembesül ezzel az nem túl jó érzés.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz #10726912 #71574 üzenetére
szerintem inkább arról van szó itt, hogy váltócserés volt, aztán csak ez volt gyorsba', okosba', óccsóé', osztjojazhe'
a '90-s évekre a 4-s váltó már 99.9% kikopott mindenhonnan, még egy lapattant Polo-ban is már 5-s valtó volt ekkor a legesleggyíkabb motornál is
több drón kell ;P
-
w333
félisten
-
-
w333
félisten
válasz #10726912 #75363 üzenetére
Suzuki Swift 2 az elnyűhetetlen városi kisautó ...
Míg a Dacia Duster az elnyűhetetlen kis terepjáró amit minden kibír
Kis pénztárcájú felhasználóknak tökéletes, kevés fogyasztás + olcsó fenntarthatóság miatt nagyon is jó kis autók ezek
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz #10726912 #75365 üzenetére
Minél egyszerűbb / fapadosabb és kevesebb az elektronika annál jobb ... ami nincs benne az nem romlik el, én is nagyon szívesen vennék nagy 7 -s BMW vagy Audi A8 -t, csak hát ha valami nagyobb gond lesz vele akkor most tényleg hónapokig gyűjtsek hogy megcsináltathassam, és addig ugye járok tömegközlekedéssel
1.5M -ből ami nekem tetszik vehetnék Saab 9.3, Volvo S60, BMW 320D / 530D / 730D, Audi A6, Passat stb. csak az a baj hogy ilyen fizetések mellett egyszerűen képtelenség a fenntartásuk ...
Így maradt a Swift 2 GS vagy a Seat Leon 1.9 TDi (110LE) vagy 1.6 Benzin
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
DeFranco
nagyúr
válasz #10726912 #75410 üzenetére
Próbálok egyszerű mondatokban fogalmazni...
Ad1:
Ahhoz képest, hogy milyen könnyen van itt dobálózva azzal, hogy vegyél egy hajdanszép szartalicskát, és rakasd rendbe fillérekből magad, elég nagy csend szokik lenni, ha bármilyen random szakipari szerelő iránt érdeklődik valaki.Legyen az autóvillamosság, karosszéria, futómű, gumi, vagy csak általános jóautószerelő. A világűr csendes magánya a Jupiter és a Szaturnusz között ahhoz képest Tomorrowland záróbuli.
Ad2:
Ez a roppant magabiztosság a germán/jappán/random van benne kraft van benne stahl technológiában valahol a második és harmadik szerelőhöz talicskázás között szokik elmúlni, amikor már megint valami baja van ennek a szarnak, és már megint ugyanaz de még mindig nem sikerült a végére járni, de az kiderült, hogy a kocsi másik oldalán is cserés olyan egy havi átlagbérnyi alkatrész, meg amit még a bontás során találnak. Autós Coelho-k ilyenkor szokták előhúzni a "15 éves autótól mit vársz, kopóalkatrészek kopnak, különben is el kellett volna vinni átvizsgáltatni egy normálisabb helyre mint ahova vitted" lózungot. Aztán valahogy a kocsi eladósorba kerül pedig deszerette. Nahát.Ad absurdum:
A mai autóstársadalom (t.i.: autótulajdonosok halmaza) elenyészően kevés, egy számjegyű százalékkal becsülhető hányada rendelkezik azzal a tudással és azokkal a kapcsolatokkal, amivel egy "rendbe rakatós" állapotú exprémium exnagyvadat rentábilisan rendbe lehet rakni. A maradék 90+% pedig vagy vesz egy lehetőségeinek megfelelő autót, legyen az akár egy sandero vagy egy logan, vagy elhiszi, hogy csak jól meg kell nézni, aztán megél belőle egy teljes iparág.Így megy ez. Nem kell azt lenézni, aki belenéz a tükörbe, és azt mondja, hogy ezek a lehetőségeim, ezt választom, veszek egy új (vagy garanciás, tök mindegy) logant. Tudom mit veszek, tudom, hogy kopog, meg puritán, de ez a realitás.
Sokkal többre tartok egy ilyen embert annál, mint aki 'millióért vesz egy ódivolvóbéemvét, aztán meg a cigipénzből spórolja a végén a szervízre a pénzt, mert kiderült, hogy nagyot akart f.ngani de belecsinált a nadrágba.
...nem sikerült
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz #10726912 #75410 üzenetére
a szűkös suzuki kifejezést nem igazán értem én (sem) pl. miért szűkös egy olyan autó, amit teszem azt újonnan vagy 3-4 évesen megveszel egy gondos gazdától, és tudod, hogy x évig -teszem azt a láncos motor és egyéb kiszámíthatóan olcsóbb kiadásokkal járuló költségek miatt- tudod, hogy ha hozzá is kell nyúlni, akkor nem a gatyádat eszi le az a swift2 vagy ignis vagy splaccs vagy esix4, hanem azért marad is pénz a zsebedben
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz #10726912 #75420 üzenetére
mekkora vagy, hogy számodra nem kényelmes?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Bdanyy
addikt
válasz #10726912 #75420 üzenetére
Sok ilyen topicban szeretik az önigazolást a userek
footy: igen. Viszont pl itt, vagy másik topicban is felmerült talán, hogy az octavia/toledo igénytelenebb mint a passat, 1.6-okat összehasonlítva. De hogy ez tényleg igaz-e, és a tdire is vonatkozik, azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
w333
félisten
válasz #10726912 #75420 üzenetére
Azért csak Seat mert a Skoda már túl nagy a Passat és Golf 4 pedig sokkal drágább (sok csilliárd km -el), a Leon 1M a régi megbízható 1.9 TDi (110LE) étolajjal is elmegy 500e km. és kevés kb. átlag 6L fogyasztással, sportos, szép külső + belső, kanyarban befekszik mint egy kiscica
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Kornel
veterán
válasz #10726912 #75443 üzenetére
pedig de, saját magam tapasztaltam meg
és végig szervizelve volt, sokáig márkaszervizben, de utána is teljesen végigkövethetően.
viszont egy nyamvadt fojtószelep potméter hiba miatt komplett fojtószelepházat kellett volna cserélni, ami csak gyáriba volt, 100+k, akkor ért a kocsi 700-at a bontott meg ugyanolyan fos volt... és ez csak egy példa, ez már a sokadig "apróság" volt, amit meguntam[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz #10726912 #75621 üzenetére
Ismerősöm így találta meg a telefonját a taxi ülése alatt
(#75622) DeFranco
A folyamatos töltést úgy gondoltam hogy csak akkor mikor gyújtás alatt van az autó (1-2 napig bírja töltés nélkül) tehát mikor valahol otthagyod az autót jó esetben feltöltött lesz az akku
(#75626) runner 125
Szép kis 15 L fogyasztással párosítva
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
válasz #10726912 #75972 üzenetére
Még nem. De szerintem ha Dánban leszek, akkor ott nem engednek napi 8 óránál többet dolgozni és esténként bé fogok baszni Segíteni fog az önkontroll megtartásában hogy egy normálisabb ser 800 ftnál kezdődik.
hdman: van belőle manual, de ritkább.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Damage401
senior tag
válasz #10726912 #75984 üzenetére
Köszönöm a segítséget. SZÖR tájger.
Ezek közül a FORD Stift tetszik a legjobban. Azt se zárom ki, csak valaki előttem linkelte a faintos 1.3 motorban széthulló váltót amitől megrengett a bizalom a Suzuki fele.Rá fordított ár 400.000 Ft legyen, mivel talán ezen felül lehet még használható, nembeázós talicskát kapni. Mondeo csak a nagysága tetszik. Slussz.
Szerk.: Toyota Corolla 2004 évjárat? Láttam pár szép példányt. Yaris szűk számomra
[ Szerkesztve ]
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
-
-
válasz #10726912 #76352 üzenetére
Én Domit v Gazsit nem azért vettem mert másnak a véleményét befolyásolni akartam magamról. Egyszerűen ezek tudták teljesíteni az elvárásaimat a kényelmi és egyéb szempontjaimnak megfelelően - felőlem lehetne a neve Trabant is, csak legyen meg benne minden amire igényem van.
A piaci ár. Nos ez sajnos tartalmaz nagy adag sznobériát is. Nézz meg egy 2003-s allroadot. Van amit már jó állapotban adnak 2 millió környékén. A duplájába kerül az egy generációval fiatalabb. Érdekes Németeknél van 3 millió környékén Audinál végigvitt szervizkönyves is. Akkó ittnenmé nem?Az 500k jó, de ezt naponta kérem 1 hét + 1 napon át és akkor már elgondolkodok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest